No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInformàtica i IT
119Comercial i Vendes
76Transport i Logística
61Dret i Legal
60Administració i Secretariat
57Veure més categories
Desenvolupament de Programari
56Educació i Formació
50Màrqueting i Negoci
43Disseny i Usabilitat
30Comerç i Venda al Detall
29Publicitat i Comunicació
26Atenció al client
15Sanitat i Salut
14Art, Moda i Disseny
13Instal·lació i Manteniment
11Enginyeria i Mecànica
10Recursos Humans
9Indústria Manufacturera
8Producte
8Construcció
7Cures i Serveis Personals
7Comptabilitat i Finances
4Hostaleria
4Alimentació
3Farmacèutica
3Immobiliària
3Social i Voluntariat
3Turisme i Entreteniment
3Arts i Oficis
2Seguretat
2Banca
1Editorial i Mitjans
1Energia i Mineria
1Esport i Entrenament
1Agricultura
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Telecomunicacions
0ESCAC - Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya
Barcelona, ES
? (Solo Quedan 15H) Técnico/A Gestión Subvenciones
ESCAC - Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya · Barcelona, ES
Office
- Características del puesto de trabajoDepartamento: AdministraciónPuesto de trabajo: Técnico7a gestión documental subvencionesIncorporación: febrero 2025Jornada: completa (37,5 h/semana)Duración del contrato: 18 mesesRetribución: A partir de 25.000 euros brutos /año (a convenir según candidato/a)Modalidad: Presencial (sede de ESCAC en Terrassa)Fecha de publicación: 09/01/2025Dirección a la que enviar las candidaturas: ****** límite: 15/01/2025DescripciónBuscamos incorporar un perfil técnico para la gestión de documentación de subvenciones y dar cumplimiento a la normativa vigente a la que la entidad está sometida, dando apoyo al programa subvencionado OFF ESCAC.
En caso de superarla, ser realizaría una segunda entrevista, presencial, con la dirección del programa.Sobre ESCACTe incorporarás a trabajar en una de las escuelas universitarias de cine más prestigiosas de Europa, con más de 30 años de recorrido, y que ha formado a grandes directores y profesionales del sector.Ambiente distendido y creativo.
Muy buenas condiciones de trabajo.
Conexión con la industria cinematográfica y audiovisual.En ESCAC valoramos la diversidad como fuente de talento y por ello trabajamos para impulsar un entorno inclusivo donde todas las personas puedan participar en igualdad de oportunidades
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM)
Barcelona, ES
Tècnic/a de recerca (Màster en Salut Pública. Es valorarà grau en Ciències de la Salut i altres titulacions superiors.).
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM) · Barcelona, ES
Ref.
FIMIM2959-PORTA
Institució
FUNDACIÓ IMIM
Investigador/s Responsable/s Del Projecte
Miquel Porta Serra
Títol Del Projecte
Mezclas de contaminantes (PFAS, ftalatos, fenoles y otras sustancias relacionadas con plásticos), vías inflamatorias, y respuesta inmunológica humoral y celular a la infección y vacunación por SARS-CoV-2 (PI24/00277)
Grup / Servei
Grup de recerca en epidemiologia clínica i molecular del càncer
Descripció
La persona seleccionada s'incorporarà al Grup de recerca en epidemiologia clínica i molecular del càncer (Programa de recerca en epidemiologia i salut pública).
Tasques Que Realitzarà
La persona realitzarà anàlisis estadístiques i epidemiològiques emmarcades en el projecte, i s'ocuparà de la redacció dels manuscrits científics.
Formació
Màster en Salut Pública. Es valorarà grau en Ciències de la Salut i altres titulacions superiors.
Experiència
Es requereix experiència prèvia en recerca en epidemiologia molecular relacionada amb agents químics ambientals, experiència en projectes de recerca en epidemiologia molecular i ambiental, publicacions en revistes científiques i en redacció d'informes.
Coneixements
Imprescindible tenir coneixements avançats paquets estadístics. També és imprescindible tenir bon nivell d'anglès.
Informació Addicional
La contractació està condicionada a l'aprovació de l'ajut per la entitat subvencionadora. Aquesta subvenció podrà ser cofinançada per la Unió Europea a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional, 'Una manera de fer Europa'.
Contracte
Indefinit d’activitats cientifico-tècniques 12p
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM)
Barcelona, ES
Tècnic/a de recerca (Grau en Infermeria o titulació equivalent. ).
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM) · Barcelona, ES
Ref.
FIMIM2960-MONTAGUT
Institució
FUNDACIÓ IMIM
Investigador/s Responsable/s Del Projecte
Clara Montagut Viladot
Títol Del Projecte
Análisis de ctDNA de origen múltiple y factores relacionados con el estroma para la detección de enfermedad mínima residual y la individualización terapéutica en el cáncer colorrectal (PI21/00041)
Grup / Servei
Grup de recerca en Medicina de precisió del càncer colorrectal
Descripció
La persona seleccionada s'incorporarà al Grup de recerca en Medicina de precisió del càncer colorrectal (Programa de recerca en càncer).
Tasques Que Realitzarà
Tècniques d'infermeria (extraccions, administració de medicació, etc.) i de suport a l'estudi (emplenar CRD, passació de qüestionaris, etc.). Manipulació de mostres biològiques (centrifugació, separació, etc.). Tasques administratives associades a l'estudi (enviament mostres, programació de subjectes de l’estudi, etc.).
Formació
Grau en Infermeria o titulació equivalent.
Experiència
És imprescindible tenir experiència prèvia en les tasques anteriorment descrites i haver treballat en un servei hospitalari.
Coneixements
És imprescindible tenir nivell mig d'anglès i coneixements d'informàtica a nivell d'usuari. Es valorarà positivament que tingui formació en laboratori.
Informació Addicional
Es busca una persona amb capacitat per a treballar en equip, en un entorn hospitalari i amb pacients oncològics. Aquesta subvenció podrà ser cofinançada per la Unió Europea a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional, 'Una manera de fer Europa'.
Contracte
Indefinit d’activitats cientifico-tècniques 12p
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM)
Barcelona, ES
Tècnic/a de recerca (Màster en Microbiologia.).
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM) · Barcelona, ES
Ref.
FIMIM2957-MONTERO
Institució
FUNDACIÓ IMIM
Investigador/s Responsable/s Del Projecte
Maria Milagro Montero
Títol Del Projecte
Evaluación in vitro de la apotransferrina como terapia innovadora en las infecciones por Pseudomonas aeruginosa extremadamente resistente mediante un modelo dinámico PK/PD (PI21/00043)
Grup / Servei
Grup de recerca en patologia infecciosa i antimicrobians
Descripció
La persona seleccionada s'incorporarà al Grup de recerca en patologia infecciosa i antimicrobians (Programa de Recerca Clínica Translacional).
Tasques Que Realitzarà
Investigador/a en models farmacocinètics i farmacodinàmics. Microbiologia aplicada: Gestió de cultius, identificació de microorganismes, estudis d'epidemiologia molecular i anàlisi de mecanismes de resistència antimicrobiana. Models experimentals: Disseny i execució d'estudis de corbes de letalitat, experiments en sistemes Hollow-Fiber i validació de nivells antimicrobians. Farmacocinètica i farmacodinàmica: Obtenció, anàlisi i interpretació de paràmetres farmacocinètics i farmacodinàmics per avaluar l'eficàcia d'agents antimicrobians. Gestió i comunicació científica: Anàlisi de dades experimentals, elaboració d'informes i publicació de resultats en revistes científiques.
Formació
Màster en Microbiologia.
Experiència
Es valorarà l'experiència prèvia en investigació translacional, competències en tècniques microbiològiques avançades i capacitat per treballar en equips multidisciplinaris.
Coneixements
Nivell avançat d'anglès
Informació Addicional
Aquesta subvenció podrà ser cofinançada per la Unió Europea a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional, 'Una manera de fer Europa'.
Contracte
Indefinit d’activitats cientifico-tècniques 12p
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM)
Barcelona, ES
Tècnic/a de recerca (Grau en Biotecnologia. Es valoraran titulacions superiors.).
Instituto Hospital del Mar de Investigaciones Médicas (IMIM) · Barcelona, ES
Ref.
FIMIM2958-VILLOSLADA
Institució
FUNDACIÓ IMIM
Investigador/s Responsable/s Del Projecte
Pablo Villoslada Díaz
Títol Del Projecte
Terapias con oligonucleótidos antisentido para prevenir el daño crónico del sistema nervioso central en la esclerosis múltiple y la esclerosis lateral amiotrófica (PI24/00136)
Grup / Servei
Grup de recerca en neurologia de sistemes i neuroteràpies
Descripció
La persona seleccionada s'incorporarà al Grup de recerca en neurologia de sistemes i neuroteràpies (Programa de recerca en neurociències).
Tasques Que Realitzarà
Maneig i manteniment de colònies de rosegadors de laboratori – Realització de procediments experimentals amb animals. – Processament de mostres biològiques. - Suport en tècniques moleculars relacionades amb RNA. – Manteniment de registres i documentació de laboratori. - Col
- laboració en el desenvolupament de protocols experimentals.
Grau en Biotecnologia. Es valoraran titulacions superiors.
Experiència
Experiència demostrable en tècniques de laboratori cel
- lular i molecular, així com en el maneig i intervencions amb rosegadors.
Certificat vigent de capacitació per a l'experimentació amb animals (roedors), es valorarà que tingui acreditació per a les funcions A, B i C.
Informació Addicional
Nivell d'anglès mitjà o superior Familiaritat amb programari d'anàlisi de dades de laboratoriAquesta subvenció podrà ser cofinançada per la Unió Europea a través del Fons Europeu de Desenvolupament Regional, 'Una manera de fer Europa'.
Contracte
Indefinit d’activitats cientifico-tècniques 12p
Technical Support Specialist (Barcelona)
16 de gen.Papaya Dash
Barcelona, ES
Technical Support Specialist (Barcelona)
Papaya Dash · Barcelona, ES
SaaS Office
Mission
Did you know that road transportation accounts for 13% of global CO2 emissions, and this number is only growing with the rise of e-commerce? But it doesn't have to.
At Papaya, we're here to change that. Our goal is to create the world's largest ecosystem of sustainable vehicles. We're making it happen by enabling the electrification of commercial fleets across Europe - connecting fleet operators and service providers through one powerful platform. Together, we're driving change (literally) for a greener, more sustainable future.
Our Values
At Papaya, our values are the heartbeat of everything we do:
- Move fast, done is better than perfect
- Be passionate and purposeful: Deeply care about everything we do
- Strong opinions loosely held
- We win and lose together
- Have fun: Enjoy the ride!
Looking to kickstart your career in a fast-growing, international, customer-obsessed, and sustainability-focused startup? This is your chance to shine!
As a Technical Support Specialist, you'll be at the forefront of delivering outstanding customer experiences, fully owning the customer support function. You'll become an expert in our platform, solve customer challenges, and help shape our product by working closely with product managers and engineers. This role will give you a solid foundation to grow into more senior customer-facing, product or technical roles as Papaya scales.
This role will be based in Barcelona with 2-3 days minimum in the office.
The annual salary range is €25,000-30,000.
Responsibilities
- Be the go-to expert: Develop a deep understanding of the Papaya platform to provide top-tier assistance to customers
- Own customer queries: Manage inbound questions via email, chat, and video calls with professionalism and efficiency
- Troubleshoot like a pro: Solve technical and product issues, keeping customers updated on progress through our ticketing system (Freshdesk)
- Shape the future: Analyse customer feedback, identify trends and collaborate with Product Managers and Engineers to improve the product
- Test and validate: Partner with the product team to test new features and ensure a seamless rollout
- Train and empower: Host training sessions for customers and maintain up-to-date learning materials
- Streamline support: Create, refine, and automate support processes to boost efficiency and response times
- Measure success: Track and report on key customer support metrics to ensure we're delivering world-class service
About You:
- You have experience in a customer-facing role, ideally in a SaaS startup
- Tech-savvy and excited about learning new software and tools
- A creative problem-solver with a passion for crafting user-focused solutions
- Thrive in a fast-paced, startup environment and aren't afraid to wear multiple hats
- Highly organised, detail-oriented, and excellent at multitasking
- Strong communicator who loves working with people
- Fluent in English (bonus points for Spanish or any other language!)
- Shape your journey: Autonomy to develop your own ideas and grow your career
- Be part of a movement: Join the electrification revolution and help save the planet!
- Work with the best: Be part of an inclusive, supportive team that values learning and growth
- Ownership matters: Competitive pay and equity—you'll have a slice of the pie
- Flexibility: Work-life balance is key. Work the way that works best for you
- Fun vibes only: We love a good social—think team dinners, outings, and celebrations!
- Beachfront office at Norrsken Barcelona Impact House (the views are epic!)
- 25 days of annual leave, plus public holidays
- £100 annual learning and development budget to fuel your growth
As a small, early-stage startup, we recognize that creating an equitable and welcoming environment starts with us. We actively encourage candidates from all backgrounds, identities, and walks of life to apply, including but not limited to those based on race, ethnicity, gender identity, sexual orientation, ability, age, and socio-economic background.
We are dedicated to fostering a culture where everyone feels valued, supported, and empowered to contribute their best work. Join us in shaping a future that is inclusive, equitable, and representative of the communities we serve.
If you need any accommodations during the application process, please let us know. We are happy to support you.
INFRAESTRUCTURES DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA SAU
Barcelona, ES
IF81_25 Tècnic/a júnior en Arxiu i Gestió Documental
INFRAESTRUCTURES DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA SAU · Barcelona, ES
Mesos Office
ANUNCI
Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU ha de cobrir un lloc de treball de Tècnic/a júnior en Arxiu i Gestió Documental amb contracte laboral temporal d’interinitat i constitució d’una Borsa de Treball.
Referència: IF81_25- Tècnic/a júnior en Arxiu i Gestió Documental
Període de Vigència: 16/01/2025 - 27/01/2025
- Descripció del lloc de treball
- Nom del lloc: Tècnic/a júnior Unitat Arxiu i Gestió Documental
- Cat. Prof: Tècnic superior
- Conveni Col·lectiu: Conveni col·lectiu de treball de la construcció i obres públiques de la província de Barcelona, supletòriament el Conveni General de la Construcció.
- Àrea: Direcció Adjunta a Presidència
- Jornada: 40 hores setmanals
- Horari: Segons conveni aplicable i al calendari laboral vigent.
- Salari: 37.530,16 €/SBA
- Localitat: Barcelona
- Incorporació: Immediata
- Tipus de vinculació:
- Personal laboral amb una vinculació preexistent de caràcter fix amb Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, de les categories professionals requerides: contracte laboral temporal per interinitat fins a la cobertura definitiva de la plaça ICATFIX 2022-029.
- Personal que no sigui laboral fix d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya: contracte laboral temporal per interinitat fins a la cobertura definitiva de la plaça ICATFIX 2022-029.
- Requisits de participació
- Haver complert 18 anys.
- Acreditar la titulació i altres requisits següents:
- Formació mínima de: Qualsevol titulació universitària oficial de grau, de llicenciatura, d'enginyeria o d'arquitectura.
- Experiència professional mínima de 3 anys en el desenvolupament de funcions en llocs de treball similars.
- Certificat nivell C de català o equivalent.
- Les persones aspirants que disposis d’un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent reconegut, hauran de presentar la certificació dels òrgans competents de les Administracions Públiques que acreditin la capacitat per a l’acompliment de les tasques que corresponguin al lloc ofert en la convocatòria.
- No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques, ni estar separat/da per sanció disciplinària al sector públic.
- Per aquells que no tinguin la nacionalitat espanyola o d’algun Estat membre de la Unió
- Europea, acreditar permís de treball vigent.
- Funcions del lloc de treball
- Missió del lloc de treball:
Organitzar, planificar i ajustar els processos de treball als objectius encomanats, complint amb les directrius i requisits tècnics definits, amb la normativa vigent i amb el cost, termini i nivell de qualitat exigida.
- Funcions principals:
- Assessorar tècnicament i donar suport en matèria de gestió documental tant a nivell intern com extern.
- Desenvolupar i programar les actuacions tècniques i fer el seguiment tècnic de projectes i/o programes que tingui assignats.
- Fer propostes de millora en els programes i projectes de gestió documental i arxiu i promoure les adaptacions necessàries.
- Mantenir els fluxos d’informació adients amb altres unitats, gerències, serveis, etc. pel correcte desenvolupament de les seves funcions i programes i/o projectes assignats.
- Assistir com a representant del servei, sempre que li sigui requerit, a les reunions tècniques amb altres departaments i/o entitats.
- Redactar i actualitzar informes, memòries, dictàmens o propostes de resolució i altres de caire similar, corresponents als seus àmbits de responsabilitat.
- Si és el cas, coordinar i supervisar temporalment equips interns i externs per a la perfecta execució dels projectes i/o programes.
- Funcions especifiques:
- Col·laborar i participar en les actuacions en matèria d’organització documental en qualsevol fase del cicle de vida dels documents.
- Realitzar tractaments arxivístics de fons documentals: identificació, classificació, ordenació, arxivament i descripció.
- Col·laborar en l’elaboració i desenvolupament dels instruments de descripció de la documentació que permetin la seva identificació, control i ús (elaborar inventaris, aplicar el Quadre de Classificació de la documentació d’Infraestructures.cat, control de metadades, catàleg de formats i tipologies documentals, aplicar taules d’avaluació documental i altres instruments de descripció documental).
- Planificar, supervisar i gestionar els ingressos, les transferències i altres tasques relacionades amb la gestió de custòdia externalitzada de documentació.
- Col·laborar en l’elaboració i promoure models i plans de preservació dels documents en suports tradicionals i en suport electrònic.
- Col·laborar en l’aplicació del calendari de conservació i eliminació de la documentació d’acord amb la normativa establerta per la CNAATD i les Taules d’Avaluació Documental.
- Tenir cura en el seu àmbit d’actuació de l’aplicació de la normativa que impacta en els documents, ja sigui la normativa específica de gestió documental, normativa internacional, de bon govern, transparència, protecció de dades, propietat intel·lectual, etc.
- Gestionar el funcionament de les aplicacions informàtiques de l’arxiu, d’acord amb els estàndards de qualitat corporatius.
- Elaborar propostes d’instruccions tècniques en matèria de gestió documental i arxiu.
- Oferir l’assessorament tècnic necessari per definir, implementar, revisar i dirigir, el Procediment de gestió documental i la Política de gestió del document electrònic d’Infraestructures.cat.
- Col·laborar en el procés de definició i implementació dels gestors documentals i gestors d’expedients electrònics.
- Elaborar gràfics, estadístiques i indicadors que permetin el seguiment de la gestió documental i arxiu d'Infraestructures.cat
- Vetllar per la integritat i autenticitat dels documents que integren l’Arxiu d’Infraestructures.cat.
- I, en general, totes aquelles funcions que de caràcter similar que se li atribueixin.
- Criteris d’avaluació
- Tenir un Mestratge en Arxivística o un títol de Graduat Superior en Arxivística i Gestió de Documents, o similars..
- Experiència en gestió de projectes (acreditar mitjançant experiència laboral).
- Coneixements d’ofimàtica avançada: paquet Office, SAP.
- Coneixements dels instruments tècnics definits en l’Ordre Ordre CLT/172/2014, de 14 de maig, per la qual s'aprova el protocol de gestió de documents electrònics i arxiu de la Generalitat de Catalunya.
- Coneixements i formació en GEAC (Gestió d’Expedients de l’Arxiu Central).
- Formació i cursos específics sobre administració pública, gestió documental i eines arxivístiques (acreditar cursos de formació en hores).
- Altres aspectes que siguin valorables d’acord amb les funcions del lloc de treball.
- Disposar de capacitat de planificació i organització, comunicació efectiva, aprenentatge permanent i millora continua, influencia i persuasió, anàlisis i resolució de problemes, orientació eficient als resultats i al servei, flexibilitat i gestió del canvi, treball en equip i transversal .
- Per tal d’afavorir el percentatge de la plantilla que ha d’estar cobert amb persones discapacitades, es tindrà en compte en la valoració de les candidatures les persones que acreditin la condició de discapacitat en grau superior al 33%.
- Així mateix, des de perspectiva de gènere, es valorarà positivament la participació de persones de gènere subrepresentat.
- Procediment de selecció
El procediment de selecció consistirà en:
- Anàlisi del currículum (valoració de l’experiència prèvia, titulació, formació i altra informació sobre la trajectòria professional que sigui rellevant per al procediment). Cal indicar les hores de formació al currículum.
- En funció de l’estudi del currículum, les persones candidates millor valorades seran convocades a una prova escrita i a una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum vitae i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.
- Abans de la incorporació de la persona seleccionada, serà necessària la realització d’una revisió mèdica laboral en relació als riscos inherents i específics del lloc de treball.
- Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció per no tenir els requisits de participació o no acreditar-los, quan escaigui, o en funció dels resultats obtinguts en les diferents fases del procés de selecció.
- El lloc objecte de convocatòria podrà ser declarat desert si l’òrgan de selecció considera que, malgrat l’existència de persones candidates que reuneixin els requisits mínims exigits, cap és considerada adient per al lloc.
- Presentació de currículums i termini
Les persones interessades que vulguin participar en el procés hauran de presentar:
- El document de sol·licitud V.07 (model disponible a la pagina web d’Infraestructures.cat)
- El currículum vitae*, al més detallat possible, assenyalant les titulacions, la formació i l’experiència professional, així com altres aspectes rellevants per al lloc de treball.
- Per una correcta valoració del currículum cal tenir en compte el següent: en quan formació cal especificar l’any de realització dels cursos i la durada dels mateixos; pels coneixements de llengua catalana, cal fer constar si es disposa del nivell requerit a l’oferta; en quant a l’experiència professional cal fer una descripció detallada de les funcions realitzades en els llocs ocupats i detallar el temps d’inici i fi de la relació contractual.
- Les persones candidates rebran un breu formulari online. Superada aquesta fase, seran convocades a una prova escrita i/o una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el CV i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.
En cas de requeriment caldrà aportar els originals de les certificacions acreditatives de les titulacions, formació i experiència laboral esmentades al currículum.
Les persones interessades han d’inscriure's des de la pàgina web d'Infraestructures.cat:
https://infraestructures.gencat.cat/?page=oferta-laboral
Qualsevol dubte o aclariment es pot consultar enviant correu a l’ l’atenció del Departament de Gestió de Persones: [email protected], indicant en l’assumpte la referència de l’anunci.
La informació sobre el resultat del procediment de selecció serà consultable a la pàgina web d’Infraestructures.cat.
Atenent al volum de candidatures que es preveu que es presentin, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades i/o realitzin proves.
- Constitució de Borsa de treball
Aquelles persones que hagin superat les proves selectives passaran a formar part d'una llista d'espera per cobrir possibles vacants, substitucions i necessitats de personal de caràcter temporal. Aquestes llistes estaran ordenades per valor de puntuació, inclosa la valoració dels mèrits, i tindrà una vigència màxima de dos anys.
El procés per a la selecció de personal laboral temporal del sector públic està estrictament sotmès al dret administratiu i li resulten d’aplicació les previsions del TREBEP i li són d’aplicació els principis de selecció per a l’ocupació pública.
Contra aquest acte administratiu, la persona interessada pot interposar potestativament un recurs de reposició davant el President d’I.cat (òrgan directiu de l’entitat competent en matèria de personal), en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament un recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats Contenciosos Administratius en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.
D’acord amb Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU (Infraestructures.cat) és la responsable del tractament de les dades personals proporcionades. La finalitat del tractament és la recollida de les seves dades esdevé un requisit necessari amb l’objectiu i finalitat de portar a terme els processos de selecció convocats per Infraestructures.cat.
Les dades tractades seran les imprescindibles per tramitar els processos de selecció (nom, DNI, telèfon, email, Dades acadèmiques, etc.) i seran conservades durant el temps necessari de prestació del servei per part dels treballadors/es de l’empresa proveïdora, considerant els terminis de prescripció d’accions de responsabilitat. Transcorreguts aquests terminis en cada cas, la informació deixarà de conservar-se i serà destruïda.
Us informem que, en el cas d’ofertes de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms o DNI serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d’oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació
L’interessat/da és el responsable de la veracitat i correcció de les dades que faciliti i té la facultat d'exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat i oposició, adreçant-se per escrit al Delegat de Protecció de Dades d’Infraestructures.cat, al Carrer dels Vergós, 36-42, 08017 Barcelona, o bé per correu electrònic a [email protected], per a la qual cosa caldrà adjuntar còpia del DNI o un altre document que n’acrediti identitat. En cas de no estar d'acord amb el tractament, també té dret a acudir a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
VivaGym
Barcelona, ES
Técnico/a AA.DD. y S.F. en VivaGym Sagrada Familia
VivaGym · Barcelona, ES
Funciones
- Será el encargado/a de preparar, coordinar e impartir actividades de clases colectivas según los estándares de calidad requeridos por la compañía, constantemente enseñando, asesorando y animando a los socios/as a que participen en la actividad, mejorando la salud del cliente, aumentando la motivación y contribuyendo a su diversión.
- Atención al cliente en recepción y sala fitness.
- Contrato indefinido a jornada parcial.
- Posibilidad de desarrollo profesional.
- Formación continua.
- Estabilidad laboral.
- TAFAD (Técnico Actividades Física, Animación y Deporte).
- ROPEC
- Formación en Aefa-Les Mills (Body Pump, Body Combat, etc).
- Formación en Ciclo-Indoor
- Conocimientos técnicos, habilidades para sociabilizarse, don de gentes y excelente trato al cliente.
- Capacidad de trabajo en equipo, buena imagen y apasionado/a del deporte.
- Experiencia demostrada impartiendo clases colectivas.
HR Support Technician
14 de gen.Nuclio Talent
Barcelona, ES
HR Support Technician
Nuclio Talent · Barcelona, ES
Excel Fintech
Desde Nuclio Talent buscamos a un/a HR Support Technician para una Fintech internacional y formar parte de un emocionante proyecto en Barcelona.
Misión:
Dar soporte a la gestión adecuada de los procesos de administración de personal, asegurando el desarrollo de actividades relacionadas con el cumplimiento de las obligaciones laborales y la gestión presupuestaria del departamento.
¿Cuáles son las funciones y responsabilidades de un/a HR Support Technician?
- Dar soporte en la preparación y elaboración de nóminas, así como la gestión de incidencias, cálculos y variables que afectan a las mismas.
- Realizar la contabilidad de gastos de personal, cuadre de seguros sociales e impuestos.
- Apoyo al control presupuestario del departamento: seguimiento de pagos de facturas y realizar el seguimiento del forecast.
- Elaboración de informes analíticos de personal, dashboards del área de People y soporte en procesos de auditorías internas y externas.
- Mantenimiento de las BBDD del departamento.
- Apoyo administrativo en la tramitación y gestión de procesos de onboarding y offboarding de empleados así como la gestión de los beneficios corporativos y apoyo a otras tareas derivadas del área de People.
¿Qué skills debo tener para ser valorado/a para la posición?
- Formación: Relaciones Laborales, Administración de Empresas, Derecho etc.
- Experiencia: Al menos 3-5 años realizando las funciones anteriormente descritas (gestión de nóminas y cálculo de variables).
- Manejo avanzado de Excel (tablas dinámicas, fórmulas etc.)
- Conocimientos: Normativa laboral española, gestión de nóminas y control presupuestario.
- Habilidades: Orientación al detalle, capacidad analítica, organización y priorización.
- Visión estratégica y adaptación a distintas situaciones
- Flexibilidad y Proactividad. Búsqueda constante de la mejora continua.
¿Por qué debería aplicar a la oferta de HR Support Technician?
- Salario: 28.000€
- Ubicación: Barcelona.
- Horario: de lunes a jueves de 9h a 18:30h y viernes de 8h a 14h o de 9h a 15h.