¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
666Comercial y Ventas
352Adminstración y Secretariado
311Ingeniería y Mecánica
276Informática e IT
269Ver más categorías
Industria Manufacturera
260Desarrollo de Software
193Comercio y Venta al Detalle
188Instalación y Mantenimiento
173Derecho y Legal
106Educación y Formación
74Alimentación
56Arte, Moda y Diseño
56Marketing y Negocio
56Diseño y Usabilidad
49Contabilidad y Finanzas
38Sanidad y Salud
37Artes y Oficios
35Hostelería
34Recursos Humanos
28Banca
23Construcción
18Publicidad y Comunicación
18Atención al cliente
14Cuidados y Servicios Personales
13Farmacéutica
12Seguridad
9Producto
7Turismo y Entretenimiento
7Energía y Minería
6Inmobiliaria
5Telecomunicaciones
5Seguros
1Social y Voluntariado
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Técnico de compras
9 dic.ATENOIL
Madrid, ES
Técnico de compras
ATENOIL · Madrid, ES
Excel
TÉCNICO DE APROVISIONAMIENTOS
(BUYER PROCUREMENT)
¿Cuáles serán tus funciones?
-Elaboración de pliegos para licitaciones y concursos incluyendo elaboración de instrucciones para los ofertantes.
-Elaboración de comparativos de ofertas y propuestas de adjudicación.
-Redacción y adecuación de contratos según modelos estándares del Grupo.
-Inserción de contratos en SAP.
-Homologación y valoración (vendor rating) de proveedores.
¿Cuáles son los requisitos?
-Grado en Derecho o ADE.
-IDIOMAS: Inglés fluido, tanto hablado como escrito. Uso habitual en negociación. Se valorarán conocimiento de italiano.
-Experiencia mínima de 5 años en puesto de buyer cubriendo necesidades de servicios y materiales en ámbito industrial. Muy valorable experiencia en Estaciones de Servicio.
-Conocimiento del módulo MM de SAP.
-Conocimiento alto de Excel.
-Conocimiento de cláusulas contractuales.
-Capacidad de negociación con proveedores.
-Capacidad de empatía con el cliente interno.
-Capacidad organizadora y analítica.
¿Que podemos ofrecer?
-Contrato indefinido.
-Salario competitivo (fijo + variable).
-Benefits: Ticket Restaurant + Seguro Médico Privado
NA
Olot, ES
Administratiu/va Atenció al Client (Costumer Service) - Logística
NA · Olot, ES
Office
Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Coneixement d'idiomes? Aquesta vacant t'interessarà!
Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.
Funcions principals:
-Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
-Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
-Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
-Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisits:
-Indispensable bon nivell de francès (B2). Valorable coneixements d'altres idiomes com anglès, alemany i/o italià.
-Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.
-Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).
-Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.
¿Qué ofrecemos?
Beneficis:
-Contracte estable directament a través de l'empresa.
-Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari de 9h a 18h.
Tècnic/a d'Atenció al Client
25 nov.NA
Vic, ES
Tècnic/a d'Atenció al Client
NA · Vic, ES
Excel
Busques una empresa amb un projecte enriquidor i jove? Tens motivació per seguir creixent i tagradaria formar part duna empresa en plena expansió?
Si la teva resposta és un si, i tens experiència i dedicació dins del sector de latenció al client i resolució dincidències continua llegint aquesta oferta et podria interessar!
Des dAdecco Selecció precisem incorporar a un/a Tècnic/a dAtenció al client per una empresa dIgualada del sector de les telecomunicacions .
Les teves funcions seran:
-Sol·lucionar consultes i incidències via telèfon, xat o correu electrònic.
-Coordinar amb altres departaments els casos o incidències necessàries
-Gestió administrativo/a corresponent.
-Gestionar reclamacions i amenaces de baixa (retencions).
-Gestió de tasques específiques despecialita: mòbil, TV, facturació, reclamacions, retencions, energía.
-Ús de les eines de gestió i seguir els procediments relacionats amb les tasques.
-Consolidació del objectius marcats per lequip datenció ( atenció telefònica i qualitat)
-Aportar sugerencies i participar en la millor continua de les activitats desenvolupades.
Requisits:
-Coneixements dofimàtica ( Excel, Google i Drive)
-Coneixements bàsics en comunicació i experiència en atenció al client.
-Idiomes: Català i Castellà, Anglès (valorable).
-CFGM o CFGS en Administració i/o similar. (valorable)
Sofereix:
-Contracte directament per empresa.
-Horari de Dilluns a Dijous de 15h a 23h i el Diumenge: de 9h a 17h o bé Dimarts a Divendres de 14h a 22h i Dissabte de 9h a 17 o Dimarts a Divendres de 15h a 23h i Dissabte de 9h a 17h.
Testem esperant!