No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.246Informàtica i IT
1.201Comercial i Vendes
934Administració i Secretariat
804Comerç i Venda al Detall
582Veure més categories
Desenvolupament de Programari
459Enginyeria i Mecànica
436Indústria Manufacturera
432Dret i Legal
368Educació i Formació
341Màrqueting i Negoci
329Instal·lació i Manteniment
245Disseny i Usabilitat
155Art, Moda i Disseny
140Publicitat i Comunicació
136Construcció
135Sanitat i Salut
128Recursos Humans
109Arts i Oficis
97Alimentació
95Comptabilitat i Finances
85Turisme i Entreteniment
62Hostaleria
52Cures i Serveis Personals
48Atenció al client
47Immobiliària
46Producte
38Banca
36Seguretat
21Farmacèutica
20Energia i Mineria
18Social i Voluntariat
12Assegurances
8Esport i Entrenament
5Telecomunicacions
5Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Ria Money Transfer
Madrid, ES
Information Technology Support Technician
Ria Money Transfer · Madrid, ES
Jira
The IT Support Technician is responsible to monitor 24x7 all production systems and ensure the highest uptime availability. Also, It’s the person in charge to report, escalate and follow up the system outages, to the proper engineer team NOC team is responsible to start incident call bridges and document incident reports. The team is the first line of contact for any production issue with end users and business. Also, provide support that includes identify and troubleshoot issues related with first level support.
• User´s support: remote and on-site support. (Connect remotely to other computers in the Europe division)
• Microsoft System Administration: basic level.
• Manage Active Directory: create an account, users, groups, and distribution list.
• Exchange: Acknowledge to user email administration
• Give support outside the Madrid division.
• Experience with ticketing system tools (Manage Engine and Jira)
• Phone support for internal users.
• Incident Management (SLA)
• Acknowledge an Infrastructure (basic level)
Also;
- High level of English.
- Acknowledge an Infrastructure (Switches, Routers, Servers, Workstation, and Printers)
- • Acknowledge microcomputing.
- • Availability to give On-duty support and overtime.
- • Time flexibility