No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.167Informàtica i IT
1.135Comercial i Vendes
1.005Administració i Secretariat
688Comerç i Venda al Detall
541Veure més categories
Desenvolupament de Programari
530Educació i Formació
528Enginyeria i Mecànica
418Indústria Manufacturera
389Dret i Legal
369Màrqueting i Negoci
304Instal·lació i Manteniment
212Sanitat i Salut
203Disseny i Usabilitat
148Art, Moda i Disseny
129Construcció
122Publicitat i Comunicació
102Recursos Humans
96Arts i Oficis
79Hostaleria
79Alimentació
74Comptabilitat i Finances
73Turisme i Entreteniment
70Atenció al client
69Immobiliària
60Producte
47Cures i Serveis Personals
44Banca
38Seguretat
24Farmacèutica
21Energia i Mineria
13Social i Voluntariat
11Assegurances
6Esport i Entrenament
5Telecomunicacions
4Ciència i Investigació
1Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Partner Account Manager SMB
11 d’abr.Sage
Madrid, ES
Partner Account Manager SMB
Sage · Madrid, ES
ERP Office
Descripción
As a Partner Account Manager, you will play a key role in developing business with our Business Partners, supporting them in acquiring and retaining customers through our software solutions and services. You will be responsible for achieving assigned objectives while aligning with Sage’s strategy and policies. Your main mission will be to maximize the performance of our partners by providing strategic guidance and supporting their business development efforts.
First 90 days
- 30 days: Gain an in-depth understanding of Sage’s products, market landscape, and internal processes. Meet with the team, key partners, and stakeholders.
- 60 days: Engage with partners in the field, participate in initial sales activities, and undergo advanced training on our tools and solutions.
- 90 days: Implement a tailored action plan for your assigned partners, identify new business opportunities, and begin executing growth strategies.
You will be part of the Partner Sales team, working closely with the Partner Sales Manager, as well as marketing, pre-sales, and customer support teams. You will interact daily with a portfolio of partners, providing them with guidance, strategic support.
How success will be measured
- Achieving revenue targets generated through your assigned partners.
- Increasing the number of end customers acquired through partner-driven efforts.
- Partner engagement and satisfaction, assessed through internal surveys.
- Identifying and developing new business opportunities.
- Expertise in partner management and business development strategies.
- Deep knowledge of Sage solutions.
- Advanced negotiation and strategic advisory skills.
- Project management and process optimization in commercial operations.
- Supporting Business Partners in identifying and developing new sales opportunities.
- Delivering training sessions and presentations on Sage solutions to partners and customers.
- Monitoring performance and implementing corrective action plans where needed.
- Collaborating closely with internal teams to optimize partner sales.
- Staying up to date on market trends and competitive insights to refine strategies.
- Proven experience in partner management or indirect sales.
- Strong knowledge of the SaaS/software industry and/or ERP solutions.
- Strong business development and relationship management skills.
- Excellent communication and negotiation abilities.
- Analytical mindset with the ability to track and optimize key performance metrics.
- Strong sales pipeline management skills.
TÉCNICO/A DE NÓMINAS CON SAGE
7 d’abr.NA
Bétera, ES
TÉCNICO/A DE NÓMINAS CON SAGE
NA · Bétera, ES
¿Estás en búsqueda de un nuevo reto profesional? ¿Tienes experiencia realizando nóminas?¿Has trabajado con SAGE? Entonces no lo dudes y continúa leyendo!
Desde Adecco colaboramos con una asesoría laboral ubicada en el centro de Valencia en la búsqueda de un/a TECNICO/A DE NÓMINAS.
Entre las funciones que tendrás que realizar:
- Realizarás las nóminas de los clientes asignados
- Gestionarás una cartera de clientes a partir de los 6 meses.
- Elaborarás las fichas de los trabajadores en el sistema.
- Realizarás los seguros sociales de cada trabajador.
- Resolverás la consultas que tengan los cliente.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Formación: grado en RRLL, FPII de administración o similar.
- Experiencia trabajando con SAGE.
- Experiencia con nóminas en clientes con más de 100 trabajadores.
- Experiencia en posición similar de al menos dos años.
- Compromiso, trabajo en equipo, autonomía.
¿Qué ofrecemos?
- Contrato indefinido y directo por empresa.
- Horario de L a J de 9 a 18 y V de 8 a 15h
- Salario en función de la experiencia.
- Incorporación inmediata a la empresa.