¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.273Informática e IT
1.243Comercial y Ventas
939Adminstración y Secretariado
854Comercio y Venta al Detalle
617Ver más categorías
Desarrollo de Software
553Industria Manufacturera
468Ingeniería y Mecánica
446Derecho y Legal
360Educación y Formación
354Marketing y Negocio
324Instalación y Mantenimiento
255Publicidad y Comunicación
207Sanidad y Salud
186Diseño y Usabilidad
165Construcción
145Alimentación
107Contabilidad y Finanzas
101Hostelería
101Artes y Oficios
93Recursos Humanos
89Arte, Moda y Diseño
82Atención al cliente
68Turismo y Entretenimiento
65Cuidados y Servicios Personales
48Banca
44Inmobiliaria
42Producto
37Seguridad
29Farmacéutica
23Energía y Minería
19Social y Voluntariado
16Deporte y Entrenamiento
6Ciencia e Investigación
4Seguros
3Telecomunicaciones
3Agricultura
2Editorial y Medios
0Autoocupació
Barcelona, ES
Orientador/a professional del programa Orienta
Autoocupació · Barcelona, ES
Office
Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a Orientador/a laboral per a la nostra delegació de Barcelona.
Funcions:
- Primera atenció a persones usuàries per acordar l’itinerari d’orientació.
- Realització d’entrevistes individuals.
- Dinamització de sessions col·lectives.
- Acompanyament a la inserció laboral.
- Tancament i avaluació del procés d’orientació.
- Control documental.
- Gestió de l’aplicatiu Galileu.
Formació: Formació universitària de Psicologia i/o Pedagogia.
Experiència: Es valorarà experiència en activitats d’orientació, acompanyament, intermediació, consultoria, formació o similars, especialment adreçades a joves.
Competències:
- Habilitats comunicatives per a la conducció d’entrevistes individuals i sessions grupals.
- Coneixements de canals i eines per a la recerca de feina i del funcionament del mercat laboral.
- Escolta activa, empatia i orientació a la persona usuària.
- Coneixements de metodologies d’intervenció amb joves.
- Treball en equip, cooperació i autonomia.
- Planificació i organització.
- Català i castellà (Nivell C1).
- Coneixements avançats en paquet Office.
- Coneixement dels aplicatius GIA i Galileu.
Autoocupació
Barcelona, ES
Auxiliar administratiu/va i atenció al client
Autoocupació · Barcelona, ES
Office
Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a auxiliar administratiu/va i atenció al client, per unir-se al nostre servei de Formació de Barcelona. La persona seleccionada serà responsable de realitzar les trucades de captació de l’alumnat i persones usuàries per promoure els nostres programes formatius de la Fundació.
Funcions:
- Realitzar trucades a potencials alumnes i persones usuàries per oferir-los informació sobre els cursos i programes de formació.
- Identificar les necessitats dels potencials alumnes i persones usuàries i oferir solucions adaptades a cada cas.
- Gestionar la base de dades de contactes i mantenir-la actualitzada.
- Col·laborar amb l'equip de formació per desenvolupar estratègies de captació d'alumnat.
- Fer seguiment dels leads generats i actualitzar el progrés en el CRM.
- Actualització, registre i emmagatzematge d'informació en aplicatius diversos.
Requisits de la persona candidata
Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d’atenció al client, ventes; Certificat de Professionalitat de Gestió administrativa, o estudis similars.
Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en tasques d’administració, telemàrqueting i/o atenció al client.
Competències:
- Molt bona comunicació i capacitats comercials i de venda.
- Planificació i organització.
- Treball en equip, cooperació i resolució de problemes.
- Orientació a la persona usuària i/o client.
- Capacitat d’aprenentatge.
- Responsabilitat, ètica i confidencialitat.
- Català i castellà (Nivell C1). Bon nivell de redacció.
- Coneixements avançats en paquet Office.
La persona seleccionada serà clau en la captació d'alumnat i persones usuàries per als nostres programes formatius, i s'incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l’ocupació i promoure la millora professional de les persones.
Incorporació: Immediata.
Jornada: dilluns, de 9 a 17h; dimarts i dimecres, de 9 a 18h; dijous, de 9 a 19h (tots aquests dies, inclouen 1 hora per dinar); divendres, de 9 a 15h.
Localització centre de treball: Barcelona.
Salari: 18.527,29€ bruts anuals (12 pagues).