No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.228Informàtica i IT
1.134Comercial i Vendes
1.038Administració i Secretariat
828Comerç i Venda al Detall
597Veure més categories
Desenvolupament de Programari
513Enginyeria i Mecànica
455Indústria Manufacturera
442Dret i Legal
348Màrqueting i Negoci
308Instal·lació i Manteniment
306Educació i Formació
297Publicitat i Comunicació
241Art, Moda i Disseny
155Sanitat i Salut
139Comptabilitat i Finances
134Disseny i Usabilitat
131Recursos Humans
119Construcció
117Arts i Oficis
100Alimentació
98Hostaleria
87Immobiliària
81Atenció al client
57Turisme i Entreteniment
53Cures i Serveis Personals
41Producte
41Banca
34Seguretat
25Farmacèutica
19Energia i Mineria
13Social i Voluntariat
8Assegurances
6Esport i Entrenament
4Telecomunicacions
4Agricultura
1Editorial i Mitjans
1Ciència i Investigació
0Autoocupació
Barcelona, ES
Auxiliar administratiu/va per a serveis d’emprenedoria
Autoocupació · Barcelona, ES
Office
Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a Auxiliar administratiu/va per a serveis d’emprenedoria per a la nostra delegació de Barcelona.
Es tracta d’una posició molt dinàmica, per la que ens agradaria comptar amb una persona molt polivalent, amb iniciativa, organitzada i amb molta capacitat d’aprenentatge.
Funcions:
- Primer contacte amb usuaris interessats en els serveis d’emprenedoria.
- Realització de trucades a persones usuàries per oferir-los informació o convidar-los a esdeveniments.
- Agendar reunions amb els/les consultor/es.
- Control documental.
- Suport en el seguiment d’indicadors dels diferents programes.
- Gestió de CRM.
- Participació en esdeveniments i fires.
Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d’administració, atenció al client, ventes; Certificat de Professionalitat de Gestió administrativa, o estudis similars.
Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en tasques d’administració, telemàrqueting i/o atenció al client.
Competències:
- Planificació i organització.
- Treball en equip, cooperació i resolució de problemes.
- Orientació a la persona usuària i/o client.
- Capacitat d’aprenentatge.
- Responsabilitat, ètica i confidencialitat.
- Català i castellà (Nivell C1). Bon nivell de redacció.
- Coneixements avançats en paquet Office.
Incorporació: Immediata.
Localització centre de treball: Barcelona.