No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.177Comercial i Vendes
1.139Informàtica i IT
997Administració i Secretariat
889Comerç i Venda al Detall
619Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
494Desenvolupament de Programari
454Educació i Formació
376Indústria Manufacturera
374Dret i Legal
302Màrqueting i Negoci
282Instal·lació i Manteniment
237Publicitat i Comunicació
174Sanitat i Salut
174Disseny i Usabilitat
130Construcció
105Recursos Humans
101Comptabilitat i Finances
95Arts i Oficis
93Art, Moda i Disseny
83Alimentació
80Turisme i Entreteniment
55Hostaleria
48Atenció al client
40Cures i Serveis Personals
37Producte
32Telecomunicacions
32Banca
30Farmacèutica
28Immobiliària
23Seguretat
17Social i Voluntariat
14Energia i Mineria
13Assegurances
5Esport i Entrenament
5Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Rooster & Bubbles
Barcelona, ES
Encargado de Restaurante
Rooster & Bubbles · Barcelona, ES
Alimentación y bebidas Elaboración de presupuestos Liderazgo Hostelería Liderazgo de equipos Operaciones Gestión de restaurantes Alta cocina Preparación de alimentos
Rooster & Bubbles busca un Director/a para jornada completa 40 horas para incorporación inmediata.
RESPONSABILIDADES
- Planificar, coordinar y supervisar las operaciones diarias del restaurante
- Asegurar que cada cliente tenga una experiencia impecable
- Supervisar la apertura, cierre y operación diaria del restaurante
- Fomentar las ventas a través de técnicas de upselling, ejecutar y supervisar el correcto funcionamiento del servicio
- Controlar stocks, proveedores, pedidos e inventario semanal y mensual
- Planificar y gestionar los horarios del personal de sala y apoyar al jefe de cocina con el personal de cocina
- Garantizar el cumplimiento de las normativas legales, como APPCC y estándares medioambientales
- Gestión integral de las incidencias de mantenimiento
- Contratación de los diferentes puestos de sala (entrevistas, pruebas y contratación final)
SE OFRECE:
- Contrato indefinido
- 40 horas semanales
- 2 días fijos de fiesta consecutivos (MIÉRCOLES Y JUEVES)
- Salario: 30.000€ brutos anuales, 12 pagas anuales
- Propinas adicionales: aproximadamente 150-180€ netos mensuales
- Extras adicionales: comisiones según ventas mensuales
- Horario: 2 días partido a la semana, 3 días turno seguido, turnos de mañana y de tarde-noche
- Comida diaria (comida o cena según turno)
- Desarrollo profesional y oportunidades de crecimiento.
- Descuentos en comidas y bebidas en nuestros restaurantes
- Herramientas de gestión para llevar a cabo las tareas diarias
- Formar parte de un grupo de restauración dinámico, diverso, innovador y en constante crecimiento y expansión.
REQUISITOS
- Buena presencia
- Castellano o catalán nativo, nivel alto de inglés. Se valoran otros idiomas
- Capacidad de liderazgo, idealmente equipos de alrededor de 10-12 personas.
- Excelentes habilidades de comunicación
- Resolución de problemas y conflictos
- Orientación al cliente
- Visión estratégica y capacidad analítica
- Persona optimista y con ganas de continuar creciendo de la mano de la empresa
Rooster and Bubbles es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades. Agradecemos a todos los candidatos por su interés, pero sólo contactaremos a aquellos que cumplan con los requisitos del puesto.
Communications and Customer Relations Specialist
25 de febr.Beatae Madrid S.L.
Madrid, ES
Communications and Customer Relations Specialist
Beatae Madrid S.L. · Madrid, ES
Elaboración de presupuestos Empresas Comunicación Gestión operativa Operaciones Necesidades empresariales Evaluaciones de rendimiento Multitarea Operaciones de restaurantes
Beatae
Smashing Burgers – Baking Rice Buns
Position: Communications and Customer Relations Specialist
Employer: Beatae Madrid S.L.
At Beatae, we go above and beyond in everything we do. We are driven to make things better and to work with order, peace, patience, and moderation; to work, especially, with a pure intention and detached from ourselves, ever having before our eyes the account which we must give for time lost, for talents unused and for good omitted.
We are looking for someone with a sense of responsibility and drive to make the world a better place. If you are someone with a genuine drive to improve your life and the lives of those around you, we encourage you to explore a career with Beatae.
Beatae Madrid S.L. has an exciting opportunity for an energetic Communications and Customer Relations Specialist helping the owner with the opening and marketing of our first (and many thereafter) Beatae Restaurant in Madrid, Spain.
If you are passionate about customer service, communications and marketing and have previous experience in restaurant service with a desire to grow your career in marketing, we want to hear from you.
SUMMARY OF THE POSITION:
- Working closely with the owner of the brand and Operations Manager building brand awareness externally and ensuring customer satisfaction internally.
o Marketing and Communications (60%) of the time:
§ Set-up and manage social media (Instagram, Facebook, Website, Youtube shorts),
§ Creating content (videos, promotions, comments, photos, stories, reels)
§ Produce and edit social media content for the above media channels.
§ Monitor and respond to customer reviews
§ Tackle copywriting (from taglines to newsletters and newspaper/magazine pitches)
§ Engaging with followers
§ Engaging with organizations that align with our concept (gluten-free associations, restaurant associations, etc..)
o Customer Service (40% of the time):
§ Working within the restaurant as the key customer service manager (location: Ponzano)
§ Introducing the customers to the brand ensuring a memorable experience
§ Building a network of brand followers and regulars
§ Organizing and managing events within and outside the restaurant.
§ Other
DESIRED PROFILE:
- Strong communication skills (fluency in Spanish and good command in English)
- Excellent organizational and time management skills
- Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple priorities
- Experience in customer service industry
- Social Media savvy with good track record of building and managing social media profile(s)
- Availability to work weekends, evenings, and holidays as needed
- Positive personality and can-do attitude!
WHAT WE OFFER:
- Starting salary of 24.000EUR (Gross per annum)
- Workday free meals within restaurant (as per daily/monthly budget)
- 2 non-consecutive days off per week
- Performance bonus at owner’s discretion
- Close involvement in the creation and growth process of the brand working closely with the owner growing the brand
- Opportunity to grow with the brand and with the company with potential to grow into Brand Marketing Manager role.
- A healthy, honest and fair work environment that gives lots of freedom and opportunity for growth to those individuals who are accountable for their work and are willing to work well towards our common goals
INTERESTED?
Send your CV and application to [email protected] asap!