¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.216Comercial y Ventas
837Informática e IT
757Adminstración y Secretariado
630Ingeniería y Mecánica
464Ver más categorías
Industria Manufacturera
460Comercio y Venta al Detalle
373Desarrollo de Software
309Educación y Formación
290Marketing y Negocio
289Instalación y Mantenimiento
280Derecho y Legal
263Diseño y Usabilidad
150Arte, Moda y Diseño
133Sanidad y Salud
124Hostelería
104Alimentación
101Publicidad y Comunicación
94Recursos Humanos
92Artes y Oficios
87Construcción
80Contabilidad y Finanzas
65Cuidados y Servicios Personales
57Atención al cliente
47Farmacéutica
38Banca
33Producto
26Inmobiliaria
23Turismo y Entretenimiento
20Seguridad
17Energía y Minería
16Deporte y Entrenamiento
5Social y Voluntariado
4Seguros
3Telecomunicaciones
3Ciencia e Investigación
2Agricultura
0Editorial y Medios
0Auxiliar de back office
13 sept.Elisa Overseas Properties
Estepona, ES
Auxiliar de back office
Elisa Overseas Properties · Estepona, ES
Inglés Español Optimización de las redes sociales (SMO) Back office Conocimientos informáticos Medios de comunicación social Fotografía Edición de vídeo Ejecución de tareas Office
Elisa Properties is a Real Estate Agency specialized in the sale and investment of properties in the Spanish market. We pride ourselves on delivering exceptional service and expertise to our clients, helping them navigate the complexities of real estate transactions.
We are currently seeking for a Back Office Assistant to proide administrative support ans assist in the daily managment of our internat activities. The ideal candidate should be skilled in handing digital tools and perdomring administrative tasks efficiently.
What We Offer:
- Immediate employment.
- Work on the side
- The salary will be negotiated based on the candidate’s experience and skills, and it will be discussed during the interview.
Key requirements:
- Back Office Functions: Administrative support, organization, and efficient management of internal tasks and processes.
- Proficient in Computer Skills: Excellent computer skills, with speed and agility in task execution.
- High proficiency in Spanish and English. Knowledge of Dutch, Nordic languages, or any additional languages is a plus.
- Multilingual Advertising: Ability to manage advertising campaigns in multiple languages, adapting messages for different markets.
- CRM Management: Uploading and managing properties in CRM systems.
- Photography and video editing.
- Experience in managing social media profiles.
- Knowledge of digital marketing or digital design significantly boosts your chances.
If you meet our requirements and are eager to join a dynamic and growing team, please send your resume to [email protected]. We eagerly anticipate reviewing your application!