¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.143Informática e IT
1.115Comercial y Ventas
844Adminstración y Secretariado
737Comercio y Venta al Detalle
565Ver más categorías
Educación y Formación
533Desarrollo de Software
491Ingeniería y Mecánica
419Industria Manufacturera
406Derecho y Legal
343Marketing y Negocio
310Instalación y Mantenimiento
229Publicidad y Comunicación
195Sanidad y Salud
170Diseño y Usabilidad
147Construcción
125Alimentación
103Hostelería
95Arte, Moda y Diseño
87Contabilidad y Finanzas
85Recursos Humanos
85Artes y Oficios
81Turismo y Entretenimiento
63Atención al cliente
51Cuidados y Servicios Personales
46Inmobiliaria
41Banca
40Producto
40Seguridad
30Farmacéutica
28Energía y Minería
17Social y Voluntariado
14Deporte y Entrenamiento
6Ciencia e Investigación
4Seguros
4Telecomunicaciones
4Agricultura
2Editorial y Medios
0Parc Taulí Hospital Universitari
Sabadell, ES
1 Tècnic/a Superior Serveis Jurídics (25_56_CONT_SERVJUR_ADV)
Parc Taulí Hospital Universitari · Sabadell, ES
Descripció del servei:
La unitat de serveis jurídics del Consorci, contribueix a l’assoliment dels objectius estratègics i a la vegada vetlla per la seguretat jurídica i bon funcionament dels seus òrgans de govern i direcció, donant suport a l’actuació dels professionals, tot fomentant la cultura del compliment normatiu.
La unitat assumeix; entre d’altres i com a més representatives, el suport als òrgans de govern i gestió, la contractació administrativa (tramitació, seguiment dels procediments de licitació i execució per assegurar la seva adequada tramitació i posterior execució d’acord amb la normativa vigent), els convenis i acords amb altres entitats, la transparència, els procediments administratius, l’assistència i recolzament a auditories i controls i altres operacions relacionades amb el patrimoni del consorci (donacions, herències, finques, etc.).
Funcions generals i específiques:
Aquest anunci es formula per cercar, en primer terme, un perfil tècnic idoni per realitzar les següents funcions:
- Convenis i altres formes de col·laboració. Gestió i tramitació de convenis de col·laboració i altres formes d’acord que realitza l’entitat.
- Contractació pública: gestió i tramitació dels procediments de contractació pública del centre.
- Informes jurídics per a la resolució de recursos especials o administratius en l’àmbit de contractació pública o d’altres matèries.
- Així com qualsevol altre funció o tramitació relacionada amb el dret administratiu.
- Atenció i assessorament als i les professionals de l’organització en matèria de dret administratiu.
- Titulació oficial universitària de llicenciatura o grau en dret i, en aquest darrer cas, màster oficial.
- Nivell de català C1.
- Currículum Vitae.
- Estar habilitat per exercir com advocat/da d’acord amb la llei 34/2006 d’accés a la professió, sigui per haver superat la formació i la prova d’avaluació o per ser professionals afectats per la disposició transitòria única de l’esmentada llei.
- Experiència d’un mínim de 2 anys en les àrees i funcions esmentades i preferenment en dret administratiu de l’entorn públic sanitari.
- Formació postgraduada i/o específica relacionada amb les funcions del lloc de treball.
- Competències transversals:
- Disposició a l’aprenentatge: curiositat, motivació i iniciativa per a aprendre coses noves, desenvolupar nous processos i metodologies.
- Orientació a objectius, capacitat resolutiva i de treball col·laboratiu: Capacitat d’organitzar, planificar i assolir, amb la resta de persones de l’equip, els objectius de manera conjunta i eficaç.
- Vocació de servei, comunicació i empatia: comunicar de forma clara i amb seguretat i respecte els missatges a la resta de l’equip, capacitat d’assessorar als professionals de l’organització de forma assertiva, adaptant l’estil comunicatiu.
- Flexibilitat i adaptabilitat: capacitat d’acceptar i adaptar-se als canvis de tasques i d’escenaris amb rapidesa.
La persona seleccionada, es vincularà mitjançant un contracte de reforç des de la data d’incorporació fins el 31/12/2025. En funció de les necessitats de la plantilla, la persona designada, podrà tenir la possibilitat de continuïtat. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Condicions:
- Jornada completa de 37,25 hores setmanals, en el marc horari entre les 8 i les 17h, amb flexibilitat horària.
- Possibilitat de treball a distància parcial (a convenir).
- Salari: 36.320,06€ brut/any amb evolució econòmica per carrera professional convenial.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
- Prova psicotècnica
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
Documentació requisit:
- - Curriculum vitae.
- - Titulació acreditativa del requisit.
- - Carta de presentació i motivació per al lloc de treball.
- - Acreditacions formatives.
- - Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a [email protected] indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins al dia 29 d’abril de 2025
Codi de plaça: 9304
Requisits:
La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Parc Taulí Hospital Universitari
Sabadell, ES
Oficial/a Administratiu/va (25_49_IPV_RRHH_OFAD)
Parc Taulí Hospital Universitari · Sabadell, ES
Mesos
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a Administració de Recursos Humans, ofereix :
Funcions generals:
- Suport administratiu en qualsevol part del circuit de l’administració de Recursos Humans:
- Atendre i informar als professionals per tal de reconduir la seva demanda al departament o persones corresponents, per tant, ha de ser una persona empàtica i resolutiva.
- Classificar i controlar que la documentació rebuda en els diversos processos administratius sigui correcta i no falti cap documentació i en cas d’error resoldre la situació directament o amb el suport de la funció tècnica, persona metòdica.
- Coneixements de la tipologia de contractació i motius que habitualment es realitzen en les diverses empreses gestionades.
- Realitzar actes administratius a SAP, així com la impressió de la contractació.
- CFGS en Administració i Finances, o similar.
- Nivell de català C1.
- 6 mesos d’experiència en un Departament d’Administració i Gestió de Recursos Humans.
- Coneixement i experiència a nivell usuari bàsic SAP Recursos Humans.
- Coneixement i experiència del programa de digitalització de documents ON BASE.
Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball de l’Administració de Recursod Humans del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
- La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa en torn de matí.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
Documentació requisit:
- - Curriculum vitae.
- - Titulació acreditativa del requisit.
- - Acreditacions formatives.
- - Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a [email protected] indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins al del dia 18 d’abril de 2025
Codi de plaça: 322
Requisits:
Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.