No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.060Informàtica i IT
962Comercial i Vendes
954Administració i Secretariat
702Desenvolupament de Programari
519Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
450Comerç i Venda al Detall
410Dret i Legal
371Educació i Formació
366Indústria Manufacturera
319Instal·lació i Manteniment
247Màrqueting i Negoci
237Sanitat i Salut
194Disseny i Usabilitat
182Construcció
134Publicitat i Comunicació
125Art, Moda i Disseny
116Comptabilitat i Finances
94Recursos Humans
76Alimentació
68Arts i Oficis
68Atenció al client
62Hostaleria
57Turisme i Entreteniment
55Producte
49Banca
43Immobiliària
39Farmacèutica
38Cures i Serveis Personals
21Seguretat
21Energia i Mineria
17Social i Voluntariat
13Telecomunicacions
7Esport i Entrenament
4Assegurances
2Agricultura
1Editorial i Mitjans
1Ciència i Investigació
0Sales Assistant
14 de set.Legends Global (Europe)
Madrid, ES
Sales Assistant
Legends Global (Europe) · Madrid, ES
¡ÚNETE A LEGENDS GLOBAL EN LA TIENDA OFICIAL DEL REAL MADRID EN EL SANTIAGO BERNABÉU!
¿Te apasiona el deporte, la atención al cliente y te gustaría formar parte de una tienda emblemática en uno de los estadios más icónicos del mundo?
¡Esta es tu oportunidad!
¿QUIÉNES SOMOS?
Legends es una agencia global que colabora con algunas de las marcas más prestigiosas del mundo, ofreciendo soluciones integrales en áreas como Planificación, Ventas, Alimentación y Bebidas, Merchandising y Tecnología.
¿QUÉ BUSCAMOS?
Estamos seleccionando personal para unirse a nuestro equipo en la MEGASTORE del Real Madrid en el Santiago Bernabéu, una tienda única por su tamaño, diversidad y volumen de visitas.
Buscamos personas comprometidas, con ganas, y que quieran formar parte de un entorno dinámico e internacional.
Requisitos
- Experiencia previa en atención al cliente o en ventas.
- Conocimientos de inglés demostrable (valorable otros idiomas).
- Disponibilidad para trabajar en turnos rotativos.
- Actitud positiva, iniciativa y adaptabilidad. Gusto por el trabajo en equipo.
- Contrato de media jornada.
- Horarios rotativos, ideales para compaginar con estudios u otros proyectos.
- Salario según el convenio de comercio vario.
- Formar parte de un equipo diverso, inclusivo y motivado.
- Un entorno de trabajo diferente, en una tienda de referencia en el mundo del deporte.
- Atención personalizada al cliente.
- Cobro en caja y gestiones telefónicas.
- Recepción y reposición de producto.
- Organización y control del almacén.
- Serigrafía y etiquetado de productos.
- Participación en inventarios.
- Aplicación de procedimientos de seguridad y sostenibilidad.
¿Listo para formar parte de una experiencia legendaria y única?
📩 ¡Envíanos tu solicitud ahora y únete a nuestro equipo en la tienda oficial del Real Madrid!
Office Assistant
10 de set.VALMONT - CVL Cosmetics South Middle Europe SL Barcelona
Barcelona, ES
Office Assistant
VALMONT - CVL Cosmetics South Middle Europe SL Barcelona · Barcelona, ES
Office Excel PowerPoint
Working in the Administration team as an Office Assistant Intern, you’ll play a key role in supporting the smooth operation and internal coordination of CVL Cosmetics South Middle Europe SL.
This position is essential to ensuring efficient office management, internal communication, and logistical support across our luxury cosmetics brands: Valmont, l'Elixir des Glaciers, and Storie Veneziane.
You’ll collaborate across departments, acting as a liaison to suppliers, managers, and internal teams, while contributing to the continuous improvement of our administrative processes. This role reports to the General Manager Europe and works cross-functionally with Human Resources and other departments.
What do we look for in the ideal candidate?
- Assist in the preparation of reports, presentations, and supporting documents for decision-making.
- Manage reception and distribution of mail, documents, and packages.
- Maintain and update company databases, documents, and files.
- Facilitate internal communication and support administrative processes.
- Act as a liaison between suppliers and the company to ensure proper delivery service.
- Support general office maintenance, ensuring facilities are in optimal condition.
- Collaborate in organizing corporate events and meetings.
- Provide consistent assistance to department heads in administrative and logistical tasks.
- Coordinate travel logistics, schedules, and meetings for directors when required.
- Participate in weekly meetings with department heads to identify and execute assigned tasks.
- Strong interest in office operations and administrative coordination.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to work effectively across departments.
- Strong organizational skills to manage multiple tasks and priorities in a fast-paced environment.
- Proficiency in Microsoft Office, particularly Excel and PowerPoint.
- Attention to detail, time management, problem-solving, and flexibility are key.
- Attractive salary package.
- Annual supply of company products.
- Flexibility
- The day of your birthday is on our account, and you will have it 100% free.