Des d'Adecco estem gestionant una posició de Responsable d'Atenció al Client! Vols treballar en una gran multinacional que et permeti desenvolupar-te i assumir diferents responsabilitats? Busques una feina amb autonomia i capacitat de decisió? Si tens...
Des d'Adecco estem gestionant una posició de Responsable d'Atenció al Client! Vols treballar en una gran multinacional que et permeti desenvolupar-te i assumir diferents responsabilitats? Busques una feina amb autonomia i capacitat de decisió? Si tens experiència en el sector Retail, aquesta oferta és per a tu!
 
Funcions:
 
- Planificar i dimensionar l'equip de caixes en funció de l'estacionalitat i les càrregues de treball.
- Garantir la interlocució amb l'equip de caixes i la resolució de tasques i casos no presencials utilitzant Microsoft Dynamics.
- Analitzar consultes i reclamacions de clients realitzades a la botiga o per canals digitals, proporcionant respostes ràpides i adaptades.
- Compartir informació sobre les necessitats dels clients amb el Comitè de Direcció de la botiga per millorar l'experiència completa.
- Realitzar accions per mesurar el nivell d'atenció al client, corregint pautes o hàbits detectats en Mistery Shopping, enquestes de sortida sense compra o altres feedbacks de clients.
- Contribuir al desenvolupament del negoci i generació de vendes a través d'estratègies de venda a les caixes i venda complementària.

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
Requisits:

- Experiència prèvia de 4 a 8 anys en el sector distribució o com a responsable d'equip de caixes.
- Formació CFGM o CFGS valorable.
- Destresa en el ús d'eines d'anàlisi, fulls de càlcul i eines col·laboratives.
- Coneixements en NPS, SAS i Microsoft Dynamics.
- Coneixements financers bàsics.
- Alt coneixement d'ofimàtica.
- Nivell mitjà d'anglès.

¿Qué ofrecemos?
Condicions:

- Banda Salarial: negociable segons vàlua.
- Incorporació: Immediata.
- Jornada completa, torn partit.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Atención al Cliente en Barcelona

CPM International Contact Centre

Barcelona, ES

Via is on a mission to revolutionize global transportation. By harnessing cutting-edge technology, we’re not just...

Damm

Barcelona, ES

¿Qué retos te proponemos? Integrado/a en el área de Customer Service (International Business Unit), serás el/la...

Santévet

Barcelona, ES

SantéVet es el líder del mercado de seguros de salud para animales de compañía en Francia y Bélgica, con operaciones...

NA

¿Tienes experiencia en establecer y mantener relaciones comerciales, quieres seguir desarrollándote? ¿Quieres poder tener...

MSX International

Sant Just Desvern, ES

Contrato: Indefinido a jornada completa 40 horas a la semana, lunes-viernes Barcelona En MSX IBERIA estamos buscando un/a...

J.JUAN

Gavà, ES

En el Grupo JJuan estamos seleccionando un/a Customer Service Specialist (B2B) para la planta ubicada en Gavà. La misión...

NACEX

Badalona, ES

En nuestro equipo de Atención al cliente estamos buscando: Se necesita persona polivalente, resolutiva y con capacidad...

My Top Tour

Granada, La, ES

Atención de llamadas teléfonicas y whatsapp corporativo, resolución de casos con clientes, contestación del chatbot...

AIRE Ancient Baths

Barcelona, ES

El Rol Tu principal responsabilidad será garantizar el bienestar y comodidad de nuestros clientes en la zona de...

Scharlab, S.L.

¡En Scharlab te estamos buscando! Nos dedicamos a la producción y comercialización de productos químicos, medios de...