Des d'Adecco estem gestionant una posició de Responsable d'Atenció al Client! Vols treballar en una gran multinacional que et permeti desenvolupar-te i assumir diferents responsabilitats? Busques una feina amb autonomia i capacitat de decisió? Si tens...
Des d'Adecco estem gestionant una posició de Responsable d'Atenció al Client! Vols treballar en una gran multinacional que et permeti desenvolupar-te i assumir diferents responsabilitats? Busques una feina amb autonomia i capacitat de decisió? Si tens experiència en el sector Retail, aquesta oferta és per a tu!
 
Funcions:
 
- Planificar i dimensionar l'equip de caixes en funció de l'estacionalitat i les càrregues de treball.
- Garantir la interlocució amb l'equip de caixes i la resolució de tasques i casos no presencials utilitzant Microsoft Dynamics.
- Analitzar consultes i reclamacions de clients realitzades a la botiga o per canals digitals, proporcionant respostes ràpides i adaptades.
- Compartir informació sobre les necessitats dels clients amb el Comitè de Direcció de la botiga per millorar l'experiència completa.
- Realitzar accions per mesurar el nivell d'atenció al client, corregint pautes o hàbits detectats en Mistery Shopping, enquestes de sortida sense compra o altres feedbacks de clients.
- Contribuir al desenvolupament del negoci i generació de vendes a través d'estratègies de venda a les caixes i venda complementària.

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
Requisits:

- Experiència prèvia de 4 a 8 anys en el sector distribució o com a responsable d'equip de caixes.
- Formació CFGM o CFGS valorable.
- Destresa en el ús d'eines d'anàlisi, fulls de càlcul i eines col·laboratives.
- Coneixements en NPS, SAS i Microsoft Dynamics.
- Coneixements financers bàsics.
- Alt coneixement d'ofimàtica.
- Nivell mitjà d'anglès.

¿Qué ofrecemos?
Condicions:

- Banda Salarial: negociable segons vàlua.
- Incorporació: Immediata.
- Jornada completa, torn partit.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Atención al Cliente en Barcelona

AMMEGA

Barberà del Vallès, ES

As a Customer Service Officer, you will be a key person for our Customer Service dept.. In this role, you will be based...

Apen Soluciones Informáticas

🤝¿Quiénes somos? Somos un equipo apasionado de profesionales dedicados a ayudar a las pequeñas y medianas empresas a...

Newrest

Prat de Llobregat, El, ES

Newrest busca CUSTOMER SERVICE MANAGER para sus actividades de catering en Barcelona FUNCIONES: Asegurar una óptima...

NA

Cornellà de Llobregat, ES

¿Tienes experiencia en atención al cliente? ¿Conoces el sector de climatización ? ¿Has atendido a clientes tipo empresa?...

NA

Gurb, ES

¿Tienes experiencia como administrativo/a con atención al cliente? ¿Posees disponibilidad inmediata? ¿Te interesa...

NA

Sant Feliu de Codines, ES

¿Tienes experiencia como Administrativo/a en el departamento de logística? ¿ Te interesa una vacante que pueda ser a...

NA

Vic, ES

Busques una empresa amb un projecte enriquidor i jove? Tens motivació per seguir creixent i tagradaria formar part duna...

NA

Sant Celoni, ES

Te gustaría formar parte del Dpto de Financiación de una importante entidad financiera. Trabajarás en un Call Center...