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0Iberian Ventures
Málaga, ES
Fp&A Analyst For Pe Portfolio Company
Iberian Ventures · Málaga, ES
Finance (FP&A) Analyst for PE Portfolio CompanyAbout Iberian Ventures:Iberian Ventures is a private equity fund with a focus on roll-ups.
We partner with European family offices to consolidate fragmented industries such as fire protection in Spain through an intensive buy-and-build approach.About Grupo Fire:Grupo Fire is an Iberian Ventures portfolio company, and leader in the Fire Protection industry with ~8M€ EBITDA.
Having successfully completed 21 acquisitions across Spain, we are poised for continued expansion and innovation in our sector.
Learn more about us at https://fire.es.Position Overview:As an FP&A Analyst, you will play a pivotal role in shaping the financial planning and analysis practices at Grupo Fire.
This position offers a unique opportunity to influence the company's strategic financial decisions and to grow rapidly within the organization.Key Responsibilities:Develop and implement robust financial models and forecasts to support business planning and decision-making.Analyze financial data and trends to provide actionable insights to senior management.Collaborate with finance and management teams to prepare monthly, quarterly, and annual financial reports.Monitor financial performance by comparing and analyzing actual results with plans and forecasts.Enhance financial awareness and provide analytical support across all departments.Qualifications:Bachelor's degree in Finance, Economics, or a related field.Proven experience in financial analysis, budgeting, and forecasting.Strong analytical skills and proficiency in financial modelling.Excellent communication and interpersonal skills to effectively convey insights to stakeholders.Ability to work in a fast-paced environment and adapt to rapid changes.Fluent in English and SpanishWhat We Offer:A chance to be part of a market leader with significant growth potential.The opportunity for rapid career advancement and potential to be a leader in the Finance function.A dynamic and supportive work environment committed to innovation and excellence.Application Process:Send your resume and cover letter to ******
VipKel Consulting Services
Santiago de Compostela, ES
Comercial Inmobiliario
VipKel Consulting Services · Santiago de Compostela, ES
En VipKel Consulting Services, líder en ventas inmobiliarias en el norte de España, estamos en la búsqueda de un agente inmobiliario apasionado y comprometido para unirse a nuestro equipo en Santiago de Compostela.
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MÁS HUMANOS
Zaragoza, ES
Técnico/a de Calidad, Medio Ambiente y Sostenibilidad
MÁS HUMANOS · Zaragoza, ES
Office Ingeniería medioambiental Medio ambiente salud y seguridad Consultoría medioambiental ISO 14001 Gestión de residuos Cumplimiento de la normativa medioambiental Ciencias ambientales Suelo Servicios medioambientales Excel Outlook PowerPoint
Desde Mas Humanos TT requerimos de personal cualificado para una importante empresa ubicada en Zaragoza.
- Responsabilidades principales:
- Mantenimiento y supervisión de los sistemas de gestión basados en ISO 9001 e ISO 14001 para todas nuestras actividades.
- Auditorías y Control Documental: Participación en auditorías internas y externas. Análisis de resultados del sistema de gestión e identificación de incidencias. Cálculo de la huella de carbono y otras iniciativas de sostenibilidad.
- Análisis de Datos: Interpretación de informes y datos relacionados con calidad y medio ambiente
- Uso avanzado de herramientas como Excel (fórmulas avanzadas, tablas dinámicas) y PowerPoint para presentaciones. Outlook. Office 365. Se valorará conocimiento en aplicativos de gestión de residuos
- Gestión del Plan de responsabilidad social con el mantenimiento de todas las iniciativas que están ya definidas: Plan de empresa saludable, Código ético o de buen gobierno
- Requisitos:
Ingeniería ambiental o equiparable.
Valorable master o formación en Calidad, Medio Ambiente y en Responsabilidad Social.
Experiencia mínima de 2 años en puesto similar, preferiblemente en el sector residuos o consultoría específica Calidad y Medio Ambiente.
Conocimiento y experiencia en la implementación y mantenimiento de sistemas de gestión de calidad y medio ambiente según las normativas ISO 9001 y 14001. Habilidades en la defensa de auditorías internas y externas.
Uso avanzado de herramientas como Excel (fórmulas avanzadas, tablas dinámicas) y PowerPoint para presentaciones. Outlook. Office 365.
- Condiciones:
Horario: Lunes a viernes de 9:00 a 17:30
Centro de trabajo: Oficina en Zaragoza
Salario: 31.000€-36.000€ según perfil
Applus+ IDIADA
Querol, ES
Battery Test Engineer
Applus+ IDIADA · Querol, ES
Company Description
Shaping the Future of Automotive Engineering
Applus+ IDIADA is a global leader in automotive engineering, offering a dynamic and rewarding career opportunity for professionals passionate about shaping the future of mobility. As a TOP Employer certified company with over 3500 professionals from more than 25 countries, we provide a diverse and inclusive work environment that fosters innovation and growth with colleagues from over 55 nationalities contributing to a safer, more efficient, and sustainable vehicles.
Why join us?
Enjoy a highly flexible hybrid work model in a company that takes care of the employees’ wellbeing, offering work-life balance benefits such as subsidized canteen, free language courses, transport and coaching services.
Join a company that has a deep commitment to sustainability and push yourself to reach your full potential in a dynamic and challenging setting that values innovation and expertise.
Come & join us on the road to success.
Job Description
Support in engineering and test activities related to abusive and non-abusive battery tests like thermal propagation, short circuit, overcharge and cycling/ageing tests
- Definition of test specification together with customers
- Instrumentation of battery modules
- Programming of test cycles.
- Test result analysis.
- Test report generation.
- Analysis of test requirements for new projects.
- Adaptions of test facility to new regulations.
- Communication with customers
Profile
- Good understanding in electric & electronics and communication protocols.
- Basic knowledge with usage of measurement devices.
- Analytic and repair skills, technical curiosity.
- Problem solver mentality.
- Keen to learn new tools
- Knowledge of energy storage systems.
- Knowledge of specific automotive tools for CAN, data analysis/processing and diagnostics.
- General programming skills.
- Degree in electrical, electronics or industrial engineering, robotics, automation or similar.
- Fluent in English
- German will be appreciated
Applus IDIADA is committed to equality, diversity and inclusion. We don’t put limits on you, so don’t put limits on yourself either. There is a place for everyone.
ESTEYCO
Ingeniero de medio ambiente
ESTEYCO · Madrid, ES
Teletreball Office
Esteyco es una consultoría independiente de ingeniería civil y arquitectura con más de 50 años de servicio en todo el mundo. Desarrolla su trabajo en las diferentes disciplinas y especialidades que existen en la Ingeniería civil. Además, se caracteriza por su fuerte apuesta en investigación y desarrollo, así como en el campo de las energías renovables con especial foco en la energía eólica y solar realizando un trabajo basado en la innovación, aspecto indispensable para podernos enfrentar a grandes retos como la necesaria transición energética y para lograr un mundo más justo y sostenible.
Vocacional y apasionadamente utilizamos la ingeniería y el diseño como una herramienta para construir un futuro y una sociedad mejor. Asesoramos y apoyamos a nuestros clientes aportando soluciones innovadoras y sostenibles que les permitan ser diferentes y más competitivos.
Esteyco cuenta con oficinas tanto en España como en diferentes países de Latinoamérica y realiza proyectos puntuales en diversos lugares del mundo.
OBJETIVOS GENERALES
Gestión y redacción de documentos ambientales (anejos de integración ambiental, estudios de impacto ambiental y documentos ambientales)
OBJETIVOS ESPECÍFICOS
Estudios de impacto ambiental/documentos ambientales
Anejos de integración ambiental
Proyectos de integración ambiental
Estudios de gestión de residuos y acv
Huella de carbono
Adaptación al cambio climático
PERFIL
Licenciado/grado/master:
Ingeniería del medio natural/forestal/agronómica
Biología / ciencias ambientales
Experiencia en el sector: sí
Años de experiencia: mínima 5-8 años
Idioma: ingles (nivel b2-c1)
Programas informáticos:
- Entorno office
- Arcgis
- Autocad
CONDICIONES
- Incorporación inmediata
- Salario competitivo en función de la experiencia aportada por el candidato/a
- Tipo de contrato de trabajo: Indefinido
- Acceso a planes de retribución flexible (tarjeta restaurante, seguros médicos, transporte, tickets guardería)
- Basado en Madrid
- Jornada completa
- Horario de entrada flexible entre 07:30 a 10:00
- Teletrabajo: 6 días al mes
- Desarrollo formativo
- Los candidatos podrán ser contactados para otros puestos dentro de Esteyco
- Debido al gran número de solicitudes recibidas, solo se contactará a los solicitantes cuyo perfil sea considerado.
- Esteyco está comprometida con los principios de no discriminación y diversidad, asi como en la igualdad de oportunidades, y está particularmente interesada en recibir solicitudes de un amplio espectro.
WELCOMEBEDS.COM
Palma , ES
Regional Sales Manager EMEA
WELCOMEBEDS.COM · Palma , ES
Ávoris is the travel division of the Barceló Group and is much more than a business project. Well, it was born with the same reasons that always drive great travelers: go further, discover new places, cross borders, connect with new visions of the world, and travel other paths.
Thanks to the effort, dedication and commitment of the more than 6,000 people who are part of this great project, Ávoris has become the leading company in the travel sector in Spain and a global benchmark.
This is a full-time on-site role for a Regional Sales Manager EMEA at WELCOMEBEDS.COM located in Palma. The role involves overseeing sales activities in the EMEA region, acquiring new clients, developing sales strategies, and driving revenue growth through account management and sales management.
Requirements:
- Analytical Skills and Sales Management experience.
- Account Management and Team Management skills.
- Proven track record in Sales and Team Leadership.
- Ability to develop and implement successful sales strategies.
- Strong sales acquisition skills.
- Excellent communication and negotiation skills.
- Strong organizational and time-management abilities.
- Experience in the travel/tourism industry required.
- Bachelor's degree in Business Administration or related field.
- Fluent in English.
- Fluent in any other language will be a plus.
What can we offer you in exchange for your commitment and trust?
- Indefinite contract.
- Hybrid work modality.
- Joining a dynamic team with extensive experience in the sector.
- Development possibilities.
- Flexible compensation.
- Social benefits (travel discounts, financial products).
- Professional projection in a leading company.
Organization committed to equal opportunities.
At Ávoris Corporación Empresarial we believe and practice respect towards the people who make up the company, so our commitment includes:
- Offer a safe, respectful and trustworthy environment.
- Promote equal opportunities, contributing to full professional development, without taking into account sex, gender, sexual orientation, race, beliefs, nationality, marital status, age or any other differentiating factor of the person.
- Work so that the diversity and inclusion of people represent a significant value of the group.
- Promote best practices in people management.
FINANCIAL CONTROLLER
NovaCodere Online
Alcobendas, ES
FINANCIAL CONTROLLER
Codere Online · Alcobendas, ES
Excel Office
About Us:
Codere Online is a leading online sports betting and casino operator that launched in 2014 as part of the renowned Codere Group. With its state-of-the-art website and mobile applications, Codere Online operates in Spain and several high-growth core markets in Latin America, including Mexico, Colombia, Panama, and the City of Buenos Aires in Argentina. On December 1, 2021, Codere Online became the first publicly traded gaming operator in Latin America, trading on Nasdaq under the ticker CDRO.
About the rol:
As a Financial Controller, you will play a key role in data collection and analysis, reporting and contributing to the annual budget.
Responsibilities include:
- Monitoring and analysis of operational indicators (revenue KPIs, customer segments, etc.)
- Support the accounting department in the review and analysis of financial statements
- Assist in the preparation of management reports, integrating operational and financial metrics, for the different countries and levels of the organisation
- Work with the different areas to prepare the annual budget and any projections throughout the year
Your Qualifications:
- Bachelor's degree in business, economics, finance or related programs
- Fluency in English and Spanish, both verbal and written
- Strong analytical skills, attention to detail and interest in developing further as a controller analyst
- High level of Excel experience (advanced formulas, combined pivot tables, etc.)
- Professional experience working with SAP FI/Accounting
- We want a team player, committed and willing to learn!
Your benefits:
- Competitive remuneration
- Work in an international environment in a US (Nasdaq) listed
- Possibility to partially work from home
- Free fruit and coffee in the office
Makro España
Madrid, ES
Coordinador/a Demand & Supply Planning
Makro España · Madrid, ES
Hola, Hallo, Hello! ¿Quieres ser parte del equipo que está transformando la hostelería?
Si tu respuesta es sí, sigue leyendo porque estás en el lugar correcto. Seguramente hayas escuchado hablar de nosotros o incluso conozcas a alguien que trabaja en Makro, claro, somos más de 3500 colaboradores en toda España, pero queremos que nos conozcas más. Makro es una filial del Grupo alemán METRO, cuyo objetivo es llevar la distribución dentro del sector HoReCa a su máximo nivel, aprovechando las ventajas que ofrece la digitalización, el servicio de entrega y manteniendo siempre el foco en el cliente y en el éxito de su negocio.
Nos encontramos en la búsqueda de un/a Coordinador/a Planning para unirse al equipo de Supply Chain en nuestras oficinas centrales de Madrid. A continuación, te contamos todos los detalles del rol:
Tu misión será garantizar el correcto aprovisionamiento de todas las referencias del portfolio de Makro de su área de manera omnicanal tanto a los centros como a cliente con una visión completa del proceso.
Tus principales funciones:
- Establecerás los procesos y rutinas establecidas de trabajo de demanda en tu área.
- Trabajarás para conseguir los objetivos de disponibilidad y cobertura de la compañía.
- Analizarás los datos para identificar alertas, causas raíz y sugerir acciones de mejora.
- Planificarás e implementarás proyectos de optimización del aprovisionamiento.
- Gestionarás al equipo de Demand & Supply Planning asociado a las categorías de su ámbito de actuación
A nivel organizativo:
- Reportarás a la Responsable de Demand & Supply Planning
- Gestionarás un equipo de 6 personas
¿Qué buscamos en ti?
- Experiencia previa de al menos 5 años en departamentos de planificación y aprovisionamiento.
- Conocimiento de la herramienta de planificación JDA
- Experiencia en la gestión y desarrollo de equipos
- Valorable : Experiencia en el sector retail o wholesale
¿Qué te ofrecemos?
🌍Ser parte de una compañía internacional, líder en distribución mayorista y que busca contribuir continuamente a la cultura y vida social de los más de 30 países en los que estamos presentes.
🙌Beneficios que incluyen descuentos en Makro, una app para consultas de salud 24 horas, cesta y un día libre en Navidad, la posibilidad de optar por nuestro plan de retribución flexible y mucho más.
🚀La oportunidad de que tengas un desarrollo continuo, a través de distintos recursos formativos de primer nivel como nuestra plataforma MPower, el programa de idiomas Gofluent o nuestro catálogo Goodhabitz con multitud de masterclasses.
💙Nos importa tu bienestar y conciliación. Por ello, te ofrecemos un plan de flexibilidad laboral anual y jornada intensiva de verano.
🥂Y, como no podía ser de otra manera, como equipo nos encanta disfrutar y celebrar días especiales a lo largo del año.
Además, esta posición tendrá un contrato Indefinido a tiempo completo.
Somos ONE METRO
Si todo lo que has leído encaja con tus expectativas profesionales espera porque aún hay más. En Makro te encontrarás con un equipo auténtico, inspirador, apasionado por el sector de la hostelería (por supuesto 😉) y en el que podrás crear y dejar tu huella 💙. Un equipo al que llamamos ‘ONE METRO’, con el que nos divertimos, celebramos, avanzamos y ganamos juntos. Sólo así conseguiremos marcar la diferencia y llegar a la cima.
En Makro nos implicamos con la Igualdad de Oportunidades entre mujeres y hombres y nos comprometemos a garantizarla en los procesos de selección que realizamos.
Marriott Kathmandu
Barcelona, ES
Ambassador/Botones (Sustitución) - W Barcelona
Marriott Kathmandu · Barcelona, ES
AMBASSADOR/BOTONES
¿Tienes pasión por el servicio al cliente? ¿Buscas un puesto con posibilidades de carrera dentro de la compañía hotelera más grande del mundo? ¡No busques más, en W Barcelona te estamos esperando!
Tareas Principales
- Primer y último punto de contacto de clientes.
- La atención al cliente desde la entrada hasta la salida, ayudándole con las maletas o en otros servicios personalizados, como por ejemplo la solicitud de taxis.
- Dar la bienvenida al hotel.
- Acompañamiento de los huéspedes.
- Gestión de peticiones.
- Proporcionar información sobre aspectos del hotel.
- Experiencia previa de atención al cliente.
- Actitud positiva y personalidad extrovertida.
- Carnet de conducir imprescindible.
- Conocimiento de español e inglés.
- Contrato fijo discontinuo.
- Ambiente dinámico y proactivo.
- Turnos seguidos de 8h, previsión mensual.
- Horario de lunes a domingo con dos días libres seguidos a la semana.
- Oportunidades de crecimiento dentro de la compañía.
- Un fin de semana libre al mes.
- Comedor de personal.
- Actividades de Team Building.
- Uniforme y lavandería.
- Descuentos en hoteles Marriott.
- Oportunidades de aprendizaje y desarrollo.
- Programas de reconocimiento y bienestar.
W Hotels’ mission is to Ignite Curiosity, Expand Worlds. We are a place to experience life. We’re here to open doors and open minds. We are constantly inspired by new faces and new experiences. A tuned-in, up-for-anything spirit is at our core and has made us renowned for reinventing the norms of luxury around the globe. Whatever/Whenever is our culture and service philosophy that brings our guests’ passions to life. If you are original, innovative, and always looking towards the future of what’s possible, welcome to W Hotels. In joining W Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.