No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
651Comercial i Vendes
498Informàtica i IT
371Administració i Secretariat
304Enginyeria i Mecànica
281Veure més categories
Indústria Manufacturera
220Desenvolupament de Programari
192Comerç i Venda al Detall
188Educació i Formació
159Dret i Legal
123Instal·lació i Manteniment
122Màrqueting i Negoci
91Art, Moda i Disseny
71Alimentació
68Disseny i Usabilitat
59Sanitat i Salut
56Arts i Oficis
41Comptabilitat i Finances
41Construcció
39Publicitat i Comunicació
39Hostaleria
30Recursos Humans
25Immobiliària
23Banca
21Cures i Serveis Personals
20Farmacèutica
19Seguretat
18Energia i Mineria
13Atenció al client
10Producte
7Turisme i Entreteniment
7Social i Voluntariat
4Telecomunicacions
3Assegurances
1Esport i Entrenament
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0NA
Maspalomas,
Cocinero/a (Zona sur Las Palmas)
NA · Maspalomas,
En Adecco damos cobertura a las necesidades del sector Hostelero, ¿te apasiona el mundo de la Hostelería y tienes experiencia como Cocinero/a?¿Estarías interesada/o en trabajar un hoteles y/o restaurantes de de la zona sur de la isla?
Si crees que tu perfil puede encajar con lo que te planteamos, ¡Eres la persona que estamos buscando! ¡Inscríbete en la oferta!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Experiencia previa como COCINERO/A.
- Valorable experiencia previa en hoteles.
- Disponibilidad total horaria y flexibilidad.
- Capacidad para trabajar en equipo.
- Disponibilidad para incorporación inmediata.
¿Qué ofrecemos?
- Contrato temporal + posibilidad de pasar a plantilla.
- Jornada completa, 40 horas semanales, turnos ROTATIVOS de mañana o tarde.
NA
Barruelo del Valle, ES
Agente telefónico Sector bancario
NA · Barruelo del Valle, ES
¿Quieres un trabajo compatible con tu vida personal y/o estudios ? ¿Te consideras una persona comunicativa y con actitud comercial? ¿Te gustaría aprender en el sector de la banca? ¡En Adecco te estamos buscando tengas o no experiencia, este trabajo es para tí!
Desde Adecco Valladolid estamos seleccionando agentes telefónicos para reconocido Call Center de Valladolid.
Buscamos agentes telefónicos para el departamento comercial de importante campaña en el sector bancario.
¿A que estás esperando? ¡Inscríbete!
¡Estamos deseando conocerte!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
-Motivación por aprender y apasionados del trato con el cliente y ventas.
- Perfil comercial.
- Persona persuasiva, extrovertida y dinámica con habilidades comunicativas.
- Valorable conocimientos en banca y prestamos.
-Agilidades informáticas.
¿Qué ofrecemos?
- Te formarán para desempeñar tu trabajo ¡Anímate a formarte y desarrollarte!
- Incorporación inmediata tras completar la formación.
- Contrato inicial, prorrogable. Con posible paso a empresa.
- Horario compatible con otras actividades o vida personal a jornada parcial de lunes a viernes: 35 horas semanales en horario de tarde. ¡No trabajarás los fines de semana!
NA
Colmenar Viejo, ES
Ayudante línea de producción
NA · Colmenar Viejo, ES
¿Cuentas con experiencia en línea de producción? ¿Resides en Colmenar Viejo o alrededores? ¿Estás en búsqueda de una posición estable?
Desde Adecco estamos seleccionado Adjunto/a línea de producción para importante cliente ubicado en Colmenar Viejo, Madrid.
Imprescindible experiencia en línea productiva sector textil, automotriz, pintura, celulosa, metal y relacionados.
Funciones
- Adjunto/a al encargado/a de la línea, deberá realizar la producción con las personas del turno, optimizando la misma y siguiendo los parámetros requeridos por la ficha de producción/clientes
- Seguir las instrucciones de packaging
- Detectar las causas que producen los productos defectuosos y buscar soluciones, con el/la Conductor/a y el/la Director/a de fábrica
- Prevenir los/las incidencias mecánicos/as y buscar soluciones con el/la Conductor/a y el/la Director/a de fábrica
Si actualmente estás en búsqueda de un nuevo proyecto profesional, no lo dudes y ¡apúntate!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Experiencia previa en entornos industriales y/o en procesos productivos continuos
- Valorable experiencia previa de al menos 2 años en un puesto similar
- Formación Grado Medio relacionado a mecánico/a, electricidad o electrónico/a
- Conocimientos en herramientas informáticas
- Residir en Colmenar Viejo o alrededores
- Vehículo propio
¿Qué ofrecemos?
- Horario: lunes a viernes - turno tarde/noche
- Salario: 23.200€ bruto/anual
- Contratación directa y estable por la empresa
- Posibilidad de desarrollo profesional
NA
Funes, ES
Soldador/a plegador/a
NA · Funes, ES
Resides en la zona de Funes- Peralta y, ¿estas en búsqueda de empleo? ¿te gustaría trabajar de lunes a viernes en turnos rotativos de mañana, tarde y noche? Si es así, SIGUE LEYENDO.
En Adecco buscamos soldadores/as y plegadores/as para realizar funciones de soldadura, corte láser, manejar maquinaria... para trabajar en una empresa importante en la zona de Funes- Peralta.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Valorable experiencia en puestos similares
- Valorable vehículo propio para poder desplazarse al lugar de trabajo
- Responsabilidad
- Puntualidad
¿Qué ofrecemos?
En esta posición disfrutarás de los siguientes beneficios:
- Horario: lunes a viernes en turnos rotativos M-T-N
- Salario: 14'52 euros/h
The Green Recruitment Company
Cataluña, ES
Consultor/a De L´Energía
The Green Recruitment Company · Cataluña, ES
The Green Recruitment Company està a la recerca d'un/a Consultor/a de l'Energia.
La persona seleccionada jugarà un rol essencial en la planificació, anàlisi i gestió de projectes així com del seguiment del client.
Responsabilitats:
- Gestió de Clients: Administrar la cartera de clients assignada, mantenint-la i promovent-ne l'expansió.
- Resolució d'incidències: Reportar, gestionar i solucionar problemes detectats amb els clients.
- Coneixement de productes i serveis: Tenir un domini complet dels productes i serveis oferts per l'empresa.
- Ús i millora de programari.
- Registre a CRM: Documentar l'activitat comercial al sistema CRM.
- Visites a Clients: Realitzar visites presencials als clients quan calgui.
- Atenció i Suport a clients
- Altes, baixes i modificacions al mercat elèctric, ja sigui d'instal·lacions de producció o de la pròpia empresa en altres mercats internacionals
- Interlocució amb els diferents organismes que participen al mercat elèctric, nacional i internacional (Xarxa Elèctrica, OMIE, CNMC, Ministeri, etc)
- Anàlisi de liquidacions de CNMC i tràmits de garanties dorigen
- Integració i actualització de dades a bases de dades de l'empresa.
Requisits:
- Comprensió del mercat: conèixer el mercat elèctric i de gas, la seva dinàmica i com afecta la formació de preus per al client.
- Coneixement d'agents del sector: Entendre el paper dels diferents agents del sector, les seues funcions i la seua influència en els consumidors.
- Política de Preus: Familiaritzar-se amb la política de preus de les comercialitzadores, incloent-hi tipus de productes i riscos associats.
- Dinàmiques del mercat: Entendre com les dinàmiques del mercat poden impactar els clients.
- Aspectes Regulatoris: Conèixer tarifes, tipus de contractes i regulacions al sector elèctric.
La persona seleccionada haurà d'aportar:
- Experiència i Formació: Experiència prèvia al sector energètic i formació en enginyeria, ja sigui de nivell mitjà o superior, en àrees relacionades amb el sector.
- Col·laboració i Iniciativa: Ser col·laboratiu i proactiu, amb capacitat per identificar sinergies i treballar en equip.
- Capacitat de seguiment: Habilitat per fer un seguiment eficaç i prendre mesures correctives quan sigui necessari.
- Organització i Metodologia: Ser metòdic, organitzat i capaç de gestionar tasques de manera ordenada.
- Enfocament al Client: Tenir una orientació cap al client i habilitat per treballar en equip per tal de complir metes.
Protime
International Consultant (DACH)
Protime · Málaga, ES
Teletreball Office
Are you looking for a new challenge in your career? Would you like to participate in international projects? And do you want to spread our name across the globe? 🚀 Let’s #collaborate!
Protime, proud member of the SD Worx group, has become a successful European provider of HR software solutions and related services for Workforce management, Time & Attendance, Access and Planning. With its solutions and expertise, Protime helps companies deal with time in a more efficient and valuable way.
We successfully implement our software at our national and international customers. Do you get energy from a satisfied customer? Do you feel at home in a fast-growing, international company? Then read on!
Here’s what you’ll be doing:
From our Malaga office, you are the first point of contact for our international customers (DACH-region) and you help them with all their questions about the use of our software. You will not be working in a callcenter, but in a customer service team that prioritizes quality over quantity.
How are you going to do that?
- You build knowledge and experience within the different domains of our applications.
- You build a relationship of trust with your customer contacts.
- You answer questions about the use of our Protime tools through our Ticket Management System, but you will also work with your customers in ‘light’ project mode – as a consultant.
- You advise your customers on optimizing their Protime environment.
- You build an internal network and work closely with our internal customer experts (seek advice, provide leads, pass on information, clarify needs of your customer portfolio, etc.).
- You take ownership in your role, but of course you are never alone. You can always count on #camaraderie and #collaboration (two of our core values) with your team members.
Think you're up for this?
- You can communicate professionally with (y)our customers and you are determined to always look for the right (out-of-the-box) solution.
- You are interested in software applications and in (the hard side of) HR.
- You are analytically strong and have a consultancy mind- and skillset.
- You are very fluent in English and German.
- You know how to take responsibility in your role, love autonomy and like to take initiative.
- You prefer the flexibility of remote work, in combination with (a) fixed office day(s).
- You like to work in a growth company where you actively question processes and your own role in light of continuous improvement.
- You live in (the proximity of) Malaga.
Why choose Protime?
- Become part of an innovative and challenging international company where personal and professional development are key. All this within a pleasant working atmosphere with room for team building and fun.
- A people focused culture of continuous learning and coaching. You can make a huge impact and grow with the company.
- Working at Protime means working in an environment with fast decision-making procedures and short communication lines. We embrace change and new ideas are fully encouraged.
- We love taking our work and each other to the next level. Performing together at our best and getting satisfaction from our work: that's what we're all about!
- Career growth: whether you want to become more of an expert in your field or you want to expand your knowledge more horizontally, there is always room to grow within Protime.
- Good work gets rewarded. You will receive an attractive salary package. Your gross salary is supplemented with 100% Health Care and Dental Care coverage, English Language lessons, meal vouchers, 25 standard vacation days plus 3 extra flex days).
From many places, we work as one, moving from better to best together.
SD Worx Group lives diversity in the workplace. Diversity provides inspiration and innovation in our company. We particularly welcome applications from qualified talent, regardless of origin, nationality, gender, skin colour, ethnic and social background, religion, age, disability, sexual orientation and stage of life.
Barback
NovaSLS Hotels
Barcelona, ES
Barback
SLS Hotels · Barcelona, ES
Company Description
SLS Barcelona, a five-star urban resort of extraordinary experiences, brings a new variety of seaside glamour, indulgence and excellence to Barcelona’s waterfront district of Port Forum. Here the hallmarks of an SLS wonderland – playful ambiance, VIP treatment, and theatrical experiences - meet idyllic views to set a lavish stage for the extraordinary to unfold. The only 5-star hotel in the city to feature a terrace off every guestroom (471 in total), SLS Barcelona is all-encompassing in its delight, offering an array of exclusive amenities including rooftop dining and bars, three inviting swimming pools, a spacious 800 square-meter ballroom with abundant natural light, break out rooms catering to all size of meetings, a rejuvenating spa, and a state-of-the-art fitness centre. Say farewell to the ordinary, and hello to the extraordinary!
Job Description
What you’ll do
We are looking for a Barback to join the pre-opening team at SLS Barcelona. Under the guidance of the Head Bartender, you’ll be preparing drinks exactly as our guests want or serving them delicious food, you’ll be devoted to creating relaxing, memorable experiences.
- Ensure Bartenders have adequate glassware, garnishes, beverages, and supplies at all time.
- Assist Bartenders with guest service at any busy period.
- Consistently offer professional, engaging and friendly service
- Maintenance of liquors, garnishes, glassware in work area.
- Create a fun and relaxed atmosphere where guests come to wind down and enjoy themselves.
- Ability to deal and work with associates gracefully, even while under pressure.
- Maintain clean work area and cleans glasses and miscellaneous items according to health department specifications.
- Be ready to jump into other ad-hoc duties when your colleagues need your help, that might include serving other outlets like rooms service, bar or terrace.
- Keep all working areas in a clean and safe condition.
- Maintain cleanliness and stocking of Beverage store room.
What we are looking for...
- Experience in hospitality within food & beverage.
- Ability to multitask, work in a fast-paced environment and have a high-level attention to detail.
- Excellent verbal and written communication skills. Fluent in Spanish and English.
- You make people feel good - your team, guests and colleagues alike. You make a positive impact.
- You are an excellent relationship builder, confident in working with other teams and leaders; you’re passionate about what we can achieve together.
- You take ownership of important issues, solve problems, and make effective decisions.
- You learn quickly and adapt to SLS’s unique culture.
- You are humble and open to ideas. We leave our ego at the door and help get things done.
- You’re up for doing things differently and trying (almost) everything once.
- You want to be part of a team that works hard, supports each other and has fun along the way.
What's in it for you...
- The opportunity to join an innovative, fast-growing, international group that’s committed to not just building new hotels but building a global brand.
- The chance to challenge the norm and work in an environment that is both creative and rewarding.
- Become part of a team that’s very passionate about creating great hospitality experiences and exploring new locations at every opportunity.
- A competitive package and plenty of opportunity for development.
- Excellent discounts across the entire Ennismore family of brands.
Armonea
Málaga, ES
CARE ON WHEELS - zorgkundige te Rotselaar
Armonea · Málaga, ES
ARMONEA missie
- “Bijdragen tot positief ouder worden om de samenleving vooruit te helpen.”
- Armonea neemt het voortouw in warme en professionele seniorenzorg.
- We ontwikkelen kwaliteitsvolle oplossingen voor senioren en hun familie.
- Aangepast aan hun levensfase, interesses en met de ondersteuning en zorg die bij hun past. Sinds 2019 maken we deel uit van de Franse Colisée Group.
Voor ons team Care on Wheels zijn wij op zoek naar mobiele zorgkundige met een warm hart voor senioren in de regio van Rotselaar.
Jouw missie?
- Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks verstrekken van zorgkundige handelingen
- Je zorgt voor goede hygiëne en comfort tijdens het werk.
- Je bent een luisterend oor voor de bewoner en zijn familie.
- Ondersteuning geven aan sites die omwille van ziekte, verlof, tekorten medewerkers nood hebben aan helpende handen.
- Heb jij een diploma van zorgkundige met zin voor ambitie?
- Heb je een goede kennis van het Nederlands? Frans is altijd een pluspunt?
- Heb je een “Warm hart voor seniorenzorg” en heb je een sterk inlevingsvermogen?
- Heb je een goed observatievermogen en een efficiënte aanpak van situaties?
- Heb je oog voor detail?
- Ben je een goede teamspeler en communicatief vaardig?
- Heb je een goed gevoel voor verantwoordelijkheid?
- Mobiele functie in een bepaalde perimeter rond je woonplaats (contract van onbepaalde duur)
- Bediendecontract
- Flexibel uurrooster
- Een aantrekkelijke verloning volgens ific barema (overname van relevante anciënniteit)
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- GSM + abonnement
- Bedrijfswagen + tankkaart
- Forfaitaire onkostenvergoeding
- Eindejaarspremie
- Interne doorgroeimogelijkheden en mogelijkheid tot volgen van verschillende opleidingen
mSoluciona Goya - Ayuda a domicilio
Madrid, ES
Interna Fin De Semana El Carmen
mSoluciona Goya - Ayuda a domicilio · Madrid, ES
Agencia de ayuda a domicilio busca personal para un servicio de interna fin de semana indefinido con una señora de 88 años bastante autónoma, con problemas de visión.
Horario: de sábado a las 09:00 a domingo a las 21:00h
Comienzo: sábado 9 de noviembre
Salario: 123,83 euros por cada fin de semana trabajado (hay meses que hay más de 4 fines de semana, pues se multiplica esa cuantía por los fines de semana que haya en el mes)
Zona: El Carmen (Línea 5)
Funciones: Ayuda en aseo personal, supervisión, ayuda en lo que necesite, acompañamiento, labores domésticas, cocina, paseos, etc.
Importante tiene una perra pequeña mayor (por si tienes alergia que sepas que hay una mascota).
Entre semana hay una interna.. En el domicilio hay una cámara ya que la familia la instaló con el fin de vigilancia de la señora.
Requisitos: Documentos en regla, poder trabajar con alta, experiencia demostrable en trabajos similares, seriedad, compromiso e iniciativa.
Características Detalladas
Mujer con 88 años con visión reducida (un ojo 0% de visión y el otro 50% visión)
Estado Cognitivo: Orientada
Movilidad: Buena movilidad.
Camina bien.
Esta operada de una rodilla, lleva muletas en la calle pero va a llevar andador.
Medicación: solo pastillas
Carácter: Es bastante independiente.
Hay que razonar las cosas con ella.
A veces hay que ponerse seria, pero por lo general ella cede.
Aseo personal: Completamente autónoma.
Hay que supervisar por riesgo de caídas y ayudar en lo que precise.
Por la noche llevará pañal.
Si estás interesada manda tu CV a ****** con el asunto Interna FS el Carmen