No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
120Desenvolupament de Programari
93Comercial i Vendes
76Administració i Secretariat
67Transport i Logística
61Veure més categories
Dret i Legal
59Màrqueting i Negoci
51Educació i Formació
34Disseny i Usabilitat
27Publicitat i Comunicació
26Comerç i Venda al Detall
24Enginyeria i Mecànica
17Indústria Manufacturera
14Producte
14Sanitat i Salut
11Atenció al client
10Recursos Humans
9Hostaleria
7Instal·lació i Manteniment
7Social i Voluntariat
7Comptabilitat i Finances
6Construcció
6Turisme i Entreteniment
6Art, Moda i Disseny
5Alimentació
4Banca
3Immobiliària
3Arts i Oficis
2Energia i Mineria
2Farmacèutica
2Seguretat
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Cures i Serveis Personals
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Telecomunicacions
0Product Manager
NovaFencia
Barcelona, ES
Product Manager
Fencia · Barcelona, ES
Estrategia Marketing de productos Consultoría Gestión de productos Capacidad de análisis Desarrollo de productos Liderazgo de equipos multidisciplinarios Liderazgo de equipos Analítica Panorama competitivo Salesforce
¿Qué es Fencia?
Plataforma 100% digital cuyo objeto es la comercialización de préstamos impagados (NPL's), así como cesiones de remate e inmuebles (alquilados, ocupados, de todo tipo...).
Éste ha sido un mercado de poco acceso hasta el momento, lo cual pretende subsanar Fencia, aportando luz y transparencia para que inversores profesionales/particulares puedan acceder a este tipo de inversión.
En Fencia somos especialistas en la inversión y desinversión de este tipo de producto, lo conocemos al detalle y conocemos sus ventajas, pero también sus riesgos, lo cual nos permite analizar las posiciones que nos encomiendan con el fin de publicarlas con un sentido económico para nuestros inversores.
Nuestro objetivo es único: ayudar a tenedores y gestores de producto a desinvertir su producto, trabajando su comercialización para que inversores profesionales/particulares puedan tener acceso, con altas rentabilidades.
Fencia acaba de nacer, pero nuestra propuesta de valor es muy clara y nuestra ilusión en ello incesante.
¿Cuáles serían tus funciones?
Como product manager, tus funciones consistirían en:
- Publicación de producto en la plataforma, previa revisión del equipo de análisis.
- Controlar la interacción del producto publicado (ofertas recibidas a tramitar, aprobaciones, rechazos, etc.)
- Interlocución con inversores interesados en la adquisición de determinada posición, dudas que puedan tener, gestión de documentación.
- Explicar el retorno esperado de un préstamo impagado según los modelos hechos por nuestro equipo de análisis.
- Elevar las ofertas recibidas por cada posición, para su debida aprobación.
¿Qué valoraremos de tu candidatura?
En primer lugar, valoraremos tu actitud y capacidad de aprendizaje. Puedes no tener un conocimiento absoluto en la materia, pero lo que más nos importa es que tengas la capacidad y las ganas de desarrollarlo, así como cierta habilidad en el manejo de sistemas.
Como requisitos técnicos que tendremos en cuenta están:
· Experiencia previa en la gestión de préstamos.
· Experiencia previa en la inversión inmobiliaria.
· Habilidad en la gestión de sistemas (Salesforce, etc.)
¿Cuáles serían tus condiciones?
Trabajo a jornada completa.
La modalidad de trabajo es presencial, en la ciudad de Barcelona, Plaza Francesc Macià.
No nos hemos fijado unos estándares económicos para la posición, dependerá de ti, pretendemos ser justos y adecuarnos a tu perfil si queremos que formes parte de nuestro equipo.
Envíanos tu candidatura a [email protected]
Gracias
Product manager trainee
21 de marçSTADA Group
Barcelona, ES
Product manager trainee
STADA Group · Barcelona, ES
Excel PowerPoint
En STADA perseguimos el propósito de "Cuidar de la salud de las personas como un socio de confianza". Todas nuestras decisiones y acciones están impulsadas por nuestro propósito, visión y valores.
Con nuestra amplia gama de Genéricos, Consumer Healthcare y Specialties, ofrecemos a pacientes, médicos y farmacéuticos una amplia gama de opciones terapéuticas.
Alrededor de 11.700 empleados viven nuestros valores de Integrity, Entrepreneurship, Agility y One STADA, a fin de alcanzar nuestros ambiciosos objetivos y dar forma a un futuro exitoso de nuestra compañía. Ampliamos continuamente nuestros objetivos en línea con nuestra ambición, y los conseguimos con pasión, compromiso y mentalidad de crecimiento.
Nos encontramos en la búsqueda de un/a Product Manager trainee que apoye al equipo de Marketing en la gestión y desarrollo de productos dentro del sector farmacéutico. Esta es una oportunidad ideal para aprender sobre estrategias de mercado, gestión de marca y lanzamientos de productos en una empresa líder en su sector. El puesto de becario en comunicación tiene como objetivo apoyar al equipo de Brand manager en la ejecución de estrategias de marketing.
RESPONSABILIDADES
*Apoyo en la gestión del plan promocional, impresión material, aprender a diseñar material, gestionar proveedores.
*Ejecutar acciones de apoyo a acciones de comunicación interna
*Apoyo en la gestión de productos: seguimiento del portfolio y análisis de rendimiento.
*Análisis de mercado y competencia: recopilación y análisis de datos de ventas, tendencias de mercado y competidores.
*Soporte en la ejecución de campañas de marketing: materiales promocionales, eventos y acciones digitales.
*Coordinación con otros departamentos: relación con ventas, regulatory, medical affairs y agencias externas.
*Gestión de materiales promocionales: desarrollo, actualización y distribución de herramientas para la red comercial.
*Elaboración de informes y presentaciones: apoyo en reporting de KPIs y estrategia de producto.
REQUISITOS
*Estudiante de último año de Máster o recién graduado/a en Marketing, Farmacia o similar.
*Posibilidad de firmar convenio de prácticas con la universidad o escuela de negocios.
*Interés por el sector farmacéutico y el marketing de productos de salud.
*Capacidad para trabajar en equipo
*Creatividad y pensamiento innovador.
*Actitud proactiva y entusiasta.
*Capacidad para manejar múltiples tareas y cumplir plazos.
*Buen manejo de Excel y PowerPoint.
*Capacidad analítica, atención al detalle y habilidades de comunicación.
*Nivel alto de inglés y español.
STADA ofrece un entorno competitivo de desarrollo personal y profesional en una compañía en crecimiento y llena de oportunidades. Nuestro proyecto de futuro requiere profesionales dinámicos y proactivos, capaces de aportar valor en un entorno cambiante.
¡Síguenos en LINKEDIN para recibir nuestras novedades!
Senior Product Manager
21 de marçVivara by GCO Ventures
Barcelona, ES
Senior Product Manager
Vivara by GCO Ventures · Barcelona, ES
Agile
At Vivara, an independent startup backed by GCO Ventures, we are dedicated to making life easier for property owners and partners, while streamlining the home search process for tenants.
Our mission is to bring trust and simplicity to the rental process. We’re not just a service provider; we’re architects of a new rental management ecosystem.
We are dedicated to transforming traditional rental management practices by tailoring our approach to meet each client’s specific needs and always ensuring the best possible solution. Our goal is to become the number one choice in the quality rental market, creating an exceptional experience for everyone.
What You’ll Be Doing
As a Senior Product Manager, you will navigate the complexities of the rental housing market and deliver innovative solutions that revolutionize the industry.
Key Responsibilities
- Drive the entire product lifecycle, from ideation to launch, focusing on creating user-centric, high-quality products that enhance and expand the rental housing market.
- Oversee product requirements and backlog, prioritizing new initiatives based on their potential impact.
- Utilize data-driven insights to inform product decisions, track key performance metrics, and continuously optimize the product.
- Partner closely with engineering, design, operations, and marketing teams to ensure alignment on product vision and strategy, achieving cohesive and impactful business outcomes.
- Thrive in a dynamic, fast-paced startup environment where adaptability and innovation are essential. Manage change effectively while maintaining a high level of creativity.
- Proven expertise in entrepreneurial environments developing digital products in different stages, from discovery and ideation to delivery and scaling
- Track record of success with B2B and B2C digital products and ecosystems, understanding retail branch roles and interactions with product offerings
- Ability to develop a collaborative powerhouse across tech, design, and business teams
- Experience in agile ceremonies, backlog/release plan management, and team-level metrics, fostering a culture of collaboration, transparency, and trust
- Passion about challenging the status quo, driving innovative solutions, and embracing change
- A culture of learning, growth, and experimentation, cultivating an environment where pushing boundaries is celebrated
- You're comfortable speaking Spanish and English at a professional level or higher.
- Experience working in a proptech company.
- Background in data-driven decision-making, leveraging analytics for product improvements.
- 28 vacation days
- €2,000 annual training budget to support your professional growth
- Hybrid work model with 2-3 remote days per week
- Flexible compensation via Edenred, including meal, mobility, and childcare vouchers
- Flexible working hours to support work-life balance
Young Talent - Product Manager
20 de marçDESIGUAL
Barcelona, ES
Young Talent - Product Manager
DESIGUAL · Barcelona, ES
In line with our #Open spirit, at Desigual we seek to incorporate different and innovative people that allow us to add freshness, energy and innovation to our projects. If you consider yourself a curious, creative person, you are passionate about the world of fashion and you are eager to learn, we are looking for you! In this new edition of the Desigual Young Talent Program you will have the opportunity to develop professionally in departments such as Product Manager among others, for 12 months. Are you in?
What do we offer you?
- Paid annual scholarship of €1,000 net per month and 18 days holiday.
- Training and 12-month internship agreement with The Power MBA.
- 4-day work-week: we work 34 hours within a 4-day work-week to promote creativity and work-life balance. In addition, we have flexible start and finish times and one day of teleworking.
- Offices open to the sea: we are located in Barceloneta, facing the Mediterranean Sea. The views inspire us and the environment allows us to enjoy a healthy lifestyle: doing sport, cycling, walking or eating outdoors.
- Enjoy coffee, tea and fresh fruit every day for free!
- You will have a 50% discount on our collections.
What are we looking for?
- A university degree with professional experience.
- Creative, proactive people, willing to generate changes and propose innovative solutions.
- Sensitivity for the fashion and retail sector.
- Residence in BCN or surrounding area.
- High level of English. Other languages are a plus.
- Immediate incorporation
What will your role be?
As a Product Manager, you will assist in the development of collections for a product family, negotiating terms and prices with various suppliers and coordinating with design and other involved areas/departments.
Key Responsibilities:
- Collection development: Collaborate with Design to work on the development of the collection for the product family.
- Sales KPI analysis and market research: Track the evolution of collections, detect deviations, and explore new ideas that can be implemented.
- Supplier management: Assist in price and delivery time negotiations, manage the sourcing process, and record and track purchase orders (including repeat orders).
- Collection presentation: Provide support to the channels, participating in the organization of collection presentations and specific conventions/events.
If what you have read so far has excited you, we want to meet you!
IT Product Manager
18 de marçNestle
Barcelona, ES
IT Product Manager
Nestle · Barcelona, ES
Power BI Office
Position Snapshot
- Location: Esplugues de Llobregat
- Company: Nestlé Global Services Spain
- Stream: Office CIO
- Type of work: Hybrid
- Work Language: English
- Type of contract: Permanent
- 10 years´ experience within IT in business area as Project and Portfolio Management, Application Portfolio Management or Application development.
The role:
To strengthen our Global Tech Hub in Barcelona, we are looking for a Product Manager - Product Portfolio Management (Service Now PPM / SPN).
Under the supervision and guidance of her/his primary Community of Practice Lead and within the Product Group, the Product Manager is responsible for the Product and Portfolio Management tool (SNOW SPN /PPM).
Will be responsible for the go-to-market strategy, product vision and vision execution as well as the end-to-end value delivery of his/her scope (including IT consumers´ adoption). Along the full product life cycle, the product manager works closely with the functions and IT customers to support company objectives and initiatives.
The product manager is also accountable for the product from ideation and strategy through continuous value management to retirement, with responsibility for the full life cycle of the product including value delivery model (L1, L2, L3 etc.).
On the delivery side of the product will be responsible for analyzing and continuously managing the value for money, ensuring the product is adopted as widely as possible. The product manager delivers applications that support Nestlé´s initiative to simplify the life of the end user, standardize work across Nestlé markets and businesses and share above market in centers of scale and competency.
The product manager manages the team(s) developing the capabilities as well as the stakeholders receiving the capabilities and can deliver value to other products and product groups.
What you´ll do:
- Segment IS / IT customers and consumers based on their needs and profile. Provides an outside in based view of how to best target each segment.
- Develops a product strategy and vision aimed at maximizing value in line with corporate and business strategy ensuring that the product fits into Nestlé ecosystem.
- Defines the long-term business capability automation and digitalization roadmap for the business outcomes the product or product group deliver.
- Coordinates internal and external multi-functional stakeholders to define, validate and refine product vision, strategy, definitions and roadmaps.
- Ensures product contribution to the business value following the guidelines of the CIO office for the business KPIs.
- Analyzes reporting provided by the performance manager for insights of product impact and adoption in market, works with customers to define and validate specific key value indicators (KVIs) defines KPIs to improve the product value for Nestlé, and retires the product at end of life based on trend analysis on KVIs and KPIs.
- Increases product adoption, customer and consumer satisfaction and other value indicators secure and compliant with internal standards and external regulations.
Minimum qualifications:
- Bachelor´s degree in Computer Science or similar.
- 10 years´ experience within IT in business area as Project and Portfolio Management, Application Portfolio Management or Application development.
- Experience in ServiceNow PPM and PowerBI.
- Strong understanding of basic system engineering, information risk and security guidelines, and architecture standards.
- Deep understanding of the IT landscape that supports Product Portfolio Management, including the integration with Nestlé´s financial systems.
- Strong effective communication and stakeholder management skills at all levels, including working with third parties.
- Experience working in global environment, with virtual teams and in agile/DevOps environment.
- Fluent in English.
Bonus Points If You:
- Knowledge in automation processes would be nice to have.
About the IT Hub
We are a team of IT professionals from many countries and diverse backgrounds, each with unique missions and challenges in the biggest health, nutrition and wellness company of the world. We innovate every day through forward-looking technologies to create opportunities for Nestlé´s digital challenges with our consumers, customers and at the workplace. We collaborate with our business partners around the world to deliver standardized, integrated technology products and services to create tangible business value.
Product Manager Trainee
17 de marçGroupe SEB Ibérica
Product Manager Trainee
Groupe SEB Ibérica · Barcelona, ES
Teletreball Excel Office
Groupe SEB Ibérica, reconocida como una de las mejores empresas para trabajar en España - GREAT PLACE TO WORK® 2024 & HappyTrainees® 2024 - es la compañía líder mundial en su sector.
Rowenta, Tefal, Moulinex, Krups, Lagostina, WMF, Emsa... son algunas de las 30 marcas que pertenecen a Groupe SEB y que son parte de la vida diaria de millones de consumidores en más de 150 países. Con 34.000 empleados y 7.000 M€ de ventas anuales, Groupe SEB es el fabricante líder mundial de pequeños electrodomésticos y utensilios de cocina gracias a la fortaleza de sus marcas, su apuesta por la innovación, su crecimiento internacional y su visión de futuro.
¡En Groupe SEB tus competencias y habilidades son importantes, pero tus valores y actitud lo son más!
¿Qué buscamos?
Un/a estudiante en prácticas como Product Manager Trainee para el departamento de Marketing en nuestras oficinas en Poblenou (Barcelona).
¿Cuáles serán tus funciones?
La persona seleccionada dará soporte al equipo en:
Análisis de mercado y competencia
- Colaboración en el análisis de mercado a través de paneles de consumo (GFK, Foxintelligence,…), seguimiento de tendencias y benchmark de la competencia.
- Análisis de precios y promociones en retailers online y físicos.
- Seguimiento de reviews en retailers de productos clave.
- Apoyo en la preparación de reportes de ventas y seguimiento performance de productos (sell in y sell out).
Apoyo en gestión de productos y campañas
- Apoyo en la creación y coordinación de materiales de los punto de venta y campañas promocionales.
- Adaptación y seguimiento de materiales de campañas digitales con la agencia creativa.
- Apoyo en la creación y actualización de presentaciones de marketing y briefs creativos.
- Análisis de productos de la competencia, pruebas de producto y apoyo en formaciones y/o talleres.
Administración y logística
- Organización de las altas/bajas, manipulaciones producto y envíos de muestras.
- Apoyo en la organización de eventos y lanzamientos de producto.
- Apoyo en preguntas y peticiones de la red comercial.
Lo que te ayudará a ser el mejor candidato/a:
- Grado en Marketing, ADE o similares.
- Valorable estudios y/o experiencia previa en análisis de datos.
- Valorable experiencia previa en posición similar.
- Excel: nivel medio-alto.
- Idiomas: español nativo y nivel medio-alto de inglés (B2.2).
¿Qué ofrecemos nosotros?
- Incorporación inmediata.
- Convenio de prácticas de mínimo 1 año.
- Horario flexible (jornada completa): de lunes a jueves de 8h o 9h a 17:34h o 18:34h con 1h para comer; viernes de 8h o 9h a 14h o 15h.
- Jornada intensiva desde el 23 junio hasta el 31 de agosto de 8h a 15h.
- Teletrabajo dos días a la semana.
- Ayuda salarial (jornada completa): 860€/brutos mensuales + 40€ ayuda teletrabajo + Ticket Restaurant (jornada completa) + descuentos en producto
- Beneficios sociales: descuentos en otras marcas, office con víveres, fruta en la oficina,...
En Groupe SEB apostamos por la diversidad generacional, cultural, de género y la integración de personas con capacidades diferentes. Tenemos una cultura "Employee Centric", donde se potencia la generación de ideas, la comunicación abierta, la participación en la toma de decisiones y donde las personas puedan formarse y desarrollarse como profesionales conciliando sus responsabilidades personales.
El 88% de nuestros empleados afirman que Groupe SEB es una gran empresa para trabajar.
¿Te apuntas?
Product Manager
12 de marçHousfy
Barcelona, ES
Product Manager
Housfy · Barcelona, ES
Agile TSQL Jira UX/UI Office
En Housfy nos encontramos en la búsqueda de un Product Manager que se una a nuestro súper equipo de Producto.
Participarás activamente en el desarrollo in-house de nuestra herramienta interna de gestión del negocio con el fin de convertirla en una plataforma referente de la industria del hogar.
Buscamos un candidato que sea capaz de trabajar de forma autónoma en un entorno acelerado, orientado a resultados y basado en datos. Debes estar dispuesto a tener un impacto positivo en el negocio desde el primer día.
Responsabilidades:
- Liderar la planificación de los desarrollos de Housfy Admin para la vertical asignada | Ownership del roadmap
- Trasladar de manera clara y concisa los requerimientos de negocio en funcionalidades de producto | Definición de grandes proyectos y tareas quick wins
- Procesos
- Diseños
- MVP
- User stories
- Features
- Detectar proactivamente mejoras operativas apuntadas a la automatización de la operación interna | Investigación, benchmark y feedback permanente
- Garantizar ejecuciones de calidad respetando los deadlines acordados | Validador de demos y push permanente a tech
- Dar soporte de Producto en otros proyectos de Admin por fuera de la vertical asignada | Cuándo el Director de Producto lo requiera
- +3 años de experiencia como Product Manager digital
- Alta atención al detalle
- Capacidad para priorizar adecuadamente en un ambiente de trabajo extremadamente dinámico
- Capacidad para conectar desafíos y puntos de fricción del usuario con funcionalidades de producto que enamoren al usuario final
- Agilidad en la definición de proyectos siguiendo la metodología Agile
- Elevado sentido de propiedad y espíritu emprendedor
- Alta capacidad para trabajar en equipo
- Facilidad para coordinar equipos de trabajo multidisciplinarios
- Conocedor de los conceptos básicos de UX/UI
- Excelente manejo de herramientas de MS Office y gestión de proyectos (JIRA)
- Manejo de herramientas de prototipado de proyectos (Balsamiq, Miró, etc)
- Participación en proyectos de herramientas de backoffice
- Experiencia en ambientes de start-up
- Experiencia liderando equipos de devs
- Experiencia como Product Owner
- Manejo de herramientas de ticketing (Zendesk)
- Background técnico: SQL
- Conocimientos de inteligencia artificial (Chat gpt, etc)
- Grado > ADE, Marketing
- Posgrado/Master: marketing digital, product management, UX/UI
- Idiomas: castellano nativo / inglés
- Salario competitivo basado en experiencia
- Plan de crecimiento profesional
- Ambiente de trabajo dinámico y divertido
- Oportunidad de formar parte de una de las startups de mayor éxito y crecimiento de España
Principal Product Manager - Strategy
11 de marçFinom
Principal Product Manager - Strategy
Finom · Barcelona, ES
Teletreball SaaS Swift Excel Fintech
About Finom
Finom is a European tech startup headquartered in Amsterdam—and we’re on a journey towards revolutionizing the financial landscape for entrepreneurs worldwide. Our mission is to develop an all-in-one financial B2B solution that integrates banking functions, accounting, financial management, and invoicing into a seamless, mobile-first platform.
Over the past two years, our team has fuelled exponential growth, securing $50 million in investments and propelling us into hyper-growth mode. We’re on track to become a unicorn start-up, backed by global funds like General Catalyst (known for supporting Airbnb, HubSpot, KAYAK, and Stripe). Finom has expanded its reach across 10+ EU countries, with a strong presence in key markets like Germany and France.
At Finom, we’re not just redefining the entrepreneurial experience—we’re empowering our employees to make a real difference. Your work matters, and your impact extends far beyond product metrics. We nurture innovation and an inspiring work environment where bold ideas thrive, prioritizing thorough research, swift implementation of solutions, and ensuring that every effort we make benefits our users, employees, partners, and our business as a whole.
Maintaining our start-up spirit, we prioritize thorough research, swift implementation of solutions, and ensuring that every effort we make benefits our users, employees, partners, and, of course, our business.
We’re seeking a Principal Product Manager to focus on Product Strategy and serve as a strategic linchpin, reporting directly to the Chief Product Officer (CPO). In this high-impact role, you’ll partner with the CPO to define and drive Finom’s overarching product strategy across all product areas and domains—spanning spend management, accounts receivable/invoicing, and payments. You’ll bridge the gap between market insights, customer needs, and business goals, helping craft a cohesive outcomes-focused product strategy that accelerates our growth and cements our position as a category leader in our focus markets.
This role is perfect for an experienced product strategist thriving in a similar capacity or a high-performing leader from a top-tier consulting firm eager to pivot into product leadership. You’ll operate at the intersection of strategy, execution, and influence, shaping the direction of our platform and ensuring every move we make ladders up to our mission.
What You Will Be Doing
- Partner with the CPO to define and refine Finom’s short and long-term product strategy, aligning it with our mission to empower entrepreneurs and our hyper-growth objectives.
- Conduct deep market and competitive analysis to identify emerging trends, opportunities, and threats, translating insights into actionable product strategies.
- Collaborate with product leaders across domains (e.g., spend management, invoicing, payments) to ensure a unified, customer-centric strategy that maximizes impact.
- Own the development of strategic frameworks, roadmaps, and OKRs that guide product teams and tie directly to measurable business outcomes like revenue growth and customer retention.
- Act as a thought partner to the CPO and senior leadership, providing data-driven recommendations to inform investment decisions, prioritization, and resource allocation.
- Dive into customer research and SME pain points, synthesizing qualitative and quantitative insights to uncover unmet needs and high-value opportunities.
- Champion integrating AI and other technologies into our product strategy, ensuring we stay ahead of the curve in delivering innovative solutions.
- Facilitate cross-functional alignment, working closely with engineering, design, data, marketing, and commercial teams to bring strategic initiatives to life.
- Communicate the product strategy compellingly to diverse stakeholders—executives, teams, and external partners—translating complex ideas into clear, actionable plans.
- Balance long-term vision with short-term wins, identifying quick-impact opportunities that build momentum while advancing our strategic goals.
- You bring extensive experience in product strategy, product management, or management consulting, with a proven ability to solve complex problems and drive impactful outcomes.
- You’re a strategic thinker with a knack for synthesizing market data, customer insights, and business metrics into coherent, forward-looking plans.
- You have a strong understanding of B2B SaaS, fintech, or SME-focused solutions, with an ability to grasp the financial and operational challenges entrepreneurs face.
- You’re comfortable operating at a senior level, influencing without authority, and aligning diverse stakeholders around a shared vision.
- You excel in ambiguous, fast-paced environments, bringing structure and clarity to undefined challenges.
- You’re analytically rigorous and technical, with experience leveraging data to inform decisions, set priorities, and measure success without the need and support of a data team.
- You’re an exceptional communicator, able to distill intricate concepts into compelling narratives for technical and non-technical audiences.
- You thrive on collaboration, with a track record of partnering with cross-functional teams to turn strategy into execution.
- Experience in a high-growth startup or scale-up, balancing rapid iteration and long-term planning.
- A background in fintech, payments, or financial services, with hands-on knowledge of building customer-facing platforms.
- Prior experience at a top-tier consulting firm (e.g., McKinsey, BCG, Bain) with a focus on strategy, product, or technology engagements.
- Familiarity with AI-driven product innovation and its application in B2B contexts.
Cyprus: Relocation package is provided.
Spain: we are only able to hire candidates who possess a DNI (for Spanish nationals) or an NIE (for foreign nationals). Relocation support is not provided.
Poland: employment will be under 'Umowa o Pracę' (UoP). Relocation support is not provided.
What You Will Get In Return
Make a genuine impact on the product
Join our upward trajectory, and grow with us. We provide the resources and opportunities for continuous personal and professional development, empowering you to make a genuine impact on our evolving product.
Work in the EU
Embark on this exciting journey with us, working from our elegant offices in Paphos (Cyprus) and Amsterdam (the Netherlands), with upcoming hubs in Poland and Spain. Enjoy the flexibility of traveling and working in a remote/hybrid model across Europe.
Become a stock options holder
Unlock your inner entrepreneur and align your aspirations with ours through our Stock Options Program. This exciting opportunity is available to every team member, from junior team members to our founders.
Receive unwavering support and care
Finom stands by you at every step, embodying our commitment to your well-being and success reflected in our modern, friendly, and eco-conscious corporate culture. We offer constant support and care to ensure your Finom experience is successful and fulfilling.
Work & Swim program
Immerse yourself in our exclusive Work & Swim Program. Spend one month in a comfortable corporate apartment in enchanting Cyprus. It's the ideal opportunity to strike the perfect work-life balance while enjoying breathtaking Mediterranean views.
Equal Opportunity Statement
At Finom, we're an equal opportunity employer and value diversity at our company. We embrace diversity and invite applications from all walks of life. We do not discriminate based on race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, disability status, or other applicable legally protected characteristics.
Product Manager
11 de marçYour New Self (RealSelf Group)
Product Manager
Your New Self (RealSelf Group) · Barcelona, ES
Teletreball TSQL Jira Agile Google Analytics UX/UI SEO
¡Hola, visionario/a del producto!
¿Eres un/a maestro/a en entender las necesidades del cliente, las del negocio, y definir el producto más afín? ¡Entonces sigue leyendo porque te queremos en nuestro equipo!
Seguro que nos conoces, pero por si acaso, te contamos nuestra esencia:
Your New Self es la red de portales web líder a nivel mundial en contenido sobre medicina y cirugía estética. Nos apasiona acompañar a las personas a sentirse y verse lo mejor posible.
Estamos presentes en múltiples países en Europa y Latam. Y formamos parte del Grupo Real Self, con presencia en US y Canadá y headquarter en NY.
Y ahora tú llegas en el mejor momento, porque estamos renovando nuestro proyecto para ir más allá del SEO, abrazando las redes sociales, la IA y una escucha activa de nuestras usuarias para alinear nuestras acciones con sus expectativas y necesidades. Estamos transformando YNS en una compañía Social First y Consumer oriented, y necesitamos el mejor talento para conseguirlo.
Tu MISIÓN incluye:
- Liderar el rediseño y la mejora continua de nuestro producto digital (web y app), asegurando una experiencia de usuario optimizada y alineada con los objetivos de la empresa.
- Colaborar estrechamente con equipos de diseño, desarrollo y marketing para definir y priorizar las funcionalidades clave.
- Realizar procesos de Customer Discovery y User Research para identificar problemas reales, validar hipótesis y definir funcionalidades alineadas con las necesidades del mercado.
- Establecer y gestionar la hoja de ruta del producto, definiendo KPIs y asegurando que se cumplan los hitos del proyecto.
- Ser el puente entre las necesidades de los usuarios y los objetivos comerciales de la empresa, garantizando que el producto resuelva problemas reales de salud de manera eficaz.
- Implementar estrategias basadas en datos para mejorar la usabilidad, retención y satisfacción de los usuarios.
- Monitorear el rendimiento del producto y ejecutar mejoras iterativas basadas en feedback y análisis.
¿Qué necesitas para triunfar?
- 3+ años de experiencia como Product Manager, preferentemente en startups o entornos ágiles.
- Experiencia previa liderando el rediseño de productos digitales, tanto en web como en aplicaciones móviles.
- Experiencia comprobada en Customer Discovery y User Research: capacidad para investigar, entrevistar usuarios, analizar datos y validar hipótesis antes de definir soluciones.
- Experiencia en la implementación de experimentos (A/B testing, prototipos, MVPs) para validar decisiones de producto.
- Fuerte capacidad analítica y experiencia en el uso de herramientas de análisis de datos (Google Analytics, SQL, etc.).
- Conocimiento profundo de metodologías ágiles (Scrum/Kanban) y herramientas de gestión de producto (Jira, Trello, etc.)
- Habilidades de comunicación excepcionales, capaz de trabajar con equipos multidisciplinarios y de comunicar ideas técnicas a audiencias no técnicas.
- Capacidad para tomar decisiones informadas rápidamente y adaptarse a cambios en un entorno dinámico.
- Conocimiento o interés en el sector Health es una ventaja significativa.
- Residencia en Barcelona
¿Qué podemos aportarte?
- Viernes reducidos ¡y de teletrabajo!
- Desarrollo profesional
- Horario flexible (39h a la semana en 2025)
- Café y té gratis (¡el combustible oficial de las grandes ideas!)
- Seguro médico gratuito y posibilidad de adhesión de familiares (tras 6 meses de antigüedad)
- Retribución flexible
- Lote de Navidad
¿Listx para unirte a nuestro equipo? ¡Esperamos saber de ti pronto y descubrir juntos cómo podemos revolucionar Your New Self!
¡Buena suerte!