¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
514Comercial y Ventas
291Informática e IT
256Adminstración y Secretariado
244Desarrollo de Software
222Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
219Industria Manufacturera
197Comercio y Venta al Detalle
147Instalación y Mantenimiento
129Derecho y Legal
91Educación y Formación
66Diseño y Usabilidad
60Marketing y Negocio
56Arte, Moda y Diseño
43Alimentación
38Sanidad y Salud
32Contabilidad y Finanzas
29Publicidad y Comunicación
27Artes y Oficios
25Hostelería
25Recursos Humanos
24Banca
19Construcción
17Cuidados y Servicios Personales
12Atención al cliente
9Producto
9Seguridad
9Turismo y Entretenimiento
9Farmacéutica
8Inmobiliaria
7Energía y Minería
4Telecomunicaciones
3Seguros
1Social y Voluntariado
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Community Manager Senior
29 nov.Anverso Agency
Barcelona, ES
Community Manager Senior
Anverso Agency · Barcelona, ES
Community Manager Senior
Som agència de publicitat i comunicació i productora, i estem cercant un professional per incorporar-se al nostre equip de Social Media. Busquem una persona amb experiència de tres anys, en gestionar la presència online de diferents marques.
- Community Manager Senior, per el departament de Social Media de l’Agència.
- IMPRESCINDIBLE: experiència demostrable minim 3 anys.
- Es valorarà experiencia en configuració i gestió de Social Ads i Adwords, Google, etc...
- Dedicació: jornada completa.
Tasques a realitzar:
- Gestió de comptes de Social Media de diversos clients, pel que fa a estratègia, coordinació i continguts (Inbound).
- Propostes, gestió, configuració i monitorització de Social Ads.
- Realització i propostes per New Business per XXSS.
- Proposar i identificar continguts digitals, pensats i orientats a Social Media: propostes de continguts innovadors, nous formats, idees creatives, etc...
- Contacte amb el client: traslladar i rebre informació, assistir a reunions, etc.
- Realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques.
- Resolució de possibles crisis de reputació online del clients.
Perfil Requerit:
- Perfil 100% digital. Persona nativa digital.
- Community Manager amb capacitat estratègica i en constant actualització quant a tendències i
eines. Domini i coneixement de les plataformes digitals.
- Grau en Periodisme, Publicitat, Comunicació o Màrqueting
- Formació en Màrqueting Digital, amb coneixements en Social Ads.
- Perfecte domini del castellà i el català pel que fa a redacció i ortografia.
- Es valorarà també domini de l’anglès.
- Capacitat de desenvolupar copys i textos creatius, frescos i adaptats a l’entorn digital.
- Una persona molt organitzada, capaç de treballar autònomament, gestionant el seu temps i les
seves responsabilitats, i amb capacitat de gestionar i dirigir un equip de persones.
- Capacitat de resolució de crisi i respostes immediates, coordinant-se amb el gestor de la compta i el client.
- Proactivitat: una persona digital que integra aquest entorn en la seva vida quotidiana i pot aportar
la seva visió i experiència d’usuari per proposar i plantejar idees pròpies.
- Domini tecnològic de les plataformes de totes xarxes socials, blog (WordPress), Apps, Analytics… i
- Interès i curiositat constant per les tendències i novetats en l’àmbit de les xarxes socials.
- Capacitat de treball en equip i bona predisposició per col·laborar amb altres departaments.
- Es valorarà coneixements bàsics en edició gràfica i de vídeo.
- Residència a Barcelona o disponibilitat per treballar presencialment a Barcelona.