¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
276Comercial y Ventas
175Desarrollo de Software
140Adminstración y Secretariado
136Marketing y Negocio
101Ver más categorías
Transporte y Logística
93Derecho y Legal
89Educación y Formación
75Comercio y Venta al Detalle
50Ingeniería y Mecánica
48Publicidad y Comunicación
40Diseño y Usabilidad
36Recursos Humanos
24Sanidad y Salud
24Hostelería
23Construcción
22Contabilidad y Finanzas
22Instalación y Mantenimiento
20Artes y Oficios
14Industria Manufacturera
14Producto
14Arte, Moda y Diseño
13Banca
12Atención al cliente
8Farmacéutica
6Alimentación
4Seguridad
4Turismo y Entretenimiento
2Cuidados y Servicios Personales
1Deporte y Entrenamiento
1Energía y Minería
1Inmobiliaria
1Social y Voluntariado
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Seguros
0Telecomunicaciones
0Empleado/a de Ventas
NuevaFoot Locker
Madrid, ES
Empleado/a de Ventas
Foot Locker · Madrid, ES
.
Descripción general
Se puede reconocer personalmente cuando entra en una de nuestras tiendas. Le encanta tanto hablar sobre ropa y zapatillas deportivas como coleccionarla. Siempre conoce los modelos más recientes y disfruta compartiendo su entusiasmo con los clientes. Le resulta sencillo iniciar conversaciones naturales y amistosas, adaptarse a distintos tipos de clientes y solucionar los problemas con una sonrisa. Le gusta trabajar como parte de un equipo mientras mejora sus habilidades individuales en la zona comercial. Su éxito en esta función se medirá considerando los objetivos personales y de productividad y también su capacidad para proporcionar una experiencia excepcional en la tienda para cada cliente.
Responsabilidades
- Garantizar elevados niveles de satisfacción del cliente conociendo todos los productos que se ofrecen y colaborando con los compañeros de trabajo para proporcionar un excelente servicio de ventas
- Proporcionar ventas, una excelente experiencia para el cliente y las expectativas operativas
- Mantener los objetivos personales y de productividad
- Logra conectar con todos los clientes realizando preguntas abiertas para evaluar las necesidades
- Capacidad para aprender y compartir los conocimientos sobre los productos y las tendencias para coincidir con las necesidades del cliente
- Se mantiene al tanto y conoce todos los productos y está al día con las tendencias y productos actuales o futuros
- Contribuye a un entorno laboral positivo y de integración
- De cero a tres años de experiencia en tiendas
- Siente seguridad personal y le resulta cómodo relacionarse con los clientes para proporcionar una mejor experiencia
- Con motivación para lograr excelentes resultados gracias al entusiasmo personal para relacionarse con clientes y productos deportivos
- Inicia la realización de tareas o actividades sin necesidad de supervisión
- Disponibilidad flexible, incluyendo noches, fines de semana y días festivos
Advisory | Secretaria/o
NuevaPwC España
Madrid, ES
Advisory | Secretaria/o
PwC España · Madrid, ES
. Office
Job Description & Summary
Buscamos perfiles licenciados, grados, diplomado o FP en áreas de administración y secretariado con buen nivel de inglés para dar soporte en departamentos internos de firma.
¿Qué necesitamos?
Nos gustaría que tuvieras al menos 1 año de experiencia en puestos de secretariado o similar con manejo de herramientas informáticas diarias y nivel alto de inglés.
¿Cuáles serán tus funciones?
- Gestión de agendas.
- Gestión de viajes y notas de gastos.
- Coordinación de reuniones.
- Gestión de documentación (facturación, licitaciones)
- Apoyo administrativo en oficina.
- Capacidad para trabajar con autonomía.
- Nivel alto de inglés.
- Alta capacidad de análisis y atención al detalle.
- Planificación y calidad en el trabajo.
- Trabajo en equipo.
- Alta tolerancia a la presión.
- Atención telefónica y presencial a clientes.
- Registro de documentación.
- Trámites administrativos .
- Tratamiento de datos.
- Formación en secretariado o similar.
- Nivel alto con Microsoft office.
Inspired Education Group
Madrid, ES
Mathematics Leadership Opportunity - Madrid
Inspired Education Group · Madrid, ES
.
Inspired Education is the leading global group of premium schools, with a portfolio of 121 premium private schools spanning 6 continents which utilise proven educational practices from every corner of the globe, ensuring over 95,000 students receive a world-class learning experience from Kindergarten to Year 13.
In 28 countries, Inspired schools are individually developed and anchored in the vibrant cultures of their respective locations. They collectively form an international family of schools that nurtures each student's academic and personal development in a progressive, dynamic, and innovative learning environment.
By joining our award-winning team of over 13,000 employees, you can work in state-of-the-art facilities alongside industry-renowned educators and leaders in some of the world's most desirable locations. We invest heavily in our team members who enjoy industry-leading professional development, exceptional career opportunities, and mobility across our group.
ROLE SUMMARY:
A highly regarded International school in Madrid is seeking to appoint an experienced mathematics educator to take on a key leadership role within the Secondary School from August 2026.
The school offers the UK National Curriculum through to IGCSE and the International Baccalaureate Diploma Programme, and enjoys a strong reputation for academic achievement and innovation.
KEY RESPONSIBILITIES:
- Provide leadership in the planning and delivery of Mathematics across Key Stages 3–5 and the IB Diploma Programme.
- Inspire excellence in teaching and learning, ensuring high standards of attainment and progress.
- Support and develop colleagues through collaboration and professional growth.
- Contribute to curriculum development, assessment, and departmental strategy.
- Play an active role in the broader life of the school community.
- A degree in Mathematics (or closely related subject) and a recognised teaching qualification (QTS, PGCE, or equivalent).
- Experience teaching Mathematics to IGCSE and IB (or A-level) level.
- Evidence of leadership experience or strong potential for leadership.
- Familiarity with British and international curricula.
- Excellent communication and teamwork skills.
- A passion for inspiring students and supporting academic excellence.
Inspired Education Group is committed to safeguarding and promoting the welfare of children and young people and expects all staff, volunteers and other third parties to share this commitment. Safer recruitment practices and pre-employment background checks will be undertaken before any appointment is confirmed.
Visit our careers site for more information; https://jobs.inspirededu.com
3-Years Phd Position
NuevaCSIC
Madrid, ES
3-Years Phd Position
CSIC · Madrid, ES
.
Organisation/Company Instituto de Quimica Fisica Blas Cabrera Research Field Chemistry '' Biochemistry Researcher Profile First Stage Researcher (R1) Positions PhD Positions Country Spain Application Deadline 16 Jan *********:00 (Europe/Madrid) Type of Contract Temporary Job Status Full-time Offer Starting Date 1 Dec **** Is the job funded through the EU Research Framework Programme?
Not funded by a EU programme Is the Job related to staff position within a Research Infrastructure?
No
Offer Description
The Antimicrobial Discovery Lab at the "Instituto de química física Blas Cabrera (IQF-CSIC)" is offering a 3-year PhD position.
The proposed project is part of an international consortium (the Open Source Antibiotics project) aimed at identifying inhibitors capable of acting on multiple enzymes that are essential for bacterial survival.
The work will initially focus on Mur ligases from Mycobacterium tuberculosis, although other enzymes will also be considered.
The work associated with this position will begin with the study of MurC, MurD, MurE and MurF, exploring conditions that favour homogeneous conformations and facilitate crystallisation in the presence of inhibitors.
The main objective is to generate crystallographic structures of Mur ligases in complexes that are relevant for the rational design of inhibitors.
Progress will be evaluated periodically, and an alternative project may be incorporated if necessary.
Intensive, specialised work will be required to optimise protocols, study protein–ligand interactions, and analyse the resulting data.
This calls for the recruitment of a highly qualified candidate (Master's degree) to carry out the scientific objectives.
A training programme has been designed for the selected candidate, which will include basic biochemical techniques, protein expression and purification, crystallography, and the study of protein–ligand interactions using biophysical, enzymological and computational methods.
The execution of these tasks will provide the candidate with specialised training, as well as generate scientific results that will be presented in the form of a PhD thesis.
For this reason, the position will be offered as a predoctoral contract and will be extended until completion of the doctoral thesis (initially estimated at 3 years).
The selection of candidates will be carried out through the CSIC "bolsa de empleo" portal, therefore they need to have the Spanish residency.
For more information and to send expressions of interest, please contact Laura Díaz-Sáez (****** ).
Expressions of interest should be accompanied by the applicant's CV and a motivation letter.
Where to apply
E-mail ******
Requirements
Research Field Chemistry '' Biochemistry Education Level Master Degree or equivalent
Research Field Biological sciences '' Other Education Level Bachelor Degree or equivalent
Skills/Qualifications
Master's Degree in Biomolecules and Cellular Dynamics.
Strong foundation in biochemistry , molecular biology , and protein science .
Familiarity with protein expression and purification (bacterial systems) techniques
Basic knowledge of structural biology techniques (crystallography, cryo-EM).
Ability to analyse scientific results and work with computational tools for structural or biochemical studies
Ability to work both independently and as part of an international, multidisciplinary team
Motivation to develop a doctoral thesis within the project framework.
Good communication skills and strong proficiency in scientific English.
Strong proficiency in scientific English will be highly valued.
Specific Requirements
Completion of a Master's degree before the contract start date, along with formal admission to a PhD programme at a recognised Spanish university.
Availability and commitment to undertake a full-time PhD project for an estimated period of 3 years.
Willingness to receive training in protein expression, purification, crystallography, and biophysical/enzymological techniques.
Interest in studying Mur ligases and other enzymes involved in bacterial cell wall biosynthesis.
Capacity to perform experimental laboratory work, including protocol optimisation and systematic analysis of protein-ligand interactions.
Strong organisational skills and attention to detail for handling experiments, data management, and documentation.
Demonstrated critical, responsible, and ethical approach to scientific work.
Submission of CV and motivation letter as part of the application.
Spanish residency.
Languages ENGLISH Level Excellent
Research Field Chemistry '' BiochemistryBiological sciences '' Other Years of Research Experience None
Additional Information
Work Location(s)
Number of offers available 1 Company/Institute Instituto de química física Blas Cabrera Country Spain City Madrid Geofield
#J-*****-Ljbffr
Monitor de Natacion/SOS
NuevaCDO Fitness | Club de Deporte y Ocio
Madrid, ES
Monitor de Natacion/SOS
CDO Fitness | Club de Deporte y Ocio · Madrid, ES
.
Clases de natación Adultos y niños.
Tareas
Clases de natación Adultos y niños.
Requisitos
Tseas.
Ayesa
Madrid, ES
CONSULTOR/A SENIOR SANIDAD
Ayesa · Madrid, ES
. Jira
Descripción
En Ayesa crecemos contigo!
En Ayesa no esperamos al futuro, lo lideramos. A través de la tecnología y la ingeniería lo hacemos posible, convirtiendo retos en oportunidades, conceptos en soluciones y visión en impacto real. Paso a paso nos acercamos a un futuro mejor. Con tu pasión, talento y determinación, seguiremos transformando el presente y construyendo el futuro. Ayesa, Making It Happen.
Si eres una persona entusiasta, te apasiona la tecnología y buscas un nuevo reto profesional, ¡éste es tu sitio!
¡Anímate a dar el salto! ¡Te estamos esperando!
Buscamos ampliar nuestro equipo con un/a Consultor especializado en proyectos del ámbito de la sanidad para un puesto estable presencial en Madrid.
¡Anímate a dar el salto!¡Te estamos esperando!
¿Qué vas a hacer?
- Consultoría técnica y comunicación con cliente en el diseño de las soluciones
- Apoyo al personal técnico en la gestión de herramientas de sistemas de ámbito Sanitario
- Apoyo en la coordinación de los recursos técnicos con las unidades Sanitarias.
- Definición y evaluación de los planes de pruebas para cada uno de los sistemas que constituyen el ámbito del sistema de gestión Sanitaria.
¿Qué buscamos?
Un consultor especializado en proyectos del ámbito sanitario con la siguiente experiencia:
- Experiencia en la administración de Sistemas de Información sanitarios (HCIS)
- Experiencia en la administración de sistemas departamentales hospitalarios y gestión de
- Experiencia en integración de las aplicaciones departamentales con el sistema HCIS /
- Experiencia en la gestión de herramientas de ticketing (Scans / JIRA / REDMINE)
- Apoyo al personal técnico del CESTIC en la gestión de herramientas de sistemas de
- Apoyo en la coordinación de los recursos técnicos con las unidades Sanitarias.
- Definición y evaluación de los planes de pruebas para cada uno de los sistemas que
- Experiencia en la gestión de la herramienta TIBCO software, en el ámbito sanitario
Te ofrecemos un camino lleno de aventuras:
¡Llega hasta donde tú quieras! Crece con nuestros programas de desarrollo! Te ayudaremos a marcar tu itinerario de futuro anualmente participando en proyectos vanguardistas con los mejores profesionales del sector.
Porque lo importante sois tú y los tuyos: contamos con políticas que facilitan la conciliación entre la vida profesional y personal: Flexibilidad horaria, Smart Job y jornada intensiva en verano.
Tú decides cómo usar tu dinero: disfruta de nuestra retribución flexible, contamos con: Seguro médico, Ticket Restaurant, Guardería y Transporte.
Plan Bienestar descuentos en viajes, tecnología, formación, deporte, belleza y ¡muchos más!
Diviértete participando en los diferentes concursos y actividades que organizamos: ¿te gusta el deporte, escribir, la fotografía? Todo tiene cabida.
¡Actualízate! apostamos por un aprendizaje continuo, contamos con formación especializada, certificaciones e idiomas
¡Deja tu huella! Impacta con nuestros proyectos de voluntariado social.
¡Únete a la multinacional española tecnológica referente en el mundo!
Atendiendo a la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, Ayesa se ha marcado como objetivo promover la defensa y aplicación efectiva del principio de igualdad entre hombres y mujeres, evitando cualquier tipo de discriminación laboral por razón de sexo, garantizando así las mismas oportunidades de ingreso. Asimismo, fomentamos la diversidad, rechazando cualquier tipo de discriminación por razones de raza, sexo, diversidad funcional, religión, orientación sexual, identidad sexual, o cualquier otra condición personal o social, apostando por construir un entorno inclusivo y enriquecedor.
Grupo MT
Madrid, ES
EDUCADOR/A EXTRAESCOLARES INGLES PARA SECUNDARIA
Grupo MT · Madrid, ES
.
Te ofrecemos formar parte de una empresa pionera en innovación educativa con mas de 30 años de experiencia en centros educativos, cuyo propósito es el crecimiento personal y profesional de su equipo.
Contribuirás a hacer feliz al alumnado a través del aprendizaje de una forma divertida y diferente. ¡Únete a nuestro equipo, te esperamos!
¿Qué buscamos?:
¿Te apasionan la enseñanza?
En Grupo Mt, estamos buscando personal con ganas de unirse a un quipo dinámico y entusiasta.
Tareas
Estamos seleccionando un educador/a para extraescolares de ingles a alumnos de la E.S.O. (preparación de certificación Cambridge) en dos colegios concertados en zona barrio Salamanca.
Horarios
Martes de 15 a 17 (un grupo)
Miercoles y jueves de 15.30 a 17 (un grupo)
Contrato fijo-discontinuo y formación constante.
Requisitos
Imprescindible certificado mínimo de B2, preferible C1 (se hará prueba de nivel)
Diplomatura, licenciatura o grado en cualquier carrera de la rama de la docencia
Experiencia en la docencia
Proactividad y pasión por la educación.
Addoor
Madrid, ES
Head Of Performance Media & Native Ads (Madrid/Barcelona)
Addoor · Madrid, ES
.
Una empresa de publicidad en crecimiento busca personas con experiencia en comercialización y contacto con agencias de medios en Madrid y Barcelona.
Se ofrece un modelo de trabajo muy híbrido y la oportunidad de formar parte de un proyecto que combina publicidad nativa y tecnología.
Se valora la experiencia en campañas de performance marketing y trabajo orientado a resultados.
Interesados pueden contactar a través de ******.
#J-*****-Ljbffr
Casamona International SL
Madrid, ES
Rental Coordinator-Office Manager- Some- Admin
Casamona International SL · Madrid, ES
. Office
Company Description
Casamona International is a real estate company established in **** in Barcelona by two founders from Denmark.
The company specializes in offering a unique and personalized approach to connecting international clients with high-quality, carefully selected properties.
Casamona is committed to delivering exceptional service to both clients and property owners, ensuring all advertised homes meet the highest standards of comfort and appeal.
With a diverse international team, Casamona blends local Spanish culture with a global perspective to help people from around the world find their ideal home in Barcelona.
Role Description
This is a full-time, on-site role based in Barcelona for a Rental Coordinator-Office Manager-SOME Admin at Casamona International SL.
In this position you will manage rental operations, coordinate property viewings, and ensure customer satisfaction.
Your responsibilities also include handling client inquiries, managing invoices, and overseeing administrative office tasks to ensure smooth day-to-day operations.
Responsibilities
Manage rental operations and coordinate property viewings.
Handle client inquiries and maintain customer satisfaction.
Manage invoices and oversee administrative office tasks.
Ensure smooth day-to-day operations.
Qualifications
Excellent communication skills with a focus on clear, professional interaction.
Strong customer service and satisfaction abilities to build positive relationships with clients.
Experience with invoicing and administrative processes.
Ability to work with heavy equipment or relevant tools when required for managing properties.
Highly organized and capable of multitasking in a dynamic work environment.
Fluent English and Spanish; additional languages are a plus.
Previous experience in real estate, management, or administrative/manager roles is an advantage.
Contact
Submit your application through the application portal or contact the recruitment team via email at ******.
#J-*****-Ljbffr