No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.195Comercial i Vendes
1.080Informàtica i IT
1.069Administració i Secretariat
912Comerç i Venda al Detall
625Veure més categories
Desenvolupament de Programari
535Indústria Manufacturera
452Enginyeria i Mecànica
409Educació i Formació
364Màrqueting i Negoci
302Instal·lació i Manteniment
277Dret i Legal
274Disseny i Usabilitat
168Recursos Humans
168Comptabilitat i Finances
166Sanitat i Salut
163Publicitat i Comunicació
129Art, Moda i Disseny
102Hostaleria
100Construcció
98Arts i Oficis
89Immobiliària
88Alimentació
76Turisme i Entreteniment
71Atenció al client
65Cures i Serveis Personals
47Producte
38Banca
34Seguretat
27Farmacèutica
22Social i Voluntariat
20Energia i Mineria
13Esport i Entrenament
6Agricultura
2Assegurances
2Telecomunicacions
2Editorial i Mitjans
1Ciència i Investigació
0REST
WikipediaOutsystems Developer
NovaAxiom Software Solutions
Lisboa, ES
Outsystems Developer
Axiom Software Solutions · Lisboa, ES
Agile TSQL Scrum REST TDD SOAP Kanban SQL Server
Job Title: Outsystems Developer
Location: Lisbon, Portugal
Hybrid: 2 days/week
Contract Type: B2B contract role
Job Description:
Overview
We are looking for an Outsystems Developer with a minimum of 2 years of experience in OutSystems application development and deep knowledge of the OutSystems framework components, tools, best practices, and Domain Driven Architectural standards. The OutSystems Developer, based in Lisbon, will be responsible for designing and implementing low code business applications, playing a key role in our journey to develop our OutSystems application portfolio supporting the different Customer Europe geographies.
Responsibilities
• Deliver quality technical designs and implement quality business applications following OutSystems best practices and customer’s architectural standards.
• Work in a dynamic, fast-paced, Agile team environment integrated in a Digital Value Stream.
• Development of unit and integration tests; TDD knowledge is a plus.
• Create and update technical documentation for developed applications.
• Troubleshoot and resolve issues related to OutSystems applications development.
• Support the Digital Value Stream Product Owner in the construction and refinement of the backlog, performing technical analysis and high-level effort estimations.
• Contribute with insights and technical improvements.
• Collaborate with engineers, testers, and other team members to ensure quality and timely delivery.
• Communicate effectively with all levels of stakeholders, both verbally and in writing.
Requirements
• At least 2 years of experience in OutSystems application development and deep knowledge of the OutSystems framework components, tools, best practices, and Domain Driven Architectural standards.
• Ability to translate functional requirements into technical design and development tasks.
• Experience in integrating OutSystems with other systems (REST and SOAP APIs).
• Knowledge of SQL server.
• Work independently as well as part of a team, with excellent communication and interpersonal skills.
• Experience in working with agile methodologies, such as Scrum and Kanban.
• Previous experience in the digital channels application domain (B2C and B2B) delivering Traditional and Reactive Web applications is a plus.
• OutSystems certification is a plus.
• Experience working with insurance companies is a plus.
• Good written and verbal English communication skills; additional language (French, German, Spanish) is a plus.
PANEL Sistemas Informáticos
Consultor gestión de identidades
PANEL Sistemas Informáticos · Madrid, ES
Teletreball API Cloud Coumputing REST Agile
Ampliamos nuestro equipo y nos gustaría contar contigo para formar parte de un proyecto en el que estamos trabajando integrados en cliente. Llevamos la innovación y la excelencia tecnológica en nuestro ADN, y trabajamos con actitud positiva y con pasión para alcanzar nuestro objetivo: ayudar a nuestros clientes en su proceso de transformación.
¿Quieres formar parte del #TeamPanel?
Queremos contar con personas personas apasionadas de la tecnología para formar parte de un proyecto en el que trabajamos de la mano con uno de nuestro grandes clientes en entorno bancario: Banco de España
Buscamos ampliar equipo con un Consultor de Gestión de Identidades para un Proyecto de Ciberseguridad para despliegues, programación,..
¿Qué vamos a mirar en tu perfil?
Conocimientos y experiencia de al menos 5 años en Proyectos de Gestión de Identidades, preferiblemente con soluciones IBM (ISIM, TIM, ISVG IM)
Nos encantaría además que tuvieras al menos 3 años de experiencia en
1) PAM (solución cyberark): mantenimiento y upgrades de componentes, creación de cuentas, safes, platforms y configuración de los mismos.
2) Mantenimiento de la infraestructura, actualización y configuración de adaptadores
3) Diseño y desarrollo de workflows, formularios y conectores
4) Desarrollos y llamadas con API REST a la aplicación
5) LDAP, preferiblemente solución de IBM (SDS): mantenimiento y monitorización, exportación y migración de datos y schema.
6) Resolución de peticiones e incidencias.
7) Inglés: B2
Lugar de trabajo:
Remoto con reuniones puntuales en Madrid.
¿A qué nos comprometemos?
Formación continua.
Impulsaremos tu Talento con un Plan de Desarrollo Profesional y Programas de Tutoría individualizada.
Completo Programa de formación que incluye desde programas de especialización técnica hasta idiomas, habilidades en gestión de proyectos, metodologías ágiles y certificaciones. Tanto on-line como presencial.
Políticas de conciliación como el Teletrabajo en modo full-remote; jornada continua los viernes y en verano, flexibilidad horaria, días de permiso en navidad, y facilidades para la movilidad geográfica de los empleados.
Beneficios sociales como retribución flexible, complemento al 100% de bajas médicas, condiciones especiales en seguro médico privado o Tarjeta VISA empleados.
Nuestra empresa es hoy referencia en entorno Cloud, participando en varios proyectos de investigación a nivel europeo, y con muchos más proyectos sobre los que podrás diseñar una trayectoria profesional a largo plazo. Aplica y nos conoceremos
Admissions Manager
NovaOakridge International School, Bengaluru
Madrid, ES
Admissions Manager
Oakridge International School, Bengaluru · Madrid, ES
REST
Date: 31 Mar 2025
Location:
Madrid, ES
Job ID: 5624
School: International College Spain
Company: Nord Anglia Education
We are seeking an Admissions Manager to join our successful team at International College Spain, Madrid, an internationally renowned school committed to academic excellence and student success. We are looking for a dynamic and detail-oriented professional with a passion for education and leadership within their team. In this role, you will be the first point of contact for prospective families, guiding them as well as the Admissions Team through the admissions process with warmth and professionalism. You will manage applications, coordinate school visits, and ensure a seamless experience for students and parents. The Admissions Manager focuses on administrative, organizational and development, as well as close collaboration with the Marketing Team. Fluent Spanish and English are essential for these purposes.
THE SCHOOL
International College Spain is an international community school that is committed to providing every child with all they need to be successful in the futures.
The school was founded in 1980 by the late entrepreneur and philanthropist, Manouchehr Farhangi, and has grown to become one of the leading international IB Continuum schools in Europe.
One of the first schools in the world to provide all three IB programmes, our staff have a wealth of IB experience and knowledge leading not only to outstanding academic results but also to producing students who make a difference in the world. Our commitment to an IB education is reflected in the wealth of IBEN educators and IB trained staff at our school.
Our students come to us from over 70 different nations and our staff from over 30.
At ICS, we are dedicated to fostering a culture of diversity, equity, and inclusion. We are committed to promoting gender equality in all aspects of our operations, from recruitment and development to leadership opportunities and beyond.
Please access the Job Description for the position using the following link: Admissions manager_JD.pdf
NORD ANGLIA EDUCATION
The school is part of Nord Anglia Education which brings a variety of advantages and enables us to collaborate with other students, teachers and schools within the group, as well as with prestigious institutions like Juilliard and MIT.
Our teachers have access to the most comprehensive Professional Development opportunities available to international teachers through Nord Anglia University, our Core 7 Leadership Programme and our tailor made Masters Degree at King´s University, London.
MADRID
Madrid is a stunning and beautiful capital city, in the heart of Spain. Frequently voted one of the best places to live in Europe, it is a city renowned for its culture, history and architecture. The city has a vibrant nightlife filled with traditional and modern bars and restaurants from around the world. Just outside Madrid are the beautiful Guadarrama mountain range and many historical places of interest such as Segovia, Toledo and El Escorial. Madrid is regarded as one of the most tolerant and welcoming cities in the world. Its central location makes Madrid also the perfect place to explore the rest of Spain with its amazing beaches, impressive mountain ranges and historical cities such as Barcelona, Sevilla or Granada.
Michael Page
Desarrollador/a PowerApps
Michael Page · Sevilla, ES
Teletreball Javascript CSS TSQL Azure HTML REST SharePoint UX/UI SQL Server
- Desarrolador/a PowerApps
- Importante compañía financiera con sede en Sevilla.
¿Dónde vas a trabajar?
Nuestro cliente es una gran organización en el sector de Financiero, buscamos personas curiosas, comprometidas y con ganas de innovar. Si quieres desarrollar soluciones que mejoren la experiencia de los empleados dentro de un grupo líder, esta oportunidad es para ti.
Descripción
Formarás parte de proyectos en el sector financiero, donde diseñarás, desarrollarás e implementarás aplicaciones personalizadas con Microsoft PowerApps. Tu misión será optimizar procesos y crear experiencias digitales fluidas para los usuarios.
- Diseñar y desarrollar aplicaciones con PowerApps (Canvas y Model-Driven).
- Integrar fuentes de datos como Dataverse, SharePoint y SQL Server.
- Automatizar flujos de trabajo con Power Automate.
- Utilizar Power FX para crear soluciones personalizadas.
- Colaborar con equipos de negocio para transformar necesidades en soluciones técnicas.
- Asegurar que las aplicaciones sean intuitivas y responsivas en cualquier dispositivo.
- Gestionar permisos y seguridad con Azure Active Directory.
- Depurar, optimizar y documentar procesos para garantizar la calidad.
¿A quién buscamos (H/M/D)?
El/la candidato/a seleccionado deberá cumplir los siguientes requisitos:
- Formación en Ingeniería Informática, Telecomunicaciones, Matemáticas, Física o similares.
- Experiencia práctica con PowerApps y Power Automate.
- Conocimientos avanzados de Power FX.
- Experiencia con bases de datos como Dataverse, SharePoint o SQL Server.
- Familiaridad con APIs REST y JSON para integraciones avanzadas.
- Capacidad para diseñar flujos de trabajo en Power Automate.
- Conocimientos básicos en UX/UI y en configuración de permisos en PowerApps.
- Habilidad para resolver problemas de forma innovadora.
Sumará puntos si además tienes:
- Conocimientos en JavaScript, HTML y CSS.
- Experiencia desarrollando conectores personalizados.
- Certificaciones en Power Platform.
- Familiaridad con Microsoft Copilot Studio y herramientas de IA.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Salario competitivo en el rango de 25.000 a 35.000 euros al año.
- Trabajo híbrido: 3 días en casa y 2 en oficina.
- 27 días de vacaciones al año con flexibilidad.
- Wellbeing & deporte: descuentos en gimnasios, fisioterapia en la oficina, torneos deportivos y fruta fresca.
- Crecimiento profesional: formaciones, mentorías y un equipo dispuesto a apoyarte.
- Beneficios financieros: ventajas en retribución flexible y condiciones especiales por formar parte de un grupo bancario.
Desarrollador C#
1 d’abr.Michael Page
Desarrollador C#
Michael Page · España, Spain
Teletreball API .Net C# Azure Docker Cloud Coumputing Kubernetes REST Microservices .Net Core
- Desarrollador back-end con experiencia en C# y .NET Core 6/8.
- Empresa líder en soluciones tecnológicas operando a nivel internacional.
¿Dónde vas a trabajar?
Empresa líder en soluciones tecnológicas operando a nivel internacional.
Descripción
- Diseñar, desarrollar y mantener aplicaciones backend eficientes utilizando .NET.
- Participar en todas las fases del ciclo de desarrollo de software, incluyendo la revisión de código y las pruebas unitarias.
- Colaborar con el equipo de desarrollo para diseñar arquitecturas de software escalables y de alto rendimiento.
- Identificar y corregir cuellos de botella y corregir bugs para mejorar el rendimiento de las aplicaciones.
- Proporcionar soporte técnico a los equipos de desarrollo y producción.
- Mantenerse actualizado en las últimas tecnologías y tendencias de desarrollo .NET
¿A quién buscamos (H/M/D)?
Requisitos mínimos:
- Al menos 4 años de experiencia en desarrollo .Net.
- Experiencia en .Net 6 o superior.
- Experiencia en desarrollo de API REST.
- Desarrollo de Test Unitarios basados en xUnit.
- Nivel de inglés B2 First o equivalente.
- Capacidad de trato con cliente.
Valorable:
- Experiencia en desarrollo en tecnologías de cloud, preferiblemente Azure.
- Experiencia en soluciones basadas en microservicios.
- Experiencia en Docker, Kubernetes.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Salario competitivo en el rango de 30.000€ a 45.000€ BA.
- Modelo de teletrabajo híbrido.
- Proyectos internacionales.
- Ambiente de trabajo colaborativo y oportunidades para el desarrollo profesional.
- Oportunidad de trabajar en proyectos desafiantes en la industria de tecnología.
Project Manager Java con Inglés
1 d’abr.Digital Talent Agency
Coruña, A, ES
Project Manager Java con Inglés
Digital Talent Agency · Coruña, A, ES
Java MySQL REST AWS SOAP Office ERP
¡Buscamos un/a Project Manager para unirse a un gran equipo!
Si eres un profesional con experiencia gestionando proyectos en el sector TIC, ¡esta es tu oportunidad! Únete a una importante empresa del sector tecnológico en La Coruña.
Tu misión:
Serás el líder encargado de gestionar, dirigir y coordinar un equipo multidisciplinar para la implantación técnica de soluciones en clientes. Desde la fase inicial de preventa hasta la implementación y operación, tendrás un rol clave en la entrega de proyectos de alto impacto tanto a nivel nacional como internacional.
¿Qué harás?
- Gestionar y coordinar equipos internos y externos de desarrollo.
- Participar en reuniones de preventa y colaborar con el equipo de negocio para definir propuestas técnicas personalizadas para los clientes.
- Liderar la implementación de proyectos de desarrollo, con una interlocución directa con el cliente.
- Coordinar conversaciones técnicas con las partes interesadas: negocio, formación, IT...
- Colaborar estrechamente con los equipos de negocio y soporte para ofrecer soluciones integradas y diseñar estrategias de éxito.
- Controlar el presupuesto y evaluar el rendimiento de tu equipo.
- Participar en los procesos de selección y contribuir a la mejora continua del equipo.
- Garantizar la calidad y seguridad del proyecto siguiendo las normativas internas de la empresa.
¿Qué te ofrecemos?
- Modalidad de trabajo híbrida en La Coruña de 2 días presenciales a la semana (¡equilibrio entre oficina y remoto!).
- Un entorno dinámico donde tendrás la oportunidad de liderar proyectos de gran envergadura.
- Trabajarás en una empresa de prestigio que apuesta por la innovación y el crecimiento profesional.
¿Qué necesitamos de ti?
Liderazgo y capacidad de toma de decisiones.
Habilidades para resolver problemas y pensamiento crítico.
Resiliencia y capacidad para adaptarte a nuevos desafíos.
Gran organización y planificación.
Requisitos:
- Experiencia en la gestión de proyectos con herramientas como Office 365, CRM, ERP y herramientas de gestión de proyectos.
- Experiencia en la gestión e implantación de software y desarrollo backend (Java, MySQL).
- Experiencia en desarrollo de software desplegado en AWS.
- Conocimientos avanzados en servicios web (REST, SOAP), integración de sistemas, desarrollo web y autenticación (SAML, CAS, LDAP).
- Nivel alto de inglés (C1).
Formación:
Titulación en tecnología, telecomunicaciones, informática o similar.
Experiencia requerida:
Mínimo 6 años desempeñando funciones similares.
En Zemsania:
Creemos en la igualdad de oportunidades y la diversidad como factores clave para el éxito. ¡Si cumples con los requisitos, no dudes en postularte!
¡Queremos conocerte!
Consultor/a Gestión de Identidades
1 d’abr.CAS TRAINING
Consultor/a Gestión de Identidades
CAS TRAINING · Madrid, ES
Teletreball API REST
Cas Training, empresa de referencia con más de 20 años en consultoría tecnológica, outsourcing y formación especializada, selecciona a un/a Consultor/a de Gestión de Identidades para un importante proyecto en modalidad 100% teletrabajo.
Funciones:
- Al menos 5 años de experiencia en proyectos de Gestión de Identidades, preferiblemente con soluciones IBM (ISIM, TIM, ISVG IM)
- Deseable 3 Años de experiencia en PAM (solución cyberark): mantenimiento y upgrades de componentes, creación de cuentas, safes, platforms y configuración de los mismos.
- Mantenimiento de la infraestructura, actualización y configuración de adaptadores
- Diseño y desarrollo de workflows, formularios y conectores
- Experiencia en desarrollos y llamadas con API REST a la aplicación.
- Experiencia en LDAP, preferiblemente solución de IBM (SDS): mantenimiento y monitorización, exportación y migración de datos y schema.
Se ofrece:
- Formar parte de un equipo dinámico y altamente cualificado en una empresa en proceso de expansión.
- Participar en proyectos innovadores y punteros para grandes clientes de primer nivel en distintos sectores de mercado.
- Proyectos de larga duración, estabilidad profesional y progresión laboral.
- Contratación indefinida.
- Acceso gratuito al catálogo de formación anual de Cas Training.
- Salario negociable en base a la experiencia y valía del candidato/a.
¿Te interesa seguir creciendo en proyectos interesantes? ¡Apúntate!
HTML e-mail developer
31 de marçPublicis Groupe España
Madrid, ES
HTML e-mail developer
Publicis Groupe España · Madrid, ES
Javascript CSS HTML Git REST QA Office Excel Spark Photoshop PowerPoint Word
Company Description
Publicis Groupe, the world's second largest communications group, is a solutions platform that is present in more than 100 countries and has more than 98,000 employees. With a unique work philosophy, The Power of One puts clients at the center by promoting the growth of their business through creative agencies (Publicis, Leo Burnett, Publicis Health, Wysiwyg, Nurun and Digitas), media (Zenith, Starcom, Spark and Performics), and areas of transversal knowledge.
Publicis Groupe links Creativity, Technology and Data offering a value proposition that effectively connects brand and consumer.
Overview
En el área digital, estamos buscando un perfil especializado en desarrollo, aseguramiento de la calidad (QA) y gestión de emailings en HTML. El objetivo es garantizar que nuestras comunicaciones se visualicen correctamente en diversos gestores de correo. El candidato se integrará en un equipo de desarrollo sénior, colaborando con editores visuales como Dartagnan o Litmus, así como con frameworks desarrollados ad-hoc para asegurar la máxima eficiencia.
Responsibilities
Como Maquetador de Emails en HTML, serás responsable del diseño y la maquetación de correos electrónicos utilizando plantillas predefinidas. Tu labor incluirá garantizar que los emails cumplan con los requisitos del mercado y se entreguen dentro de los plazos establecidos. Te unirás a un equipo dedicado a implementar campañas de CRM y triggers para un cliente que opera en más de 25 países y gestiona más de 30 marcas. Además, serás parte de un equipo de desarrollo multidisciplinar que trabaja para todos los clientes de Publicis Groupe.
Tus Principales Responsabilidades Incluyen
- Desarrollar piezas en HTML a partir de los activos específicos de cada mercado y marca, utilizando editores visuales como Dartagnan, editores de gráficos como PSD, Figma y XD.
- Asegurar que los correos electrónicos se adapten correctamente para su visualización en dispositivos móviles, de escritorio y en los gestores de correo electrónico más populares.
- Diseñar emails desde archivos PSD, XD o briefs en PPT, hasta su versión final en HTML/CSS.
- Garantizar la consistencia entre los diseños y los HTML finales.
- Validar que la visualización de los emails es constante entre los gestores de correo más usados
- Gestionar una biblioteca de activos creativos en Dartagnan, facilitando la organización de tu trabajo y el del equipo.
- Experiencia de 3 o más años en desarrollo web/email.
- Conocimiento avanzado sobre el comportamiento y renderizado de HTML en diferentes clientes de correo.
- Conocimientos avanzados de HTML, CSS, JS.
- Dominio de Adobe XD / Figma / Photoshop.
- Nivel B2 o superior en inglés (escrito y hablado).
- Experiencia con herramientas de pruebas de correo electrónico como Litmus o Email On Acid.
- Experiencia con sistemas de control de versiones, especialmente Git.
- Habilidades en JavaScript.
- Experiencia o conocimiento de generadores de sitios estáticos, como Middleman.
- Experiencia en el desarrollo de aplicaciones de una sola página (SPA) y el uso de metodologías de nomenclatura de clases como BEM.
- Experiencia previa en agencias de marketing digital.
- Familiaridad en el uso de gestores visuales de email o contenido.
- Conocimiento práctico del paquete Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
Why joining us? Because we offer reasons such as:
- 🌟 Flexible Benefits (Coverflex): Enjoy more than just work with flexible compensation including meal vouchers, health insurance, transportation, and more.
- 🚀 Growth Opportunities: You can advance in your career not only through the experience of working with major clients but also by accessing local and global training programs specialized according to your role, covering both technical and soft skills.
- 📚 Free Online Training: You can access unlimited courses from LinkedIn Learning and Udemy Catalogs through our artificial intelligence platform "Marcel".
- 🗣️ Online English Classes: Benefit from group weekly classes by native teachers if you have a B1 level of English or above.
- 🥇 Partner Certifications: You'll have the opportunity to obtain certifications from industry giants such as Meta, Google, or Amazon.
- 🌍 Work from anywhere: Telecommute up to 6 weeks from over 100 countries with our #WorkYourWorld program.
- 🎉 Attractive holidays package including your birthday & Advertising Day off plus some additional days off. Rest is also important!
- ✨ Work-Life Balance: Enjoy a hybrid model with up to two days working from home and intensive summer hours. Full remote in Easter, Christmas & 3 weeks in Summer. Flexible work start schedule.
- 🧘🏻♂️ Well-being: We prioritize the well-being of our staff and organize various health initiatives such as daily meditation or yoga among others.
- Ommm! 🍴 Subsidised breakfast & daily menu at our Café Marcel canteen. Bon appétit! 😊
Here at Publicis Groupe, we are committed to building a culturally diverse workforce and therefore strongly encourage applications from underrepresented groups. We are committed to equality of opportunity and welcome applications from all individuals, regardless of their background: we do not discriminate on the basis of race, color, religion, gender identity or expression, sexual orientation, national origin, age, disability, marital status, or any individual´s status in any group or class protected by law.
If you have any reasonable adjustment needs arising from a disability or medical condition to fully participate in the recruitment process, please discuss this with the recruiter who contacts you.
All employees are committed to complying with obligations regarding Information Security and Technologies, obligations related to the use of Artificial Intelligence, obligations stemming from the Quality and Environmental Management System, as well as obligations derived from the Integrity Management System, Corruption Prevention, and the Anti-Bribery and Anti-Corruption Policy. Furthermore, all employees are required to complete mandatory training courses, declarations, and compliance commitments in these areas.
VP of Marketing
31 de marçVIVLA
VP of Marketing
VIVLA · Madrid, ES
Teletreball REST Office
About VIVLA
VIVLA is the leading European player in second home co-ownership. We’ve created an alternative model to own, buy and enjoy second homes, becoming the leading co-ownership player in Europe with properties across places like Formentera, Sotogrande, Baqueira, Menorca, Ibiza or Roche.
We’re a team of veteran founders (6 startups launched, 3 sold) determined to make Vivla the professional adventure of our lives. We have raised a $30M financing round with some of the top investors in Europe and USA, including Pau Gasol (who is also our global brand ambassador) 🙂
An A-star team with a +80 NPS culture. You will be working in one of the fastest growing Proptech companies in the region, and a great place to be challenged and become your best professional self.
About the rol
eAt VIVLA, we are creating a global brand that will redefine consumer experiences and hospitality within the premium real estate sector. As VP of Marketing, you have the unique opportunity to build from scratch an iconic, modern, and aspirational brand that radically transforms how people enjoy the luxury and exclusivity of second homes in extraordinary destinations. We are looking for someone with passion, strategic vision, and boldness, capable of crafting a powerful and compelling narrative that resonates with discerning clients worldwide. Success in this role requires mastering diverse channels such as social ads, influencers, referral marketing, branding, and PR. You'll face exciting challenges, from expanding into new international markets to designing unforgettable experiences that position VIVLA as a global leader in fractional ownership. If you're ready to lead a revolution and transform how the world experiences luxury vacation living, this is your moment
.
What you’ll
- doBuild and establish an iconic, modern, and aspirational global brand for VIVLA, focusing on redefining luxury vacation living in the premium real estate secto
- r.Develop and execute comprehensive marketing strategies across diverse channels, including social ads, influencers, referral marketing, branding, and PR, to drive brand awareness and growt
- h.Lead the expansion into new international markets, designing unique experiences that position VIVLA as the global leader in fractional ownership and luxury second home
s.
What you’ll n
- eedA strong passion for brand building, with strategic vision and boldness to lead the development of an innovative, market-leading luxury bra
- nd.Extensive experience in crafting compelling narratives and executing cross-channel marketing campaigns targeting high-net-worth individuals and global marke
- ts.Proven track record in managing global marketing teams, expanding into international markets, and driving results in the luxury or real estate secto
rs.
What we o
fferWe offer a competitive compensation package, including market-rate salary. We also offer unique benefits, such
- as:Flexibility to work from home, a nice city-center office, or with flip-flops from the beach if that’s what you l
- ike.One remote work week every quarter and two annual VIVLA la VIDA offsite company part
- ies.Free lunch at the office, including a team family lunch on Thursdays and weekly beer-filled All Ha
- nds.Working with excellent professionals is the best motivation. Here you’ll find a friendly bunch of entrepreneurs aiming to change the way people l
- ive.A carefully crafted and purpose-driven company culture with clear operating principles that you can help develop and enjoy, maximizing your performa
- nce.A leadership team that truly cares about a rich and balanced lifestyle for all employees, and a work environment that guarantees emotional safety and mental stability of all employ
ees.
How is the team and our cul
- ture?We are a small, compact and very senior team. Our executive team has been behind the growth and internationalization of several companies. Right now, there are 30 of us on the
- team.At Vivla you will have the rare chance to work in a vibrant and energizing start-up culture with flat hierarchies and clear core values. We have no space for arrogance, empty corporate bureaucracy, lack of empathy or mistreat
- ment.We treat people as we would treat our family, for real, and we also believe that people should have fun, flexibility and good perks, but knowing that hard work is very important to build something great (mental health friendl
- y :-)We have a large kitchen in the office and every Thursday a couple cooks for the