¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.305Comercial y Ventas
986Adminstración y Secretariado
849Informática e IT
779Educación y Formación
521Ver más categorías
Industria Manufacturera
472Ingeniería y Mecánica
457Comercio y Venta al Detalle
412Instalación y Mantenimiento
373Derecho y Legal
300Desarrollo de Software
286Marketing y Negocio
253Arte, Moda y Diseño
219Hostelería
129Diseño y Usabilidad
126Sanidad y Salud
121Artes y Oficios
107Alimentación
99Construcción
95Publicidad y Comunicación
91Recursos Humanos
90Contabilidad y Finanzas
86Atención al cliente
85Cuidados y Servicios Personales
40Farmacéutica
40Producto
38Banca
26Turismo y Entretenimiento
26Energía y Minería
25Inmobiliaria
25Seguridad
24Telecomunicaciones
11Social y Voluntariado
10Deporte y Entrenamiento
5Seguros
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Tècnic/a d’inclusió i atenció a empreses - Barcelona
Fundació Pere Tarrés · Barcelona, ES
Fa prospecció comercial. Identifica oportunitats per promoure la cartera de serveis de l’entitat entre les empreses i establir aliances comercials que recolzin aquesta missió. Com?
- Mitjançant la implementació, seguiment i avaluació del protocol d’acostament a l’empresa.
- Elaborant i executant estratègies de captació de fons dirigides a les empreses.
- Desenvolupant propostes a mida per les empreses client.
- Intermediant entre possibles ofertes i candidatures.
- Mantenint i ampliant la cartera de clients.
Contribueix en l’elaboració d’informes, memòries, protocols i registres.
Contracte: Indefinit (amb període de prova)
Sou: 21.000€ bruts (en 12 pagues)
Conveni de referència: Associacions per a centres de formació, rehabilitació, orientació, valoració, autonomia personal, protecció i atenció a discapacitats.
Horari: 35 h/setmanals. Una tarda a la setmana fins les 18h.
Lloc: El lloc de feina es realitza al barri de Gràcia de Barcelona.
Recursos a disposició: Pla de Formació anual i Pla d’acollida a l’entitat
Requisits:
Formació mínima de CFGS. Tindran preferència els/les titulats/des en Psicologia, Treball Social i Educació Social.
Experiència en acompanyament, dinamització i formació a persones amb discapacitat.
Coneixements en gestió de projectes socials i del marc legislatiu en matèria sanitària, educativa i de serveis socials.
Coneixements o experiència en l’àmbit de la discapacitat, amb preferència en el camp de la sordesa
Competències bàsiques i tècniques:
Habilitat en assessorament, sensibilització i inclusió. Desenvolupa projectes dissenyats per promoure la inclusió de persones amb discapacitat auditiva a les organitzacions identificant les dificultats i aportant solucions.
Habilitat comercials. Identificar oportunitats de negociació estableix aliances exitoses per promoure la inclusió a les organitzacions.
Coneixement de legislació laboral. Coneix les lleis i polítiques relacionades amb la inclusió laboral.
Capacitat d'avaluació de resultats: És capaç d'avaluar l'impacte dels programes d'inclusió i fer els ajustos necessaris per millorar-ne els resultats.
Nivell alt de català i castellà. Realitza informes i memòries
Competències transversals:
Habilitats de comunicació. Es comunica eficaçment amb empreses, treballadors i altres parts interessades per promoure la inclusió laboral i fomentar la col·laboració entre els diferents actors.
Treball en equip. Te habilitat i disposició per col·laborar amb altres persones en l’obtenció d’un objectiu comú.
Adaptabilitat. Cerca i aplica respostes àgils i eficaces davant situacions canviants, integrant el canvi de manera positiva i constructiva.
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Subdirector/a de l'Alberg Pere Tarrés
Fundació Pere Tarrés · Barcelona, ES
Office
Uneix-te al nostre equip en la Fundació Pere Tarrés com a subdirector/a de l'Alberg Pere Tarrés!
Si tens experiència en el món de l'allotjament turístic i has liderat equips amb èxit, aquesta és la teva oportunitat!
Per què treballar amb nosaltres?
- T’oferim estabilitat i seguretat laboral amb una jornada completa 37,5 hores setmanals amb
- Flexibilitat horària, permetent-te establir el teu horari dins d'un marc normatiu i gaudir de dues tardes lliures a la setmana. A vegades et demanarem disponibilitat per a treballar alguns caps de setmana en moments puntuals per garantir el bon funcionament del servei.
- Ubicació cèntrica a Barcelona (Zona Les Corts), una ciutat vibrant per a viure i treballar.
- Incorporació immediata.
- Participar activament en la consecució dels nostres objectius, contribuint al creixement i èxit continu de l'alberg.
- Resoldre incidències de manera proactiva, garantint la satisfacció dels nostres hostes en tot moment.
- Coordinar els horaris del personal de recepció i manteniment, garantint una operació fluida i eficient.
- Supervisar la presència en línia de l'alberg, assegurant que la nostra informació, imatges i preus estiguin sempre actualitzats i atractius per als nostres clients.
- Gestionar la facturació dels nostres clients i mantenir un control rigorós dels deutors.
- Realitzar recomptes de caixa periòdics per a garantir la transparència i precisió en les nostres operacions financeres.
- Cobrir les funcions del Director/a de l'Alberg en la seva absència, demostrant la teva capacitat per a liderar en qualsevol circumstància.
- Col·laborar en tasques de recepció quan sigui necessari.
- Supervisar les tasques de manteniment, vetllant pel bon estat de les nostres instal·lacions i el confort dels nostres hostes.
- Utilitzar eines desenvolupades pel nostre sistema de qualitat per a mesurar la satisfacció dels nostres clients, tant individualment com en grup.
- Diplomatura o llicenciatura de l’àmbit turístic.
- Domini del català i castellà
- Coneixement d'anglès i un segon idioma estranger.
- Experiència en gestió d’equips i serveis turístics.
- Domini de l’entorn Paquet Office
- Es valorarà tenir formació complementària en l’àmbit de la gestió
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Coordinador/a tècnic/a de projectes d’acció comunitària i convivència 30h
Fundació Pere Tarrés · Barcelona, ES
Office
Tens experiència en projectes d’acció comunitària i convivència? Tens estudis superiors en mediació comunitària? Has coordinat equips?
Aquest és el teu projecte!
Des de la Fundació Pere Tarrés estem cercant un/a coordinador/a de projectes d’acció comunitària i convivència per al departament de Programes d’Acció Social per l’impuls de serveis i programes d’intervenció en l’espai públic, comunitaris i serveis de mediació.
Què oferim?
- Incorporació Immediata: Busquem professionals compromesos i llestos per unir-se a la nostra empresa de manera ràpida i eficient.
- Tipus de Contracte: Oferim un contracte indefinit, proporcionant estabilitat i creixement professional a llarg termini.
- Jornada i Horari Flexible: 30h en horari flexible i a convenir.
- Treball Remot: Valorem l'equilibri entre la vida laboral i personal, oferint la possibilitat de treballar en remot
Al nostre departament de Programes d’Acció Social coordinaràs i supervisaràs els serveis de convivència i mediació a través de les següents tasques:
- Impulsar i ésser referent tècnic dels projectes encomanats
- Coordinar, gestionar, supervisar i avaluar els projectes
- Elaborar nous projectes
- Cercar i facilitar els recursos necessaris per cada projecte
- Ésser el referent i donar suport als equips d’intervenció
- Controlar i fer el seguiment econòmic dels serveis
- Acompanyament dels equips d’intervenció
- Coordinar-se i negociar amb clients principalment AAPP
- Avaluació de resultats segon indicadors, i redacció d’informes de seguiment i memòria de projectes
Requisits mínims:
- Experiència demostrable d'un any en treball en la gestió de projectes, disseny avaluació de programes i en la conducció d’equips de treball.
- Titulació de grau en l’àmbit de les ciències socials: sociologia, ciències polítiques, educació social, pedagogia, psicologia...
- Postgrau en mediació comunitària
- Experiència en la definició, planificació i direcció de projectes de convivència, intervenció en l’espai públic i serveis de mediació
- Experiència en l’elaboració de propostes tècniques i de processos grupals i comunitaris
- Català parlat i escrit correctament
- Carnet de conduir
- Experiència complementària en l’àmbit de la gestió
- Coneixement de l’administració pública
- Capacitat d’iniciativa, organització i autonomia
- Domini de l’entorn Paquet Office
Fundació Pere Tarrés
Vacarisses, ES
Director/a casal d'estiu a Vacarisses
Fundació Pere Tarrés · Vacarisses, ES
T'agradaria divertir-te treballant aquest estiu?
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a director/a de lleure per treballar a un casal d'estiu situat a Vacarisses.
Què faràs?
- Liderar la planificació de l’activitat dels Casals d’Estiu: definició dels objectius educatius, programació de les activitats, preparació dels materials,... a partir del projecte pedagògic genèric
- Vetllar per la bona realització de les activitats
- Dinamitzar l’avaluació de l’activitat i fer-ne els informes corresponents.
- Preparar i dinamitzar les reunions de preparació amb l’equip de monitors.
- Controlar la correcta alimentació dels participants en casos específics (dietes, celiacs, etc.).
- Portar el control de tota la documentació de l’activitat: (resguards de lloguer de casa, autocar i altres; notificació d’activitat, inscripcions dels participants etc.).
- Vetllar pel desenvolupament de l’activitat, l’acompliment la programació prevista i el bon funcionament del treball educatiu per tal d’assolir els objectius previstos.
- Controlar i fer el seguiment de les incidències dels participants
- Mantenir-se en contacte periòdic amb el coordinador de les colònies.
- Del 18/06 al 26/07 de dilluns a divendres en la franja horària de 9h-17h. La setmana del 18 de juny, seria de 9-13h.
- Contracte fix-discontinu.
- Oferim una experiència inigualable treballant amb infants en una entitat sense ànim de lucre.
- Tindràs l'oportunitat d'educar a través del joc i dinàmiques relacionades amb la temàtica mencionada.
T'estem esperant per a què els infants i joves gaudeixin del millor estiu!
Requisits:
Quin perfil cerquem?
- Director/a de lleure amb titulació.
- Director/a amb experiència mínima d'1 any en el món del lleure.
- Disponibilitat per treballar en les dates indicades a l'oferta.
- Disposar del certificat negatiu de delictes sexuals.
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Monitor/a reforç educatiu joves nouvinguts Barcelona (dilluns matí)
Fundació Pere Tarrés · Barcelona, ES
La Fundació Pere Tarrés cerca monitor/a per realitzar reforç educatiu als nostres joves nouvinguts dels nostres Pisos d'Inserció Laboral.
Què oferim?:
- Jornada de 6h/setmanals
- Horari: de dilluns de 9-14h + 1 hores de treball intern
- Contracte: Fix discontinu.
- Salari monitor/a de lleure
- Lloc de feina: Barcelona (Sarrià Sant Gervasi)
- Treballar els hàbits i tècniques d'estudi
- Coordinar amb els centres educatius
- Contactar i seguiment amb les famílies
- Disponiblitat total de tardes
- Títol de monitor/a de lleure educatiu o formació relacionada amb l'àmbit social i educatiu
- Experiència en reforç educatiu
- Nivell de Català alt.
- Disposar del certificat negatiu de delictes sexuals