No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.300Informàtica i IT
1.191Comercial i Vendes
949Administració i Secretariat
877Comerç i Venda al Detall
606Veure més categories
Indústria Manufacturera
473Desenvolupament de Programari
458Enginyeria i Mecànica
448Màrqueting i Negoci
375Educació i Formació
354Dret i Legal
331Instal·lació i Manteniment
249Disseny i Usabilitat
168Sanitat i Salut
143Publicitat i Comunicació
130Art, Moda i Disseny
128Construcció
123Recursos Humans
122Arts i Oficis
81Alimentació
79Comptabilitat i Finances
75Turisme i Entreteniment
57Immobiliària
44Atenció al client
43Banca
40Producte
39Cures i Serveis Personals
37Hostaleria
36Farmacèutica
26Energia i Mineria
17Seguretat
16Assegurances
7Social i Voluntariat
7Esport i Entrenament
5Telecomunicacions
2Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0Resols
Madrid, ES
Gerente De Desarrollo De Negocio
Resols · Madrid, ES
Importante empresa del sector del Real Estate especializada en el diseño de proyectos y ejecución de obras del sector retail, selecciona al Responsable de desarrollo de negocio - Business Developer- a nivel nacional.
Rol principal: En dependencia directa de los socios de la empresa, será el Responsable del diseño y ejecución del plan comercial, la generación y cierre de oportunidades comerciales, la captación de nuevos clientes y proyectos de la compañía a nivel nacional.
Formación, experiencia y competencias Formación Licenciatura en arquitectura, ingeniería de edificación o diseño de interioresMaster y cursos de especialización en dirección de marketing y gestión comercialDominio de herramientas de gestión comercial (crm, dashboards, …)Dominio del inglés (C1 o superior) y valorables conocimientos de francés Experiencia y competencias Experiencia en desarrollo de negocio comercial en el sector del retail, restauración, workplace y/o contractExperiencia en el sector inmobiliario (constructoras y/o empresas de servicios de arquitectura e interiorismo)Networking profesional y cartera de clientesCasos de éxito comerciales contrastablesProactividad, habilidades de comunicación y capacidad para trabajar de forma autónoma Funciones y responsabilidades Investigación de mercadoCaptación de prescriptoresCaptación de clientesMarketing e Identidad corporativa (conjuntamente con el equipo de marketing y comunicación)Business plan (diseñar y ejecutar el plan de ventas: objetivos de facturación y margen) Interesados/as, enviar cv actualizado a ******
Muchas gracias y mucha suerte
Business Development Manager
13 de marçFluentbe
València, ES
Business Development Manager
Fluentbe · València, ES
Descripción de la empresa
Te unirás a una de las startups tecnológicas de más rápido crecimiento en Europa según el Financial Times (FT1000). Fluentbe ofrece soluciones lingüísticas para B2B en España, República Checa, Eslovaquia, Hungría y Polonia. Mensualmente, impartimos más de 40,000 horas de clases. Trabajamos en dos oficinas: una en Polonia y otra en España, y la mitad de nuestro equipo trabaja de forma remota. Nuestra misión es hacer que el aprendizaje de idiomas sea simple y agradable.
Descripción del empleo
- Participación activa en el diseño y optimización del sistema de ventas y la oferta de Fluentbe junto con el equipo directivo.
- Establecimiento y fortalecimiento de relaciones con los clientes más importantes, así como la personalización de soluciones según sus expectativas.
- Alcanzar los objetivos de ventas establecidos mientras se garantizan los más altos estándares de servicio al cliente.
- Desarrollo y mejora de las soluciones de Fluentbe basadas en las sugerencias y comentarios recibidos de los clientes.
- Monitoreo de la efectividad de las ventas e implementación de métodos innovadores y planes de acción en respuesta a las cambiantes demandas del mercado.
- Logras resultados medibles en la adquisición de clientes B2B y sabes cómo crear relaciones comerciales duraderas.
- Tu portafolio incluye un mínimo de cuatro años de experiencia en ventas a departamentos de recursos humanos en el sector B2B.
- Te apasiona el tema de la educación lingüística y te sientes cómodo en el área de productos lingüísticos.
- Manejas con soltura la metodología de ventas y consideras los objetivos establecidos como un desafío positivo.
- Puedes diagnosticar eficazmente las necesidades de los clientes y transformarlas en soluciones efectivas
- Te desenvuelves bien tanto en el trabajo en equipo como en la ejecución independiente de proyectos.
- Tienes sensibilidad hacia el mercado y la capacidad de adaptar la oferta a las tendencias actuales.
- Comprendes la importancia de la formación lingüística de los empleados y su impacto en la satisfacción del cliente y el desarrollo del negocio.
- Tienes éxitos documentados en ventas consultivas para grandes entidades comerciales.
- Las reuniones con clientes y la prospección son para ti una fuente de energía positiva y satisfacción.
- La comunicación y la negociación son tus competencias clave.
- Tienes experiencia práctica en el manejo de sistemas CRM.
- En tu trabajo y vida personal te guías por la filosofía de beneficios mutuos.
- Puedes comunicarte en inglés.
Ofrecemos:
- Salario base + comisión por ventas sin límite máximo.
- Trabajo remoto con la posibilidad de trabajar en la oficina.
- Horarios flexibles que te permitirán mantener un equilibrio entre vida laboral y personal.
- Impacto real en el desarrollo de los productos de Fluentbe.
- Muchas clases gratuitas de inglés/alemán.
Gerente de desarrollo de negocio
12 de marçTNC terapia
Fuenlabrada, ES
Gerente de desarrollo de negocio
TNC terapia · Fuenlabrada, ES
Gestión de cuentas Desarrollo empresarial Estrategia Gestión de ventas Empresas Negociación Comunicación Pensamiento crítico Habilidades sociales Planificación de negocios
Gerente de Desarrollo de Negocio – TNC TerapiaDescripción del puesto
Buscamos un Gerente de Desarrollo de Negocio con formación en ciencias y experiencia en el sector sanitario, especialmente en clínicas privadas en Madrid y el resto de España. La persona seleccionada será responsable de identificar y desarrollar nuevas oportunidades de negocio, establecer y fortalecer relaciones con socios estratégicos y contribuir al crecimiento de la empresa.
Responsabilidades- Identificar oportunidades de colaboración y desarrollo de negocio en el ámbito sanitario.
- Desarrollar nuevas relaciones comerciales con clínicas privadas, hospitales y otros actores clave del sector.
- Mantener y fortalecer relaciones con clientes y socios estratégicos.
- Diseñar e implementar estrategias de crecimiento alineadas con los objetivos de la empresa.
- Representar a la empresa en eventos, ferias y reuniones sectoriales.
- Analizar tendencias de mercado y competencia para detectar oportunidades de expansión.
- Garantizar el cumplimiento de los objetivos comerciales y de crecimiento establecidos.
- Formación: Licenciatura o Grado en una disciplina científica (Biomedicina, Farmacia, Biotecnología, Ciencias de la Salud, etc.). Se valorará doctorado.
- Experiencia: Mínimo 3-4 años en desarrollo de negocio en el sector sanitario.
- Red de contactos: Experiencia previa en contacto y negociación con clínicas privadas en Madrid y España.
- Habilidades: Excelentes habilidades de comunicación, negociación y relación con clientes.
- Idiomas: Nivel alto de inglés (mínimo B2, idealmente C1).
- Movilidad: Imprescindible contar con coche y permiso de conducir.
- Perfil: Persona proactiva, con pensamiento estratégico, orientación a resultados y capacidad de ejecución.
Si tienes el perfil que buscamos y quieres formar parte de un proyecto innovador en el ámbito de la nutrición oncológica de precisión, ¡esperamos tu candidatura!
Business Development Manager
11 de marçWinid Spain
Business Development Manager
Winid Spain · Barcelona, ES
Teletreball
Winid es una consultoría de adquisición de talento que ofrece Servicios de Executive Search, RPO y Soluciones de Talento.
Nuestra misión es impulsar el crecimiento y la realización tanto de personas como de organizaciones. Facilitamos a las personas la búsqueda de oportunidades inspiradoras y ayudamos a las organizaciones a identificar profesionales que las lleven al siguiente nivel. Lo logramos a través de soluciones de adquisición y desarrollo de talento centradas en las personas, la diversidad e inclusión, la innovación y la tecnología de vanguardia.
Sobre el cliente:
Empresa transitaria multimodal líder en soluciones innovadoras y sostenibles de logística integral en Europa, con gran solidez en España que colabora con clientes de diversos sectores: comercio, alimentación, industrial y automotriz.
¿Qué buscamos?
¡Queremos incorporar a un/a Business Development Manager (BDM)!
Buscamos una persona con un potente perfil comercial especializado en transporte aéreo y marítimo y experiencia previa en el sector logístico en España, Portugal, Marruecos e Italia.
Esta persona tendrá la misión del desarrollo y consolidación del producto Global Forwarding (GF), su foco estará en el desarrollo de negocio orientado a aumentar y gestionar la cartera de clientes y establecer relaciones estratégicas en el sector logístico y del transporte.
Lo que harás:
- Ampliación, gestión y desarrollo de la cartera de clientes: definirás clientes target.
- Soporte a la estructura de ventas y colaboración a nivel europeo con la división de ventas.
- Incrementar la facturación de la compañía de acuerdo a los presupuestos.
Requisitos mínimos:
- Titulación Universitaria o Ciclo Formativo de Grado Superior en Comercio Internacional o Transporte y Logística.
- Conocimiento profundo del sector: al menos 3 años de experiencia en un puesto similar, relacionado con las ventas en compañías forwarder.
Requisitos deseados:
- Conocimiento en aduanas y transitaria.
- Nivel de inglés medio - alto, valorable francés.
- Máster o MBA será un plus.
- Residencia en Madrid, Barcelona, Valencia o Bilbao ¡Somos flexibles!
¿Qué te ofrecemos?
- Plan de carrera.
- Contrato indefinido ¡Creemos en las relaciones a largo plazo!
- Teletrabajo.
- Flexibilidad en el horario de entrada y salida.
- Plan de formación continua.
- Retribución con un salario fijo competitivo y un variable.
- Retribución flexible (ticket restaurante, seguro médico privado, ticket guardería... nos adaptamos a tus necesidades vitales!)
- Descuentos de empleado
- ¡Un ambiente de trabajo excelente!
Ajax Systems
València, ES
Business Development Manager in Spain (electricity wholesale market)
Ajax Systems · València, ES
AJAX Git
Ajax Systems is an international technological company and Europe's largest security system manufacturer. In addition, the company offers solutions for video surveillance, smart homes, fire detection, and flood prevention. The product portfolio includes 180 wireless and wired devices for security and automation. Today, Ajax protects over 3.5 million users in 187 countries worldwide. The company employs 4,100 specialists.
We develop local teams because we understand local experts best comprehend market specifics. The company has sales representatives worldwide, including Italy, Spain, Germany, France, the United Kingdom, the USA, Australia, South Africa and other regions. The Global Business Development team is like-minded people who share the ambitious goals of Ajax Systems.
The best software combined with powerful hardware has forever changed the perception of security systems for users and industry professionals. Being recognized at the biggest specialized exhibitions such as IFSEC, Expoprotection and Intersec, as well as winning prestigious awards from industry-leading media like PSI magazine and GIT SECURITY, today Ajax is one of the most awarded security systems in Europe.
Ajax Systems' production includes three factories, two of which are located in Ukraine and one in Turkey. At the same time, the company's certification according to the ISO 14001 standard ensures a minimal impact of production on the environment. The selection of components for Ajax device manufacturing is determined by the presence of manufacturer declarations confirming compliance with RoHS requirements.
The company emerged against the backdrop of revolution and war. That's why resilience is the cornerstone of the brand's DNA, and the fight against evil by creating the best security and automation devices is Ajax's unwavering mission.
Ajax Systems is a Ukrainian success story, a place of incredible strength and energy.
Personality profile:
- Big personality essential
- Mandatory 3+ or more years of professional experience in Alarm Systems, video surveillance, and security in the electricity wholesale market
- Results-oriented individual showing initiative and responsibility for own results
- Highly motivated with the ability to make things happen
- Skilled negotiator: strong communication skills both on the phone and face-to-face
- Team oriented
- Well-presented, professional, reliable, and ethical
- Looking for new partners in Spain
- Collecting and analyzing the feedback from the market
- Professional presentation of the product
- Closing the sales deals
- Reaching the sales targets
- Supporting the wider needs of business development as required
- Competitive salary + bonuses;
- A strong and well-coordinated team of professionals;
- Ambitious tasks and challenges;
- Opportunity to grow and develop
Let's become a part of the team that creates in Ukraine a smart and useful global product.
PS.: Please, send your CV in English
Ajax Systems
Madrid, ES
Business Development Manager in Spain (electricity wholesale market)
Ajax Systems · Madrid, ES
AJAX Git
Ajax Systems is an international technological company and Europe's largest security system manufacturer. In addition, the company offers solutions for video surveillance, smart homes, fire detection, and flood prevention. The product portfolio includes 180 wireless and wired devices for security and automation. Today, Ajax protects over 3.5 million users in 187 countries worldwide. The company employs 4,100 specialists.
We develop local teams because we understand local experts best comprehend market specifics. The company has sales representatives worldwide, including Italy, Spain, Germany, France, the United Kingdom, the USA, Australia, South Africa and other regions. The Global Business Development team is like-minded people who share the ambitious goals of Ajax Systems.
The best software combined with powerful hardware has forever changed the perception of security systems for users and industry professionals. Being recognized at the biggest specialized exhibitions such as IFSEC, Expoprotection and Intersec, as well as winning prestigious awards from industry-leading media like PSI magazine and GIT SECURITY, today Ajax is one of the most awarded security systems in Europe.
Ajax Systems' production includes three factories, two of which are located in Ukraine and one in Turkey. At the same time, the company's certification according to the ISO 14001 standard ensures a minimal impact of production on the environment. The selection of components for Ajax device manufacturing is determined by the presence of manufacturer declarations confirming compliance with RoHS requirements.
The company emerged against the backdrop of revolution and war. That's why resilience is the cornerstone of the brand's DNA, and the fight against evil by creating the best security and automation devices is Ajax's unwavering mission.
Ajax Systems is a Ukrainian success story, a place of incredible strength and energy.
Personality profile:
- Big personality essential
- Mandatory 3+ or more years of professional experience in Alarm Systems, video surveillance, and security in the electricity wholesale market
- Results-oriented individual showing initiative and responsibility for own results
- Highly motivated with the ability to make things happen
- Skilled negotiator: strong communication skills both on the phone and face-to-face
- Team oriented
- Well-presented, professional, reliable, and ethical
- Looking for new partners in Spain
- Collecting and analyzing the feedback from the market
- Professional presentation of the product
- Closing the sales deals
- Reaching the sales targets
- Supporting the wider needs of business development as required
- Competitive salary + bonuses;
- A strong and well-coordinated team of professionals;
- Ambitious tasks and challenges;
- Opportunity to grow and develop
Let's become a part of the team that creates in Ukraine a smart and useful global product.
PS.: Please, send your CV in English
Business Development Manager
8 de marçPayDirection
Marbella, ES
Business Development Manager
PayDirection · Marbella, ES
PHP HTML AJAX JSON xml Programación Desarrollo web Back-End Doctrine Programación orientada a objetos (POO) Fintech
About Paydirection
Paydirection is a leading payments consultancy firm specializing in configurations,
optimization, and bespoke payment solutions for our clients. Our mission is to help
businesses enhance their payment processes, streamline operations, and maximize
efficiency.
Role Overview
We are looking for a driven and results-oriented Business Development Manager with a
strong passion for sales and client relationship management. The ideal candidate will
have a solid background in account management and business development, with a
keen interest in payments consultancy services. This role involves identifying new
business opportunities, nurturing client relationships, and ensuring satisfaction
post-onboarding and will be a leading role within the Commercial Team.
Key Responsibilities
- Proactively research, identify, and engage with potential clients to uncover new business opportunities and expand Paydirection’s market presence.
- Develop a deep understanding of customer needs to effectively promote and sell Paydirection’s current and future service offerings.
- Build and maintain strong, long-term relationships with clients, ensuring satisfaction and identifying opportunities for further collaboration.
- Manage and optimize the sales pipeline, collaborating with internal teams to successfully convert leads into long-term customers.
- Lead contract negotiations to secure mutually beneficial agreements while maintaining positive business relationships.
- Represent Paydirection at industry events, conferences, and networking opportunities to enhance visibility and credibility.
- Maintain and grow a strong network within the iGaming sector while staying updated on industry trends, competitor activities, and regulatory changes.
- Design and implement a structured client feedback and satisfaction survey to measure and improve service delivery.
- Utilize a data-driven approach to assess sales performance, client engagement, and market trends, translating insights into actionable strategies.
- Provide detailed reports and insights to the CCO on business development progress, client feedback, and overall market opportunities.
- Collaborate cross-functionally with internal teams to align business strategies and achieve growth targets.
- Stay up to date with emerging trends in payment solutions, particularly PaymentIQ, and adapt sales strategies accordingly.
Qualifications & Experience
- Proven track record in business development, sales, or account management within the payments or fintech industry.
- Experience and knowledge of PaymentIQ or similar payment platforms is a strong advantage.
- Excellent relationship management skills with a customer-centric approach to sales and service delivery.
- Highly analytical mindset with the ability to interpret data and translate insights into sales strategies.
- Strong negotiation and communication skills, with the ability to influence decision-makers.
- Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment with a proactive and self-motivated attitude.
- Willingness to continuously learn and adapt to industry changes and emerging technologies.
Why Join Paydirection?
- Be part of a fast-growing, innovative payments consultancy firm with exciting growth opportunities.
- Work closely with industry experts and gain valuable experience in the evolving payments landscape.
- Competitive salary and performance-based incentives.
- Opportunity to make a meaningful impact in a dynamic and rapidly changing industry.
If you are an ambitious sales professional with a passion for payments and client
success, we would love to hear from you!
How to Apply: Send your CV and a brief cover letter to [email protected]
Revolut
Madrid, ES
Business Development Manager (Retail Partnerships)
Revolut · Madrid, ES
TSQL
About Revolut
People deserve more from their money. More visibility, more control, and more freedom. Since 2015, Revolut has been on a mission to deliver just that. Our powerhouse of products — including spending, saving, investing, exchanging, travelling, and more — help our 50+ million customers get more from their money every day.
As we continue our lightning-fast growth, 2 things are essential to our success: our people and our culture. In recognition of our outstanding employee experience, we've been certified as a Great Place to Work™. So far, we have 10,000+ people working around the world, from our offices and remotely, to help us achieve our mission. And we're looking for more brilliant people. People who love building great products, redefining success, and turning the complexity of a chaotic world into the simplicity of a beautiful solution.
About The Role
Encouraged to break new frontiers, Business Development at Revolut is at the front line of diversifying and increasing profit for the business. These teams work across industries and areas to present various creative options for new revenue streams.
Responsible for every pitch from inception to delivery, they also ensure that all new ideas are viable from a business perspective. Though individual specialists are spread across the business, supporting different teams in their growth, they still come together as a function to align on key areas as often as necessary.
We’re looking for a Business Development Manager to work within the Global Business Retail and Premium teams. You'll own and drive strategic business development initiatives for our product partnerships, manage Revolut’s paid plan offerings, and lead strategic counterparty relationships globally.
We need a sharp mind who can understand every aspect of our features, relentlessly pursue new opportunities, close existing deals in the pipeline, and always push projects to implementation.
Up to shape the future of finance? Let's get in touch.
What You’ll Be Doing
- Differentiating Revolut’s offering by proposing/working on new products, aiming to increase engagement and improve profitability
- Using analytics to optimise partnerships and collaborate with Operations to refine processes and drive efficiency
- Managing high-impact relationships in the UK, EU, and globally with sophisticated bank and non-bank financial institutions
- Acting as an owner and point of contact for these relationships internally, and representing Revolut externally
- Developing new products and features with partners to continue Revolut’s hyper-growth
- Working with key product teams across the business to improve engagement and profitability
- Negotiating with partners to offer Revolut features to customers around the world
- Analysing problems to develop root-cause analysis and coming up with ground-breaking solutions
- Experience in a fast-paced start-up
- Solid analytical skills
- Experience within a tech/fintech company with retail/lifestyle partnerships
- Experience in negotiation and deal-making to build valuable partnerships
- Demonstrated ability to construct, analyse, and deliver new business lines and products
- Fluency in English with impeccable communication and presentation skills
- Excellent business acumen and interpersonal skills
- Natural curiosity and a will to make an impact
- A passion for the financial services industry
- Expertise in SQL
Important notice for candidates:
Job scams are on the rise. Please keep these guidelines in mind when applying for any open roles.
- Only apply through official Revolut channels. We don’t use any third-party services or platforms for our recruitment.
- Always double-check the emails you receive. Make sure all communications are being done through official Revolut emails, with an @revolut.com domain.
By submitting this application, I confirm that all the information given by me in this application for employment and any additional documents attached hereto are true to the best of my knowledge and that I have not wilfully suppressed any material fact. I confirm I have disclosed if applicable any previous employment with Revolut. I accept that if any of the information given by me in this application is in any way false or incorrect, my application may be rejected, any offer of employment may be withdrawn or my employment with Revolut may be terminated summarily or I may be dismissed. By submitting this application, I agree that my personal data will be processed in accordance with Revolut's Candidate Privacy Notice
BOROLEO
Madrid, ES
Gerente de Desarrollo de Negocios – Mercado de Agua para Riego
BOROLEO · Madrid, ES
Una empresa líder en tecnología avanzadas para el tratamiento del agua, busca un Gerente de Desarrollo de Negocios – Mercado de Agua para Riego para impulsar el desarrollo del mercado y establecer relaciones estratégicas dentro de la industria. Este rol se centra en expandir oportunidades de negocio en los sectores agrícolas (interiores y exteriores), promoviendo soluciones innovadoras para el tratamiento del agua y brindando apoyo a socios y distribuidores. La posición reporta directamente al Líder del Vertical de Agua para Riego.
Este puesto ofrece una oportunidad emocionante para contribuir a una industria en crecimiento con tecnología innovadora que mejora la calidad del agua y la productividad agrícola. Si tienes pasión por la innovación y las soluciones sostenibles en riego y agricultura, te invitamos a postularte.
Responsabilidades Principales
- Impulsa el crecimiento del negocio identificando nuevas oportunidades, gestionando clientes potenciales y administrando cuentas.
- Promociona y vende productos a través de presentaciones, demostraciones, capacitaciones y eventos de la industria.
- Brinda soluciones técnicas, supervisa la implementación de proyectos y mejora la satisfacción del cliente.
- Colabora con socios, monitorea la actividad de ventas y supera los objetivos de crecimiento.
- Mínimo 5 años de experiencia en agricultura, horticultura o riego, con al menos 3 años en ventas o desarrollo de negocios.
- Relaciones establecidas con productores, distribuidores de equipos de riego, constructores de invernaderos y consultores del sector.
- Experiencia comprobada en ventas a cuentas clave globales y gestión de propuestas complejas.
- Excelentes habilidades de comunicación y negociación.
- Dominio del inglés y español (preferido).
- Conocimientos básicos de agronomía, morfología del suelo y fisiología vegetal (deseable).
- Licenciatura en Agronomía, Ciencias Agrícolas, Riego, Biología, Fisiología Vegetal, Química o campos afines.
- Formación adicional en ventas o certificaciones relacionadas serán un plus.
Madrid