Mesos

Intress necessita incorporar un/a Auxiliar administriu/va per formar part del nostre servei del DAI (Dispositiu d'Atenció Immediata per joves migrats sols al territori), ubicat a la zona del Maresme, concretament a Canyamars, Dosrius. És un recurs...
Intress necessita incorporar un/a Auxiliar administriu/va per formar part del nostre servei del DAI (Dispositiu d'Atenció Immediata per joves migrats sols al territori), ubicat a la zona del Maresme, concretament a Canyamars, Dosrius.

És un recurs d'acolliment d'urgència de menors migrats sense referents familiars, l'objectiu dels quals és donar refugi, prestar assistència sanitària, social, i psicològica, als nens i adolescents, abans que aquests siguin derivats a un centre, per tant, es tracta d'un dispositiu d'acolliment temporal.

Què farás?

  • Atenció telefònica i recepció de persones usuàries.
  • Introducció de sentencies i actualizació de la documentació en el programa del departament de justicia (escaneig de documentació, arxiu...).
  • Gestió de l'agenda de l'equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.)
  • Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de persones de Intress.
  • Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)
  • Control i tramitació de la caixa del servei.
  • Arxiu de documentació ja sigui de manera informatitzada o bé física.
  • Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats
  • Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
  • Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
  • Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.


Què oferim?

  • Data d'incorporació: immediata
  • Tipus de contracte: indefinit
  • Jornada: 38,5 hores
  • Horari: matins i potser tarda (encara s'ha de determinar) + 1 dia de teletreball.
  • Retribució mensual/brut: 1.607,51€ bruts mensuals (x 14 pagues: 22.505,14€ bruts anuals).
  • Formar part d'una gran entitat, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social


Requisitos:

Formació acadèmica necessària:

  • Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).
  • Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.


Experiència professional necessària:

  • Almenys 6 mesos en lloc similar.
  • Gestió administrativa de gestió de personal.


Coneixements necessaris:

  • Bona capacitat de redacció i organització
  • Predisposició per aprendre
  • Habilitats de comunicació
  • Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).
  • Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!


Altres aspectes:

  • Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.


Si creeus que aquesta és l'oferta que estaves esperant, no ho pensis més i apunta't, pot ser l'oportunitat que estaves cercant!

Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Auxiliar Administratiu/va a Barcelona

HOTEL GHM MONACHIL

Granada, La, ES

Realizar de manera cualificada y autónoma tareas administrativas y contables relativas al puesto - Gestión contable de...

Talent Job Seeker

Barcelona, ES

The Wise Seeker somos la empresa tecnológica de RRHH líder en la evaluación de talento sin sesgos. Con más de 15 años en...

NA

Prat de Llobregat, El, ES

¿Buscas nuevos retos para seguir desarrollando tu carrera profesional? ¿Quieres trabajar en una empresa líder del sector...

NA

Badalona, ES

Desde Adecco colaboramos con la mayor corporación del mundo, dedicada exclusivamente a la reproducción humana asistida y...

NA

Balenyà, ES

¿Tienes experiencia como auxiliar administrativo/a? ¿Te gustaría impulsar nuevas ideas tecnológicas para mejorar la...

NA

Calonge de Segarra, ES

Una empresa familiar ubicada en Horta, esta en búsqueda de un/a Aux. Contable. Si quieres sumar experiencia y crecer en...

NA

Calonge de Segarra, ES

Buscas un/a trabajo administrativo/a y te gusta el sector sanitario? Quieres trabajar en una clínica reconocida de la...

NA

Viladecans, ES

¿Te gustaría trabajar para una empresa líder en paquetería y mensajería? Si es así, ¡sigue leyendo! Nuestro cliente, una...

NA

Vilanova i la Geltrú, ES

¿Tienes experiencia como auxiliar administrativo/a? ¿Buscas un trabajo estable por la zona de Vilanova i la Geltrú?...