No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.212Comercial i Vendes
1.048Informàtica i IT
954Administració i Secretariat
904Enginyeria i Mecànica
541Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
509Educació i Formació
457Desenvolupament de Programari
359Indústria Manufacturera
345Dret i Legal
313Màrqueting i Negoci
282Instal·lació i Manteniment
266Art, Moda i Disseny
176Sanitat i Salut
162Arts i Oficis
147Disseny i Usabilitat
132Publicitat i Comunicació
126Alimentació
101Recursos Humans
97Construcció
87Comptabilitat i Finances
81Atenció al client
70Hostaleria
61Immobiliària
59Cures i Serveis Personals
49Turisme i Entreteniment
39Banca
35Producte
26Seguretat
26Farmacèutica
23Social i Voluntariat
20Energia i Mineria
14Telecomunicacions
9Esport i Entrenament
7Assegurances
6Ciència i Investigació
1Editorial i Mitjans
1Agricultura
0FSM Fundació Sanitària Mollet
Mollet del Vallès, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA A L’HOSPITAL DE MOLLET
FSM Fundació Sanitària Mollet · Mollet del Vallès, ES
Office
Requisits
Cicle Formatiu de Grau Superior en Documentació i Administració Sanitàries
Es Valorarà
Català Nivell C amb la corresponent acreditació.
Experiència en la gestió administrativa en entorns o serveis de Salut: Informació, recepció, programació i registre d'activitat.
Coneixements i experiència en el maneig d'eines informàtiques, Microsoft Office.
Altres titulacions o formacions relacionades amb l'entorn administratiu i d'atenció a les persones.
Competècies
Compromís amb l’organització.
Dinamisme, iniciativa i capacitat resolutiva.
Orientació a l’usuari amb habilitats per a la comunicació, interrelació i empatia.
Habilitats per a la comunicació, interrelació i empatia.
Responsabilitat, disposició pel treball en equip i Inter-departamental.
Funcions
Sota la dependència del Director Assistencial i el Coordinador de l'àrea, assolirà les següents funcions:
Atenció a l'usuari i registre d'assistències al Servei d'Urgències.
Recepció, informació i programació de proves i visites.
Suport a l'Equip de Coordinació del Servei en el manteniment i l'actualització del registre d'activitat.
Qualsevol altre tasca relacionada amb les competències de l'àmbit administratiu derivada de l'activitat del serveis i/o encomanada pel seu superior.
Condicions Laborals
Contracte temporal
El calendari laboral podria incloure, un màxim de dos caps de setmana al mes Condicions com Auxiliar Administratiu, segons III Conveni col·lectiu de treball dels Hospitals d´Aguts, Centres d´Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut.
Una vegada finalitzat el contracte, tindrà la possibilitat d'entrar a formar part del equip de suplents de l'institució per futures suplències.
Procés De Selecció
Es valorarà Currículum Vitae: experiència i formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa). Es realitzarà entrevista i/o prova si s’escau.