No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.250Informàtica i IT
1.134Comercial i Vendes
1.059Administració i Secretariat
844Comerç i Venda al Detall
605Veure més categories
Desenvolupament de Programari
521Indústria Manufacturera
456Enginyeria i Mecànica
427Dret i Legal
340Màrqueting i Negoci
318Educació i Formació
312Instal·lació i Manteniment
298Publicitat i Comunicació
255Disseny i Usabilitat
153Art, Moda i Disseny
152Sanitat i Salut
146Comptabilitat i Finances
133Recursos Humans
112Construcció
111Alimentació
101Arts i Oficis
99Hostaleria
91Immobiliària
80Atenció al client
68Turisme i Entreteniment
54Cures i Serveis Personals
47Producte
43Banca
35Seguretat
23Farmacèutica
22Energia i Mineria
13Social i Voluntariat
9Assegurances
5Esport i Entrenament
4Telecomunicacions
4Agricultura
2Editorial i Mitjans
1Ciència i Investigació
0Zoo Director
22 de marçLoro Parque
Santa Cruz de Tenerife, ES
Zoo Director
Loro Parque · Santa Cruz de Tenerife, ES
Posted: 26 November 2024 | Tenerife, SpainOverview Loro Parque is looking to hire a new Zoo Director.Qualifications Degree in zoology, biology, animal science, veterinary, or other fields closely related to the animal world.
It is valuable to have taken courses, workshops, or seminars related to zoos, as well as having published scientific journals or papers at congresses in the sector.A broad professional experience is required.You must know and be up to date with the updates that are issued from the EAZA (European Association of Zoos and Aquariums) in order to achieve the objectives of education, research, conservation, and animal welfare.Overall Zoo Management.Teamwork and Leadership skills.Planning, supervision, and the necessary control capacity.Sense of involvement and commitment.Responsibilities Responsible for supervising, controlling, and organizing all animal departments, including clinic and laboratory.Ensure the proper functioning of the teams in all animal departments.Develop and implement plans for animal and environmental enrichment.Control and supervision of the cleaning of the Park, both of the animal facilities and of the common areas, including the gardens.Development, implementation, and supervision of new projects.Organisation of animal transport.Responsible for diets and nutrition of the animals as well as food control and quality measurements.Responsible for the safety protocol of all animal departments, as well as regular safety drills.Benefits Work in a modern and future-oriented zoological company.The zoological guide of one of the best zoos in the world with the largest collection of parrots and a variety of animal species.Prestige and international recognition.Please send your application to: ******#J-18808-Ljbffr
ADMINISTRATIVO/A DE COMPRAS
20 de marçLoro Parque
Adeje, ES
ADMINISTRATIVO/A DE COMPRAS
Loro Parque · Adeje, ES
Outlook Aptitudes de organización Comunicación Asistencia de administración Atención telefónica Habilidades sociales Comunicación oral Equipo de oficina Control de inventario Excel Word
¿Te gustaría desarrollarte profesionalmente en una de las empresas turísticas más consolidadas de Canarias? En SIAM PARK estamos buscando ADMINISTRATIVO/A DE COMPRAS, con alta capacidad de análisis y motivación por trabajar en nuestro equipo.
REQUISITOS:
- Experiencia mínima de 2 años en puesto similar.
- Formación profesional relacionada con administración o bachiller.
- Valorable ADE, Económicas, Formación Profesional en Administración o ciclo superior de administración.
- Conocimientos de las herramientas informáticas Excel, tablas dinámicas, Word, ...
- Valorable nivel medio de inglés.
Entre otras funciones, realizará:
- Recepción de pedidos de diferentes áreas.
- Emisión de comparativos en base a peticiones recibidas.
- Solicitud a proveedores de mercancía o servicio necesario.
- Comprobación de mercancía recibida, pedida y firma de entrada.
- Contabilización y archivo de albaranes de proveedores.
- Contabilización de facturas y archivo de facturas de proveedores.
- Descarga y contabilización de facturas domiciliadas.
- Coordinación de inventario físico y correcto registro mensual de la variación de existencias.
- Atención y resolución de incidencias con proveedores y en tiendas.
- Revisión periódica de saldos de proveedores.
¿Te interesa nuestra oferta? ¡No dudes en inscribirte!