És un recurs d'acolliment d'urgència de menors migrats sense referents familiars, l'objectiu dels quals és donar refugi, prestar assistència sanitària, social, i psicològica, als nens i adolescents, abans que aquests siguin derivats a un centre, per tant, es tracta d'un dispositiu d'acolliment temporal.
Què farás?
- Atenció telefònica i recepció de persones usuàries.
- Introducció de sentencies i actualizació de la documentació en el programa del departament de justicia (escaneig de documentació, arxiu...).
- Gestió de l'agenda de l'equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.)
- Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de persones de Intress.
- Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)
- Control i tramitació de la caixa del servei.
- Arxiu de documentació ja sigui de manera informatitzada o bé física.
- Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats
- Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
- Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
- Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.
- Data d'incorporació: immediata
- Tipus de contracte: indefinit
- Jornada: 38,5 hores
- Horari: matins i potser tarda (encara s'ha de determinar) + 1 dia de teletreball.
- Retribució mensual/brut: 1.607,51€ bruts mensuals (x 14 pagues: 22.505,14€ bruts anuals).
- Formar part d'una gran entitat, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social
Formació acadèmica necessària:
- Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).
- Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.
- Almenys 6 mesos en lloc similar.
- Gestió administrativa de gestió de personal.
- Bona capacitat de redacció i organització
- Predisposició per aprendre
- Habilitats de comunicació
- Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).
- Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!
- Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Auxiliar Administratiu/va a Barcelona
Auxiliar administrativo
19 d’oct.HOTEL GHM MONACHIL
Granada, La, ES
Auxiliar administrativo/a
18 d’oct.Talent Job Seeker
Barcelona, ES
Auxiliar Administrativo/a
17 d’oct.NA
Prat de Llobregat, El, ES
Auxiliar Administrativo/a con francés
11 d’oct.NA
Badalona, ES
NA
Balenyà, ES
Auxiliar Administrativo/a
10 d’oct.NA
Calonge de Segarra, ES
Aux. Administrativo/a sanitario/a
10 d’oct.NA
Calonge de Segarra, ES
NA
Viladecans, ES
Auxiliar Administrativo/a
25 de set.NA
Vilanova i la Geltrú, ES