Busques feina per la Garrotxa? Tens experiència com a auxiliar administratiu/va atenció al client? Empresa d´ Olot està buscant incorporar a una persona per ajudar al departament administratiu. Les teves funcions serien: - Atenció al client...

Busques feina per la Garrotxa? Tens experiència com a auxiliar administratiu/va atenció al client?


Empresa d´ Olot està buscant incorporar a una persona per ajudar al departament administratiu.


Les teves funcions serien:


- Atenció al client telefónica, E-mail (clients interns, proveïdors, clients externs).

- Gestió documental (arxius, gestió administrativo/a).

- Suport temes de facturació, compres, logístics, etc.

- Gestió de comandes, seguiment.

- Altres tasques relacionades amb la posició.


S´ofereix:


- Contracte indefinit directe per empresa

- Horari de dilluns a dijous de 8:00h a 16:30 h amb flexibilitat i divendres fins a les 16:00

- Oportunitat de formació i creixement dins l´empresa.

- Salari segons vàlua.


Requisits:


-Bons dots de comunicació.

-Una persona amb clara orientació al client.

-Resolució d´incidències.

- Iniciativa

-Domini dels idiomes català i castellà

- Experiència en el sector administratiu a partir d´any.

-CFGM Administració, CFGS Administració i finances.

-1 any com a mínim d´experiència.

-Valorable experiencia en Industria.


Si t'encaixa aquesta oportunitat no dubtis en aplicar !


En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
No aplica

¿Qué ofrecemos?
No aplica

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Atenció al Client a Girona

Easiploy

Olot, ES

Empresa de Olot líder en el sector del transporte quiere ampliar su equipo de atención al cliente. Este puesto combina la...