¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.212Informática e IT
1.109Comercial y Ventas
1.024Adminstración y Secretariado
817Comercio y Venta al Detalle
591Ver más categorías
Desarrollo de Software
502Ingeniería y Mecánica
453Industria Manufacturera
437Derecho y Legal
345Marketing y Negocio
304Instalación y Mantenimiento
300Educación y Formación
297Publicidad y Comunicación
240Arte, Moda y Diseño
154Sanidad y Salud
139Contabilidad y Finanzas
132Diseño y Usabilidad
130Recursos Humanos
118Construcción
111Alimentación
98Artes y Oficios
98Hostelería
87Inmobiliaria
81Atención al cliente
57Turismo y Entretenimiento
53Producto
41Cuidados y Servicios Personales
40Banca
33Seguridad
25Farmacéutica
19Energía y Minería
12Social y Voluntariado
8Seguros
6Deporte y Entrenamiento
4Telecomunicaciones
4Agricultura
1Editorial y Medios
1Ciencia e Investigación
0Autoocupació
Barcelona, ES
Auxiliar administratiu/va per a serveis d’emprenedoria
Autoocupació · Barcelona, ES
Office
Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a Auxiliar administratiu/va per a serveis d’emprenedoria per a la nostra delegació de Barcelona.
Es tracta d’una posició molt dinàmica, per la que ens agradaria comptar amb una persona molt polivalent, amb iniciativa, organitzada i amb molta capacitat d’aprenentatge.
Funcions:
- Primer contacte amb usuaris interessats en els serveis d’emprenedoria.
- Realització de trucades a persones usuàries per oferir-los informació o convidar-los a esdeveniments.
- Agendar reunions amb els/les consultor/es.
- Control documental.
- Suport en el seguiment d’indicadors dels diferents programes.
- Gestió de CRM.
- Participació en esdeveniments i fires.
Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d’administració, atenció al client, ventes; Certificat de Professionalitat de Gestió administrativa, o estudis similars.
Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en tasques d’administració, telemàrqueting i/o atenció al client.
Competències:
- Planificació i organització.
- Treball en equip, cooperació i resolució de problemes.
- Orientació a la persona usuària i/o client.
- Capacitat d’aprenentatge.
- Responsabilitat, ètica i confidencialitat.
- Català i castellà (Nivell C1). Bon nivell de redacció.
- Coneixements avançats en paquet Office.
Incorporació: Immediata.
Localització centre de treball: Barcelona.