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ADN · Barcelona, ES
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¡Nueva incorporación en ADN COM Barcelona!
ADN es un grupo de empresas dedicadas al mundo de la comunicación dentro del sector Health con mercado en Madrid y Barcelona. Engloba una agencia de comunicación, una productora audiovisual y un estudio de videojuegos/realidad virtual y cuenta con un equipo de profesionales multidisciplinar el cual nos permite realizar campañas 360º. Llevamos a cabo una amplia variedad de proyectos: campañas, eventos, webs, apps, vídeos, spots.
¿Qué buscamos?
Buscamos incorporar a nuestro equipo, en Barcelona, un nuevo perfil como Medical Writer. Un perfil profesional, con experiencia de más de 5 años en agencias de publicidad médica, consultorías médico-científicas o empresas del sector healthcare.
Requisitos:
● Formación en ciencias de la salud (ej. Biología, Farmacia, Medicina o derivados).
● Persona multidisciplinar, con experiencia en empresas healthcare (agencias de comunicación médica, consultorías médicas, industria farmacéutica, etc.) y con facilidad para el trabajo en equipo.
● Se valorará experiencia de trabajo para la industria farmacéutica en productos de prescripción y OTC, conociendo sus procedimientos de trabajo y timmings.
● Experiencia en elaboración, revisión y adaptación de documentos médicos en diferentes canales de comunicación, incluyendo los canales convencionales, canales digitales y canales de difusión por redes sociales.
● Dominio del lenguaje publicitario, médico y científico. Conociendo sus limitaciones y legislación específica.
● Capacidad de trabajo interdisciplinar con los distintos equipos y departamentos de la agencia: creatividad, diseño, audiovisuales, producción, IT, etc.
● Visión estratégica en relación con los clientes y posibles propuestas de proyectos científicos.
● Idiomas: español, inglés y catalán.
● Dominio de ofimática (Pack Office).
Funciones:
● Documentar y desarrollar contenido de calidad referenciado dirigido a profesionales de la salud y consumidores/pacientes.
● Elaboración, revisión y adaptación de documentos médicos, como materiales promocionales de fármacos, materiales de awareness de patologías, redacción de blogs, creación de copys para campañas en redes sociales, etc.
● Realización de búsquedas bibliográficas, fisiología de las diferentes patologías y mecanismos de acción de fármacos y terapias.
● Desarrollo y ejecución de propuestas comunicativas para los clientes.
● Participación activa en la definición de proyectos digitales y basados en nuevas tecnologías como la realidad virtual.
● Comunicación con cliente (dep. médicos) y con profesionales sanitarios.
● Realización de presentaciones.
● Recogida de briefings, presentación de propuestas y aplicación de cambios provenientes de cliente.
● Proporcionar asesoramiento científico al resto de departamentos de la
agencia.
¿Qué ofrecemos?
● Jornada completa, con horario flexible de entrada y salida de lunes a jueves.
(entrada de 8.00 a 10:00 hs / salida de 17.00 a 19:15 hs)
● Viernes jornada intensiva de 8:00 a 15:00 hs.
● Mediados de julio (fecha a definir según calendario) y agosto, jornada intensiva con compensación horaria (fecha intensiva y recuperación a definir según calendario).
● Teletrabajo, un día a semana, según normativa interna.
● Día libre en tu cumpleaños.
● Incorporación inmediata.
● Ambiente de trabajo joven y multidisciplinar.
Fundació de Recerca Sant Joan de Déu
Sant Boi de Llobregat, ES
Pre-doctoral position
Fundació de Recerca Sant Joan de Déu · Sant Boi de Llobregat, ES
The research group “Epidemiology of Mental Health Disorders and Ageing” led by Dr. Josep Maria Haro seeks a pre-doctoral researcher to work in the Epidemiology of Youth Mental Health research line, together with Dr. Rodrigo Antunes Lima.
We offer a 6-12-month contract, with the possibility of renovation. The main attribution of this position is to support the conduction of two EU-funded projects: the e-Intervention Enhancing Mental Health in Adolescents (IMPROVA project; https://www.improva-project.eu/), and the ePlatform for Promoting Health in Schools project (ePro-Schools;
https://www.linkedin.com/company/epro-schools/?viewAsMember=true ).
IMPROVA will co-design, pilot, evaluate, and facilitate the upscaling of a modular eHealth intervention platform that aims to improve mental health and wellbeing, early detect mental health problems and prevent common mental problems in adolescents. IMPROVA will be implemented in school settings and will include components for adolescents, parents, teachers, and other school staff in complementary and synergistic modules based on materials designed and tested in >20 projects carried out by the consortium members. The platform will be co-created by the consortium in collaboration with stakeholder groups (adolescents, parents, teachers, other school staff, schools and policymakers). IMPROVA includes an international inter-disciplinary group of researchers and practitioners from medicine, education, psychology, sociology, public health, economics, physical activity, ethics, law, UX design, computer science, medical informatics, data science, ICT technologies, and policymakers. After pilot testing the platform, IMPROVA will be implemented via a cluster randomised controlled trial in secondary education schools randomly selected in France, Germany, Romania and Spain, including 8,000 adolescents. A 360º evaluation of IMPROVA will include Effectiveness, Implementation, Economic, and Social Return on Investment analysis. Using implementation science methodology, IMPROVA will co-design transferable evidence-based guidance for scaling up the platform with users and policymakers. IMPROVA aims to provide an evidence-based, innovative, large-scale, comprehensive intervention, and a scale-up plan to promote mental health and prevent mental disorders in adolescents; empower adolescents and families to make better decisions regarding their mental health; and provide schools and the community with tools to achieve a society with better mental health and lower stigma.
ePro-Schools will co-design, pilot and evaluate an evidence-based modular eHealth intervention platform to promote physical activity and healthy eating, and reduce time in sedentary behaviours.
A profound co-creation process, including marketing survey and focus groups with adolescents, teachers, school directors and policy makers together with the adaptation of previous interventions conducted by the consortium members will support the development of the platform. The ePro-Schools platform will contain modules for adolescents and their parents, teachers and school administration. Although the platform will be implemented through schools, it will include contents to be implemented outside the schools setting. By evaluating register-based and cohort data, we will identify schools that have adolescents from socially disadvantaged settings to conduct a randomised controlled trial in those schools to test the ePro-Schools platform. Using implementation science methodology, ePro-Schools will co-design transferable evidence-based practices and methodologies and guidance for scaling up the platform with policymakers and stakeholders as well as informing specialists, policymakers and the general public.
Main tasks and responsibilities:
- Support the co-creation of the ePro-Schools program
- Support the implementation of the IMPROVA and ePro-School programs during the RCT
- Support users in using the platform during the RCT
- Conduct qualitative interviews with stakeholders
- Support the preparation of manuscripts and other dissemination activities (seminars, conferences, etc.)
Requirements:
- Holding a Master’s degree in a health-related discipline (Psychology, Medicine, Public Health, etc), social science or a closely related subject relevant to the project study, is a requisite
- Relevant experience of research in the field of the study; i.e.: experience in international projects, published manuscripts in peer-reviewed journals
- Experience in school-based studies and/or the development or implementation of eHealth platforms
- Previous participation in international collaborative projects
- Other relevant skills: English and Spanish (Written and Spoken), knowledge on Catalan will be evaluated positively.
- A 6-12-month contract with the possibility of renew
- Trial period of 4 months.
- Working days: Full time (37.5 hours)
- Economic conditions according to profile and knowledge provided.
Grupo OTEIC
Madrid, ES
Lan-Medikuntzako Mediku Espezialista // Médico/A Especialista En Medicina Del Trabajo
Grupo OTEIC · Madrid, ES
Job VacanciesLan-medikuntzako mediku espezialista //Médico/a especialista en medicina del trabajo Reference: 3484Geographical Area: BilbaoVacancies: 1Date of Start: 12-03-2023Company: Egoitza Bilbon duen sozietate publikoa/ Sociedad pública con sede en BilbaoSector of Activity of the company: Admón.
Pública, InstitucionesTasks to be performed: Langileen osasuna eta ongizatea zainduko ditu, eta honako eginkizun hauek izango ditu, besteak beste: osasuna zaintzeko kudeaketa prebentiboa, laneko medikuntzaren testuinguruan osasun-azterketak, analisi-, ikerketa- eta protokolizazio-lanak egingo ditu, eta segurtasun- eta osasun-batzordeari aholkularitza emango dio, bai eta horiekin loturiko prestakuntza espezifikoaren arloan ere.Velará por el mantenimiento de la salud y bienestar de las personas trabajadoras, asumiendo, entre otras funciones, la gestión preventiva de vigilancia de la salud así como la realización de reconocimientos, labores de análisis, investigación y protocolización en el contexto médico laboral, así como asesoramiento al comité de seguridad y salud y en materia de formación específica relacionada.Requirements: Medikuntzako unibertsitate-ikasketak eskatzen dira, Laneko Medikuntza espezialitatearekin.
Enpresa-medikuntzan esperientzia egiaztatua izatea eta euskaraz jakitea baloratuko dira.
Komunikatzeko eta pertsonen arteko harremanetarako trebetasuna, aztertzeko eta erabakiak hartzeko gaitasuna.El perfil contempla formación universitaria en Medicina con especialidad en Medicina del Trabajo.
Se valorará la experiencia en medicina de empresa y el conocimiento de euskera.
Habilidad comunicativa y de relación interpersonal, capacidad de análisis y toma de decisiones.The company offers: Proiektu sendoan lanean hastea eskaintzen da, kontratu mugagabearekin.Se ofrece incorporación a sólido proyecto con contrato indefinido.Observations: Eskaerak, CV barne, ****** posta elektronikoan aurkez daitezke edo bestela OTEIC taldeari bidali (Zuatzu Enpresa Parkea, Igeldo eraikina, 1. solairua - 20018 Donostia), goian azaltzen den erreferentzia adierazita, edo dagokion eskaintzan izena emanda www.Oteic.Com web orriaren bidez (lan-eskaintzak atalean).Aurretik aukeratutako hautagaiei erantzungo zaie soilik.Presentación de solicitudes enviando CV a ****** o a Grupo OTEIC (Parque Empresarial Zuatzu, Edificio Igeldo – Planta 1a, 20018 Donostia-San Sebastián), indicando la referencia arriba señalada, o inscribiéndose en la oferta correspondiente en www.Oteic.Com (apartado ofertas de empleo).Sólo se responderá a las candidaturas preseleccionadas.#J-18808-Ljbffr
Contrato Como Investigador Postdoctoral
13 de gen.Red de Alumni UCA
Cádiz, ES
Contrato Como Investigador Postdoctoral
Red de Alumni UCA · Cádiz, ES
SEM
FunciónInvestigación en materiales para ventanas inteligentes (ver oferta para más detalles)EmpresaUniversidad de CádizNº de Plazas1ReferenciaCandidatos RC dentro del proyecto SMARTCOAT-2Publicada el 26/11/2024Publicada hasta el 17/01/2025Tipo de ContratoYEI Investigadores PosdoctoralesDedicaciónJornada completaLocalidadPuerto RealProvinciaCádizDisponibilidad para viajarSiFecha de IncorporaciónSegundo semestre 2025Fecha de Finalización5 añosNivel AcadémicoDoctorTitulación AcadémicaFísica (Titulación Universitaria)Química (Titulación Universitaria)Ingeniería de Materiales (Titulación Universitaria)Áreas tecnológicasP-11 Materiales y tecnologías de fabricaciónT-02 Química de MaterialesIdiomasIdioma: InglésNivel Lectura: AltoNivel Escrito: AltoNivel Conversación: AltoOtrosSe buscan investigadores postdoctorales para postularse en las próximas convocatorias "Ramón y Cajal", incorporarse al proyecto SMARTCOAT2 y líneas afines; y adherirse al Departamento de Ciencia de los Materiales e Ingeniería Metalúrgica y Química Inorgánica, y al Instituto Universitario de Investigación en Microscopía Electrónica y Materiales (IMEYMAT), de la Universidad de Cádiz.La Universidad de Cádiz financiará la contratación de un estudiante para la realización de una Tesis Doctoral vinculada a cada Proyecto de Investigación asociado a beneficiarios del Programas Ramón y Cajal.
Las tesis doctorales se desarrollarían en el contexto del Programa de Doctorado "Nanociencias y Tecnologías de los Materiales" de la UCA, en las líneas "Nanoscopía de materiales" o "Materiales nanoestructurados para nuevas tecnologías".El proyecto SMARTCOAT2 está comenzando y se enfoca a realizar ventanas inteligentes mediante el estudio de materiales basados en dióxido de vanadio nanoestructurado, en formatos de nanopartículas dispersadas en matriz polimérica o cerámica, o como capas delgadas.
Las técnicas de síntesis y caracterización de mayor protagonismo serían la (co-)deposición mediante pulverización catódica con magnetrones (PVD-sputtering); los tratamientos térmicos de alta velocidad (RTP-Flash Annealing); las microscopías electrónicas de barrido (SEM), de transmisión (TEM) y de transmisión-barrido (STEM); la difracción de rayos X (DRX); y las espectroscopías ópticas.A comienzos de 2025 se incorporarán al equipo de investigación de la propuesta, un estudiante predoctoral y un investigador postdoctoral; y se instalarán equipos nuevos: un horno de altas prestaciones, un espectrofotómetro vis-NIR y un difractómetro de rayo X. Además, se cuenta con acceso privilegiado a los equipos punteros a nivel internacional de microscopía SEM, TEM y STEM, que conforman la ICTS-ELECMI.Se buscan candidatos que tengan perfiles afines a las temáticas expuestas, y con historiales que les den opciones de éxito en dicha convocatoria.
Dado que se necesita el aval del Departamento, el plazo de selección durará hasta mediados de enero de 2025.CONTACTO (preferentemente antes del 17 de enero de 2025): ****** y ****** #J-18808-Ljbffr
UAB School of Education and Human Sciences
Madrid, ES
Touch Doctoral Programme: Universitat Autònoma De Barcelona (Uab), Spain
UAB School of Education and Human Sciences · Madrid, ES
TOUCH Doctoral Programme: Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) presents TOUCH, an exceptional doctoral programme designed to cultivate the next generation of mental health researchers.
With a focus on Open Science principles, TOUCH aims to recruit and train 24 doctoral candidates across four thematic areas in mental health and wellbeing research, fostering collaboration and maintaining the highest standards of research quality.Location: Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) and associated partner organizations in Catalonia, SpainApplicants must hold a master's degree or equivalent in a relevant field such as psychology, psychiatry, public health, social sciences, or related disciplines .Strong research interest and commitment to mental health and wellbeing research.Proficiency in English, as the programme is conducted in English.Demonstrated ability to work collaboratively in multidisciplinary settings.Willingness to engage in Open Science practices.Description: TOUCH offers an unparalleled opportunity to engage in cutting-edge research projects with renowned supervisors, supported by a 3-year full-time contract with a competitive salary.
The programme emphasizes international and intersectoral collaboration, providing access to world-class research infrastructures and a comprehensive training programme.
Participants will benefit from practical hands-on schools, diverse research training, and international or intersectoral secondments at partner institutions.How to Apply: Interested candidates should submit the following documents by the specified deadline:Curriculum vitae (CV) outlining academic background, research experience, and publications (if any).Motivation letter expressing interest in mental health research and the TOUCH doctoral programme.Copies of academic transcripts and degrees.Contact details of two academic or professional references.Any additional supporting documents (e.G., research proposal, portfolio).Applications should be sent electronically to the program coordinator at ****** with the subject line "TOUCH Doctoral Programme Application – [Your Name]".Join TOUCH and become part of a vibrant community dedicated to advancing mental health research and fostering wellbeing across the lifespan.
For more information, visit the program website or contact the program coordinator at ******.#J-18808-Ljbffr
join.com
Murcia, ES
CONSTRUCCIONES URDECON S.A.: Doctor/a para el equipo de I+D+i
join.com · Murcia, ES
CONSTRUCCIONES URDECON S.A. busca un/a Doctor/a para el equipo de I+D+i
En URDECON, una empresa con más de 100 empleados y especializada en la construcción de todo tipo de obras, estamos buscando un/a Doctor/a para incorporarse al equipo de I+D+i .
Si te apasiona la investigación y el desarrollo en el sector de la construcción y quieres formar parte de una empresa innovadora y en constante crecimiento, esta es tu oportunidad.
Buscamos a alguien con experiencia, creatividad y ganas de aportar nuevas ideas. ¡Únete a nosotros y ayuda a construir el futuro de la construcción!
Tareas
- Planificar, coordinar y supervisar proyectos de I+D+i y asegurar que se cumplan los plazos y estándares de calidad.
- Justificaciones de los proyectos en los que este vinculados.
- Redactar informes técnicos y presentar resultados de investigación a la dirección.
- Diseñar y ejecutar soluciones basadas en neuvas tecnologías (líneas o proyectos de I+D+i)
- Realizar vigilancia tecnológica para identificar líneas de investigación que redunden en beneficio del sector y sus empresas.
- Participación en la identificación de aspectos a mejorar y propuesta de soluciones en un entorno colaborativo dentro el departamento, con los otros departamentos de la empresa y con otros socios externos, como empresas, universidades, etc.
- Investigar y desarrollar nuevas tecnologías para el sector de la construcción.
- Realizar pruebas y análisis de materiales para mejorar la durabilidad y eficiencia de las construcciones, según proyectos en marcha.
- Doctorado en Ingeniería de cualquier rama, relacionada con la construcción.
- Experiencia previa en proyectos de investigación y desarrollo dentro del sector de la construcción.
- Habilidades avanzadas en análisis de datos.
- Capacidad para liderar equipos multidisciplinarios y gestionar múltiples proyectos simultáneamente.
- Buscar la aplicación práctica y el impacto de aquello en lo que se investiga, e intentar materializarlo o aplicarlo en el sector.
Medical writer
11 de gen.BlueNovius
Lleida, ES
Medical writer
BlueNovius · Lleida, ES
Agile Office
Spain – remote
He Role
We are searching for a quality-oriented, strategic thinking and fast paced Medical Writer to join our vibrant and dynamic startup team. This role will work across multiple accounts and therapeutic areas to deliver high quality scientific material that meets the needs and objectives of our clients. This role will work alongside designers and project managers to ensure complex concepts are translated into engaging and educational content within the given timeline and according to budget.
Key Responsibilities Include
- Review complex scientific information and translate it into engaging and educational messaging as per the needs of the client
- Work cross-company to brainstorm, give feedback and share insights
- Attend kick-off meetings with client to understand information and requirements. Take lead in communicating with clients for any follow up discussions or clarification
- Liaise with clients to ensure the output meets their marketing objectives and is medically/scientifically accurate as well as engaging
- Work alongside other medical writers to share expertise, edit and advise on content
- Educate the organisation on medical and scientific terminology and concepts
- Stay up to date on the pharmaceutical industry, recent research findings and treatments and provide insights for new business
- Stay up to date on relevant clinical trials by reading and reviewing publications, attending courses and through membership in industry/professional associations. Provide reports and analysis on these trials and present to leadership on a regular basis
- Background in medical and/or scientific research and advanced degree in a scientific discipline (preferably PhD)
- Previous scientific and/or medical writing experience
- Excellent knowledge of the scientific/medical industry and up to date knowledge of industry research, findings and key worldwide journal publications
- An understanding of clinical trial processes with a thorough knowledge of associated regulatory guidelines
- Strong organizational skills, attention to detail and ability to prioritize across multiple projects
- Excellent written and spoken English language skills ( Level C2)
- Excellent strategic communication skills with the ability to understand terminology, prioritize data and streamline and summarize complex concepts into a coherent and educational story
- Strong editorial skills
- Ability to think creatively and visualize information
- Positive, ‘can do’ and team-oriented attitude
- Ability to take initiative and make things happen independently and without supervision
- Ability to work and communicate effectively with different personality types
- Agile approach to work with the ability to move from one topic and/or project to the next quickly
- Maturity to handle extremely confidential information
This is a full time, 40 hours per week role. The position can be remote (from home) in Porto Portugal or located in our office in Rotterdam, Netherlands.
Working With BlueNovius
We are a fun and energetic team of dynamic and innovative professionals. We value continuous learning and love taking on new challenges. We pride ourselves on delivering cutting edge, innovative and top-quality products and services to our clients.
BlueNovius is a cutting edge digital marketing agency dedicated to serving the pharma and healthcare industry. Our clients trust us to deliver innovative and top-quality solutions that ensure healthcare professionals and patients stay informed and up to date on the best treatments available. To find out more, visit us at www.bluenovius.com.
To apply, please send us your CV along with a letter of motivation to [email protected].
Predoctoral Fellowship
10 de gen.Vall d’Hebron Institute of Research (VHIR) - Vall d'Hebron Institut de Recerca
Barcelona, ES
Predoctoral Fellowship
Vall d’Hebron Institute of Research (VHIR) - Vall d'Hebron Institut de Recerca · Barcelona, ES
We are looking for a motivated and highly qualified candidate to apply for a predoctoral fellowship under the PFIS (Predoctoral Training Contracts in Health Research) call of the Instituto de Salud Carlos III (ISCIII).
Project Title: "Precision medicine approaches in idiopathic nephrotic syndrome: discovery of novel diagnostic/predictive biomarkers and therapeutic targets based on gut-microbiota-kidney crosstalk."
Requirements
- You cannot be a candidate if you have previously received a predoctoral training grant for more than one year or if you hold a doctoral degree.
- You must be enrolled in an officially accredited doctoral program for the 2024-2025 academic year or admitted/pre-admitted to a doctoral program for the 2025-2026 academic year at a Spanish university, which can be accredited after the application.
- Preferably, an average grade of the university degree transcript >8 (scale 1-10).
- For degrees obtained abroad, it will be essential to have the grade conversion to the Spanish system on a scale of 1-10.
- Other merits such as publications, conferences, and stays abroad will be valued.
- Essential previous experience in biomedical research, especially in areas related to nephrology, gut microbiota, and biomarker identification. Skills in molecular and cellular biology techniques (qPCR, immunohistochemistry, flow cytometry, cell culture...), data analysis, and the ability to work in a team.
- Conduct a doctoral thesis within the context of the mentioned project.
- Actively participate in the design, execution, and analysis of experiments.
- Collaborate with the research team in publishing results and presenting at conferences.
- Contribute to the development of patient- and population-oriented research through transfer activities.
- Full-time position: 40h/week.
- Starting date: Immediate
- Gross annual salary: According to Instituto de Salud Carlos III (ISCIII) project fellowship scales.
- Contract: Technical and scientific activities contract linked to the project activities.
- The hiring is contingent upon the candidate obtaining the fellowship.
- Incorporation to Vall d’Hebron Research Institute (VHIR), a public sector institution that promotes and develops the biomedical research, innovation and teaching at Vall d'Hebron University Hospital (HUVH), the biggest hospital of Barcelona and the largest of Catalan Institute of Health (ICS).
- A scientific environment of excellence, highly dynamic, where high-end biomedical projects are continuously developed.
- Continuous learning and a wide range of responsibilities within a stimulating work environment.
- Individual training opportunities.
- Flexible working hours.
- 23 days of holidays + 9 personal days.
- Flexible Remuneration Program (including dining checks, health insurance, transportation and more)
- Corporate Benefits: platform through which you can obtain significant discounts on travel, culture, technology, gastronomy, sports... among many others.
- Healthy Offering: choose from a variety of wellbeing focused activities to be the healthiest you.
VHIR embraces Equality and Diversity. As reflected in our values we work toward ensuring inclusion and equal opportunity in recruitment, hiring, training, and management for all staff within the organization, regardless of gender, civil status, family status, sexual orientation, gender identity and expression, religion, age, functional diversity or ethnicity.
Médica/o
Amavir · Jaén, ES
Si eres médica/o y buscas sentirte satisfecha/o con tu trabajo diario y afrontar nuevos retos profesionales, no dudes en inscribirte a nuestra oferta ¡Queremos conocerte!
Apostamos por el talento, la calidad humana, la vocación de servicio y la orientación al residente.
Tus responsabilidades estarán encaminadas a garantizar el funcionamiento del área sanitaria y asistencial, mediante un tratamiento médico personalizado y adaptado a la evolución de las personas usuarias con el fin de procurarles el mejor estado de salud posible, garantizando su seguridad y un estado óptimo de bienestar.
¿Cuáles son los requisitos mínimos para entrar a formar parte del EQUIPO AMAVIR?
- Grado de Medicina (Título Español u Homologado por el Ministerio de Universidades Español).
- Estar al corriente de pago en el Colegio Oficial de Medicina.
- Permiso de trabajo en vigor.
¿Qué ofrecemos?
- Contrato Indefinido.
- Jornada al 50%, en turno de mañana con horarios de 09:00 a 13:00.
- Centro ubicado en Jaén.
- Salario competitivo.
- Entrar a formar parte de una compañía en pleno proceso de expansión, con un modelo de atención propio y libre de sujeciones.
- Formación desde el primer día para que tu experiencia en Amavir y con nuestros residentes siempre sea inolvidable.
- Retribución flexible (seguro médico, comida, transporte, guardería, formación, etc).
- Poder tener el seguimiento y la evolución de los residentes, formando parte de su día a día.
Amavir es una de las compañías líderes en España en la atención a personas mayores y dependientes, Presente en 8 Comunidades Autónomas y con una plantilla de 4.700 profesionales, gestiona un total de 45 residencias y unas 8.000 plazas (entre residenciales y de centro de día).
En los centros Amavir, cada usuario es protagonista de su propia historia. Nuestro modelo de atención asistencial, “Guiados por ti”, apuesta por dar visibilidad y empoderar a la persona mayor que decide o que necesita que le acompañemos, acondicionando el entorno según sus indicaciones, directas o indirectas, para hacer de nuestra casa, la suya.
¡No dejes pasar la oportunidad de formar parte de la Familia Amavir!
AMAVIR garantiza la aplicación del principio de igualdad de oportunidades y la no discriminación en la gestión de sus procesos de reclutamiento y selección.