Intress necessita incorporar un/a Administriu/va (amb RRHH) , per formar part d'un dels nostres serveis d'acompanyament comunitari, ubicat a la província de Girona. La persona seleccionada haurà de fer tasques administratives relacionades amb el bon...
Intress necessita incorporar un/a Administriu/va (amb RRHH), per formar part d'un dels nostres serveis d'acompanyament comunitari, ubicat a la província de Girona.

La persona seleccionada haurà de fer tasques administratives relacionades amb el bon funcionament del servei.

Què faràs?

  • Atenció telefònica i recepció de persones usuàries.
  • Gestió de la documentació relacionada amb el servei.
  • Gestió de l'agenda de l'equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.).
  • Gestió de compres pel centre.
  • Gestió de comptabilitat del centre.
  • Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de gestió de personal.
  • Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)
  • Control i tramitació de la caixa del servei.
  • Arxiu de documentació ja sigui de manera informatitzada o bé física.
  • Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats
  • Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
  • Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
  • Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.


Què oferim?

  • Data d'incorporació: immediata, t'estem esperant!
  • Tipus de contracte: indefinit, és una posició estable.
  • Jornada: 38,5 hores
  • Horari: de dilluns a divendres en torn de matí (a pactar).
  • Retribució mensual/brut: 1.607,51€ bruts mensuals (x 14 pagues: 22.505,14€ bruts anuals).
  • Formació contínuada relacionada amb el lloc de feina o bé relacionada en l'àmbit social.
  • Formaràs part d'una entitat involucrada en l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en vulnerabilitat, perquè de les diferències en fem oportunitats!


Requisitos:

Què esperem de tu?

Formació acadèmica necessària:

  • Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).
  • Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.


Experiència professional necessària:

  • Almenys 1 any fent tasques relacionades amb altes/baixes de personal.
  • Gestió administrativa de gestió de personal.


Coneixements necessaris:

  • Bona capacitat de redacció i organització
  • Predisposició per aprendre
  • Habilitats de comunicació
  • Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).
  • Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!


Altres aspectes:

  • Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.


Pot ser una gran oportunitat de treballar en una gran entitat social, uneix-te al nostre equip!

Volem crèixer amb tu!

Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'IV Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Girona

Ajuntament de Girona

Girona, ES

Ofertes de feina Borsa de treball El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que...

Ajuntament de Girona

Girona, ES

Ofertes de feina Borsa de treball El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que...

NA

Maçanet de la Selva, ES

Si tienes experiencia en almacén y formación o algo de experiencia en el/la parte administrativo/a y buscas desarrollarte...

NA

Olot, ES

Empresa important de la Garrotxa busca una persona per incorporar a la seva empresa. Les seves tasques seran les...

Ajuntament de Girona

Girona, ES

Ofertes de feina Borsa de treball El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que...

ADMINISTRATIU/VA RRHH

27 de febr.

TECNO-ELÈCTRIC GIRONA

Vilablareix, ES

TECNO-ELECTRIC GIRONA SL, empresa líder al seu sector, en continu creixement, prop Administratiu/va-RRHH per la...

Frit Ravich

Maçanet de la Selva, ES

Volver a la Página de inicio ADMINISTRATIVO/A DEUDA Ubicación: MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES Fecha: 26 feb 2025 Frit Ravich...

NAUTIC LUIS

Castelló d'Empúries, ES

Administrativo-Contable en Nautic Luis Ubicación: Empuriabrava Jornada completa | Presencial En Nautic Luis, empresa con...

Administrativo/va

20 de febr.

NA

Aiguaviva, ES

¿Te interesa trabajar como administrativo/a? ¿Tienes experiencia en el sector? ¡Apúntate a nuestra bolsa de...

NA

Olot, ES

Estàs buscant un nou repte professional? Has treballat anteriorment com a Administratiu/va de departament comercial? Si...