No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.255Informàtica i IT
1.101Comercial i Vendes
1.060Administració i Secretariat
947Comerç i Venda al Detall
645Veure més categories
Desenvolupament de Programari
559Indústria Manufacturera
477Enginyeria i Mecànica
425Educació i Formació
379Dret i Legal
313Màrqueting i Negoci
294Publicitat i Comunicació
273Instal·lació i Manteniment
262Disseny i Usabilitat
177Sanitat i Salut
162Comptabilitat i Finances
159Recursos Humans
155Construcció
112Art, Moda i Disseny
110Hostaleria
103Arts i Oficis
97Immobiliària
89Alimentació
81Turisme i Entreteniment
70Atenció al client
56Cures i Serveis Personals
46Producte
39Banca
33Seguretat
29Farmacèutica
25Social i Voluntariat
19Energia i Mineria
15Esport i Entrenament
6Telecomunicacions
3Assegurances
2Agricultura
1Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Cloud Coumputing
WikipediaTelefónica
TTech_IT Transformation Project Expert - Order Management
Telefónica · Madrid, ES
Teletreball API Agile Scrum Cloud Coumputing IoT ITIL ERP Big Data
Enviar candidatura ahora »
Fecha: 18 mar 2025
Ubicación: MADRID, ES
Empresa: Telefónica
¿QUÉ ES TELEFÓNICA TECH?
Telefónica Tech es la compañía líder en trasformación digital del Grupo Telefónica. Contamos con una amplia oferta de servicios y soluciones tecnológicas integradas de Ciberseguridad, Cloud, IoT, Big Data, Inteligencia Artificial y Blockchain, con la que acompañamos a nuestros clientes en su transformación digital.
Somos un grupo de más de 6200 personas valientes que trabajamos a diario desde distintos puntos del mundo para alcanzar la excelencia, a través de un liderazgo basado en la transparencia y en el espíritu de equipo. Si te identificas con nuestros pilares, ¡estamos deseando conocerte!
www.telefonicatech.com
¿QUÉ HACEMOS EN EL EQUIPO?
El equipo de IT System & Processes está liderando un ambicioso plan de transformación de sistemas, con entregables continuos que ayuden a digitalizar la manera en la que trabajamos extremo a extremo para que sigamos siendo una empresa líder.
Nuestros objetivos fundamentales son:
- Definir y evolucionar el Mapa de Sistemas para los negocios de Cloud y Cybersecurity
- Creación y ejecución del Plan Director de Sistemas con todas las iniciativas necesarias para soportar la estrategia de corto/medio/largo plazo de la compañía
- Desplegar una arquitectura abierta, data-driven y API FIRST
- Liderazgo de todos los proyectos de transformación de sistemas
- Operación y Mantenimiento
- Mejora continua y Automatización
- Y lo más importante, encantar a nuestros clientes (internos y externos).
¿CÓMO SERÁ TU DÍA A DÍA?
Tu misión será asegurar y acelerar la transformación del modelo de relación con nuestros clientes (internos/externos), canales y partner, exponiendo capacidades de nuestras herramientas “core” de sistemas a través de un único portal. Entre las tareas bajo tu responsabilidad se encuentran:
- Coordinación de los proyectos de transformación asociados a la iniciativa de order management.
- Gestionar los requerimientos del proyecto, analizando la viabilidad y evaluación de necesidades/impacto.
- Implementación y ejecución de metodologías estándar de gestión de proyectos.
- Establecer objetivos y planes operativos para el equipo así como operar dentro de los parámetros presupuestarios.
- Identificar y abordar proactivamente los riesgos y problemas del proyecto.
- Encontrar soluciones eficientes y pragmáticas a los bloqueos y ayudar a establecer procesos ágiles dentro de los equipos, utilizando tanto metodologías Waterfall como Agile para impulsar proyectos.
- Impulsar nuevas iniciativas tecnológicas desde la "idea" hasta la implementación, incluyendo el desarrollo de casos de negocio y medición del retorno de la inversión.
Experiencia
- Tienes habilidades avanzadas en gestión de proyectos y puedes gestionar proyectos complejos y priorizar conforme a las necesidades de las áreas.
- Tener amplia experiencia en implementación proyectos grandes y complejos.
- Tienes excelentes habilidades de gestión stakeholders, comunicación verbal y escrita.
- Utilizas las mejores prácticas y metodologías para garantizar la gestión de la demanda y la planificación.
- Tienes experiencia en la gestión de presupuestos.
- La experiencia en implementación de proyectos de order management (COM / SOM) será un plus.
Formación superior técnica o negocios (Ingeniería Informática, Ingeniería de Telecomunicaciones, Licenciatura en Administración de Empresas o similar).
Valoraremos:
- Máster (preferente en negocio).
- Certificaciones como ITIL, SCRUM, PMP
Necesitamos que conozcas
- Herramientas de gestión de proyectos.
- Metodologías de gestión de proyectos (Agile, Waterfall....)
- Conocimientos de sistemas de Order Management (pj, Vlocity, Service Now)
- Conocimientos de sistemas BSS, OSS y ERP
- Cloud y Cybersecurity
- Operaciones IT y negocio
- Finanzas
- Ingles Alto
- Habilidad de influencia para obtener el compromiso de otros y fomentar la colaboración.
- Habilidades de comunicación, tanto orales como escritas.
- Capacidad de liderazgo e influencia para crear un equipo de proyecto unificado y motivado.
- Capacidad analítica, para toda de decisiones basada en datos.
- Capacidad de negociación
- Medidas de conciliación y flexibilidad horaria.
- Formación continua y certificaciones.
- Modelo híbrido de teletrabajo.
- Atractivo paquete de beneficios sociales.
- Excelente ambiente de trabajo dinámico y multidisciplinar.
- Programas de voluntariado.
Estamos convencidos/as de que los equipos diversos e inclusivos son más innovadores, transformadores y consiguen mejores resultados.
Por ello promovemos y garantizamos la inclusión de todas las personas sin importar género, edad, orientación e identidad sexual, cultura, discapacidad o cualquier otra condición
¡Queremos conocerte! 😊
Enviar candidatura ahora »
Appian
Sevilla, ES
Solution Engineering Analyst
Appian · Sevilla, ES
Cloud Coumputing
Here at Appian, our core values of Respect, Work to Impact, Ambition, and Constructive Dissent & Resolution define who we are. In short, this means we constantly seek to understand the best for our customers, we go beyond completion in our work, we strive for excellence with intensity, and we embrace candid communication. These values guide our actions and shape our culture every day. When you join Appian, you'll be part of a passionate team that's dedicated to accomplishing hard things.
Solution Engineering Analyst
Location: Seville, Spain
Are you passionate about delivering great customer experiences? Are you a people person with excellent organizational and communication skills? Do you thrive in a fast-paced environment with a diversity of challenges?
Appian’s Solution Engineering team is growing! This role demands someone with comfort in both business process and customer service. We are looking for someone who is enthusiastic about learning and thrives at creating and executing business processes that enhance customer experience.
About You:
- You are a people-person with a passion for customer experience.
- You build collaborative and constructive working relationships with many people, across many functions.
- You are vocal and solution-oriented when you identify business processes that do not align with great customer experience.
- You have a high level of attention to detail, strong organization skills and technical aptitude.
- You have an associate or bachelor’s degree (STEM is a plus). You are a fast learner who can work independently.
- You are a multi-tasker, able to effectively juggle and prioritize work across a wide variety of tasks.
- You have excellent verbal and written communication skills. Ability to speak multiple languages is a plus.
- Manage delivery of software and the onboarding experience for new Appian customers and partners.
- Configure application sites for new Appian Cloud customers based on provisioning parameters in their contracts.
- Assist customers and partners with accessing secure Appian Community features.
- Coordinate with Appian’s management team and customers to schedule maintenance activities on customers’ Appian Cloud instances.
- Manage scheduling for 24x7 on-call rotations
- Work an adjusted schedule, possibly until midnight or later, on the last days of each quarter to support delivery of software.
At Appian, you will help us build our award-winning PaaS product that enables business people to build cloud and mobile enterprise applications with flexible, visual models instead of custom code. Appian discovers and unites enterprise data, connects users through social and collaborative engagement in the context of business data, and provides the leading suite of business process technology to enable rapid application development and optimization in every industry.
Tools and Resources
- Training and Development: During onboarding, we focus on equipping new hires with the skills and knowledge for success through department-specific training. Continuous learning is a central focus at Appian, with dedicated mentorship and the First-Friend program being widely utilized resources for new hires.
- Growth Opportunities: Appian provides a diverse array of growth and development opportunities, including our leadership program tailored for new and aspiring managers, a comprehensive library of specialized department training through Appian University, skills based training, and tuition reimbursement for those aiming to advance their education. This commitment ensures that employees have access to a holistic range of development opportunities.
- Community: We’ll immerse you into our community rooted in respect starting on day one. Appian fosters inclusivity through our 8 employee-led affinity groups. These groups help employees build stronger internal and external networks by planning social, educational, and outreach activities to connect with Appianites and larger initiatives throughout the company.
Appian is a software company that automates business processes. The Appian AI-Powered Process Platform includes everything you need to design, automate, and optimize even the most complex processes, from start to finish. The world's most innovative organizations trust Appian to improve their workflows, unify data, and optimize operations—resulting in better growth and superior customer experiences. For more information, visit appian.com. [Nasdaq: APPN]
Follow Appian: Twitter, LinkedIn.
Appian is an equal opportunity employer that strives to attract and retain the best talent. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to any characteristic protected by applicable federal, state, or local law.
Appian provides reasonable accommodations to applicants in accordance with all applicable laws. If you need a reasonable accommodation for any part of the employment process, please contact us by email at ReasonableAccommodations@appian.com. Please note that only inquiries concerning a request for reasonable accommodation will be responded to from this email address.
Appian's Applicant & Candidate Privacy Notice
Deloitte
Managed Detection and Response Analyst (MDR) - SOC Team
Deloitte · Madrid, ES
Teletreball Cloud Coumputing
¿Te imaginas participando en la transformación de las principales organizaciones nacionales e internacionales?
En Deloitte estamos comprometidos con generar un impacto en la sociedad, en nuestros clientes y en ti
Buscamos perfiles senior para incorporarse como Nivel 2 y Nivel 3 al CyberSOC de Deloitte, específicamente al equipo MDR, dentro de Operaciones.
📍 Madrid, Sevilla, Barcelona, Valencia, Bilbao.
¿Cómo será tu día a día?
- Investigarás y manejarás alertas de seguridad generadas por las diferentes herramientas, incluidas todas las acciones de respuesta aprobadas previamente con el cliente.
- Investigarás las alertas de seguridad planteadas por cualquier otra parte interesada interna y externa.
- Apoyarás y adaptarás la creación de playbooks de N1 y N2 de MDR específicos según las necesidades del cliente.
- Monitorearás los tickets y ajustarás las tasas de falsos positivos en función de la información proporcionada por el cliente. Incluyendo alertas provenientes de herramientas como NDR y EDR.
- Crearás/modificarás dashboards de seguridad en SIEM del cliente.
- Implementarás y adaptarás reglas de detección para monitoreo del EDR trabajando con el equipo del cliente y Threat Modeling.
- Crearás y adaptarás informes técnicos, utilizando las herramientas del cliente cuando sea necesario.
- Gestionarás las solicitudes de seguridad de cliente, como la extracción de datos de los registros, el aumento del contexto de alerta y la formulación de recomendaciones precisas de incidentes adaptadas a las estrategias de contención y remediación.
- Nivel medio-alto de inglés.
- Al menos 1 año de experiencia demostrada con gestión de alertas.
- Conocimiento de al menos dos de las tecnologías aceptadas por el servicio (Cortex XDR, Crowdstrike, Microsoft Defender for Endpoint, SentinelOne, Darktrace,Vectra...)
- Conocimiento sobre MITRE.
- Conocimiento de redes, entendimiento de redes, subredes, cloud, entornos virtuales.
- Conocimientos de eventos sistema operativo, qué es Event Viewer.
- Conocimientos básicos de forense, saber que es una tabla MFT, saber lo que son los EVTX…
- Conocimientos sobre amenazas, APTs, técnicas, tácticas y protocolos usados por los atacantes.
- Saber gestionar un IR, a nivel básico, qué acciones llevar a cabo y cómo se han de ejecutar.
🤩 Proyectos de alto impacto donde tendrás un largo recorrido y aprendizaje
☯️ Un día a día híbrido-flexible: tendrás horario flexible y un buen equilibrio entre el teletrabajo y el trabajo en equipo en nuestras oficinas o las de nuestros clientes
⚽ Buen ambiente dentro y fuera de la oficina: disfrutarás de varios teambuildings al año, actividades culturales y deportivas… ¡y mucho más!
🧘♀️ Bienestar integral: cuídate con nuestro programa de salud física, mental y financiera… ¡y con equipo médico en las oficinas!
🤲 Impacto social: Podrás apuntarte a una gran cantidad de voluntariados de alcance nacional e internacional y a proyectos pro-bono con los que poner tu tiempo y talento al servicio de quienes más lo necesitan
🗣️ Cultura del feedback y aprendizaje continuo: crecerás en un entorno inclusivo donde la igualdad de oportunidades y tu plan personalizado de formación impulsarán tu desarrollo. ¿Ya te visualizas en la Deloitte University de París?
🤝 Beneficios exclusivos por ser parte de Deloitte: podrás disfrutar de un gran catálogo de beneficios y de un completo plan de retribución flexible
Si te gusta lo que lees, estos son tus próximos pasos:
- Aplica a la oferta haciendo clic en ‘Enviar candidatura ahora’ y completa tu perfil.
- Si encajas en el puesto, nuestro equipo de talento te contactará para conocerte mejor.
Meliá Hotels International
Illes Balears, ES
Night Auditor - Hotel Innside Palma Bosque
Meliá Hotels International · Illes Balears, ES
Cloud Coumputing
“El mundo es tuyo con Meliá”
Descubre un camino sin fronteras en Meliá, donde las posibilidades de crecimiento y desarrollo son infinitas. Sumérgete en un viaje que te llevará a trabajar en diversos países y a ser parte de nuestra extensa familia global 🚀
Descrube algunos de los beneficios que te ofrecemos:
- My MeliáRewards: Participa en nuestro exclusivo programa de fidelidad, disfrutando de beneficios y ventajas únicas.
- My MeliáBenefits: Aprovecha la retribución flexible y descuentos exclusivos en una amplia variedad de productos y servicios, promoviendo un estilo de vida activo y saludable.
En meliá Hotels International estamos buscando un/a recepcionista de turno noche, para nuestro Hotel Innside Palma Bosque.
¡Si tienes inquietudes y quieres crecer profesionalmente, este es tu proyecto! En Meliá Hotels International.
¿Cuáles serán tus principales funciones?
- Conocer los procedimientos operacionales y los estándares de servicio correspondientes a tu departamento.
- Informar al huésped de los servicios que presta el hotel y atender cuaquier solicitud por su parte.
- Llevar a cabo de forma satisfactoria los procesos de check-in y check-out de los clientes.
- Realización de up-selling según programa establecido por la compañía.
- Intentar fidelizar al cliente a través de las herramientas que la empresa le provee.
- Experiencia en puesto similar 1-2 años en hoteles de 4*-5*.
- Formación en Turismo, Relaciones Públicas, alojamiento o similar.
- Orientación al cliente, al detalle y a la excelencia.
- Conocimiento del sistema Opera Cloud o Sihot
- Inglés nivel alto, valorable segundo idioma (i.e. Francés o Alemán)
- Proactividad y dinamismo
- Iniciativa y trabajo en equipo
- Residencia en la provincia vacante
Grandes profesionales que hacen el día a día más fácil y excepcional. Desde el recién llegado hasta el más veterano, tod@s ell@s reúnen unas cualidades únicas e importantes que hacen que trabajar en Meliá sea una oportunidad de crecimiento constante y un pasaporte para crear tu futuro donde quieras.
Nuestra calidez, cercanía y pasión por lo que hacemos, hace que trabajar en Melia sea una experiencia inolvidable, llena de momentos emotivos y siempre con la sensación que perteneces a una gran familia en la que contamos con gente como tú, gente VIP.
En Meliá Hotels International apostamos por la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral, contando con el compromiso de la dirección y con los principios contenidos en las políticas de Recursos Humanos. Asimismo, nos importa la difusión entre toda la plantilla de una cultura empresarial comprometida con la igualdad efectiva, y la sensibilización de sobre la necesidad de actuar conjunta y globalmente.
Impulsamos nuestro compromiso con la igualdad y la diversidad, evitando cualquier tipo de discriminación, especialmente, la relacionada con motivos de discapacidad, raza, religión, género o edad. Creemos que la diversidad y la inclusión entre nuestras personas trabajadoras es fundamental para nuestro éxito como compañía global.
Además, apostamos por el crecimiento sostenible de nuestro sector a través de un gran equipo humano socialmente responsable. En este sentido, nuestro lema es “Hacia un futuro sostenible, desde un presente responsable” Gracias a todos/as los colaboradores/as lo hacemos posible.
Para protegerte y evitar fraudes en los procesos de selección, te invitamos a consultar nuestras recomendaciones en la página "Protege tu candidatura".
Si quieres ser “Very Inspiring People“, síguenos en:
INSTAGRAM – TIKTOK – LINKEDIN – INDEED – GLASSDOOR
Axiom Software Solutions
Liguria, ES
Digital Health Data Engineer
Axiom Software Solutions · Liguria, ES
Python TSQL Azure Docker Cloud Coumputing Kubernetes AWS PostgreSQL Machine Learning Power BI Tableau
Job Title: Digital Health Data Engineer
Location: Remote (EU-based candidates only)
Duration: 6-12 months contract
We are looking for an outstanding digital health data engineer whose responsibilities will include:
Position Summary: We are seeking a Digital Health Data Engineer with expertise in analysing multimodal time-series data from biosensors (e.g., accelerometer, ECG, PPG, EEG) and developing advanced data pipelines for digital health applications. The ideal candidate will have experience with Python, cloud-native solutions (AWS, Azure, GCP), machine learning, and familiarity with generative AI (Gen AI) and large language models (LLMs), focusing on the development of digital biomarkers. This role will lead data exploration efforts, drive technical innovation, and collaborate across teams to advance healthcare solutions through the development of digital biomarkers.
3+ Years exp is required.
Responsibilities:
• Design, build, and maintain data pipelines, ensuring seamless integration and high-performance processing of large-scale datasets.
• Using large language models (LLMs) and foundation models, leveraging their capabilities for digital health applications and innovative solutions.
• Provide Python expertise, supporting team members with queries and troubleshooting, while driving best practices in code quality and development.
• Manage and optimize cloud infrastructure (AWS and Azure), including databases, Kubernetes clusters, AWS Bedrock, Athena, and S3 integration.
• Drive technical innovation by implementing generative AI technologies such as RAG (Retrieval-Augmented Generation) and exploring applications in digital health data.
• Communicate results through reports, presentations, and documentation.
Requirements
Qualifications:
Required:
• Bachelor´s degree with at least 5 years of industry experience or a Master’s degree with at least 3 years of industry experience in Computer Science, Data Science, Bioinformatics, or a related quantitative field.
• Strong and proficient in Python, with the ability to mentor and assist the team in solving complex Python-related queries.
• Experience in data visualization for complex datasets, especially of large-scale datasets and time series data, with a strong understanding of tools and techniques such as Tableau, Power BI, or similar platforms for presenting insights effectively.
• Expertise in SQL, PySpark, and Dask for data engineering and analysis.
• Proficiency in working with relational and cloud databases, including PostgreSQL and Redshift.
• Strong background in machine learning, especially for large datasets.
• Familiarity with healthcare systems, digital health, and cloud technologies (AWS, Azure, GCP, Snowflake).
• Experience in digital health, physiological signal processing, and bioinformatics.
• Excellent communication skills for collaborating and presenting technical concepts.
Nice to Have:
• Experience in multimodal time-series data (e.g., Accelerometer, ECG, PPG, EEG, etc.) from biosensors.
• Knowledge of GPU computing, high-performance computing, and cloud-native applications.
• Knowledge of containerization tools like Docker and their application in deploying data workflows.
• Familiarity with cardiovascular, neuroscience, or epidemiology data.
• Experience in FDA submissions, validation, and working within GxP environments.
Enterprise Architect
NovaAxiom Software Solutions
London, ES
Enterprise Architect
Axiom Software Solutions · London, ES
Agile Azure Cloud Coumputing SaaS DevOps
Role: Enterprise Architect
Job Type: Contract
Day Rate: £500 per day (inside IR35)
Duration: 6 Months
Work Location: Hybrid (Required to go to respective offices for all key meetings, Frequency – twice a month)
Work Location: London/Manchester/Bristol, UK
Job Title: Enterprise Architect
Job Summary:
We are seeking a highly skilled and experienced Enterprise Architect that designs a company’s IT structure to ensure it aligns well with the business’ organizational structure and processes. The main duties will be to act as lead consultant for technology when engaging with senior stakeholders across the business, producing enterprise architecture artefacts as required to model and document the business area being supported, developing ways to integrate the business’ IT systems, creating and implementing enterprise architecture models, briefing and working alongside Solution Architects to ensure seamless working practices, defining and documenting infrastructure solutions, and suggesting improvements to current internal functions and IT processes.
Essential Criteria:
• IT and Enterprise Architecture (EA) skills, including leadership of strategic directions/roadmaps for Enterprise scale platforms/capabilities.
• Experience of driving, delivering, and assuring technology change against a background of organisational transformation.
• Strategic engagements with stakeholders, with evidence of setting IT strategy, influencing business customers and taking a lead role to enable both IT and business change.
• Knowledge of enterprise-wide IT applications, including making use of enterprise cloud platforms – IaaS, SaaS and PaaS specifically on Microsoft Azure and Microsoft technologies.
• Past experience of engaging with external partners, contractors, vendors to ensure the successful implementation of architectural solutions.
• Strong knowledge of data design principles, modelling techniques and experience of leading the design and implementation of data architecture strategy, directing evaluation of strategies and policies to ensure business requirements are being met.
• Proficient in Agile Architecture/GDS Delivery Ways of Working by having implemented and promoted agile architecture and Government Digital Service (GDS) delivery methods to ensure efficient and effective project delivery.
• Ability to ensure compliance with authority architecture principles, standards, patterns, and guardrails.
Qualifications and Requirements:
• Bachelor’s degree in a relevant field (e.g., Computer Science, Information Technology).
• Certification in at least one enterprise architecture framework like TOGAF, Zachman, etc., and Microsoft cloud certifications.
• Proven experience of 3+ years as Enterprise Architect, preferably in the UK Public sector and operating in large, complex organizations.
• Knowledge of agile and GDS delivery practices.
• Strong understanding of integration and security technologies.
• Previous experience in data management and cloud-based architecture.
• Familiarity with development and architecture tools (e.g., Azure DevOps).
Julius Baer
Madrid, ES
Experienced IT Auditor 100 (f/m/d)
Julius Baer · Madrid, ES
Cloud Coumputing Tableau Office
At Julius Baer, we celebrate and value the individual qualities you bring, enabling you to be impactful, to be entrepreneurial, to be empowered, and to create value beyond wealth. Let’s shape the future of wealth management together.
Julius Baer is the leading Swiss private banking group with a focus on servicing and advising sophisticated private clients and a premium brand in global wealth management. That is why a comprehensive range of services and first-class service quality are essential – as are the committed teams that provide them.
Group Internal Audit (GIA) is an independent function that provides assurance to the Board of Directors and to the Audit Committee. We conduct our work by assessing the Bank’s ability to manage and control risks and advise the functions on how to enhance their risk management capabilities. We report directly to the Chairman of the Board and the Audit Committee.
For our Service Centre in Spain, operated through Julius Baer Services (Spain) SL, we are looking for a full time (100%) Experienced Senior IT Auditor. As part of the Group audit team reporting to the Head of IT of the Group, you will conduct and support audit assignments in the Information Technology (IT) and Information Security (IS) area for the Group. In this context you will closely collaborate with the business audit teams and the Global IT Audit team based in Zurich, Switzerland.
YOUR CHALLENGE
- Support planning and execution of audits as part of the Group Audit Plan.
- Ensure timely completion of audit assignments, within budget and in line with audit standards and methodology.
- Discuss and support discussion on identified weaknesses and shortcomings with auditees and recommend feasible and value-adding actions supporting effective remediation of risks.
- Prepare clear and concise audit reports and follow-up on the implementation of the ‘agreed audit actions.
- Work in interdisciplinary teams (i.e., integrated process audits, Data Analytics and other specialists).
- Use data analytics techniques in the audit assignments and provide support to the continuous risk assessment.
- Monitor risk profile and developments within Information Technology and Information Security areas and contribute to the annual risk assessment.
- Share best practices, contribute to audit process, and methodology improvements.
- Stay actively informed on regulatory changes and bank internal developments.
- Engage proactively with stakeholders, building relationship based on transparency and trust.
- Support special tasks (e.g., ad hoc analysis and investigations).
- Support preparation of periodic reporting to Senior Management.
YOUR PROFILE
- Degree in Information Technology or comparable qualification.
- Minimum of 7 years professional experience in Audit, Risk Management, IT/IS or similar areas preferably within the financial industry.
- Elevated understanding of IT methodologies, technologies (including cloud), cyber- and information security.
- Innovative and service-oriented personality who is dedicated to deliver high quality work.
- Flexible and committed team player with the ability to work independently in the execution of audit assignments.
- Structured and goal-oriented work approach with strong analytical skills and experience in applying such skills to audit related questions. Experience with analytics tools (e.g. Tableau) is a plus.
- Excellent verbal and written communication skills in Spanish and English, other European languages are considered an asset (e.g., German, French).
- Team player, fast learner, and an active listener with strong interpersonal communication skills.
- Good knowledge of MS Office applications.
- Willingness and ability to travel within Europe for a maximum of 4 weeks per year.
- Audit related certifications such as CIA, CISA are considered an asset.
We are looking forward to receiving your full job application through our online application tool.
Axiom Software Solutions
Utrecht, ES
Product owner (Data warehouse)
Axiom Software Solutions · Utrecht, ES
Python TSQL Azure Scrum Cloud Coumputing R Power BI Tableau
• Develops the product vision of the Team and takes the organization along in this
• Knows how to organically increase the data maturity of its stakeholders
• Proven experience as a Product Owner, preferably in data warehouse or data analytics projects.
• Has understanding / knowledge of data modeling, governance and engineering (NB does not have to perform itself)
o Different forms of data
o Understanding of data modeling
o ETL
o Cloud storage of data
o Ways of data consumption.
• Knowledge of SQL, Python, R, or other data analysis tools.
• Experience with data visualization tools like Power BI or Tableau.
• Has understanding / knowledge of cloud infrastructure and setting up data platforms in the cloud (Azure - preferred, Databricks - preferred)
• Has previous experience in setting up (data) teams (customer is at the beginning of this).
o Team itself is also new, so must be able to provide structure.
o Must be able to build the right mix of capabilities in the team.
o Be able to build WOW together with the team.
• Is a senior product owner
o Scrum must, including all standard PO tasks
o Safe knowledge is a plus
o Can independently bring in work
Grupo NS
Arquitecto .Net - Inglés Alto
Grupo NS · Madrid, ES
Teletreball .Net Cloud Coumputing
¡Únete a nuestro equipo en Grupo NS! Buscamos un Arquitecto .Net Senior con experiencia demostrable para un emocionante y importante proyecto de larga duración.
Se requiere un Arquitecto de Aplicaciones e Integración para apoyar en la digitalización y estandarización de los procesos TI del departamento. El profesional deberá liderar la mejora continua de la arquitectura del ecosistema de aplicaciones y servicios, con especial foco en la integración de sistemas y supervisión del ciclo de vida del software (SDLC).
Funciones y responsabilidades:
• Liderar el diseño, evolución y estandarización de las arquitecturas de software ofrecidas desde Digital Services al resto de la compañía.
• Gestionar y supervisar el SDLC, asegurando el correcto versionado y colaboración en GitHub.
• Colaborar en la puesta en producción de los desarrollos (nuevas aplicaciones o evolutivos) junto con el área de infraestructuras, incluyendo la generación de pipelines, documentación de arquitectura técnica, revisión técnica del desarrollo, etc.
• Asegurar el uso eficiente de los recursos tecnológicos asignados al departamento, mediante la implementación de KPIs y reporting automático.
• Elaborar y actualizar la documentación técnica de arquitecturas, proponiendo mejoras en el entorno de estandarización y aplicando políticas de gobierno TI.
• Liderar la actualización de versiones de tecnologías y productos utilizados, y el seguimiento de la remediación de vulnerabilidades detectadas por el departamento de Seguridad de la Información.
• Realizar cualquier otra tarea complementaria necesaria para el desarrollo de sus funciones, como apoyo en desarrollos clave y revisión de APIs.
Requisitos del profesional:
• Al menos 10 años de experiencia en la definición y supervisión de arquitecturas y servicios de TI tanto on premise como cloud: ciclo de vida de software, integración de servicios (APIs, arquitectura software, etc.), etc.
• Experiencia en las tecnologías core del Grupo FCC:
o Entornos de desarrollo Microsoft: AKS, .NET, etc.
o Capa de integración basada en Mulesoft.
o Integración continua (CI/CD) basada en GitHub.
• Nivel de Español Nativo e inglés B2.
• Al menos 10 años de experiencia en la definición y supervisión de arquitecturas y servicios de TI tanto on premise como cloud: ciclo de vida de software, integración de servicios (APIs, arquitectura software, etc.), etc.
• Experiencia en las tecnologías core del Grupo FCC:
o Entornos de desarrollo Microsoft: AKS, .NET, etc.
o Capa de integración basada en Mulesoft.
o Integración continua (CI/CD) basada en GitHub.
• Nivel de Español Nativo e inglés B2.