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Madrid, ES
Business Development Manager
Grupo P&A · Madrid, ES
En Grupo P&A seleccionamos un/una BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER para nuestro cliente, consultora de estrategia de marketing digital especializada en la definición y ejecución de estrategias digitales centradas en comunicación, marketing y ventas.
¿Qué harás? 👨💻 👩💻
- Apertura de mercado y prospección de clientes a nivel nacional.
- Identificación de nuevas oportunidades de negocio.
- Elaboración de planes de ventas para conseguir los objetivos fijados.
- Desarrollo de acciones para promocionar los negocios de la empresa.
- Formación universitaria preferiblemente en marketing, comunicación digital, ADE o afines no descartándose otras titulaciones si se aporta experiencia demostrada en sector y puesto.
- Experiencia previa en ventas en el campo de marketing digital.
- Conocimiento sólido de los principios de marketing digital.
- Nivel avanzado como usuario/a de nuevas tecnologías.
- Habilidades de comunicación y capacidad para construir relaciones con los clientes.
- Residencia en Madrid o Barcelona.
- Disponibilidad para viajar.
- Valorable nivel medio de inglés.
- Incorporación en una empresa en expansión, con perspectiva innovadora y ADN digital.
- Flexibilidad horaria, trabajo en remoto e incentivos por cumplimiento de objetivos.
- Ambiente de trabajo colaborativo y orientado al equipo.
- Con gran orientación a resultados.
- Con habilidades relacionales y de networking. Con capacidad para desarrollar estrategias de ventas en diferentes canales (tanto digital como presencialmente).
- Con Iniciativa y proactividad.
- Con habilidades de Estrategia y Desarrollo de Negocio.
Capgemini Invent
Madrid, ES
Banking Strategy Manager - Leveraged Finance
Capgemini Invent · Madrid, ES
Fintech Office
Are you looking for a challenge? Do you want to work in a dynamic and innovative environment? Join Capgemini Invent, the strategic consulting and digital transformation unit of the Capgemini Group!
Financial Services Overview:
The financial services industry is leading the innovation field driven by the ongoing digital transformation, the emergence of FinTech companies, the increasing role of artificial intelligence and new technologies such as Metaverse that are boosting the new ways of interaction between banks and insurers.
With our inventive approach to digital transformation, we help to identify and implement disruptive value propositions, operating models and architectural changes that are key to deliver real and sustainable business value.
Role description:
As a Manager of Financial Services practice, you will effectively lead large projects guiding the definition, execution, and coordination of several strategic initiatives of our clients. You will act as a transformation agent and drive change while maintaining strong relationship with internal and external stakeholders of Capgemini Invent.
Requirements:
- Bachelor’s degree in business administration, Economics, Engineering, or any with a Business or Technology background. MBA or MSc in Management or Finance are a plus.
- Strong English (C1) is a must, other languages desirable.
- Experience in banking sector, desirable Corporate & Investment banking segment
- Experience required in operations, transformation, and strategy initiatives
- Experience coordinating large projects as a project or program manager with multiple stakeholders, at least 2 years with C-level exposure
- Working experience in banks or financial institutions is a must
- Skills: profile that is organised, analytical, priority management, peak and stress management and above all teamwork and able to interact with other areas (Compliance, Front Office, Middle Office and Back-Office areas)
- Self-starter with highly developed interpersonal skills, decisive and result oriented
- Excellent communication, and presentation skills
- Strong work ethic and organizational skills to work in a fast-paced environment
Location: Madrid.
At Capgemini Invent we create the leaders of tomorrow, are you ready to take this next step with us?
Flight Centre Travel Group
Project Manager - Barcelona, Spain
Flight Centre Travel Group · Barcelona, ES
Teletrabajo Agile Scrum Kanban
Kia Ora, Hola, สวัสดี, Guten Tag!
The primary objective of this role is to successfully plan, execute, and close the Core Services project workstream within a multi-year program of work.
This role will transform how we manage company and traveler data and profiles, which shape the backbone of our corporate technology operating model. The role will manage technical and non-technical deliverables of the project, with full end-to-end planning and execution accountability.
The successful candidate will oversee multiple agile teams, can act as scrum master, and provide agile coaching to team members. They will have a strong delivery background, deep experience with Scaled Agile and other methodologies (Prince2, PMI, PMI-ACP), good analytical skills and lateral thinking, with a collaborative hands-on approach to solving challenges and maximising opportunities to do things better.
Responsibilities...
- Develop comprehensive project plans outlining scope, timeline, roadmap, resources, and deliverables.
- Collaborate proactively with product, technology, and wider business teams to identify and mitigate risks, escalating issues as necessary.
- Regularly monitor and report project progress to senior management and stakeholders.
- Work with the team to maintain Scrum and Kanban boards, project schedules and relevant PMO collateral.
- Work closely with business and product leaders to understand organizational & program goals and translate them into project objectives and metrics, applying Agile practices to adapt to evolving business needs.
- Align project outcomes with strategic business priorities, ensuring that each project contributes to overall company success.
- Management of the RAID to identify and mitigate potential risks and issues that may impact project success.
- Foster strong relationships with key stakeholders, including internal teams, external partners, and clients, driving collaboration and customer feedback.
- Communicate project progress, milestones, and potential roadblocks effectively to keep stakeholders informed and engaged, using showcases & ceremonies for transparency and communication.
- Implement robust project monitoring mechanisms to track progress against milestones, deliverables and budget.
- Regularly review and forecast project budgets and timelines, adjusting as needed to ensure alignment with business goals.
- Establish and enforce quality standards for project deliverables, integrating Agile testing and validation throughout the development lifecycle.
- Conduct regular quality reviews and implement corrective actions to maintain high standards throughout the project lifecycle.
- Agile and qualifications in Project Management (E.g. PMI, PMI-ACP, Prince2) or Lean related disciplines are mandatory.
- Proven experience as an agile project leader with a focus on business-driven software engineering projects.
- Strong leadership, interpersonal skills, and stakeholder management.
- Excellent communication and negotiation abilities across a global, matrixed business.
- Enjoy 30 days off/year + reduced time during summer + Barcelona bank holidays.
- Employee Retention Share Scheme through Equate Plus.
- Complementary coffee, drinks, snacks and fruits at the Barcelona office!
- Get discounts and access to your favorite gym (via Andjoy app!).
- Learn a new language with our free language learning platform (Global Exam).
- Provide a strong focus on personal development to support you in the evolution of your career.
- Enjoy travel discounts across flights, accommodation, tours and more!
Flight Centre Travel Group is committed to creating an inclusive and diverse workplace that supports your unique identity to create better, safer experiences for everyone. We encourage you to come as you are; to foster inclusivity and collaboration. We celebrate you.
Irreverence. Ownership. Egalitarianism.
#FCMSP#FCMBL
Plameca
Adjunto/a Dirección Financiera
Plameca · Pallejà, ES
Teletrabajo Inglés Excel Contabilidad Contabilidad financiera Auditorías financieras Gestión de tesorería
PLAMECA es un laboratorio de complementos alimenticios y plantas medicinales, presente en 35 países con 40 años de trayectoria en la industria, que busca cubrir el puesto de Adjunto/a Dirección Financiera para la planta actual de Pallejà.
En dependencia directa de la Dirección Financiera, la persona seleccionada se encargará de:
- Cierres mensuales contables
- Preparación y control de indicadores de seguimiento.
- Implementación de controles internos.
- Control Presupuestario
- Cashflow y previsiones de Tesorería
- Análisis de la información económica y general de gestión.
- Contabilidad analítica
- Apoyar en la coordinación y preparación de auditorías externas
- Implementar y supervisar procesos de control de costes para mejorar la eficiencia operativa
- Coordinar con bancos y otras instituciones financieras la gestión de productos financieros
- Reportar información financiera a la Dirección Financiera
Qué necesitarás para encajar con el puesto
- Grado en Administración de Empresas, Economía o similar.
- Mínimo 3 años de experiencia en auditoria
- Nivel avanzado de Excel
- Nivel avanzado de español e inglés
- Fuertes habilidades analíticas y de resolución de problemas, proactividad y capacidad para trabajar de forma independiente y en equipo
- Alta tolerancia a los cambios
Qué obtendrás a cambio
- Incorporación: durante el mes de octubre
- Salario: negociable en función de experiencia
- Oportunidad de desarrollar una carrera profesional y promociones internas en un entorno de expansión.
- Teletrabajo 1 día a la semana
PLAMECA es una empresa comprometida con la igualdad de oportunidades
Trivière Partners
Developement Director (luxury sector)
Trivière Partners · Barcelona, ES
Teletrabajo Estrategia Marketing Planificación de negocios Eventos Fomento de resultados Redacción de subvenciones Captación de fondos Contribuciones anuales Administración de donaciones
We are currently searching for an experienced business development manager in luxury sector who can partner with multiple departments to drive measurable results that benefit our business. Our ideal candidate will be able to implement an effective sales approach that expands our reach, strengthens client relationships, and trains our sales professionals.
Objectives
- Develop, execute, and oversee a business strategy that prioritizes growth and positive customer ratings
- Maintain positive professional relationships with clients
- Use financial techniques to improve sales revenue
- Monitor sales progress to ensure that corporate goals are being met
Responsibilities
- Identifying new business opportunities, including new markets, new clients, new partnerships or new products
- Promote the company’s products to prospective clients
- Provide continuous, constructive feedback to salespeople
- Review sales contracts to ensure they meet legal and corporate guidelines
Skills and qualifications
- Proven record of sales growth
- Experience in customer service, marketing, or a sales-related field
- Strong knowledge of business and sales growth techniques
- Exceptional project management skills
- Clear verbal and written communication skills
- Enthusiasm for the company and its growth potential
Preferred qualifications
- Experience in managing sales or marketing teams
- Sharp negotiation and networking skills
- Organizational skills
- Problem-solving skills
- Educational background in business, marketing, or finance
ALIANZA PREVENTIVA, S.L.
Sevilla, ES
Técnico/a en Riesgos Laborales
ALIANZA PREVENTIVA, S.L. · Sevilla, ES
Office Excel
¡Únete a nuestro equipo como Técnico/a en Riesgos Profesionales!
¿Te apasiona la Prevención de Riesgos Laborales y tienes un enfoque proactivo a la hora de abordar la Seguridad en el trabajo? ¡Esta es tu oportunidad!
Buscamos un/a Técnico/a en Riesgos Profesionales que se una a nuestro equipo dinámico y comprometido con nuestro propósito de promover la Cultura Preventiva y Entornos Laborales Saludables. Si cumples los requisitos y quienes quieres desarrollarte en esta área, ¡Queremos conocerte!
¿Qué te ofrecemos?
- Incorporación estable (contrato indefinido) a proyecto con posibilidades de desarrollo y crecimiento.
- Jornada completa con horario intensivo de mañana (de 8:00 h-15:00 h de lunes a viernes) y dos tardes (de 16:00h a 18:30 h), jornada intensiva en verano (desde el 1 de agosto al 15 de septiembre) y horario reducido (5 h en la mañana) en Feria, Semana Santa y Navidad. ¡Y 4 días de libre disposición, incluyendo el día de tu cumpleaños!
- Salario a negociar según valía aportada.
¿Qué necesitamos por tu parte?
- Formación Profesional en Prevención de Riesgos Laborales.
- Experiencia en SPA (Servicio de Prevención Ajeno) de 2-3 años.
- Conocimientos técnicos para revisar informes básicos de evaluación de riesgos y planificación de la actividad preventiva.
- Experiencia y competencias docentes para impartir formación y charlas sobre riesgos específicos según el artículo 19 de la Ley de PRL.
- Experiencia en el seguimiento informático de ofertas y de la ejecución de trabajos realizados por técnicos, según el calendario de ejecución del contrato.
- Experiencia en el manejo de sistemas informáticos para la gestión de informes técnicos de PRL (tipo Prevengos).
- Excelentes habilidades de comunicación para ejercer la función de atención al cliente.
- Dominio del paquete Office, fundamentalmente de Excel.
- Habilidades comunicativas (oral y escrita), atención al detalle, proactividad y ganas de aprender y de crecer.
Sería un plus que además aportes:
· Experiencia en grabación de documentación en plataformas CAE.
· Experiencia en el sector agrícola y/o agroalimentario.
Si estás listo/a para dar el siguiente paso en tu carrera y contribuir a un entorno laboral más seguro, ¡no dudes en postularte! ¡Esperamos conocerte pronto!
Consejos: Haz un resumen del puesto, explica qué se necesita para triunfar en él y el lugar que ocupa en la empresa.
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Ingeniero - Profesor/a de Física y Química
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Ingeniero - Profesor/a de Física y Química
Tusclasesparticulares · Fuenlabrada, ES
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Practicas en departamento de Tesoreria
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