No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.242Informàtica i IT
1.096Comercial i Vendes
972Administració i Secretariat
878Comerç i Venda al Detall
620Veure més categories
Desenvolupament de Programari
477Indústria Manufacturera
453Enginyeria i Mecànica
432Màrqueting i Negoci
369Educació i Formació
332Dret i Legal
318Instal·lació i Manteniment
251Sanitat i Salut
194Disseny i Usabilitat
155Publicitat i Comunicació
151Art, Moda i Disseny
117Construcció
117Recursos Humans
116Comptabilitat i Finances
74Alimentació
70Arts i Oficis
68Turisme i Entreteniment
48Atenció al client
45Immobiliària
42Banca
39Hostaleria
39Producte
38Cures i Serveis Personals
29Farmacèutica
26Telecomunicacions
26Energia i Mineria
18Seguretat
14Social i Voluntariat
10Assegurances
8Esport i Entrenament
4Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Universitat Oberta de Catalunya
Barcelona, ES
Tècnic/a de comunicació interna
Universitat Oberta de Catalunya · Barcelona, ES
Drupal
Busquem tècnic o tècnica de comunicació interna per a l’Àrea de comunicació de la UOC. La missió del lloc de treball serà contribuir a definir el model i sistema de comunicació interna a la UOC, garantint la correcta transmissió dels missatges mitjançant l’ús dels canals efectius. Coordinar esforços per satisfer les necessitats de comunicació interna. Planificar, elaborar i executar plans de comunicació interns, així com les informacions, accions i els continguts que permetin desenvolupar-los. També s’ocuparà de promoure accions comunicatives que contribueixin a l’enfortiment de la cultura organitzativa i al desplegament de polítiques destinades a desenvolupar l’excel·lència organitzativa i de l’equip humà de la UOC.
Treballaràs en un ambient dinàmic i flexible on podràs desenvolupar-te professionalment treballant per objectius.
Quines seran les teves funcions?
- Planificar, definir i elaborar les diferents comunicacions i continguts per proveir els canals interns i la Intranet, oferint sempre una informació adaptada i d’interès al públic intern.
- Editar i mantenir actualitzats els principals canals de comunicació i de participació interns, donant visibilitat als continguts més rellevants i aplicant-hi criteris comunicatius i periodístics.
- Acompanyament comunicatiu d’actes interns i promoció d’activitats que enforteixin l’engagement de l’equip UOC.
- Analitzar l’impacte comunicatiu d’accions i campanyes impulsades.
- Prestar assessorament en estratègies comunicatives i de difusió a persones o equips de la Universitat.
- Identificar les oportunitats comunicatives que permetin posicionar els diferents portaveus i àmbits d’expertesa de la UOC en l’esfera interna.
- Dissenyar i executar campanyes de comunicació interna per millorar els fluxos de comunicació formal i informal a la Universitat, potenciar el sistema de lideratge i reforçar el sentiment de pertinença.
- Contribuir en la gestió del canvi cap a la transformació organitzativa.
- Promoure l’engagement de l’equip propi mitjançant accions i campanyes de comunicació interna.
Es farà una contractació laboral indefinida, a jornada completa i amb previsió d’incorporació immediata.
La seu de referència física serà el Campus UOC, situat a Rambla del Poblenou,156, de Barcelona. No obstant, a la UOC treballem amb un model de treball obert que combina el teletreball amb la presencialitat, segons necessitats organitzatives i naturalesa de les tasques.
Sobre la UOC
La UOC és una universitat pionera i experta en aprenentatge en línia que forma les persones al llarg de la vida i que focalitza la recerca i la innovació en la interacció entre la tecnologia i les ciències humanes i socials. És una universitat global, nativa digital i amb mandat públic.
A la UOC volem incorporar el millor talent, vetllant per la igualtat d'oportunitats sense tenir en compte raons de gènere, edat, ètnia o religió, orientació sexual o qualsevol altra condició física, personal o social aliena a les condicions de mèrit i capacitat.
Quins beneficis tindràs?
- T’incorporaràs a una organització amb un model de treball obert que combina el teletreball amb la presencialitat, segons necessitats organitzatives i naturalesa de les tasques.
- Treballaràs en un entorn en què les persones tenen igualtat d'oportunitats, de participació, d'accés a recursos i d'accés a persones, amb independència de la seva localització i de la quantitat de teletreball que fan.
- Disposaràs de l’equip informàtic necessari per al teletreball.
- Podràs participar en formacions per al teu desenvolupament professional.
- Gaudiràs de diferents beneficis relacionats amb el benestar, com ara activitats saludables, servei mèdic, servei de fisioteràpia, possibilitat d'avaluació del lloc de treball, entre d’altres.
Quin tipus de perfil cerquem?
- Titulació universitària oficial de grau o llicenciatura en Comunicació o Periodisme o relacionada amb l’àmbit de l’Empresa. En aquest darrer cas, formació específica complementària en comunicació interna.
- Experiència mínima de 3 anys treballant en les funcions descrites al perfil.
- Experiència en agències de comunicació, departaments de comunicació interna o corporativa i tenir coneixements en disseny i planificació integral d’accions de comunicació, en redacció i gestió de continguts digitals, en gestió d’enviaments massius, en la definició d’estratègies i campanyes informatives, de comunicació i d’engagement online i offline.
- Coneixements en gestió de comunicació de crisi, xarxes socials, vídeo com a eina de comunicació, redacció digital, analítica web, intranets corporatives, gestors de continguts, etc.
- Domini de Wordpress, Liferay, OpenCMS, Drupal, Adobe Experience Platform, etc.
- Coneixements d’HTML, nocions de llenguatges de programació web i de màrqueting per correu electrònic.
- Excel·lent nivell de comunicació verbal i escrita en català i espanyol.
- Nivell B2 d’anglès.
- Visió estratègica i orientació a resultats.
- Habilitat per a les relacions interpersonals.
- Capacitat de treball en equip.
També valorem...
- Màster universitari / postgrau de Comunicació Corporativa / Empresarial / Institucional / Periodisme Digital / Gestió de Continguts Digitals / Gestió de la Informació en les Organitzacions.
- Es valorarà tenir experiència en una organització o empresa de més 500 treballadors de nivell global, nacional o internacional i haver treballat en un departament de Recursos Humans liderant i executant tasques de comunicació interna.
Per poder participar en el procés de selecció, cal registrar-se com a candidat/a a l'espai Uneix-te al nostre equip, al portal www.uoc.edu i, una vegada donat d'alta, i dins de l'espai de candidat/a, presentar la sol·licitud