No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.198Comercial i Vendes
1.088Informàtica i IT
1.070Administració i Secretariat
941Comerç i Venda al Detall
616Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
515Desenvolupament de Programari
511Educació i Formació
410Indústria Manufacturera
392Màrqueting i Negoci
339Dret i Legal
315Instal·lació i Manteniment
263Publicitat i Comunicació
161Sanitat i Salut
146Disseny i Usabilitat
133Art, Moda i Disseny
124Arts i Oficis
108Construcció
105Recursos Humans
101Alimentació
87Comptabilitat i Finances
85Atenció al client
58Hostaleria
52Turisme i Entreteniment
52Cures i Serveis Personals
44Producte
43Farmacèutica
34Banca
32Immobiliària
29Social i Voluntariat
22Seguretat
18Energia i Mineria
12Esport i Entrenament
7Assegurances
6Telecomunicacions
4Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Fundació de Recerca Sant Joan de Déu
Esplugues de Llobregat, ES
Gestor/a de fons nacionals de projectes de recerca
Fundació de Recerca Sant Joan de Déu · Esplugues de Llobregat, ES
Busquem una persona per incorporar-se a l'equip de Gestió de Recerca de la Fundació Sant Joan de Déu. La missió d'aquest equip és gestionar els projectes de recerca en l’àmbit de la salut i social que es desenvolupen a l’entitat.
La persona seleccionada s’integrarà a l’equip de Gestió de Fons Nacionals treballant directament amb grups de recerca associats a l’Hospital Sant Joan de Déu en la planificació, el seguiment i l’execució dels projectes actius des de la vessant econòmica i administrativa, assegurant el compliment de la normativa del finançador.
La persona que busquem ha de ser proactiva, responsable, estar acostumada a treballar sota la pressió de diferents terminis i tenir bones habilitats de comunicació i de relació. Donada l'actual diversitat de convocatòries, requisits dels finançadors, normes i reglaments aplicables a l'àmbit de la recerca, necessitem algú versàtil i capaç d'aprendre i adaptar-se ràpidament a aquest entorn tan canviant i exigent, posant en pràctica els nous coneixements amb flexibilitat i rigor.
Tasques i responsabilitats:
- Seguiment i justificació econòmica de projectes amb finançament nacional, competitius i no competitius.
- Planificació econòmica dels projectes concedits d’acord amb els processos interns i la normativa aplicable de l’entitat de finançament.
- Donar seguiment a l’execució pressupostària i la utilització dels recursos.
- Promoure accions correctives si hi ha desviacions. Gestió d’esmenes.
- Preparar informes econòmics i gestionar les auditories del projecte.
- Gestió i actualització del sistema d’informació en relació als projectes gestionats.
- Assegurar l’execució de la totalitat dels fons obtinguts.
- Interlocució amb l’entitat finançadora.
- Planificació econòmica dels grups de recerca. Identificar necessitats i planificar l’ús de recursos a nivell global.
- Conèixer en detall les normatives aplicables a la cartera de projectes activa. Mantenir-se al dia de les novetats i participar en l’adequació del funcionament de l’entitat a les mateixes (p.e. noves polítiques i procediments, ús de plataformes i serveis cientificotècnics, etc).
- Assistència a conferències, sessions informatives i reunions d’interès amb agències finançadores.
- Organització de seminaris informatius per a investigadors.
- Contracte laboral indefinit.
- Jornada laboral completa de 37,5 hores.
- Flexibilitat horària.
- Possibilitat d'adherir-se a la política de dies de teletreball un cop superat el període de prova.
- Pla de compensació flexible.
- Pla de formació anual.
- Ubicació a Esplugues de Llobregat.
- Condicions econòmiques segons perfils i coneixements aportats.
- Titulació universitària o grau superior.
- Experiència en gestió de fons nacionals de projectes de recerca.
- Es valorarà experiència específica en la gestió de fons competitius dins l’àmbit de la salut de les següents entitats de finançament/programes: ISCIII, MICINN, PERIS, AGAUR, FEDER, Next Generation EU.
- Idiomes: Domini de la lectura i escriptura del castellà i el català. Es valorarà el domini de la lectura i l'escriptura de l'anglès.
Un/a Llicenciat/da Suport Recerca
12 de febr.Fundació de Recerca Sant Joan de Déu
Esplugues de Llobregat, ES
Un/a Llicenciat/da Suport Recerca
Fundació de Recerca Sant Joan de Déu · Esplugues de Llobregat, ES
La Fundació Sant Joan de Déu està interessada en contractar un/a psicòleg amb especialitat en psicologia infantil per a incoprorar en un dels seus grups de recerca.
La funció principal de la persona seleccionada serà la de donar suport en l'avaluació de nens que participen en l'estudi de recerca. S'encarregarà d'administrar els test de neurodesenvolupament (test de brazelton) als nens participants.
Requisits:
- Titulació: Grau en infermeria o Psicologia.
- Especialitat/Màster: Máster relacionat amb la psicologia infantil o infermeria pediàtrica.
- Experiència prèvia: Es valorarà experiència prèvia en estudis de recerca amb seguiment de nens i mares.
- Habilitats i aptituds: Capacitat d’organització i adaptació; Capacitat per al treball en equip; Persona pro activa i empàtica; Orientació a resultats.
- Idiomes: Català i Castella. Es valoraran coneixements d’angles.
- Unir-se a nosaltres ofereix l'oportunitat de formar part d'un projecte de recerca en Medicina Fetal.
- Oferim un entorn de treball dinàmic i col·laboratiu que afavoreix el vostre desenvolupament d'excel·lència en la vostra carrera professional.
- Jornada de 27 hores setmanals.