No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.264Informàtica i IT
1.200Comercial i Vendes
873Administració i Secretariat
822Comerç i Venda al Detall
602Veure més categories
Desenvolupament de Programari
464Indústria Manufacturera
463Enginyeria i Mecànica
450Educació i Formació
369Dret i Legal
365Màrqueting i Negoci
326Instal·lació i Manteniment
249Disseny i Usabilitat
155Construcció
150Publicitat i Comunicació
132Sanitat i Salut
129Art, Moda i Disseny
116Recursos Humans
109Alimentació
97Arts i Oficis
87Comptabilitat i Finances
83Turisme i Entreteniment
61Hostaleria
52Cures i Serveis Personals
49Atenció al client
46Immobiliària
45Banca
37Producte
37Farmacèutica
22Seguretat
22Energia i Mineria
17Social i Voluntariat
12Assegurances
6Esport i Entrenament
5Telecomunicacions
3Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Key Account Manager
NovaMASCOT® WORKWEAR
Cataluña, ES
Key Account Manager
MASCOT® WORKWEAR · Cataluña, ES
Office
Acerca de MASCOTMascot International A/S es una empresa multinacional de propiedad familiar que elabora, fabrica y comercializa ropa de trabajo y calzado de seguridad de gran calidad para trabajadores y profesionales de diferentes sectores e industrias. En los últimos años, la empresa ha experimentado un fuerte crecimiento en cuanto a beneficios e ingresos. MASCOT es líder en el mercado de la ropa de trabajo en Dinamarca y se encuentra entre las principales marcas de Europa. La empresa trabaja siguiendo objetivos muy precisos, con una cultura corporativa basada en las decisiones y en la organización. MASCOT aumentará su desarrollo en España mediante la expansión de su actual red de ventas. Estamos buscando a un Account Manager para empresas (usuario Final) en Cataluña.
Descripción del puesto
Formará parte de un equipo de compañeros comprometidos con su trabajo, bajo la supervisión de nuestro Country Manager. Juntos coordinarán el conjunto de labores de venta a gran escala para las industrias, distribuidores y comercios que ya conocerá gracias a su cargo actual de representante de ventas en la zona.
Funciones de su cargo:
Su función principal será la prospección de oportunidades de negocio con usuarios finales, presentando los productos y servicios de Mascot, y gestionando la canalización de dichas oportunidades a través de nuestra red de partners distribuidores (ya que Mascot no vende a usuarios finales directamente). Presentará la ropa de trabajo y el calzado de seguridad de MASCOT a los distribuidores, les formará y desarrollará y realizará visitas y presentaciones conjuntas a los usuarios finales con los equipos de ventas de los distribuidores, además de sus reuniones y prospecciones individuales.
Requisitos profesionales
Debe contar con un mínimo de 5 años de experiencia como Gestor de cuentas / Representante Comercial en un entorno B2B, y conocer el sector de la ropa de trabajo / EPIs será un punto a su favor. Debe poder facilitarnos resultados sólidos y cuantificables de sus trabajos anteriores, y poseer buenas dotes de negociación, con una personalidad persuasiva y capacidad de establecer relaciones a largo plazo con los clientes y distribuidores. Debe tener un buen conocimiento de MS Office y poder crear un entorno de trabajo en casa.
Requisitos personalesPara garantizar los mejores resultados en su trabajo, es importante que sepa trabajar de manera independiente y que cuente con una sólida ética de trabajo, sin importarle trabajar más de lo habitual de vez en cuando. Se moverá en un ambiente laboral acelerado y dinámico, donde deberá ser capaz de llevar adelante múltiples tareas y proyectos de forma simultánea. Debe ser responsable y estar acostumbrado a trabajar con un sistema CRM estructurado para identificar/realizar un seguimiento de los clientes de su zona. Preferimos a candidatos con un CV estable.
Nuestro candidato debe residir en Cataluña, idealmente entorno metropolitano de Barcelona. Debe hablar español y catalán y poder comunicarse y negociar en inglés. Debe estar dispuesto a instalar una oficina en casa y a viajar con frecuencia
Beneficios de MASCOTEn MASCOT, recompensamos la profesionalidad, la innovación y a los empleados dinámicos. Damos grandes oportunidades para el desarrollo profesional y personal de todos aquellos que quieren y pueden. Ofrecemos un gran respaldo y apoyo empresarial, un salario fijo competitivo basado en resultados, un coche de empresa, un teléfono móvil y un ordenador portátil. Su CV y carta de presentación deben estar en inglés.
Matchtech
Madrid, ES
Java Software Engineer
Matchtech · Madrid, ES
API Java Cloud Coumputing Spring Office
Hybrid Madrid just 1 day in the office!
Senior Spring Developer (API Focus)
Key Requirements:
- Strong English communication skills (required).
- Located in Madrid or nearby areas.
- Hybrid work setup: Just 1 day per week in the office after initial onboarding.
- Previous experience with international teams is a plus.
We are looking for an experienced Java Developer with a focus on Spring and API development. You will play a key role in developing UI modules, handling complex development tasks, maintaining software systems, and ensuring seamless integration with other components.
Responsibilities:
- Design and implement user interface components using Java and Spring.
- Tackle complex development challenges with minimal supervision.
- Assist in troubleshooting and maintaining software, optimizing performance.
- Integrate different modules and systems into a fully functional system.
- Participate in code reviews with the team.
- Work on integrating third-party services via web services.
- Contribute to implementing business process management (BPM) workflows.
- Collaborate with consultants, architects, and testers to deliver high-quality products.
- Conduct unit testing of modules and provide technical support.
Benefits:
- Be part of an innovative company working with multinational teams.
- Enjoy flexible work-from-home options.
- Competitive compensation with opportunities for growth and skill enhancement.
- A culture that prioritizes the wellbeing of our employees.
- No unnecessary meetings, so you can focus on what matters.
- Enjoy a half-day off on the second Friday of each month to recharge or work on personal projects.
About the client (direct contract): They are a leading global provider of cutting-edge solutions in the insurance industry. They empower their clients to innovate and provide value to their customers. With their scalable cloud platform, they are transforming the way insurance businesses operate. Their team spans over 15 countries, making them a diverse and dynamic workplace where fresh ideas thrive.
Nationale-Nederlanden
Madrid, ES
Agente de seguros, finanzas e hipotecario
Nationale-Nederlanden · Madrid, ES
¡Únete a nuestro equipo!
Eres una persona apasionada por ayudar a los
demás a alcanzar sus metas financieras? iEsta es tu oportunidad de formar parte de nuestro equipo!
Buscamos agentes de seguros con experiencia
en productos financieros e hipotecarios que deseen crecer profesionalmente en un ambiente dinámico y colaborativo.
Ofrecemos:
Excelente ambiente laboral.
Oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional.
Formación continua y apoyo constante
Contrato mercantil con fijo y atractivo plan de
comisiones
Si tienes habilidades comerciales, orientación al
cliente y un fuerte compromiso con la excelencia,
iqueremos conocerte!
iEnvíanos tu CV y únete a nuestro equipo hoy mismo!
bonÀrea Agrupa
Barcelona, ES
Senior Cloud Backend Engineer (Python/Java/Go) For European It Hub In Barcelona
bonÀrea Agrupa · Barcelona, ES
Python Agile Azure Cloud Coumputing Kubernetes
CompanyA leading international retailer with more than 570.000 employees worldwide in 33 different countries and over 13.500 stores, has stablished an IT HUB in Barcelona as part of his IT division, responsible for the selection and provision of IT infrastructure, IT platforms and business applications.With our agile mentality we are looking for people that is willing to make an impact on projects and solutions used worldwide by millions of customers.Agrupa Global Talent collaborates with our client to attract the best talent for its ITHUB located in Barcelona.
We are looking for open-minded colleagues with passion for technology.
We offer you diverse and exciting career opportunities in a dynamic work environment that stands for development and progress.
Elevate your career with us, where development and progress are at the heart of everything we do.If you feel ready and think this opportunity is for you, we would be happy to meet you.Key ResponsibilitiesDevelop new features for our group-wide Data & AI Cloud Platform or optimize and extend existing onesSupport operational tasks and enable platform usersMonitor and increase the security of our platform and its applicationsAutomate the deployment and management of componentsEvaluate new data and AI technologies and integrate them into the existing ecosystemCollaborate with other IT departments, Engineers, Data Scientist and business users and work together on challenges and solutionsAnalyze new requirements and work on the design and implementation of themRequired SkillsYou have relevant professional experience in developing and implementing a cloud or on-premises platform for Data & AI applicationsExperience and passion for software development, architecture and design (ideally with Python)Experience with various cloud services and tools (e.g.
within Azure or GCP)A plus would be knowledge with larger SaaS/PaaS services such as Snowflake, Databricks, Kubernetes (AKS/GKE) or ConfluentA team player with good communication skills that enjoys big responsibilities and a fast-paced environmentYou work in an agile way and are willing to learn and grow continuouslyAdvanced English is a must, German a nice to haveWhat we offerYou will be part of an international team composed by people from different countries and backgrounds, where you'll be able to share your experience and knowledge to carry-out team work and meet the objectives.On top of this, you'll have a personal follow-up with your management team to help you understanding all business-related questions and guide you in your professional career.We offer a competitive compensation and benefits package: lunch vouchers, health and dental insurance, transport, wellbeing, etc.ContactIf you are interested, please apply directly or send your CV to ******
Hero
Alcantarilla, ES
Sap Application Expert Co
Hero · Alcantarilla, ES
About us We are a multinational food company that conserves the goodness of nature in our products.
We carefully select our fruit and vegetables from their origin, maintaining the highest quality and safety throughout the production process.
We pride ourselves in providing consumers with natural, healthy, and nutritious products that have made us a reference in infant and adult nutrition.
In addition, the Hero Institute of Infant Nutrition is within the Hero Spain facilities.
Website: www.hero.es
Sector: Food company
Company size: More than 4,000 employees
Headquarters: Lenzburg, Switzerland
Company type: Private company
Categories: Baby food, Healthy Snacks, Natural Spreads, Sauces, Juices and Nectars, Cereal Snacks, Prepared meals
What is our commitment? We are on a mission to delight consumers by conserving the goodness of nature.
The world today is different from what it was 10 years ago, and nothing like it was in 1886 when Hero was founded in Lenzburg, Switzerland.
However, our core goals remain the same.
We have adapted to change, offering consumers high quality, healthy, natural and sustainable food.
Hero Spain, with its headquarter in Alcantarilla (Murcia), has formed part of this legacy since 1922.
We are committed to naturalness in our products, maintaining a firm nutritional commitment and constantly improving thanks to our commitment to continuous innovation and research, to adapt to the needs of consumers, customers, and new market trends.
Team value proposition Recently, Hero Spain has been certified as a #TopEmployer in 2023 and 2024 ??, an achievement that reflects our ongoing commitment to the well-being and development of our team of talents.
This recognition is a testament to the exceptional culture we have cultivated together, positioning us as one of the best companies to work for in Spain.
This would not have been possible without the commitment and dedication of every person who is part of the Hero family.
We don't hire top talent so we can tell them what to do.
That doesn't make sense.
At Hero, we give you the opportunity to make your mark and contribute to something bigger.
We'll give you the tools and skills to do your job and then get out of the way.
Purpose We are on a mission to conserve what's good in nature.
We do so by striving to conduct our business sustainably and striving to do the right thing.
Always.
Without compromises.
Values The new values reflect the company today and the company we want to build in the future.
Values are at the heart of who we are as people and they guide how we behave.
Create wow We dare to do things differently, seek to always win with consumers and customers, and endeavor to be forever relevant and vital to our world.
It's about Curiosity, Innovation and Consumer/Customer Focus.
Everyone Hero We work together in pursuit of our common mission and strategy, strengthening our local businesses by leveraging the power of the collective.
It's about Purpose, Performance and Teamwork.
Nourish others We treat everyone with honesty, care and respect and provide our people, customers and consumers with what they need to thrive.
It's about Honesty, Empowerment, Respect and Diversity.
Take responsibility We make good choices today to build a more sustainable business and environment fit for the needs of tomorrow.
It's about Sustainability, Ownership, Heritage and Quality.
Impact We value good ideas, so we want the best talent.
Our people can make a difference because we give them the freedom to act, to be entrepreneurial, and to make a difference.
This is reflected in the responsibilities.
Be yourself, be impactful.
Growth We all win if we grow together.
It's about professional and personal growth.
The best way to grow as a company is to help you grow as a person, hence the availability of learning and development opportunities.
Your main responsibilities SAP System Management & Process Optimization
- Maintain, customize, and enhance SAP S/4HANA CO processes
- Identify opportunities for automation and process harmonization
- Support and participate in SAP S/4HANA rollout projects
- Act as a trusted partner for management accounting and controlling teams
- Provide second-level support and guidance to key users
- Lead training sessions and workshops to optimize system usage
- Collaborate with external service providers and contribute to Change Advisory Board decisions
- Ensure compliance with local regulations and Group IT policies
- Support security and authorization management within SAP
- Degree in Computer Science, Business Informatics, or equivalent training
- Experience in SAP consulting or SAP in-house support
- Strong knowledge of SAP Record to Report (R2R) processes, with expertise in SAP CO & Material Ledger
- Experience in SAP integrations within the R2R-CO domain
- Project management experience is a plus
- Strong analytical and problem-solving skills
- Ability to identify and drive process improvement
- Fluency in English (additional languages are a plus)
We have an open way of working, with short decision lines where people can really make an impact.
(Confidentiality is assured)
We offer a position where you can develop professionally.
We have an open way of working, with short decision lines where you can really make an impact.
Benefits
- Hybrid work
- Flexible Schedule and early finish on Fridays, also during summer months
- Attractive Compensation & Benefits package
- Physiotherapist
- Continuous learning and development
- Ongoing feedback
- Collaborative and challenging multinational environment
- Strong values
- Matrix organization
- Open and transparent culture
- Great work environment
- Amazing people
- and much more!
To do so, we need talented, curious, innovative, collaborative, diverse and responsible people to be part of this great team.
If you what to know more about Hero, access our web site: www.hero.es If you want to dive into our commitment to sustainability, access our 2022 Sustainability Report: https://indd.adobe.com/view/b654207b-884e-4230-9f42-121bc61e5ae6 Will you join us? If you're an SAP expert with a strong focus on the Controlling (CO) domain and Material Ledger, if you are driving for excellence always, read on—this opportunity might be perfect for you.
Please send your CV and relevant documents to ****** / ******
ASESORAMIENTO EMPRESARIAL
Madrid, ES
Jefe De Equipo De Jardinería Y Paisajismo En Lanzarote
ASESORAMIENTO EMPRESARIAL · Madrid, ES
Estamos buscando para DN Facility Soluciones un Jefe de Equipo de Jardinería y Paisajismo dinámico y proactivo, con experiencia en la ejecución y supervisión de proyectos de paisajismo y de mantenimiento de jardines en los diferentes clientes.
El candidato ideal será responsable de liderar la planificación, organización, seguimiento y control y los equipos de las obras de paisajismo y mantenimientos de jardines, garantizando la calidad, el cumplimiento de plazos y el ajuste a los presupuestos asignados.
Responsabilidades
Supervisar y coordinar el mantenimiento diario de las áreas ajardinadas.Planificar y organizar las tareas del equipo de jardinería, asignando responsabilidades y asegurando el uso adecuado de maquinaria y herramientas especializadas.Acondicionar la tierra para la siembra de plantas, utilizando los medios manuales y mecánicos adecuados.Controlar la poda, recorte y sustitución de árboles y plantas cuando sea necesario, asegurando el cumplimiento de las técnicas adecuadas.Gestionar y realizar tratamientos fitosanitarios y de fertilización, asegurando la salud de los elementos vegetales y la prevención de plagas.Coordinar la limpieza y eliminación de malezas en aceras, senderos y otras áreas verdes.Controlar y mantener en buen estado los sistemas de riego, asegurando que funcionen correctamente, e implementar mejoras cuando sea necesario.Asegurar la correcta aplicación de productos, respetando las normativas ambientales y de seguridad.Planificar, organizar y supervisar la ejecución de obras de paisajismo, desde el inicio hasta la entrega y de los equipos de mantenimiento de jardinería.Garantizar la calidad de los trabajos, cumpliendo con los estándares de la empresa y las normativas medioambientales.Coordinar los recursos humanos, materiales y maquinaria necesarios para cada proyecto y en cada cliente.Asegurar el cumplimiento de los plazos y gestionar posibles contingencias que puedan surgir durante la ejecución de los proyectos.Coordinar la comunicación con clientes y proveedores, asegurando una correcta ejecución y resolución de incidencias.Gestionar los diferentes equipos de trabajo, promoviendo un entorno de trabajo seguro y eficiente. Cualificaciones:
Diplomatura o ciclo formativo superior en Jardinería, agrícola o similar.Experiencia mínima de 5 años como jefe de obra/jefe de equipo en proyectos de paisajismo o de jardinería.Amplios conocimientos en la reproducción y cultivo de plantas ornamentales y técnicas de poda especializadas.Capacidad para gestionar y motivar un equipo de trabajo, promoviendo un ambiente colaborativo.Habilidad en el uso y mantenimiento de maquinaria especializadaConocimientos en la gestión de sistemas de riego, fertilización y tratamientos fitosanitarios.Conocimiento en prevención de riesgos laborales y gestión ambiental aplicada a la jardinería.Capacidad para identificar plagas y enfermedades en plantas, proponiendo soluciones adecuadas.Capacidad de liderazgo, organización y resolución de problemas.Carnet de conducir y disponibilidad para desplazamientos en la isla a los diferentes clientes. ¿Qué ofrecemos? Trabajo en una sólida y reconocida empresa con gran proyección de crecimiento
Excelente ambiente de trabajo en equipo Salario competitivo ¿Tienes varios años de experiencia en un puesto similar y crees que tu perfil encaja en la posición?
¡Envíanos tu CV a ******!
Fregador/a
NovaHotel Carlos I Silgar
Sanxenxo, ES
Fregador/a
Hotel Carlos I Silgar · Sanxenxo, ES
Labores de limpieza de Menaje y Cocinas. Incorporación inmediata. Contrato de larga duración. TURNO DE TARDE/NOCHE
CIPEx - Consejo de Ingenieros Peruanos en el EXterior
Madrid, ES
Sap Otc Business Consultant
CIPEx - Consejo de Ingenieros Peruanos en el EXterior · Madrid, ES
Get the guidance, resources, and connections you need to secure your next roleSAP OTC Business Consultant - EuropeHere at RED, we are looking for an SAP OTC Business Consultant to start on an SAP S/4 HANA project for one of our global end clients.The OTC Business Consultant is expected to start ASAP and for an initial 12 months contract with a possibility of extension.
The project will be remote.Please note you must be a EU National for this position.What you will do:Interact with appropriate Group functions to communicate, collect requirements, drive alignment, and implement best practices.Investigate with the subject matter experts, Process Owners and Digital team upon any new business requirement.Conduct alignment to strengthen and simplify Business Processes in the area in close relationship with the business process owners (BPO).Desired skills:Experience within OTC & Trade activities.Experience working cross-functionally with Pricing and Master Data & Distribution centres.Strong experience with Tenders between Suppliers.Strong business process experience.Strong S/4 HANA experience.Pharma experience would be nice to have.If you are interested, please send me your updated CV to ****** for immediate consideration.#J-18808-Ljbffr
Fundación Rey Ardid
Zaragoza, ES
AUX. GERIATRIA RESIDENCIA MAYORES TERUEL
Fundación Rey Ardid · Zaragoza, ES
Inicio del proceso de selección: 07/03/2025 finalización: 01/04/2025
Fecha límite de inscripción: 24/03/2025
Número de plazas: 1
Requisitos mínimos
- Formacion en atencion sociosanitaria - Experiencia, minimo practicas
No Requerida
Descripción
Si has finalizado tu formación en técnico en cuidados auxiliares o certificado de profesionalidad en instituciones, esta oferta te puede interesar ¡¡¡ AUXILIAR DE GERIATRIA EN RESIDENCIA DE MAYORES EN TERUEL ¡¡¡ FUNCIONES - Levantar y asear a los residentes - Movilizar en los casos necesarios - Asistencia a la alimentación, en los casos necesarios - Vestido de camas y revisión habitaciones - Acompañamiento REQUISITOS - Experiencia en cuidado de personas mayores - Formación en atención a personas mayores: Certificado de Profesionalidad en Atención Sociosanitaria en Instituciones y/o FPI de auxiliar de enfermería. CONDICIONES - Inicio 01/04/2025 - Contrato sustitucion vacaciones hasta el 30/11/2025 - Jornada: completa a turnos rotativos de mañana, tarde y noche. - Horarios: 7 a 15h; de 15 a 23h y de 23 a 7h