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0Sustainability Specialist
31 de des.DO & CO AG
Madrid, ES
Sustainability Specialist
DO & CO AG · Madrid, ES
Our production unit takes pride in offering top-tier luxury airline catering that is both elegant and sophisticated. Our team is dedicated to crafting a one-of-a-kind experience that is attractive to even the most discerning passengers. We focus on providing exceptional quality, first-class service, and an exquisite range of menu options that are sure to impress.
The Sustainability Specialist is responsible for developing, implementing, and managing strategies and programs that promote sustainability within the organization. This role involves collaborating with different departments to ensure that the company's practices and policies are environmentally responsible.
- Undergraduate degree in Environmental Science, Environmental Engineering, Sustainability, or related fields.
- Professional certifications in sustainability (e.g., LEED, ISO 14001).
- In-depth knowledge of European, Spanish and British environmental regulations and standards.
- Experience in energy, water and waste management.
- Knowledge of life cycle and carbon footprint analysis tools and methodologies.
- Availability to travel frequently between London and Spain.
Languages:
Spanish – native
English – bilingual
We believe that our employees are the driving force behind our success and strive to create a positive and supportive work environment. As a member of our team, you will have access to a range of benefits, including:
- Salary that matches your level of expertise
- Ride to work with ease using the Cycle to Work Scheme
- Give your little ones the best start in life with a workplace nursery through Salary Sacrifices
- Enjoy perks by referring your friends through our Refer a Friend Scheme
- Never stress over finding a parking spot with our On-Site Free Parking
- Save money and time with On-Site Free Meals
- Expand your skills and knowledge through our in-house training opportunities.
- A business where you can have a real impact, we’re not afraid of new ideas!
- Genuine career development opportunities, both nationally and internationally
- The opportunity to work with and represent one of the most innovative players in the luxury global gourmet entertainment market
DO&CO is an equal opportunity employer. All applicants will be considered for employment without attention to race, colour, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, veteran or disability status
CUSTOMER PROJECT MANAGER
30 de des.DO & CO AG
Madrid, ES
CUSTOMER PROJECT MANAGER
DO & CO AG · Madrid, ES
Agile Jira Office Excel
DO & CO, potencia mundial en el sector de la hostelería y las aerolíneas, es una de las empresas más apasionantes y respetadas de todo el mundo. Con un creciente prestigio en el sector del catering de aerolíneas, DO & CO ofrece apasionantes oportunidades para trabajar en nuestra sede central. Con nuestra presencia global y nuestro compromiso con el lujo, tendrás la oportunidad de trabajar en proyectos apasionantes.
Buscamos una persona para unirse a nuestro equipo de Customer en nuestra unidad situada en La Muñoza
Dentro de tus funciones estarán:
- Liderar proyectos orientados al cliente, coordinando a todas las áreas involucradas en las diferentes fases (propuesta, diseño, ejecución, seguimiento y cierre) y asegurado el cumplimiento de los plazos.
- Identificar, evaluar y gestionar proactivamente los posibles riesgos y problemas de los proyectos
- Evaluación de los proyectos realizados, recopilando el feedback de los diferentes stakeholders involucrados, para garantizar que se cumplen las expectativas del cliente e identificar posibles áreas de mejora.
- Realizar el seguimiento de los KPIs de gestión de clientes y elaborar reportes tanto para la dirección de la compañía como para los propios clientes.
- Proponer e implementar acciones para mejorar el perfomance del cliente desde el punto de vista operativo, básandose en los datos.
- Colaborar estrechamente con el equipo de Account Management para asegurar que se cumplen los estándares de calidad y servicio.
- Proporcionar liderazgo y dirección a los equipos involucrados, asegutando que estén bien coordinados y sean capaces de brindas un servicio de alta calidad.
- Experiencia previa de al menos 5 años en un puesto similar, dentro del sector HORECA, Retail, Gran Consumo, Catering y/ restauración.
- Formación preferiblemente en Grado de ADE, Gestión de Proyectos, Tecnología de la Información o un campo relacionado.
- Persona dinámica y organizada con capacidad de liderazgo, gestión y negociación.
- Nivel de inglés alto (C1).
- Dominio Microsoft Office y alto de Excel
- Deseable conocimiento en herramientas de gestión de proyectos (por ejemplo, Microsoft Project, JIRA, Trello) y metodologías (Agile, Waterfall, etc.).
- Carnet de conducir y vehículo propio
Creemos que nuestros empleados son el motor de nuestro éxito y nos esforzamos por crear un entorno de trabajo positivo y solidario. Como miembro de nuestro equipo, tendrá acceso a una serie de beneficios, entre los que se incluyen:
- No tiene que preocuparse por las tarifas de aparcamiento, ya que ofrecemos aparcamiento gratuito.
- Alimente su jornada laboral con deliciosos almuerzos y tentempiés gratuitos.
- Únase a nuestra dinámica empresa donde sus ideas son bienvenidas y valoradas.
- Eleve su carrera con auténticas oportunidades de crecimiento, ¡incluso en el extranjero!
- Aproveche la oportunidad de trabajar con un líder mundial del entretenimiento gourmet de lujo y deje su huella en el sector.