Office

Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser. En el marc del procés de...
Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.

En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a Auxiliar administratiu/va per a serveis d’emprenedoria per a la nostra delegació de Barcelona.

Es tracta d’una posició molt dinàmica, per la que ens agradaria comptar amb una persona molt polivalent, amb iniciativa, organitzada i amb molta capacitat d’aprenentatge.

Funcions:

  • Primer contacte amb usuaris interessats en els serveis d’emprenedoria.
  • Realització de trucades a persones usuàries per oferir-los informació o convidar-los a esdeveniments.
  • Agendar reunions amb els/les consultor/es.
  • Control documental.
  • Suport en el seguiment d’indicadors dels diferents programes.
  • Gestió de CRM.
  • Participació en esdeveniments i fires.


Requisitos:

 Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d’administració, atenció al client, ventes; Certificat de Professionalitat de Gestió administrativa, o estudis similars.

 Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en tasques d’administració, telemàrqueting i/o atenció al client.

 Competències:

  • Planificació i organització.
  • Treball en equip, cooperació i resolució de problemes.
  • Orientació a la persona usuària i/o client.
  • Capacitat d’aprenentatge.
  • Responsabilitat, ètica i confidencialitat.


Idiomes:

  • Català i castellà (Nivell C1). Bon nivell de redacció.


Competències digitals:

  • Coneixements avançats en paquet Office.


 Observacions: Incorporació a un equip dinàmic, en creixement, amb molta empenta i apassionat per ajudar les persones a ser el que volen ser.

 Incorporació: Immediata.

 Localització centre de treball: Barcelona.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Barcelona

Serena Clinic

Barcelona, ES

Buscamos un/a Recepcionista para nuestro Centro Médico. Si eres una persona organizada, con excelente actitud de servicio...

Golden Hotels & Experiences

Pineda de Mar, ES

Desde Golden Hotels & Experiences buscamos incorporar un/a Auxiliar administrativo/a para trabajar durante la temporada...

PIMEC

Manresa, ES

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual...

RESIDENCIAL VIELLA SA

Barcelona, ES

Residencial Viella S.L**. busca incorporar un/a Administratiu/va per donar suport al Departament de Compres i Finances.

Confidencial

🔹 Auxiliar Administrativo/a | Estudio de Arquitectura e Interiorismo 📍 Barcelona ¿Te apasiona el mundo del diseño y la...

Ramón y Cajal Abogados

Barcelona, ES

Buscamos un/a administrativo/a a jornada completa, con incorporación inmediata en nuestra oficina de Barcelona. Funciones...

Randstad España

Barcelona, ES

Nuestro cliente, importante empresa del sector bancario, se encuentra en búsqueda de un perfil administrativo para poder...

NA

Canet de Mar, ES

¿Buscas nuevos retos para seguir desarrollando tu carrera profesional? ¿Te apasiona el mundo de la administración? Si es...

NA

Malgrat de Mar, ES

En Adecco estamos buscando una persona con experiencia previa como Aux Administrativo/a y dominio de programa Excel para...

Asesores Hemel

Sant Andreu de la Barca, ES

Buscamos a un auxiliar administrativo para las siguientes tareas; Atención en recepción y llamadas Contabilización de...