No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.235Comercial i Vendes
1.020Informàtica i IT
989Administració i Secretariat
908Enginyeria i Mecànica
573Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
496Educació i Formació
414Desenvolupament de Programari
411Indústria Manufacturera
362Dret i Legal
341Màrqueting i Negoci
296Instal·lació i Manteniment
284Art, Moda i Disseny
193Sanitat i Salut
174Disseny i Usabilitat
152Arts i Oficis
125Construcció
112Publicitat i Comunicació
111Recursos Humans
101Alimentació
97Immobiliària
83Comptabilitat i Finances
81Atenció al client
57Cures i Serveis Personals
49Hostaleria
47Turisme i Entreteniment
45Banca
35Producte
31Farmacèutica
29Seguretat
28Energia i Mineria
16Social i Voluntariat
14Telecomunicacions
11Assegurances
8Esport i Entrenament
6Ciència i Investigació
1Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Coordinador de Administración
25 de gen.Seven Success
Barcelona, ES
Coordinador de Administración
Seven Success · Barcelona, ES
Inglés Español Capacidad de análisis Recursos humanos (RR. HH.) Coaching Liderazgo de equipos Gestión del tiempo Redacción de subvenciones Sistemas de Información Geográfica Captación de fondos
Nuestro Cliente
Grupo internacional del sector de la construcción con sede en Barcelona.
Posición
Buscamos un Responsable de Administración para la holding del grupo. Será responsable de la administración general de grupo ( facturación management fees , alquileres , tesorería ..) además de estar en relación con las administrativas de cada país. Esta es una excelente oportunidad para unirse a nuestro equipo en Barcelona y aportar un impacto significativo en un entorno internacional dinámico.
Funciones
- Planificación de tesorería: Gestionar y planificar los flujos de caja a corto y largo plazo.
- Facturación y pagos: Coordinación de facturación y gestión de pagos a proveedores.
- Cumplimiento fiscal: Coordinar y garantizar el cumplimiento de las obligaciones fiscales nacionales e internacionales en coordinación con los países.
- Auditorías: Coordinar auditorías financieras y fiscales.
- Gestión administrativa del grupo: Coordinación de nóminas, altas y bajas laborales, escritos administrativos y organización de viajes corporativos.
- Expansión internacional: Apertura administrativa de nuevas filiales haciendo seguimiento de la documentación con los abogados.
Perfil
Formación:
- Grado en Administración, Finanzas, Contabilidad o similar.
Experiencia:
- Mínimo 10 años en posiciones financieras y administrativas.
- Experiencia previa en empresas globales o holdings.
- Historial de liderazgo de equipos transversales.
Competencias y Habilidades:
- Amplios conocimientos en contabilidad y finanzas.
- Habilidad para trabajar en equipo y fomentar un entorno colaborativo.
- Alta orientación a resultados con capacidad probada para alcanzar objetivos.
- Planificación y organización efectiva, con atención al detalle y capacidad de priorizar tareas.
- Disponibilidad para viajar a nivel internacional.
Junior Customer Success Manager
16 de gen.Isotrol
Sevilla, ES
Junior Customer Success Manager
Isotrol · Sevilla, ES
SaaS
Isotrol is a worldwide market leader in Energy Market Trading Software Solutions and Renewable Power Plant Control Solutions. We help companies in the renewable energy sector transform efficient renewable power plant control solutions ideas into software solutions realities. We have been powering the largest energy companies for over three decades, managing more than 100+ GWTs across the globe. And what is most exciting about it is that this is only the beginning.
At Isotrol, we are immersed in a transformation process where we are creating SaaS solutions with cutting edge technology to adapt not only to the largest clients, but to be able to adapt to all companies in the sector. What we do is deeply connected to create a more sustainable world, and our team members are the most valuable asset and where our success as a company starts. We’re a team of over 350 people across 5 countries (Spain, USA, Mexico, Brazil and Chile) delivering expert knowledge, passion and commitment to support our clients in the achievement of a more sustainable world.
The role:
We are looking for a Jr. Customer Success Manager for SCADA Customers.
Your key responsibilities:
- Building long term relationship and success stories with our customer
- Identification of customers goals and expectations and alignment with Bluence products and services
- Guiding customers through the usage of products and services reducing time to value
- Evaluation and deep understanding of customer satisfaction for the accounts managed in the different phase of lifecycle
- Identify risks in the accounts, involving the necessary teams (sales, operations, product, etc) to promote action plans and mitigation actions
- Generate upselling opportunities, leading the extension process boosting the adoption of Bluence products/offering
- Act as the customer voice in the company, sharing the feedback received with the different areas (sales, product, etc)
- Follow up of deadlines for licenses an services scope, preparing and managing renewal process with anticipation following the stablish procedure
- Guide a group of Jr Customer Succes Managers to coordinate with other areas, follow and implement methodologies of Bluence CSM Bluebook and support on strategic decisions
Your skills and experience:
- Business knowledge (energy trading, energy management and energy generation)
- Product and market knowledge (scadas, cc, trading, ppc, ems)
- Fluent user of crm tools
- Proficiency in english
- Italian is a nice to have
- Active listening and customer oriented
- Effective communication and assertiveness
- Emotional intelligence and empathy
- Leadership and proactivity
- Negotiation skills
- Business oriented
Here at Isotrol, we are committed to building a culturally diverse workforce and therefore strongly encourage applications from underrepresented groups. We are committed to equality of opportunity and welcome applications from all individuals, regardless of their background.
If you have any reasonable adjustment needs arising from a disability or medical condition to fully participate in the recruitment process, please discuss this with the recruiter who contacts you.