No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
1.113Transport i Logística
1.111Comercial i Vendes
857Administració i Secretariat
715Comerç i Venda al Detall
544Veure més categories
Educació i Formació
528Desenvolupament de Programari
498Enginyeria i Mecànica
431Indústria Manufacturera
397Dret i Legal
343Màrqueting i Negoci
288Instal·lació i Manteniment
220Publicitat i Comunicació
165Sanitat i Salut
165Disseny i Usabilitat
145Construcció
123Alimentació
100Hostaleria
97Art, Moda i Disseny
85Recursos Humans
85Arts i Oficis
83Comptabilitat i Finances
81Turisme i Entreteniment
62Atenció al client
46Cures i Serveis Personals
46Immobiliària
42Producte
41Banca
40Seguretat
29Farmacèutica
25Energia i Mineria
18Social i Voluntariat
14Esport i Entrenament
8Assegurances
4Ciència i Investigació
4Telecomunicacions
4Agricultura
2Editorial i Mitjans
0Boutique Assistant
18 d’abr.Cartier
Barcelona, ES
Boutique Assistant
Cartier · Barcelona, ES
Office
Job mission
As an Ambassador of the Maison, he/she is responsible for the welcoming of
Clients, manage waiting time and ensure that they are being taken care of in the most efficient manner. He/she also assists the Sales Associates during a sale and participates in daily boutique operations.
Main Accountabilities
Sales Assistance
- Assists discreetly with various tasks during a sale
- Coordinates between Sales Associates, Admin and Management teams
- Gift wrapping and management of the BOH Area
- Accompanies the clients to the door upon departure
- Assists with Care Service duties such as repairs, registrations etc.
- Respects all group, Maison and boutique policies, procedures and guidelines
- Participate to inventories
- Participates in price labeling
- Participates in the set up and breakdowns at opening and closing of the boutique
- Participates to the implementation of Visual Merchandising guidelines
- Orders boutique facilities (bags, drinks, edition material, office facilities, etc.)
- Ensures the overall boutique environment is impeccable
- Responsible for the music and the olfactory atmosphere of the boutique
- Ensure the windows and counters are in perfect condition
- Ensures an exceptional client experience and seamless client journey by warmly greeting and seating clients whenever possible, offering refreshments and reading materials, providing accurate wait time estimates, and proactively managing the waiting area.
- Efficiently manages client appointments, providing proactive support to Sales Associates in preparing for meetings as needed.
- Optimizes the Boutique space in terms of seating and perfectly anticipates floor organization such as lunch times, office hours, trainings, etc.
- You have excellent written and spoken communication skills in English and Spanish, any other language is a plus
- You have pervious retail, hospitality or customer service experience
- You are proactive and can identify customer needs and potential issues
- You demonstrate a collaborative spirit and willingness to support team goals
- A passion for customer engagement, strong communication and interpersonal skills
- The ability to work in a fast-paced environment, and flexibility in working hours
- You have basic computer and POS system knowledge
NA
Tres Cantos, ES
Teleoperador/a ventas a la cartera, salud (Tres Cantos)
NA · Tres Cantos, ES
¿Te gusta el mundo de los seguros y las negociaciones?
Si buscas crecer dentro de una de las compañías más importantes a nivel nacional
¡Te estamos buscando!
Desde Adecco, estamos seleccionando teleoperadores/as comerciales para el dpto. de salud.
Funciones:
- Emisión/recepción de llamadas a clientes de la compañía aseguradora.
- Identificar las necesidades del cliente y dar asesoramiento personalizado.
- Realizar la venta de las pólizas y resolver las consultas de los clientes potenciales.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Formación mínima requerida: Bachillerato o estudios universitarios.
- Experiencia comercial en emisión/recepción de llamadas a clientes potenciales.
- Habilidades comunicativas y de negociación.
- Trato de calidad y escucha activa.
- Orientado a objetivos.
¿Qué ofrecemos?
- Contrato temporal 3 meses con Adecco + posibilidad de pase a plantilla con la empresa contratante.
- Incorporación 23/04/2025.
- Horario ROTATITO SEMANAL
horario de mañana: 9 h a 15:30 h.
horario de tarde: 14:30 h a 21 h.
+ 11 sábados al año y festivos no nacionales.
- Formación dentro de contrato, remunerada y no selectiva.
- Salario: 9,80€ brutos/hora + incentivos sin techo y plan de carrera.
- Trabajo presencial: zona de Tres Cantos, Madrid.