No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.145Informàtica i IT
1.047Comercial i Vendes
1.042Administració i Secretariat
913Comerç i Venda al Detall
589Veure més categories
Desenvolupament de Programari
509Enginyeria i Mecànica
507Educació i Formació
397Indústria Manufacturera
373Màrqueting i Negoci
330Dret i Legal
301Instal·lació i Manteniment
254Publicitat i Comunicació
160Sanitat i Salut
143Disseny i Usabilitat
136Art, Moda i Disseny
108Arts i Oficis
104Recursos Humans
101Construcció
96Alimentació
87Comptabilitat i Finances
82Atenció al client
56Turisme i Entreteniment
53Hostaleria
51Cures i Serveis Personals
45Producte
40Farmacèutica
34Immobiliària
31Banca
30Social i Voluntariat
19Seguretat
17Energia i Mineria
12Esport i Entrenament
7Assegurances
6Telecomunicacions
3Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Shop Assistant 16h - Luz del Tajo
20 de febr.Pandora
Santa Olalla, ES
Shop Assistant 16h - Luz del Tajo
Pandora · Santa Olalla, ES
Office
¿QUIERES UNIRTE AL EQUIPO PANDORA?
Posición: Shop Assistant
Jornada: Part-time 16h
Contrato: Indefinido
Ubicación: Boutique Luz del Tajo
¿TE ATREVES A UNIRTE A ESTA NUEVA AVENTURA?
Como Shop Assistant reportarás al Shop Manager y serás un auténtico/a embajador/a de nuestros valores WE CARE, WE DARE, WE DELIVER, WE DREAM.
CONTAREMOS CONTIGO PARA…
- Brindar una exclusiva atención a nuestros FANS, buscando y ofreciendo la pieza ideal para ese momento tan especial, asegurando los estándares de PANDORA durante toda la experiencia de venta.
- Colaborar y cooperar con tu Responsable y el resto de compañeros/as en las actividades diarias de la tienda.
- Cuidar la imagen del punto de venta, así como la organización del producto.
- Un/a enamorado/a del storytelling de PANDORA y de nuestras piezas.
- Un/a referente para tus compañeros en la relación que mantienes con nuestros FANS.
- Capaz de demostrar con tus indicadores que siempre se puede un poco más.
- Autónomo/a en la parte operativa diaria de la tienda (reposición y organización, Visual Merchandising, gestión de caja, …).
- Detallista y cuidas la imagen del punto de venta.
- Proactivo, entusiasta y buen jugador de equipo.
- Tienes un buen nivel de inglés,
- Buen conocimiento de Office y dominio de las principales herramientas informáticas/ electrónicas.
¿QUÉ TE OFRECEMOS?
- Contrato a jornada parcial de 16h.
- La oportunidad de seguir desarrollándote dentro de una multinacional en constante evolución.
- Un lugar para ser tú mismo, en un ambiente retador, inspirador y dinámico.
- La posibilidad de acompañar y hacer crecer este punto de venta.
SHOP MANAGER VALENCIA (interinidad)
13 de febr.Pandora
València, ES
SHOP MANAGER VALENCIA (interinidad)
Pandora · València, ES
Office
¿TE UNES A NUESTRA AVENTURA?
SHOP MANAGER VALENCIA (INTERINIDAD)
Reportando al Regional Sales Manager serás responsable de la gestión del punto de venta, liderando el área de ventas y la gestión del equipo.
CONTAREMOS CONTIGO PARA…
- Asegurar todos los estándares PANDORA en cuanto a la presentación del producto, la consecución del objetivo comercial y la excelencia en la atención al cliente.
- Establecer los objetivos individuales en la tienda, controlando los presupuestos y organizando los horarios del equipo en base a los objetivos de productividad.
- Analizar el rendimiento de la tienda mediante los KPI's para influir positivamente en los resultados.
- Implementar acciones comerciales y campañas de Visual Merchandising.
- Formar al equipo para ofrecer la mejor de las experiencias a nuestros Fans.
- Desarrollar el talento interno para que siga ascendiendo profesionalmente.
- Trabajar con el equipo para que esté ilusionado, comprometido y enfocado hacia un objetivo común. ¡Motivarlos, siempre!
- Gestionar y analizar stocks y pedidos.
- Especialista en el sector retail y has trabajado en marcas de retail, preferiblemente premium, al menos 4-5 años como Shop Manager, en puntos de venta con un formato similar al de Pandora.
- Un/a verdadero/a líder de equipos, creando entornos comerciales dinámicos y flexibles,
- Capaz de gestionar indicadores comerciales y tienes una excelente orientación al cliente,
- Inspirador/a, motivador/a y muy positivo/a,
- Buen conocimiento de Office y dominio de las principales herramientas informáticas.
¿QUÉ TE OFRECEMOS?
- Contrato de trabajo de interinidad (sustitución).
- Jornada 40 horas semanales.
- Acceder a programas formativos e iniciativas para estar a la última sobre nuestros productos y sus materiales, y sobre cómo mejorar la experiencia de nuestros clientes en PANDORA.
- Desarrollar la carrera profesional dentro de una compañía líder.
- Un lugar para ser tú mismo, en un ambiente retador, inspirador y dinámico.
- Formar parte de un equipo de personas a los que nos apasiona la joyería y el retail.
Ayudante de cocina
10 de febr.El Pan Nuestro Restaurante Sevilla
Sevilla, ES
Ayudante de cocina
El Pan Nuestro Restaurante Sevilla · Sevilla, ES
Grupo El PanNuestro Restaurante Sevilla, compuesto por El Pan Nuestro Sevilla y La Mar Nuestra Sevilla (Marisquería, Restaurante y Cervecería). Con locales ubicados en el Casco Antiguo de Sevilla y en Los Bermejales, se ha convertido en uno de los referentes de la cocina tradicional sevillana y un templo para los amantes de la carne y los mariscos, respectivamente.
Tareas
- Preparar ingredientes (lavar, pelar, cortar verduras y frutas).
- Mantener el área de trabajo limpia y organizada.
- Lavar utensilios, equipos y superficies de la cocina.
- Ayudar en la elaboración de platos básicos.
- Almacenar productos en las áreas adecuadas y etiquetar alimentos.
- Controlar la frescura de los ingredientes y retirar productos caducados.
- Apoyar en el montaje y emplatado de los platos.
- Cumplir con las normas de higiene y seguridad alimentaria.
- Experiencia previa demostrada
- Capacidad para trabajar en equipo y bajo presión
- Conocimiento de protocolos de servicio
- Disponibilidad para trabajar en horarios rotativos, turnos partidos, incluyendo fines de semana
- Se valora el manejo de idiomas como inglés, francés e italiano
La oferta incluye:
- Contrato a tiempo completo, con horario rotativo que incluye fines de semana, festivos y turnos partidos según necesidad de la empresa.
- Formación continua
- Uniforme y equipamiento profesional
- Posibilidad de promoción interna
Shop Manager - Madrid
9 de febr.Pandora
Madrid, ES
Shop Manager - Madrid
Pandora · Madrid, ES
Office
SHOP MANAGER
¿TE ATREVES A UNIRTE A ESTA NUEVA AVENTURA?
Estamos buscando la persona que irá a liderar una de nuestras Boutiques en Madrid.
Serás embajador/a de nuestros valores WE CARE, WE DARE, WE DELIVER, WE DREAM.
Como Shop Manager (a 40 horas semanales) reportarás al Regional Sales Manager y serás responsable de la gestión de la boutique liderando el área de ventas y la gestión humana del equipo.
CONTAREMOS CONTIGO PARA…
- Asegurar todos los estándares PANDORA en cuanto a la presentación del producto, la consecución del objetivo comercial y la excelencia en la atención al cliente.
- Establecer los objetivos individuales en la tienda, controlando los presupuestos y organizando los horarios del equipo en base a los objetivos de productividad.
- Analizar el rendimiento de la tienda mediante los KPI's para influir positivamente en los resultados.
- Implementar acciones comerciales y campañas de Visual Merchandising.
- Formar al equipo para ofrecer la mejor de las experiencias a nuestros Fans.
- Desarrollar el talento interno para que siga ascendiendo profesionalmente.
- Trabajar con el equipo para que esté ilusionado, comprometido y enfocado hacia un objetivo común. ¡Motivarlos, siempre!
- Gestionar y analizar stocks y pedidos.
- Especialista en el sector retail y has trabajado, preferiblemente en marcas premium, al menos 4-5 años como Store Manager,
- Un/a verdadero/a líder de equipos, en entornos comerciales dinámicos y flexibles,
- Capaz de gestionar indicadores comerciales y tienes una excelente orientación al cliente,
- Inspirador/a, motivador/a y muy positivo/a,
- Tienes un buen nivel de inglés,
- Buen conocimiento de Office y dominio de las principales herramientas informáticas/ electrónicas.
¿QUÉ TE OFRECEMOS?
- Contrato de trabajo indefinido a 40 horas semanales.
- Acceder a programas formativos e iniciativas para estar a la última sobre nuestros productos y sus materiales, y sobre cómo mejorar la experiencia de nuestros clientes en PANDORA.
- Desarrollar la carrera profesional dentro de una compañía líder.
- Un lugar para ser tú mismo, en un ambiente retador, inspirador y dinámico.
- Formar parte de un equipo de personas a los que nos apasiona la joyería y el retail.
Operario/a para Fábrica de PAN
5 de febr.NA
San Miguel de Abona, ES
Operario/a para Fábrica de PAN
NA · San Miguel de Abona, ES
¿Cuentas con experiencia previa en fábrica? ¿Tienes disponibilidad horaria para hacer turnos de mañana, tarde o noche? ¡Esta es tú oferta!
Desde Adecco buscamos personal para fábrica de pan ubicada en San Miguel de Abona, para puesto de operario/a.
Las labores principales serían la de revolver la masa, apoyo en la línea de producción, envasado o colación del producto para el envío.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Coche o moto para desplazarse a la fábrica en los turnos nocturnos (NO hay guaguas que lleguen a la zona)
- Disponibilidad para realizar horarios de mañana, tarde o noche
- Valorable experiencia previa en fábrica o actitud y ganas para aprender
¿Qué ofrecemos?
Contratos mensuales con posibilidad de prorroga y de pasar a plantilla interna de la empresa.
Regional Sales Manager - Canary Islands
27 de gen.Pandora
Madrid, ES
Regional Sales Manager - Canary Islands
Pandora · Madrid, ES
Office
Regional Sales Manager
Scope: Canary Islands
We are looking for a Regional Sales Manager to be based in the metropolitan area of Las Palmas de Gran Canaria, who will manage the boutiques in these areas, as well as the wholesale customers assigned to the region.
Overview
The Regional Sales Manager (RSM) is responsible for successfully driving sales revenue in a nominated region, whilst building and leading high-performing teams throughout the territory. To be considered for this position you must have an extensive retail background, and have previously managed multiple stores within a leading fashion brand. We are looking for a sales and service-focused champion who thrives in a fast-paced retail environment and who enjoys working as part of a team. The position is field based with a company car provided. Candidates must be located within a reasonable and commutable distance from the store portfolio and eligible to drive in Spain.
The Role & Responsibilities
The Regional Sales Manager will build high performing teams and strategically drive sales and profitability within our ‘Owned and Operated’ stores whilst retaining a customer-centric approach at all times. Global and local brand standards must be executed consistently, commercially and efficiently. The RSM will be responsible for building strong partnerships with key stakeholders in order to maximize the people, product & operational opportunities within the region.
Key Responsibilities for the RSM include:
People
- Lead, inspire and develop your people to build committed and high-performing Store Managers and teams. Adapt leadership and coaching styles to accommodate the varying experience levels across; people management & development, selling, stock and operational excellence and visual merchandising
- Promote an inclusive and diverse culture in line with the Pandora Brand Values
- Champion a positive and flexible work culture, promoting continuous improvement and effective change
- Develop and invest in talent to create a robust internal talent pipeline and succession plan
- Recruit A-Class talent into your teams
- Successfully drive sales performance to achieve sales targets and store KPIs for the nominated territory
- Coach and lead Store Managers and teams to maximise sales & profitability and to deliver high standards of operational execution
- Lead and deliver ‘best in class’ customer experience, brand initiatives and operational standards across all stores
- Excellent execution of global VM standards, influenced by global market expertise
- Business partner closely with HR, Retail ops, Training and Merchandising in order to maximize potential in people, product and sales
- Partnering with the ‘Sales Training’ team to develop training programs to deliver business results
- Cultivate and maintain strong relationships with store teams
- Facilitate face-to-face training/workshops for store teams
- Ensure all Retail communications are shared timely and aligned with Group Communications standards
- Analysis of business performance, data and reporting to identify commercial opportunities, implement change and corrective actions where appropriate
- Understand industry standards and benchmarks and seek ideas to ensure Pandora is a market leader in service and operational standards
- Improve regional stock loss and accuracy
- Manage payroll in line with business expectations
- Provide product, customer and local market feedback to the wider business
- Extensive retail management experience within a global organisation and a proven track record of successfully delivering in a similar multi-site field management role (e.g. Multi-Site Manager, Area Manager, District Manager)
- Strong expertise in wholesale channel management, with proven experience in negotiating commercial agreements and developing strategic partnerships to expand the network and drive business growth.
- Experience of running high profile region with a high turnover
- A customer centric and service focused team leader with a target driven and sales-focused mentality
- A strategic and solutions-focused manager with an excellent understanding of how to successfully achieve retail KPIs
- Excellent communicator, fluent in Spanish and English (verbal and written) with strong collaboration and influencing skills
- Ability to prioritize and work under time pressure displaying pace and energy
- An inspiring leader, coach and mentor with excellent people development skills
- High level of business acumen and experience with strategic planning
- Data driven and experience with scheduling, high performance and productivity, stock optimisation, payroll and territory management
- A passionate team player that thrives in a fast-paced retail environment
- Self-motivated, organised and logical with effective time management
- A creative flair with experience in visual merchandising
- Proficient using Microsoft Office
- Availability to travel 80% of the time
Our people are an integral part of our success. Our commitment to unforgettable career progression is just the start. We offer a competitive rewards package that is second to none. Our generous benefits package includes;
- A highly competitive salary with regular salary reviews
- Generous bonus scheme
- Company Car
- Employee discount for PANDORA purchases
- 23 labor days holiday
We process applications on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible. You can also read more about Pandora on our corporate site www.pandoragroup.com .
About Pandora
Pandora is the world’s largest jewellery brand. The company designs, manufactures and markets hand-finished jewellery made from high-quality materials at affordable prices. Pandora jewellery is sold in more than 100 countries through 6,800 points of sale, including more than 2,600 concept stores.
Headquartered in Copenhagen, Denmark, Pandora employs 30,000 people worldwide and crafts its jewellery at two LEED Gold-certified facilities in Thailand using mainly recycled silver and gold. Pandora is committed to leadership in sustainability and has set science-based targets to reduce greenhouse gas emissions by 50% across its own operations and value chain by 2030. The company is listed on the Nasdaq Copenhagen stock exchange and generated sales of DKK 23.4 billion (EUR 3.1 billion) in 2021.
At Pandora, we believe that creating an inclusive and diverse workplace and reflecting societal diversity in our customer engagement is essential to delivering on our company purpose: to give a voice to people’s loves. We dedicate ourselves to fostering, cultivating and preserving a culture of inclusion and diversity where everyone feels respected and valued.
Peón/a Ganadero/a
22 de gen.NA
Muelas del Pan, ES
Peón/a Ganadero/a
NA · Muelas del Pan, ES
¿Te apasiona el trabajo en el campo y el cuidado de los animales? ¿Cuentas con experiencia como peón/a ganadero/a? ¿Buscas un proyecto profesional estable? ¿Te gustaría trabajar en una explotación reconocida en REVELLINOS (ZAMORA)? ¡Esta oferta es para ti!
Tus principales funciones serán:
- Limpieza y cuidado de los animales para garantizar su bienestar.
- Supervisión del ordeño de los animales.
- Administración de tratamientos veterinarios/as según las instrucciones del equipo especializado.
- Limpieza y mantenimiento de las instalaciones asignadas.
- Realización de tareas relacionadas con el manejo de la explotación.
Requisitos
- Muy valorable la experiencia previa en manejo de ganado vacuno, preferiblemente de leche.
- Muy valorable la experiencia con el suministro y aplicación de tratamientos veterinarios/as.
- Valorables conocimientos en robots de ordeño.
- Compromiso con el bienestar animal, capacidad de trabajo en equipo y resistencia físico/a.
¿Qué ofrecemos?
- Contrato INDEFINIDO directamente con la empresa.
- Trabajo en horario de MAÑANA (de 8:30 a 15:00 o de 7 a 13:30), excepto dos días que se trabaja de TARDE (16:00 a 22:00).
- Se trabaja de LUNES a DOMINGO con DESCANSO ROTATIVO.
- Salario según convenio (19-20.000€ brutos anuales).
Regional Sales Manager - Wholesale Spain
15 de gen.Pandora
Madrid, ES
Regional Sales Manager - Wholesale Spain
Pandora · Madrid, ES
Position: Regional Sales Manager - Wholesale Spain
Location: Spain
About The Role
Pandora is looking for a proactive and results-oriented Regional Sales Manager to coordinate our wholesale operations in Spain. This key role focuses on expanding our client portfolio, fostering long-term partnerships, and driving sales growth to strengthen Pandora’s market presence.
Key Responsibilities
Client Development
- Identify and approach potential wholesale clients to grow Pandora's footprint in Spain.
- Develop strategic plans to target and secure new business opportunities.
- Conduct market research to uncover trends, opportunities, and areas for expansion.
- Build and maintain strong relationships with existing partners to ensure satisfaction and loyalty.
- Monitor partner performance, offering support and resources to maximize sales.
- Address and resolve partner concerns to maintain productive collaborations.
- Design and execute sales strategies to meet and exceed regional sales targets.
- Collaborate with marketing and product teams to align on brand messaging and product offerings.
- Analyze sales data and market dynamics to adapt strategies and capitalize on opportunities.
- Provide training to wholesale partners on Pandora’s products, brand values, and effective sales techniques.
- Host regular workshops and meetings to keep partners engaged and informed.
- Prepare detailed reports on sales performance, market conditions, and client feedback.
- Use data insights to identify growth opportunities and areas for improvement.
- Proven experience in sales management, ideally within the wholesale or retail sectors.
- Knowledge of the business environment in airports (AENA), rail networks (ADIF), and/or cruise industries will be valued.
- Strong understanding of the Spanish market, including key players and market dynamics.
- Exceptional communication and negotiation skills.
- Ability to establish and nurture strong relationships with clients and partners.
- Strategic thinker with a solid analytical approach to decision-making.
- Comfortable working independently while also excelling in team environments.
- Fluent in Spanish and English; additional languages are an advantage.
- Competitive salary and performance-based bonuses.
- Opportunities for professional growth and development within a leading global brand.
- A dynamic and inclusive work environment.
- Employee discounts on Pandora products.
- Company car
We process applications on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible. You can also read more about Pandora on our corporate site www.pandoragroup.com .
About Pandora
Pandora is the world’s largest jewellery brand. The company designs, manufactures and markets hand-finished jewellery made from high-quality materials at affordable prices. Pandora jewellery is sold in more than 100 countries through 6,800 points of sale, including more than 2,600 concept stores.
Headquartered in Copenhagen, Denmark, Pandora employs 30,000 people worldwide and crafts its jewellery at two LEED Gold-certified facilities in Thailand using mainly recycled silver and gold. Pandora is committed to leadership in sustainability and has set science-based targets to reduce greenhouse gas emissions by 50% across its own operations and value chain by 2030. The company is listed on the Nasdaq Copenhagen stock exchange and generated sales of DKK 23.4 billion (EUR 3.1 billion) in 2021.
At Pandora, we believe that creating an inclusive and diverse workplace and reflecting societal diversity in our customer engagement is essential to delivering on our company purpose: to give a voice to people’s loves. We dedicate ourselves to fostering, cultivating and preserving a culture of inclusion and diversity where everyone feels respected and valued.