No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
1.137Transport i Logística
1.133Comercial i Vendes
881Administració i Secretariat
738Comerç i Venda al Detall
562Veure més categories
Educació i Formació
533Desenvolupament de Programari
511Enginyeria i Mecànica
441Indústria Manufacturera
403Dret i Legal
357Màrqueting i Negoci
301Instal·lació i Manteniment
227Publicitat i Comunicació
199Sanitat i Salut
170Disseny i Usabilitat
149Construcció
125Alimentació
101Hostaleria
97Recursos Humans
87Art, Moda i Disseny
86Arts i Oficis
83Comptabilitat i Finances
83Turisme i Entreteniment
64Atenció al client
51Cures i Serveis Personals
46Immobiliària
42Producte
41Banca
40Seguretat
30Farmacèutica
25Energia i Mineria
18Social i Voluntariat
14Esport i Entrenament
8Assegurances
4Ciència i Investigació
4Telecomunicacions
4Agricultura
2Editorial i Mitjans
0Page Executive
Valladolid, ES
Country Manager ( Valladolid - Sector Agroalimentario)
Page Executive · Valladolid, ES
- Proyecto de sucesión
- Compañía en pleno crecimiento y desarrollo
Compañía de alimentación que pertenece a un reconocido grupo que crece orgánica e inorgánicamente
Job Description
- Organiza y coordina las actividades productivas y comerciales de acuerdo a las normas y reglamentos vigentes;
- Estructura y supervisa las organizaciones en España, promoviendo la eficacia y la transparencia de los procesos;
- Propone y supervisa la implementación de sistemas para la mejora del negocio en relación con las decisiones del Grupo.
- Coordina políticas comerciales y logísticas a través de profesionales dedicados.
- Promueve y supervisa el correcto cumplimiento de las obligaciones legales para las actividades de las empresas españolas.
- Coordina la parte de RRHH a través de profesionales dedicados, con especial atención a los costes y al área administrativa.
- Título universitario en áreas financieras, económicas o técnicas.
- Al menos diez años de experiencia en puestos directivos en empresas de producción agroalimentaria. caracterizadas por la polivalencia.
- Transparencia y corrección en el cumplimiento de la ley.
- Resiliencia y perseverancia en el logro de los objetivos de la empresa.
- Capacidad de formación, estructuración y motivación de equipos.
- Capacidad de conectarse con todas las áreas de la organización.
Dominio de español e inglés y deseable conocimientos de italiano
What's On Offer
Ser el responsable máximo de país de un grupo con muchos proyectos y planes de desarrollo y crecimiento
Contact: Cecilia Okiñena
Quote job ref: JN-042025-6720371
Country Manager
16 d’abr.GuruSoft
Madrid, ES
Country Manager
GuruSoft · Madrid, ES
Contabilidad Proceso de facturación Aptitudes de organización Facturacion Conciliación de cuentas Atención telefónica Cuentas a cobrar Introducción de datos Cuentas a pagar Facturación médica
En GuruSoft nos encontramos en mood Hiring. 💼😎 Y si a ti te apasiona desarrollar nuevos negocios y mercados, así como también la tecnología, esta vacante es para ti.
Estamos en la búsqueda de un Country Manager para nuestra sede de Madrid, España.
Propósito del rol
Buscamos a un ejecutivo senior con visión global, mentalidad estratégica y alta capacidad de ejecución, para liderar la expansión internacional de nuestra plataforma de Facturación Electrónica en mercados clave: Europa, Reino Unido, Emiratos Árabes Unidos y Asia Pacífico.
Este rol está diseñado para perfiles con mentalidad de partner → líderes capaces de abrir mercados como si fueran suyos, con autonomía, energía comercial y capacidad de estructurar el negocio.
Responsabilidades estratégicas y comerciales:
- Ejecutar la estrategia global de expansión, incluyendo estudios de mercado y análisis de viabilidad.
- Identificar y negociar alianzas estratégicas de alto impacto con canales, integradores, partners tecnológicos, gremios, cámaras y entes regulatorios.
- Liderar procesos de entrada a nuevos mercados, desde validación legal hasta primeros clientes y partners.
- Representar a la empresa ante instituciones, ferias, foros y eventos internacionales de alto nivel.
- Negociar y cerrar acuerdos de distribución, licenciamiento o colaboración.
- Construir el ecosistema local: estructura comercial, soporte, regulatorio y operaciones para cada país objetivo.
- Establecer un sistema de gestión y seguimiento de KPI de expansión y revenue internacional.
- Contratar, formar y liderar talento local cuando sea necesario.
Sueldo: a convenir según experiencia (incluye tu aspiración salarial en el CV).
Modalidad de contrato: híbrida.
Si estás interesado en esta vacante, no dudes en postularte. Será un gusto conocerte.
(Epa, nos ha salido una buena rima por acá 😅).
Country Manager and Sales Director Spain
15 d’abr.Elekta
Madrid, ES
Country Manager and Sales Director Spain
Elekta · Madrid, ES
We don’t just build technology. We build hope for everyone dealing with Cancer.
Are you a dynamic and results-driven sales professional with expertise in radiation oncology? Do you thrive in a hybrid role with significant travel, building strong partnerships with customers? If so, Elekta is looking for an Country Manager & Sales Director in Spain to drive business growth.
What You’ll Do At Elekta
As an Country Manager & Sales Director, you will be Director is responsible for defining the overall country business strategy and leadership of the country team supporting Elekta´s product portfolio.
The role of the Country Manager and Sales Director is to generate orders and revenue in line with the individual targets set for a country and to manage the overall business responsibility for the country.
This role is hybrid, with significant travel required to customer locations across the region. You will also have access to Elekta’s offices when needed.
Responsibilities
- Define, develop and deploy the go-to-market strategy within the relevant geographical area and periodically review and update as necessary.
- Define and report the market potential and country needs for Radiotherapy, Brachytherapy, Neurosurgery and Software products in the relevant country.
- Identify all opportunities for new client development and develop a short, medium and long-term strategy for conversion.
- Identify opportunities to expand product portfolio into existing customer sites, plan and document a process from needs identification to client conversion .
- Prepare, champion and regularly update the country regulatory strategic plan to ensure successful new product introductions.
- Develop a sales strategy to increase sales of the full Elekta product, working alongside Marketing to create sales campaigns.
- Monitor, review and support the full utilization and adoption of CLM in the area of geographical responsibility.
- Forecast, deploy and manage country operational budget.
- Manage country’s P&L, from top line to bottom line in the balance sheet.
- Configure and price the clinical needs from the customer.
- Develop new and established client relationships including distributor partnerships where relevant .
- Proven track record of achieving personal and team-based sales performance targets within the capital goods markets.
- Marketing and direct sales experience ideally in a capital-intensive medical industry.
- Strong knowledge / understanding of Indirect/Distributor Marketing and Sales.
- Strong knowledge /understanding of Elekta´s product portfolio.
- Solid knowledge and experience of the medical devices industry.
- Role model in driving compliance and ethical standards.
- Ability to effectively interact directly with customers across all disciplines (hospital management and administrators, local politicians, oncologists and other medical staff, technologists and medical physicists.
- Ability to influence key managers to help achieve objectives.
- Proven ability to involve all hierarchy levels of a mid-size industrial company to achieve the Country objectives
- Fluent in both written and verbal English.
- Knowledge and experience of working within a corporate, multicultural environment.
We are looking forward to hearing from you! Apply by submitting your application and resumé in English, via the “Apply” button. Please note that we do not accept applications by e-mail.
Your Elekta contact
For questions, please contact the responsible Global Talent Acquisition Partner, Nidhi Sarkar, [email protected] .
We are an equal opportunity employer
We evaluate qualified applicants without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity or expression, genetic information, national origin, disability, veteran status, or any other status protected by law in the locations where Elekta operates.
About Elekta
Here at Elekta, you will make a difference. We are a MedTech company that provides software and hardware to hospitals and clinics all over the world.
We have a responsibility toward our partners and customers to deliver solutions in a secure and sustainable way. Both when it comes to financial and environmental matters, but also for our employees to feel that they bring value, wherever in the organization they may work.