No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
971Comercial i Vendes
505Informàtica i IT
472Administració i Secretariat
427Enginyeria i Mecànica
369Veure més categories
Indústria Manufacturera
357Comerç i Venda al Detall
290Instal·lació i Manteniment
245Desenvolupament de Programari
228Educació i Formació
146Art, Moda i Disseny
138Dret i Legal
133Màrqueting i Negoci
127Disseny i Usabilitat
108Alimentació
101Sanitat i Salut
73Comptabilitat i Finances
66Construcció
61Recursos Humans
57Publicitat i Comunicació
56Arts i Oficis
55Immobiliària
55Hostaleria
52Atenció al client
20Farmacèutica
20Banca
19Seguretat
19Cures i Serveis Personals
17Turisme i Entreteniment
14Energia i Mineria
12Producte
12Social i Voluntariat
4Assegurances
2Telecomunicacions
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Tècnic del Departament de Comunicació
19 d’oct.COMT - Col.legi Oficial de Metges de Tarragona
Tarragona, ES
Tècnic del Departament de Comunicació
COMT - Col.legi Oficial de Metges de Tarragona · Tarragona, ES
Diseño gráfico Gestión de redes Periodismo Redacción de contenidos web Comunicación Planificación de eventos Edición de imágenes Relaciones con los medios de comunicación Optimización de contenido web
Entitat: Entitat sanitària situada a la ciutat de Tarragona
Ubicació: Demarcació de Tarragona
Contracte: Jornada completa (40 hores setmanals)
Horari: De dilluns a divendres
Descripció del lloc:
Busquem incorporar un/a integrant del Departament de Comunicació per gestionar i donar suport a les activitats comunicatives de l'entitat. La persona seleccionada treballarà directament al gabinet de presidència i amb els diferents departaments per assegurar una comunicació efectiva i coherent, tant interna com externa, i contribuirà a la difusió de la missió i els serveis de l’entitat en l’àmbit sanitari.
Funcions principals:
● Redacció i publicació de comunicats, notícies i articles relacionats amb temes sanitaris i d’actualitat del sector.
● Planificació i assistència als esdeveniments.
● Coordinació i supervisió dels continguts creats pel departament i els proveïdors.
● Comunicació interna (membres de junta, RRHH i associats).
● Gestió i actualització de les pàgines web i d’altres canals digitals de l'entitat, incloent-hi la creació de contingut multimèdia.
● Coordinació i monitorització de les xarxes socials (Twitter, Instagram, Facebook, LinkedIn, Telegram), amb la creació de copys i creativitats.
● Contacte i relació amb mitjans de comunicació per atendre sol·licituds i gestionar notes de premsa.
● Creació i enviament de newsletters, tant de caràcter general com segmentat.
● Assistència a reunions internes per a la planificació de l'estratègia de comunicació i seguiment de projectes en curs.
● Producció de podcasts i altres formats multimèdia per difondre les activitats i notícies de l’entitat.
● Suport i presència física en l'organització d’esdeveniments i en les comunicacions massives als diferents públics d’interès.
● Revisió ortogràfica i tipogràfica de documents institucionals.
● Realització de l’Anuari
● Documentació del material fotogràfic i audiovisual i la seva catalogació
● Lideratge en l’organització d’esdeveniments (premis de l’entitat, esdeveniment esportiu anual, festa de benvinguda dels nous associats, etc.)
● Assistència mensual a les reunions de la Fundació de l’entitat.
Requisits:
● Experiència prèvia en l’àmbit de la comunicació, especialment en entitats sanitàries o afins.
● Habilitats sòlides en redacció i disseny de creativitats.
● Domini d’eines de gestió web (wordpress) i xarxes socials.
● Capacitats organitzatives i de gestió de projectes.
● Nivell alt de català i castellà (escrit i parlat).
● Coneixements en edició d’àudio i vídeo.
● Coneixement en producció audiovisual.
● Coneixements del pack Adobe.
● Capacitat d’aprenentatge (no és necessària experiència en el sector sanitari, però si es valorarà capacitat d’aprenentatge).
S'ofereix:
● Contracte indefinit a jornada completa (40 hores setmanals).
● Horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h. I els dimecres disponibilitat també per la tarda.
● Salari: 29.000 € - 30.000 € bruts anuals
● Un entorn de treball dinàmic i orientat al benestar social i sanitari de la comunitat.
Si estàs interessat/da en aquesta oportunitat i compleixes els requisits, envia’ns el teu currículum actualitzat i una carta de motivació a [email protected]
Jefe de proyecto
18 d’oct.INSTORE
Arroyomolinos, ES
Jefe de proyecto
INSTORE · Arroyomolinos, ES
Gestión de proyectos Inglés Elaboración de presupuestos AutoCAD Planificación de proyectos Relación con el cliente Diseño técnico Diseño de mobiliario Diseño 3D Rhinoceros 3D Illustrator
Somos una empresa de publicidad en punto de venta, fabricación de mobiliario para retail y eventos.
Necesitamos incorporar a nuestro departamento un project manager.
Funciones
- Realización de propuestas de diseño técnico y propuesta económica.
- Actuar como el punto de contacto principal entre los clientes, proveedores y otras partes interesadas, gestionando sus expectativas y asegurando su satisfacción con el progreso del proyecto.
- Trato directo con el cliente, hablamos de clientes de primer nivel y, por tanto, con un alto grado de exigencia.
- Planificar, coordinar y supervisar proyectos desde su conceptualización hasta su entrega.
- Asegurar que los proyectos cumplan con los plazos, el presupuesto y los estándares de calidad.
- Supervisar la instalación del proyecto, garantizando que se cumplan los requerimientos del cliente.
Requisitos
· Grado o licenciatura en Diseño de interiores y/o Arquitectura.
· Experiencia de al menos 5 años en un puesto similar.
· Atención al detalle y afán de excelencia.
· Habilidades comunicativas y negociación.
· Conocimiento de detalles necesarios para la ejecución de eventos: logística, aspectos relativos a montaje y técnicos.
· Amplio conocimiento de diseño técnico y creativo.
· Amplio conocimiento del sector retail.
· Conocimientos de inglés profesional,C1
· Dominio programas, Autocad, SketchUp, 3ds Max, Rhinoceros, Adobe Illustrator
· Conocimiento herramienta de proyectos.
Ofrecemos:
· Un entorno de trabajo dinámico y creativo.
· Oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional.
· Horario intensivo en verano.
· Remuneración competitiva acorde a la experiencia y habilidades del candidato.
Únete a un equipo de trabajo increíble en el que podrás aprender y obtener una gran
experiencia.
Técnico/a Diseño Delineación 3D
1 d’oct.NA
Cartagena, ES
Técnico/a Diseño Delineación 3D
NA · Cartagena, ES
Excel Rhinoceros 3D Word
¿Te gustaría trabajar para la empresa semi-pública española referente en el diseño y la construcción de buques militares y buques civiles de alta tecnología? Si tienes formación en Delineación y te interesaría desarrollarte profesionalmente en una de las más importantes empresas de sector naval, nos encantaría conocerte!!
Tu misión será la realización de modelos 3D de buques (estructura, disposición de locales, etc). Diseño 3D de equipos a partir de documentación técnica de fabricantes Estudiar diferentes configuraciones de disposiciones a bordo de equipos principales (Motores, líneas de ejes, cuadros de control, convertidores, consolas, etc). Modelado del casco de buques, incluidos refuerzos estructurales, a partir de digitalización 3D (Nube de puntos) . Trazado de tubería y conductos HVAC. Elaboración de isométricas .Trazado de cables y conexionado de equipos. Elaboración de planos de disposición en 2D
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Titulación requerida:
oDelineante/a
oDelineante/a proyectista
oFP II - Delineación
Idiomas:
oINGLÉS / A1- Movers
Requisitos indispensables: Experiencia en diseño con Siemens NX en modelado de distintas partes de buques.
Requisitos valorables: Manejo en diseño 3D con Siemens NX Manejo en otras herramientas de diseño 3D, Microstation, Foran, Autocad, Rhinoceros Conocimientos avanzados en Word y Excel. Conocimientos a nivel usuario en Access y Project. Se valorará el conocimiento del sistema SAP.
¿Qué ofrecemos?
Contrato inicial Eventual de 6 meses
Salario según convenio de empresa
Horario: lunes a viernes de 7:00 a 15:00