No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.297Comercial i Vendes
935Informàtica i IT
827Administració i Secretariat
691Enginyeria i Mecànica
497Veure més categories
Indústria Manufacturera
482Comerç i Venda al Detall
405Desenvolupament de Programari
337Màrqueting i Negoci
332Educació i Formació
314Dret i Legal
298Instal·lació i Manteniment
292Disseny i Usabilitat
162Art, Moda i Disseny
145Sanitat i Salut
133Hostaleria
111Publicitat i Comunicació
107Alimentació
104Recursos Humans
104Arts i Oficis
94Construcció
91Comptabilitat i Finances
76Cures i Serveis Personals
59Atenció al client
53Farmacèutica
38Banca
35Producte
30Immobiliària
26Turisme i Entreteniment
22Energia i Mineria
20Seguretat
19Esport i Entrenament
5Social i Voluntariat
5Assegurances
3Telecomunicacions
3Ciència i Investigació
2Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Executive Assistant
17 de set.Alvarez & Marsal
Madrid, ES
Executive Assistant
Alvarez & Marsal · Madrid, ES
Office Excel Salesforce Outlook PowerPoint Word
Executive Assistant - Madrid
Overview of the Role:
We’re looking for someone to be the right-hand support to the Madrid Managing Directors, overseeing their schedules, managing Business Unit operations, and nurturing client relationships. Thrive in a fast-paced, dynamic environment where you anticipate needs, problem-solve efficiently, and actively contribute to business development.
Responsibilities:
- Executive Support:
- Manage calendars, schedule meetings, and coordinate travel for Managing Directors/Senior Directors.
- Handle correspondence and prepare presentations.
- Act as the point of contact for clients and visitors.
- Support onboarding and offboarding processes.
- Proactively manage Senior team expenses.
- Maintain Managing Director timesheet data on Agresso.
- Office Operations:
- Organise and maintain office systems and procedures (excluding IT and building management).
- Manage conference room bookings and technical requirements.
- Coordinate catering for meetings and events.
- Manage internal communication and updates.
- Client Relationship Management:
- Build and cultivate strong relationships with key clients and stakeholders.
- Organise and participate in business development activities.
- Update and maintain client information and prospects in Salesforce.
Requirements:
- Relevant experience, preferably in a professional services environment.
- Excellent oral and written communication skills to effectively communicate and interact with team members, clients, and external stakeholders.
- Proficiency in advanced computer software applications including Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) and Salesforce.
- Maintain a high level of professionalism in all interactions.
- Must have strong attention to detail, time management and prioritisation skills.
- Must be organised, detail-oriented and able to multi-task in a fast-paced environment, constantly prioritising and reassessing tasks.
- Must be proactive and use critical thinking to solve problems.
- Collaborative and team-oriented with a positive “can do” attitude.
- Ability to work independently and within a team.
- Experience working with senior clients.
- Ability to be pro-active and involved in executive business dealings.
- Must have high level of interpersonal skills to handle sensitive and confidential information at maximum discretion.
- Experience arranging complex travel arrangements and event co-ordination
- Fluent Spanish and English speaker
Executive Assistant/Office Manager
5 de set.KPMG España
Executive Assistant/Office Manager
KPMG España · Madrid, ES
Teletreball Excel Office Outlook PowerPoint Word
Ubicación:
Madrid, ES, 28046
Fecha: 11 jul. 2024
¿Eres únic@?
Entonces eres KPMG Originals. Un modo de entender la vida y tu profesión diferente desde donde marcar la diferencia. Un modo de crecer en un ambiente profesional que busca cambiar las cosas, transformar las empresas y la sociedad.
Ven, alcanza tus metas, supera tus límites en un ambiente profesional único y únete a una firma que es más que una firma de Servicios Profesionales. Sé KPMG Originals.
¿Qué podrás hacer?
- Organizar y llevar actualizada las agendas (Outlook) de las personas directivas del equipo.
- Preparar presentaciones para el equipo y de resultados.
- Coordinar las comunicaciones telefónicas a nivel nacional e internacional.
- Atender las visitas programadas y organizar reuniones a nivel nacional e internacional.
- Controlar la documentación para la firma de la dirección.
- Gestionar, controlar y justificar los gastos mediante SAP.
- Coordinar la realización de viajes, traslados, reserva de hoteles, etc.
- Participación y soporte en la gestión de proyectos del departamento.
- Labores administrativas y de organización del departamento.
- Experiencia profesional previa como mínimo de 8 años en puesto similar.
- Formación: ADE o similar.
- Idiomas: Nivel avanzado de inglés (trabajo diario en inglés).
- Se valora experiencia internacional.
- Excelente comunicación (oral y escrita).
- Excelentes habilidades de Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Habilidades de planificación y coordinación.
- Un gran ambiente de trabajo, tanto dentro como fuera de la oficina
- Oportunidades internacionales y red de contactos global
- Formacióncontinuay plan de carrera a tu medida
- Salario competitivo y plan de remuneración flexible
- 31 días laborables de vacaciones
- La tarde de tu cumpleaños libre
- Flexibilidad y posibilidad de teletrabajo
- Acceso a Kteam, nuestra plataforma de bienestar, servicios, solidaridad y promociones
- Los beneficios pueden variar para programas de becas y/o prácticas
Nuestros valores marcan la diferencia. Marca la diferencia, impulsa tu talento.