Excel Mesos

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y...
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.

Descripció

Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a MANRESA a 3 AUXILIARS ADMINISTRATIUS/VES COMERCIAL.

A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.

Funcions

Assistència telefònica comercial

Atenció telefònica de seguiment de la traçabilitat de les comandes.

Assistència a l'atenció dels contactes per whatsapp i e-mail de les consultes més bàsiques.

Assistència en la gestió del marketplaces.

Ampliació de bases de dades i oferta de productes.

Filtre de trucades.

Requisits

  • Formació: ESO o equivalent.
  • Experiència: 24 mesos en tasques administratives.
    • Es valorarà positivament coneixements de e-commerce, excel i xarxes socials.
    • Es valorarà positivament coneixements d'excel i capacitat de fer el treball de forma organitzada.
  • Coneixements informàtics: Nivell mitjà. Coneixements d'Excel.
  • Competències: orientació al client, interès per aprendre, comunicació, anàlisis i resolució de problemes, organització, tolerància a la frustració.
  • Idiomes: català i castellà: parlat i escrit.
S'ofereix

  • Contracte indefinit.
  • Jornada parcial de 20 hores setmanals.
  • Horari: de dilluns a divendres de 9h a 13h / de 10h a 14h / de 15h a 19h (negociable).
  • Salari brut anual: 10.530,26€
  • Distribució salarial: 14 pagues.

“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Barcelona

Serena Clinic

Barcelona, ES

Buscamos un/a Recepcionista para nuestro Centro Médico. Si eres una persona organizada, con excelente actitud de servicio...

Golden Hotels & Experiences

Pineda de Mar, ES

Desde Golden Hotels & Experiences buscamos incorporar un/a Auxiliar administrativo/a para trabajar durante la temporada...

Autoocupació

Barcelona, ES

Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació...

RESIDENCIAL VIELLA SA

Barcelona, ES

Residencial Viella S.L**. busca incorporar un/a Administratiu/va per donar suport al Departament de Compres i Finances.

Confidencial

🔹 Auxiliar Administrativo/a | Estudio de Arquitectura e Interiorismo 📍 Barcelona ¿Te apasiona el mundo del diseño y la...

Ramón y Cajal Abogados

Barcelona, ES

Buscamos un/a administrativo/a a jornada completa, con incorporación inmediata en nuestra oficina de Barcelona. Funciones...

Randstad España

Barcelona, ES

Nuestro cliente, importante empresa del sector bancario, se encuentra en búsqueda de un perfil administrativo para poder...

NA

Canet de Mar, ES

¿Buscas nuevos retos para seguir desarrollando tu carrera profesional? ¿Te apasiona el mundo de la administración? Si es...

NA

Malgrat de Mar, ES

En Adecco estamos buscando una persona con experiencia previa como Aux Administrativo/a y dominio de programa Excel para...

Asesores Hemel

Sant Andreu de la Barca, ES

Buscamos a un auxiliar administrativo para las siguientes tareas; Atención en recepción y llamadas Contabilización de...