Oracle Office Outlook

Our Client is dedicated to addressing the world’s most complex filtration challenges. Through innovative solutions and groundbreaking technology, they are leading the way in advancing filtration for a cleaner and healthier world. If you want to be...
Our Client is dedicated to addressing the world’s most complex filtration challenges. Through innovative solutions and groundbreaking technology, they are leading the way in advancing filtration for a cleaner and healthier world. If you want to be part of this team and make significant contributions both within the organization and in the communities they serve, apply now.

Tasks

  • Process and monitor customer purchasing orders, ensuring smooth transactions.
  • Provide effective service and support to assigned customers.
  • Communicate delivery commitments and address any order discrepancies.
  • Manage new customer and supplier requests, as well as handle invoicing and material returns.
  • Respond to customer inquiries promptly and maintain strong relationships.
  • Facilitate communication between customers and internal departments.


Requirements

  • Studies in administration or a related field, or equivalent experience.
  • Previous experience in administration, customer service, or logistics.
  • Proficient in MS Office packages and Outlook. Knowledge of Oracle R12, incoterms, payment terms, and CRM is a plus.
  • Strong communication and administration skills, fast learner, and a team player.
  • Flexible, multitasker, and adaptable to changes.
  • Proactive attitude, with the ability to make decisions when necessary.


Benefits

  • Temporary contract
  • Flexible schedule
  • Hybrid working policy
  • Health and life insurance
  • Daily shuttle from Pl España (BCN) to office (Terrassa)
  • Multicultural environment with growth opportunities
  • Step 1: Interview with our Recruiter to get to know you better
  • Step 2: Video call with client's HR
  • Step 3: Interview with the supervisor and HR Manager in their office

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Atenció al Client a Barcelona

ISE University

Barcelona, ES

Para una clinica estética se busca responsable de atención al paciente. Será la encargada de recibir al paciente y...

Solutions & Decisions

Barcelona, ES

En Solutions & Decisions estamos en búsqueda de un Coordinador/a de Customer Service para nuestro cliente Perelada &...

NA

Cabrera de Mar, ES

¿Tienes experiencia en establecer y mantener relaciones con los clientes, quieres seguir desarrollándote? Te damos la...

Entelgy

¿QUÉ ESTAMOS BUSCANDO? Buscamos un Especialista en Experiencia del Cliente (Customer Succes Service) para un cliente...

exit

Barcelona, ES

Se busca persona proactiva para atender al cliente que llega a la oficina como el que llama por teléfono o el que se...

El-mi solar

Barcelona, ES

Empresa activa en el mercado de la producción y distribución de tecnologías destinadas a mejorar la calidad de las...

NA

Sant Fruitós de Bages, ES

¿Tienes experiencia en atención al cliente y tienes dominio de excel?¿Te gustaría compaginar vida profesional y personal...

AFFINIS Selección de Personal & Headhunting

Santa Perpètua de Mogoda, ES

Nuestro cliente, importante multinacional fabricante de maquinaria industrial, situada en el Valles Occidental, precisa...

Sanromá Solé

Mataró, ES

Desde Sanromá Solé, despacho boutique de selección de personal, nos encontramos en búsqueda de un Customer Service con...

El-mi solar

Barcelona, ES

Empresa busca una figura de empleado/a en la consultoría. La Persona Seleccionada Será Responsable De desarrollar nuevas...