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Madrid, ES
Vendedor/a Tiempo Parcial 30H - Madrid Claudio Coello
maje · Madrid, ES
Descripción de la empresa
Desde su creación en París en 1998, Maje ha sabido construir su propio estilo y ha trazado una sutil línea entre la modernidad y la extravagancia, centrándose en piezas clave y detalles nítidos. El espíritu Maje es una silueta muy femenina, a la vez sobria, glamurosa y audaz. Afiliada al Grupo SMCP, la marca prosigue con éxito su desarrollo internacional y cuenta con 627 puntos de venta y cerca de 1.700 empleados con talento en 44 países.
En 2022, Maje alcanzó una facturación de más de 467 millones de euros. En los últimos años, la casa ha abordado la transición digital con gran ambición y ha acelerado su compromiso hacia la sostenibilidad. La inclusión y la diversidad también están en el centro de nuestros intereses porque estamos convencidos de que la innovación y la creatividad nacen de la diversidad de opiniones y perfiles. Porque queremos ofrecer a nuestros empleados y candidatos un entorno inclusivo donde cada quien tiene su lugar, independientemente de su origen, procedencia y preferencias...
¡Te toca a ti enriquecer nuestra historia!
¡Atrévete a ser aventurero y a asumir un nuevo reto, ven y expresa tu talento dentro de la familia Maje!
Descripción del empleo
Lo que ofrecemos
Una posición indefinida de Sales Assistant 30h en nuestra tienda en Madrid Claudio Coello. En el día a día en Maje recibirás a nuestros clientes, les ofrecerás una experiencia personalizada y emotiva, fidelizarás a los clientes, mejorarás la cartera de clientes de la tienda, gestionarás las transacciones y stocks de existencias, implantarás guías de visual merchandising….
Trabajar para Maje es :
Empezar tu aventura con un onboarding personalizado la primera semana,
Contribuir al mayor desarrollo de nuestra marca con un servicio único y cortés,
Trabajar junto a equipos apasionados, solidarios y dinámicos,
Participación en proyectos ambiciosos de una marca orientada al futuro, la innovación y la estabilidad.
Tener oportunidades de desarrollo profesional dentro del Grupo Maje o SMCP.
Requisitos
¿Te estimulan los retos y el mundo de la moda?
¿Eres motivado, atrevido y te sientes dotado de espíritu emprendedor?
¿Te inspiran los siguientes valores: amabilidad, libertad, creatividad, generosidad y familia?
No esperes más, únete a Maje.
- Proceso de selección para este puesto
Si esta primera llamada confirma que nuestras ambiciones coinciden, se le invitará a una entrevista en la tienda con el gerente.
Se requiere disponibilidad para trabajar por las tardes.
Información adicional
Las ventajas que Maje tiene para ofrecer son:
Tarjeta digital Restaurante Pass
Un programa de bonus mensual
Descuentos en tus compras en las marcas SMCP
Ventas privadas constantes
Acceso ilimitado a nuestra plataforma de E-learning: Mylearning
Service Ops Major Incident Manager
14 de febr.Aristocrat
Bulgaria, ES
Service Ops Major Incident Manager
Aristocrat · Bulgaria, ES
React TSQL Linux ITIL Excel
Join Aristocrat in Bringing Joy to Life Through the Power of Play. Be part of our growing global team where people come first because they fuel our success. Here, it’s All About the Player and we create a world of its own for everyone, everywhere with premium casino and world-class digital and mobile products. Our value of Good Business, Good Citizen ensures that corporate growth and responsible gameplay go hand in hand to help our industry remain sustainable. Aristocrat offers a highly diverse, inclusive, and equitable culture as well as the professional tools and resources to ensure your Talent is Unleashed. We achieve success through Collective Brilliance. Individually, we are great, but together, we are unstoppable. Aristocrat enhances the player experience—and careers—with opportunities featuring meaningful challenges, strong advancement potential, and global exposure
*What You´ll Do*
* Drive and coordinate both Incident & Major Incident processes and activities.
* Monitor and execute all notifications of Major Incidents to ensure that all designated personnel are kept informed on all identified Major Incidents
* Complete post implementation and Major Incident reviews in line with ITIL v4
* Understand Problem and Incident best practices.
* Works well under pressure and is comfortable in a proactive Continuous Improvement framework.
*Daily Tasks Include:*
* Act as an escalation point for issues flagged through customer channel.
* Investigate and react to any live issues that occur.
* Support in providing evidence for ongoing Regulatory and Audit driven compliance. Working closely with internal compliance functions.
*What We´re Looking For*
* Must have strong analytical and creative problem-solving skills
* Proven experience in a technical support / Lead operational role
* All-round, with broad scope technology knowledge, Linux, Windows and SQL.
* Evidence of accountability and ownership when managing incidents.
* Excellent communication, negotiation, and interpersonal skills
* Good problem-solving method and approach
* Strong communication skills, both written and verbal, capable of gathering and delivering information to both technical and non-technical stakeholders.
* Ability to excel in a fast-paced, dynamic environment and handle multiple priorities effectively
* Excellent attention to detail and organisational skills
* Strong architecture and solutioning skills
* Creative thinker with a commitment to delivering exceptional player experiences
*The candidate should be well organized with the ability to coordinate and prioritise multiple tasks across ITIL v4 practices. The ideal candidate will be proactive, customer-centric, and possess exceptional communication and relationship-building skills.
*Company Summary*
*Aristocrat Interactive *
Aristocrat Interactive is Aristocrat Leisure Limited’s (ASX:ALL) regulated online Real Money Gaming (RMG) business and was formed in 2024 when the Anaxi and NeoGames businesses (Anaxi, NeoGames, Aspire Global, BtoBet, and Pariplay) came together.
The business is an industry leader in content and technology solutions for online RMG, with a full-service offering that includes content, proprietary technology platforms and a range of value added services across iLottery, iGaming and Online Sports Betting (OSB).
**About Aristocrat**
Aristocrat Leisure Limited (ASX: ALL) is a leading gaming content creation company powered by technology to deliver industry-leading casino games together with mobile games and online real money games, collectively entertaining millions of players worldwide, every day. Headquartered in Sydney, Australia, Aristocrat has three operating business units, spanning regulated land-based gaming (Aristocrat Gaming), mobile games publishing (Pixel United) and regulated online real money (Aristocrat Interactive). Our team of over 8,500 people across the globe are united by our company mission to bring joy to life through the power of play.
*Our Values*
* All about the Player
* Talent Unleashed
* Collective Brilliance
* Good Business Good Citizen
*Travel Expectations*
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