No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
1.194Transport i Logística
1.182Comercial i Vendes
987Administració i Secretariat
701Educació i Formació
560Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
546Desenvolupament de Programari
542Enginyeria i Mecànica
435Dret i Legal
385Indústria Manufacturera
374Màrqueting i Negoci
312Instal·lació i Manteniment
224Sanitat i Salut
224Disseny i Usabilitat
153Construcció
113Art, Moda i Disseny
107Publicitat i Comunicació
101Recursos Humans
98Alimentació
86Comptabilitat i Finances
82Arts i Oficis
79Hostaleria
77Atenció al client
69Turisme i Entreteniment
64Immobiliària
61Producte
42Cures i Serveis Personals
40Banca
34Farmacèutica
27Seguretat
22Energia i Mineria
10Social i Voluntariat
8Esport i Entrenament
6Assegurances
3Ciència i Investigació
3Telecomunicacions
3Agricultura
0Editorial i Mitjans
0Omnitel
Rozas de Madrid, Las, ES
Auxiliar administrativo para proyecto de ventas B2C
Omnitel · Rozas de Madrid, Las, ES
Excel Power BI Office
Para trabajar con nuestro equipo de B2C buscamos una persona que se incorpore para dar soporte a uno de los proyectos de cliente, principalmente en el área de soporte y back office.
Las principales tareas serán:
- Realización de reporting, preparación de informes, … (Excel y Power BI)
- Apoyo en la generación y adaptación de material de formación, para mantener al equipo actualizado con las últimas novedades
- Coordinación en la implantación de nuevos productos o campañas especiales (con el cliente)
- Control del almacén de productos promocionales (control del inventario, envíos, recepción de mercancía, …)
Buscamos a una persona con una experiencia de mínima un año en una posición de reporting, manejando de manera profesional ficheros de Excel complejos y Power BI, con un gran potencial de crecimiento en nuestra área de negocio B2C.
Competencias:
- Habilidades de organización y planificación
- Capacidad analítica y resolución de problemas
- Orientación a resultados y seguimiento de objetivos
- Nivel alto de inglés
- Manejo avanzado de Excel y Power BI (se realizará prueba para validación de la competencia)
Ofrecemos un proyecto de desarrollo en un área de alta adaptación, como es el sector tecnológico en el área de B2C, dentro de un equipo con personas muy experimentadas, del que poder aprender.
Adicionalmente, ofrecemos:
- Horario de oficina (L-V)
- Modelo híbrido
- Retribución flexible
- Salario bruto, 23.000€
Si quieres desarrollarte en el área del gran consumo, no dejes pasar esta oportunidad.
Administrative Assistant
22 d’abr.Omnitel
Barcelona, ES
Administrative Assistant
Omnitel · Barcelona, ES
Excel Outlook PowerPoint Word
For one of our main customers, we are looking for an experienced Business Administrator to provide support for two Regional Vice Presidents (Continental Europe and LATAM), Global Enterprise Sales & their respective sales teams.
General Data:
- Type of contract: Indefinite
- Hours: 09:00h - 18:00h (40 hours)
- Location: Barcelona - Hybrid
- Salary range: 28.000€ - 30.000€ gross/annual
Standard tasks:
- Agenda management.
- Expenses.
- Weekly booking travel.
- Efficient and fast paced work.
- Meeting room, catering, dinner, taxis all need to be arranged.
- Twice a year the full team in Europe comes together – coordinate the venue, shuttles, restaurant, event planning experience is ideal.
- Financial ability and understanding to open PO’s.
- Independence and knowing when to ask for help.
Responsibilities:
- Proactively manage complex calendars with the utmost attention to accuracy, timelines and timezones.
- Plan and coordinate complex domestic and international travel itineraries.
- Prepare expense reports in a compliant and timely manner. Ensure expense policy compliance across the team.
- Work closely with Business Management on aligning Rhythm of the Business processes and operations with the Director’s calendars and ensure tight coordination of commitments.
- Coordinate scheduling and logistics for All Hands, team meetings, morale events and offsites, including venue selection and all meeting details following procurement guidelines.
- Manage and maintain team distribution groups (aliases), headcount, space planning.
- Team hardware and operational budget tracking while enforcing global policy compliance.
- Provide administrative support to include opening new hire requisitions, onboarding of new employees, equipment procurement and space allocation for new hires.
- LT & team admin support when required. Partnership with the GLOBAL admin team.
- Work on special projects as needed.
Skills:
- This is a high pace work environment, candidate must have initiative, be efficient and willing to learn quickly.
- Senior level business administrator experience in a fast-paced environment supporting high level executives & global sales teams.
- Proficiency with Outlook, Word, Excel, PowerPoint and Visio. Ability to use or experience in MS Travel, MS Expense2, Employee Central, HeadTrax, iCIMS, HR Insights Catalog, MS Space, MyOrder, IDWeb, AssetLink, etc.
- Strong organizational, planning, time management, project management, problem-solving, and anticipatory skills.
- Be able to execute in relatively ambiguous and complex situations, prioritizing and juggling multiple projects at once, work independently, be self-motivated and action oriented.
- Able to build effective working relationships inside and outside the group with varying levels of collaborators and accommodate working styles and perspectives of diverse individuals and groups.
- Exercises sound judgment, tact, diplomacy, and professionalism applied in all transactions, maintenance of utmost confidentiality with sensitive and personal information.
- Demonstrate a positive “can-do” attitude, maintain confidentiality and be an effective team player.
- Effective written and oral communication skills.
- A good sense of humor and ability to connect with people inside and outside the team is a huge plus.
Please attach your CV in ENGLISH, Thank you