No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.273Informàtica i IT
1.243Comercial i Vendes
939Administració i Secretariat
854Comerç i Venda al Detall
617Veure més categories
Desenvolupament de Programari
553Indústria Manufacturera
468Enginyeria i Mecànica
446Dret i Legal
360Educació i Formació
354Màrqueting i Negoci
324Instal·lació i Manteniment
255Publicitat i Comunicació
207Sanitat i Salut
186Disseny i Usabilitat
165Construcció
145Alimentació
107Comptabilitat i Finances
101Hostaleria
101Arts i Oficis
93Recursos Humans
89Art, Moda i Disseny
82Atenció al client
68Turisme i Entreteniment
65Cures i Serveis Personals
48Banca
44Immobiliària
42Producte
37Seguretat
29Farmacèutica
23Energia i Mineria
19Social i Voluntariat
16Esport i Entrenament
6Ciència i Investigació
4Assegurances
3Telecomunicacions
3Agricultura
2Editorial i Mitjans
0Escola Superior d'Infermeria Hospital del Mar
Barcelona, ES
Auxiliar administratiu/iva (Gestió Clínica)
Escola Superior d'Infermeria Hospital del Mar · Barcelona, ES
Office
Auxiliar administratiu/iva a l'Hospital del Mar (Gestió Clínica)
L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Funcions
Realitzar les activitats administratives, de suport i de registre del servei, d’acord amb els procediments establerts i les instruccions del/a superior, amb la finalitat de realitzar l’ingrés i alta hospitalària dels usuaris/àries (per urgències, programació o intrahospitalari), i de serveis diversos com història clínica, anatomia patològica, farmàcia, radioteràpia, etc.
- Registrar i arxivar les entrades i sortides d’usuaris/àries.
- Programar visites i proves complementàries d’usuaris/àries a Consultes Externes.
- Portar a terme la tramitació administrativa pròpia del servei.
- Contactar amb els corresponents organismes i institucions externes que es requereixi pel propi treball.
Formació Acadèmica
- Cicle Formatiu de Grau Mitjà de gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, Batxillerat o BUP, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest.
- Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars.
Experiència professional:
- Experiència professional dins del sector hospitalari.
- Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
- Disponibilitat d'incorporació immediata.
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.
Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].