¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
117Comercial y Ventas
98Adminstración y Secretariado
84Desarrollo de Software
79Marketing y Negocio
66Ver más categorías
Educación y Formación
52Transporte y Logística
50Derecho y Legal
43Diseño y Usabilidad
33Publicidad y Comunicación
32Comercio y Venta al Detalle
31Instalación y Mantenimiento
13Producto
13Recursos Humanos
13Ingeniería y Mecánica
12Arte, Moda y Diseño
10Construcción
10Sanidad y Salud
10Atención al cliente
8Contabilidad y Finanzas
8Farmacéutica
8Turismo y Entretenimiento
7Industria Manufacturera
5Banca
4Cuidados y Servicios Personales
4Artes y Oficios
3Hostelería
3Social y Voluntariado
3Alimentación
1Deporte y Entrenamiento
1Energía y Minería
1Inmobiliaria
1Seguridad
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Seguros
0Telecomunicaciones
0Housfy
Barcelona, ES
Director Comercial Catalunya - Sector Inmobiliario
Housfy · Barcelona, ES
Sobre Housfy:
Housfy es una empresa líder en el sector proptech que está transformando la industria inmobiliaria con soluciones digitales que hacen que la compra, venta y alquiler de viviendas sean más eficientes y sencillos. A medida que seguimos expandiéndonos, buscamos un Area Manager para liderar nuestro crecimiento en Catalunya.
Descripción del puesto:
Como Area Manager, serás responsable de supervisar y dirigir la expansión del negocio en Catalunya. Liderarás iniciativas estratégicas, gestionarás operaciones y asegurarás la ejecución exitosa de los objetivos clave en la región. Trabajando en estrecha colaboración con el equipo directivo y equipos multifuncionales, desempeñarás un papel crucial en la optimización del rendimiento y el crecimiento de nuestra presencia en el mercado.
Responsabilidades clave:
- Desarrollar y ejecutar la estrategia de expansión regional en colaboración con el General Manager.
- Identificar y asegurar nuevas ubicaciones para oficinas y supervisar el proceso de apertura.
- Implementar y monitorear estrategias de marketing para la penetración en nuevos mercados y posicionamiento de la marca.
- Apoyar y guiar a los Team Leaders para garantizar un servicio de alta calidad y excelencia operativa.
- Construir y mantener relaciones con las partes interesadas clave, incluidos socios y profesionales del sector inmobiliario.
- Impulsar el rendimiento del negocio mediante la toma de decisiones basada en datos y el análisis del mercado.
- Garantizar el cumplimiento de las políticas de la empresa y las regulaciones locales.
- Identificar oportunidades de crecimiento e impulsar iniciativas para mejorar las ventas y la eficiencia.
- Experiencia demostrada de mínimo 5 años en un puesto de gestión similar en los sectores inmobiliario, proptech o retail.
- Sólidas habilidades de liderazgo y gestión de equipos, con experiencia en la supervisión de múltiples equipos.
- Gran visión de negocio y capacidad para analizar tendencias de mercado.
- Mentalidad estratégica con un enfoque práctico en la ejecución.
- Fuertes habilidades de negociación y gestión de stakeholders.
- Capacidad para trabajar en un entorno dinámico y de ritmo acelerado.
- Fluidez en español y catalán; el inglés es un plus.
- La oportunidad de formar parte de una empresa proptech innovadora y en rápido crecimiento.
- Un entorno de trabajo dinámico y emprendedor.
- Salario competitivo e incentivos basados en el desempeño.
- Oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional.
NKIP Consulting
Barcelona, ES
SALES DIRECTOR EMEA (B2B INDUSTRIAL)
NKIP Consulting · Barcelona, ES
ERP Office
LEADING MULTINATIONAL COMPANY IN THE FIELD OF ADVANCED PRODUCTS FOR THE INDUSTRIAL SECTORS (AEROSPACE, AUTOMOTIVE, FOOD AND BEVERAGE, ENERGY AND NATURAL RESOURCES, HYGIENE, MEDICAL, SEMICONDUCTORS, STEEL, TOOL MANUFACTURING…) SEARCH IN BARCELONA:
SALES DIRECTOR EMEA (B2B INDUSTRIAL)
Main Responsibilities:
- Growth Strategy Development and Implementation: Design and execute both organic and inorganic growth strategies to drive revenue and improve margins in assigned region.
- Product Commercial Strategies: Implement and execute commercialization plans for product lines, with the objective of penetrating new markets and capturing key customers, including expansion into new channels and geographies.
- Deployment Policy Initiatives: Develop and implement strategic initiatives, such as the X matrix, aimed at achieving outstanding performance that supports both the company's long-term objectives and short-term organizational goals.
- Regional Sales Development Management: Be responsible for overall sales growth in the region, supporting the sales team by defining and implementing individualized sales plans to maximize impact and performance.
- Customer Opportunity Development: Establish clear goals for customers and business opportunities, driving their conversion into concrete orders and generating consistent revenue.
- Strategic Relationships and Alliances: Foster strong relationships with key account managers and transform those relationships into long-term partnerships that promote mutual growth.
- Sales and Negotiation Techniques: Apply advanced value-added sales techniques and negotiation skills to increase market share and strengthen the company's competitive position.
- Strategic Collaboration with Management: Work closely with senior management to develop and implement new business strategies, providing constant feedback on sales progress and ongoing initiatives.
- Cross-functional Business Development Work: Collaborate with various functional areas of the company to develop the business, ensure the best possible customer experience and convert opportunities into concrete sales.
- Collaboration with Marketing: Work with the Marketing team to create and execute integrated online and offline campaigns, including content, promotions and creative strategies, to strengthen the brand, generate sales opportunities and maximize customer value.
- Trend Monitoring and Corrective Planning: Monitor market trends, anticipate deviations and develop and implement corrective action plans to ensure long-term competitiveness and success.
- Process Management and KPI’s: Apply standardized processes and use key performance indicators through CRM to drive growth, profitability and market share efficiently.
- Pricing Strategies: Develop and execute successful pricing strategies aligned with business objectives and margin maximization.
- Regulatory Compliance and Business Objectives: Ensure that sales comply with internal regulations and guidelines, generating net prices aligned with AR business objectives.
- Talent Management: Attracting, developing and retaining key talent, building a high-performing sales team and providing them with clear direction to ensure that commitments and objectives are met.
- Evaluation and Continuous Improvement: Implement a structured program to gather feedback from employees and work groups to develop continuous improvement plans.
- Quality and Safety Policy Compliance: Ensure compliance with internal policies related to quality, environment, health and safety.
It is offered:
Joining a strategic position, in a multinational company, with a significant challenge aimed at an experienced leader with the ability to generate exceptional results, who wishes to be rewarded with a highly competitive salary within the industry with additional bonuses based on objectives.
MIN REQUIREMENTS:
It will be valued:
- Bachelor’s or master’s degree in engineering, Business Administration, Marketing, MBA.
- At least 5 years managing commercial P&L in an industrial B2B environment.
- At least 8 years leading sales teams in managing expansion and growth in international markets
- Demonstrated ability to lead high performing teams, inspire and motivate team members to achieve ambitious goals.
- Strategic decision-making skills, managing both short- and long-term objectives.
- Strong focus on creating a collaborative and results-oriented culture.
- Advanced computer skills in Office, CRM, ERP.
- Availability to travel.
- Advanced English.
ERA Group - Global
Barcelona, ES
Director de Desarrollo de Negocio
ERA Group - Global · Barcelona, ES
Comience su propio negocio de consultoría de la mano de ERA, la red de gestión de costes líder en el mundo. Como consultor de ERA, disfrutará de libertad empresarial respaldada por un modelo de negocio que funciona, tecnología de vanguardia y soporte inigualable. Únase a nosotros y conviértase en un asesor confiable, impulsando el valor empresarial y ampliando su potencial de ingresos.
Acerca del Grupo ERA:
Desde 1992, ERA ha estado a la vanguardia de la optimización de costos y la mejora de procesos, ayudando a los clientes a convertir los conocimientos en oportunidades. Con equipos globales, diversos y un compromiso con la transparencia y la confianza, ERA es el recurso que los líderes empresariales necesitan para explorar nuevos horizontes y aprovechar oportunidades.
¿Por qué elegir ERA?
ERA permite a los profesionales liberarse de las limitaciones corporativas y tener éxito en la consultoría de gestión de costos. Benefíciese de un programa de capacitación integral, tecnología de vanguardia, soporte de marketing, eventos de networking y soporte local.
Beneficios de una Consultoría con ERA:
ERA ofrece una oportunidad con un historial de éxito comprobado, un modelo de negocio lucrativo, una red global, bajos costos operativos, ingresos residuales, soporte integral, enfoque centrado en el cliente y libertad empresarial.
Su experiencia y habilidades:
ERA da la bienvenida a profesionales con sólidas habilidades analíticas o de gestión de clientes, excelentes habilidades de comunicación, espíritu emprendedor, enfoque centrado en el cliente, mentalidad colaborativa, adaptabilidad y al menos 10 años de experiencia en alta dirección o a nivel de director.
Por favor, tenga en cuenta que esta es una oportunidad de negocio que requiere una inversión inicial.
Pregunte acerca de cómo unirse a ERA hoy y desarrolle todo su potencial en el dinámico mundo de la consultoría de gestión de costos. Revise nuestra "Política legal y de privacidad" para obtener detalles sobre cómo manejamos sus datos: https://eragroup.com/legal-and-privacy-policy/
Hays
Barcelona, ES
Director Comercial Vehiculo de Ocasión
Hays · Barcelona, ES
Tu nueva empresa
Empresa líder en el sector Automoción busca incorporar un Director Comercial de Vehículo de Ocasión en su compañía
Tus funciones
• Garantizar la consecución de los objetivos de ventas y resultados establecidos
• Organizar, motivar y desarrollar al equipo de ventas
• Cumplir con los objetivos de satisfacción del cliente
• Coordinación con el resto de las áreas de la concesión, con el objetivo de proporcionar una experiencia excelente al cliente
Qué necesitarás para encajar con el puesto
• Liderar y potenciar el equipo de ventas
• Asegurar el cumplimiento de KPIs comerciales
• Planificar acciones con las distintas áreas
• Responsable la gestión completa del modelo de negocio
• Asegurar el cumplimiento de objetivos de cada vendedor
• Implantar políticas definidas por Dirección Nacional de VO / Negocio
• Garantizar la máxima satisfacción de los clientes
• Aplicar políticas de RRHH establecidas en el grupo
Tu siguiente paso
Si estás interesado en esta oferta, haz click en "aplicar ahora" para enviar una copia actualizada de tu CV, o envíame tu CV actualizado a [email protected]
Director/a de tesorería
17 feb.Clubs DiR
Barcelona, ES
Director/a de tesorería
Clubs DiR · Barcelona, ES
Contabilidad Capacidad de análisis Finanzas corporativas Finanzas Flujo de efectivo Banca Conciliación de cuentas Tesorería Gestión de tesorería Gestión de caja
Estamos en busca de un/a Director/a de Tesorería experimentado/a para unirse a nuestro equipo de finanzas.
Reportando a la Dirección Financiera, el/la candidato/a ideal será responsable de gestionar todas las operaciones de tesorería, incluyendo la planificación financiera, la gestión de liquidez y el manejo de riesgos financieros.
Responsabilidades:
Supervisar todas las funciones de tesorería de la empresa.
Desarrollar y ejecutar estrategias de gestión de liquidez.
Gestionar las relaciones bancarias y los acuerdos financieros.
Evaluar y mitigar riesgos financieros.
Elaborar informes financieros y presentar recomendaciones a la alta dirección.
Supervisar el flujo de caja y las inversiones. Cash pooling.
Coordinar con otros departamentos para garantizar la coherencia y la precisión en las proyecciones financieras.
Requisitos:
Licenciatura en Finanzas, Economía, Contabilidad o campo relacionado; MBA o certificación profesional (CFA, CTP) es una ventaja.
Experiencia mínima de 7 años en tesorería o finanzas corporativas.
Conocimiento profundo de los mercados financieros y productos bancarios.
Habilidades analíticas excepcionales y capacidad para tomar decisiones estratégicas.
Excelentes habilidades de comunicación y liderazgo.
Dominio avanzado de herramientas de gestión financiera y software de tesorería. XRT
Beneficios:
Salario competitivo y beneficios atractivos.
Oportunidades de desarrollo profesional y formación continua.
Un entorno de trabajo dinámico y colaborativo.
Programas de bienestar y equilibrio.
Director/a de hotel
17 feb.RVHotels
Barcelona, ES
Director/a de hotel
RVHotels · Barcelona, ES
En RVHotels, una cadena hotelera con presencia en los principales destinos de playa y montaña en Cataluña y Menorca, seguimos creciendo y buscamos profesionales apasionados por la hospitalidad. Actualmente, necesitamos incorporar un/a Director/a de Hotel para liderar uno de nuestros establecimientos en Platja d'Aro.
🎯 Tu perfil encaja si...
- Tienes experiencia previa en la dirección de hoteles o puestos similares.
- Eres un/a líder motivador/a con habilidades para gestionar equipos.
- Cuentas con visión estratégica y habilidades comerciales para impulsar la ocupación y la rentabilidad.
- Posees conocimientos sólidos en gestión operativa y administrativa hotelera.
- Eres organizado/a, orientado/a a resultados y apasionado/a por la satisfacción del cliente.
📝 Funciones principales:
- Gestión integral del hotel en sus áreas operativas y administrativas.
- Liderar y desarrollar al equipo, garantizando un excelente servicio al cliente.
- Implementar estrategias comerciales y de marketing para optimizar la ocupación.
- Supervisar los recursos humanos, asegurando la formación y el desarrollo continuo del personal.
- Controlar costes y optimizar recursos para cumplir con los objetivos financieros.
- Coordinar con la Dirección General la ejecución de políticas y estrategias.
📊 Qué ofrecemos;
- Contrato indefinido en una posición estable.
- Jornada laboral completa.
- Salario competitivo, acorde a tu experiencia y valía.
- La oportunidad de liderar un proyecto en una empresa en expansión, con un equipo dinámico y motivado.
Director/a de arte Junior
17 feb.Wolf Advertising
Barcelona, ES
Director/a de arte Junior
Wolf Advertising · Barcelona, ES
InDesign Illustrator Photoshop
¿Quiénes somos?
Tenemos más de 50 años de experiencia en este mundo de la comunicación y más de 5 años en nuestra agencia, Wolf. Hemos colaborado con los mayores anunciantes de este país y con ellos hemos aprendido a utilizar la publicidad para resolver problemas.
¿Qué estamos buscando?
Buscamos un/a Diseñador/a Gráfico Junior con alma de Director/a de Arte para que se sume a nuestra aventura en Barcelona de manera inmediata. Si el diseño es más que un trabajo para ti y lo ves como una forma de expresarte, te queremos en nuestro equipo.
Requisitos:
• Estudios: Grado en Diseño Gráfico, Publicidad, Comunicación Audiovisual o campos afines.
• Experiencia: entre 1 y 4 años de experiencia en roles de diseño y creatividad, preferiblemente en agencias.
• Habilidades técnicas: dominio de Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign) y conocimientos avanzados en After Effects, Premiere Pro y por supuesto AI.
• Idiomas: catalán y español imprescindibles. Nivel B2 de inglés.
• Perfil: persona creativa, resolutiva y adaptable, con capacidad para conceptualizar y transformar ideas en piezas visuales tanto off como on, siguiendo guidelines de marca. Con excelente organización, manejo del tiempo y buen criterio estético para trabajar bajo deadlines ajustados.
• Ser nativo digital: saber moverte por entornos digitales es un must.
Funciones:
• Aportar ideas creativas y colaborar en la conceptualización de campañas, transformando conceptos en visuales atractivos.
• Diseñar piezas gráficas estáticas y animadas para campañas publicitarias, abarcando tanto medios digitales como impresos, asegurando consistencia visual en todos los canales.
• Adaptar y modificar diseños en diferentes formatos según las necesidades de cada cliente.
• Mantenerse actualizado con las tendencias de diseño y redes sociales.
¿Qué ofrecemos?
• Incorporación inmediata full-time y contrato indefinido.
• Horario flexible: de lunes a jueves de 9:30 a 14:30 y de 15:30 a 18:30h. Los viernes de 9:30 a 15:00. Jornada intensiva en verano: de lunes a viernes de 9 a 3h.
• Desarrollar proyectos creativos y emocionantes para grandes marcas de diferentes sectores.
• Excelente ambiente de trabajo.
• Salario: A partir de 20k brutos anuales según experiencia.
Glovo
Barcelona, ES
Global UX Director - HQ (They/She/He)
Glovo · Barcelona, ES
LESS Office
If you’re here, it’s because you’re looking for an exciting ride. A ride that will fuel your ambitions and make a difference in people’s lives. At Glovo, we believe in paving the way forward together!
Not your usual app. We are the fastest-growing multi-category delivery player in Europe, Africa, and Western Asia, where we operate in +3000 cities across 25 countries. Every year, +200k merchants generate over 4B€ in sales and over 20M customers get their goods delivered in minutes.
Together we revolutionize the way people connect with their everyday needs, from delivering essentials to connecting our ecosystem of users through innovative solutions powered by technology. For us, every day is filled with purpose.
What makes our ride unique?
🤝 Our culture and strong values.
- We have an ‘’office-first’’ culture and we place collaboration at the center of everything we do!
- We have a non-vanilla personality and feedback mindset. We don’t shy away from difficult conversations - we see them as a gift!
- We work with high intensity and have fun along the way. We also celebrate the wins (a lot!).
- We celebrate diversity in all its forms and foster an inclusive culture where everyone can bring their authentic selves to work.
- We are building a talent house of high performing teams and leaders. We invest in people who raise the bar and help others reach their full potential.
- We take ownership of our career development. We don’t believe in linear and predictable career paths - we create the job of our dreams!
- We embrace opportunities to move the needle and make an impact beyond our scope.
- Our platform is an important economic tool for millions of people (customers, partners, couriers) and we are taking action to amplify our positive impact.
- We invest in doing good by dedicating time and resources into social and environmental initiatives.
- We have the ambition of being DIB role models across the tech industry. We are creating environments, systems, and processes that provide equal opportunities, break biases, and empower our communities.
Your Mission
Hi there,
I am Dani Alonso, a newbie in the product development world. I joined Glovo 4.8 years ago to lead the groceries vertical and I recently started to lead product development as well. One of my first realizations is that we need to raise the role of User Experience in the organization.
The mission is simple: “Meet business goals by creating a unique user experience”. At Glovo we believe that we can achieve our targets with a superior user experience and despite all the pressures to be a copy-cat, we remain advocates of building something “unique” in all our apps (customer, courier and partners).
The reality is that whoever takes this role will go through a rewarding but ”painful” journey. “Pain” in the form of educating the organization on the role of UX, being challenged to go faster to catch up with competitors, being challenged to lower quality on behalf of pragmatism,... The Reward is on impacting millions of users who interact on a daily basis and being able to create distinction by solving problems in another way. I’ll support you on this journey, but this will not alleviate how intense it will be.
As Ernest Shackleton said “Men Wanted for hazardous journey, small wages, bitter cold, long months of complete darkness, constant danger, safe return doubtful, honor and recognition in case of success”. The quote explains perfectly our context. The only change is that where he said “Men”, I say “Anyone”.
What You Will Bring To The Ride
When it comes to profile, I am looking for a HANDS-ON UX Leader who is responsible for the entire UX organisation at Glovo. This includes the design and research team across our 3 users: Partners, Users, and Couriers. Being more specific, these are the skills I look for:
- You design. You contribute with your own hands to solve the most complex problems.
- You raise the role of UX in the organization by influencing all senior executives.
- You are so passionate about design and research that you obsess over small details and want to participate in all design discussions. Your team actually enjoys it because you add lots of value to the discussions.
- You drive your team to never be the bottleneck of product development and advocate for the needed processes and changes to maximize its impact
- You take the growth of your team as a personal goal, you are a passionate and challenging mentor who drives your team to perform excellence.
- Very strong written and oral communicator to inspire your team and influence the UX.
- Hard worker, which at Glovo means going the extra-mile always, zero tolerance with no progress on critical fronts, availability when needed, thoroughly reviewing our work and a “never settle” mindset.
Individuals representing diverse profiles, encompassing various genders, ethnicities, and backgrounds, are less likely to apply for this role if they do not possess solid experience in 100% of these areas. Even if it seems you don't meet our musts don't let it stop you, we are all about finding the best talent out there! Skills can be learned, and embracing diversity is invaluable.
We Believe Driven Talent Deserves
- 🍔 Monthly Glovo credit to satisfy your cravings with zero delivery fees on all Glovo orders!
- 🏊 Discounted gym memberships to keep you energized.
- 🏖️ Extra time off, the freedom to work from home two days a week, and the opportunity to work from anywhere for up to three weeks a year!
- 👪 Enhanced parental leave, and office-based nursery.
- 🧠 Online therapy and wellbeing benefits to ensure your mental well-being.
Feel free to note your pronouns in your application (e.g., she/her/hers, he/him/his, they/them/theirs, etc).
So, ready to take the wheel and make this the ride of your life?
Delve into our culture by taking a peek at our Instagram and check out our Linkedin and website!
AstraZeneca
Barcelona, ES
Global Development Medical Director
AstraZeneca · Barcelona, ES
Swift Office
Join our dynamic and diverse Vaccines and Immune Therapies team at AstraZeneca as a Global Development Medical Director. In this role, you will be a member of the Global Study Team (GST), working cross-functionally to provide clinical support for the development, design, and implementation of AstraZeneca-sponsored clinical studies. You will ensure that all studies operate to the highest ethical and safety standards, in compliance with FDA, EMEA, ICH, and GCP guidelines.
Accountabilities
As a Global Development Medical Director, you will be a study physician responsible for the design and conduct of Phase 1, 2, or 3 clinical studies. In this role, you will share your expertise and provide input into the design of the clinical studies by writing concept documents and protocols as well as other study documents such as the Investigator’s Brochure, supporting internal governance approvals, implementing the clinical studies, and ensuring the risk-benefit of a clinical study. Additionally, you will support health authority interactions and briefing documents, lead study level safety reviews, contribute to the development and delivery of Investigator Brochure and monitor training (e.g., Investigators Meeting), medical/safety, coding, protocol deviation reviews, and support the development and delivery of the clinical study report. You will be accountable for the clinical and scientific leadership and integrity of the studies.
Essential Skills/Experience
- M.D degree or equivalent with prior experience in clinical training in infectious disease or vaccinology
- Proven experience in drug development required, especially in vaccines or monoclonal antibodies for infectious diseases, and with an ability to grow and maintain a high level of expertise in these areas.
- Proven past experience in the undertaking of the planning, and timely organization of components of the clinical development plan and work with other functions to achieve successful study initiation and execution.
- Ability to drive and write protocols, clinical study reports, and other study documents.
- Previous experience in FDA, EMA, and/or other major health authority experience responding to questions and preparing briefing documents (e.g., pre-IND, End of Phase 2, pre-BLA submissions meetings)
- Possesses detailed knowledge of Good Clinical Practice (GCP) and other regulations governing clinical research.
- Possesses knowledge of medical monitoring, regulatory approval process; pharmaceutical industry/R&D operations
- Conducts medical oversight activities of third-party vendors where clinical/medical responsibilities have been outsourced, including providing input and guidance on third party documentation to ensure data integrity and protocol compliance.
- Strong leadership and collaboration skills with the ability to influence others, drive consensus building, and present concisely/clearly to upper management stakeholders.
- Demonstrates a proven ability to both independently complete, and lead peers in completion in components of complex clinical study plans.
- Strong presentation skills including preparation of clear and concise presentation decks and written material.
- Ability to leverage relevant and recent methodology in the design, conduct, review and interpretation, and presentation of clinical research.
At AstraZeneca, we are committed to making a difference by fusing data and technology with scientific innovations to achieve breakthroughs. Our inclusive environment encourages collaboration across academia, biotech, and industry to build swift impacts on disease. We harness digital tools to fast-forward research from lab to real-world applications. Here, curiosity thrives as we push boundaries to deliver life-changing medicines.
Ready to make a meaningful impact? Apply now!