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GESTOR/A DE PRODUCTO Y PROCESOS EN DESPACHOS - Híbrido
LEGÁLITAS · Madrid, ES
Teletreball
Requisitos mínimos
- Licenciado o diplomado en ADE, Derecho, Marketing. .
- Experiencia mínima de 2 años en puestos de análisis de negocio.
- Alta capacidad de análisis y organización.
- Capacidad para resolver problemas con rapidez, además de identificar riesgos y amenazas al desarrollo del proyecto
- Capacidad de negociación y de gestión de proyectos
- Buen comunicador, con capacidad de influencia y liderazgo transversal.
- Acostumbrado a trabajar en entornos competitivos y cambiantes.
Descripción
¿Quieres crecer y desarrollarte profesionalmente en un ambiente dinámico? ¡Esta es tu oportunidad! Desde Legálitas buscamos incorporar un Gestor de producto y procesos de despachos para el apoyo y gestión de las siguientes tareas:
- Creación y mantenimiento de un portofolio propio de asuntos judiciales:
- Analizar los datos de las actuaciones de los despachos a nivel nacional.
- Estandarizar las actuaciones más comunes, fijando precios de referencia y definiendo las políticas de contratación y pago.
- Revisión y mantenimiento del tarifario y las políticas de cobro, asegurando la rentabilidad objetiva.
- Análisis del mercado y nuevas tendencias en el sector.
- Diseño y lanzamiento de nuevas oportunidades.
- Gestión de la asignación de oportunidades:
- Análisis los indicadores clásicos para revisar y mejorar el proceso actual de asignación automática de oportunidades, alineado con los objetivos del negocio.
- Para ello deberá adquirir un alto conocimiento y control de los procesos de negocio asociados.
¿Qué ofrecemos?
• Contratación indefinida inicial.
• Jornada laboral de lunes a viernes.
• Salario competitivo según el perfil del candidato
• JORNADA COMPLETA
• TELETRABAJO (contamos con modelo híbrido).
• RETRIBUCION FLEXIBLE a través de Payflow.
Múltiples posibilidades de formación dentro de la compañía. Apoyo y acceso a distintas herramientas de actualización jurídica.
¡Te esperamos!
LEGÁLITAS
Customer Success Manager (Operations Specialist)
LEGÁLITAS · Madrid, ES
Teletreball Salesforce
About Us
We are a newly launched AI-driven startup, created with the backing of Legalitas, a trusted leader with over 25 years of expertise in the legal sector. 💪 Our mission is to make legal assistance simple, accessible, and affordable through innovative technology. By combining advanced AI solutions with proven legal expertise, we aim to revolutionize how legal services are delivered.
We are looking for outliers—people who think differently and embrace challenges! 🚀
We are looking for outliers—people who think differently and embrace challenges! 🤹♀️
Are you a versatile, hands-on professional who thrives in a fast-paced, startup environment? 🤓
Do you enjoy wearing multiple hats—from managing customer inquiries to creating content and overseeing administrative tasks? 😉
Then keep reading—this could be your opportunity. 😉
What will you be doing? 👩💻 👨💻
- Be the first point of contact for customer inquiries, providing timely and accurate support via digital channels like email or chat.
- Resolve issues and proactively identify opportunities to enhance the customer experience.
- Create and maintain FAQs, guides, and tutorials to help users get the most out of our product.
- Work closely with the product and operations teams to escalate and resolve issues efficiently.
- Manage social media accounts, publish content, and monitor engagement.
- Assist with newsletters, blog posts, and other communication materials across various channels.
- Oversee administrative tasks, including maintaining databases, generating reports, and organizing documentation.
- Collaborate with the marketing team to support campaigns and community engagement.
You have: ✔✔✔
- 2+ years of experience in customer service, customer success, or a similar role.
- Strong organizational and multitasking skills with the ability to manage diverse responsibilities.
- Experience with social media platforms, content creation, and community engagement.
- Basic knowledge of CRM systems and tools like Zendesk, HubSpot, or Salesforce.
- Proficiency in data entry, reporting, and administrative tasks.
- Excellent communication skills in Spanish.
- A proactive mindset, problem-solving attitude, and willingness to learn.
- Experience in startups or dynamic environments is a plus.
What’s in it for you? 👀
- Join a tech startup with high potential and be part of its growth from the beginning.
- Opportunity to be part of an AI-first company delivering new solutions to consumers.
- Critical role with the chance to shape the customer experience.
- Work across multiple functions, gaining exposure to operations and marketing.
- Flexible and remote work options.
If you’re ready to make an impact and wear multiple hats in an exciting AI-focused environment, we want to hear from you! 🚀