¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.271Comercial y Ventas
899Informática e IT
818Adminstración y Secretariado
677Ingeniería y Mecánica
491Ver más categorías
Industria Manufacturera
477Comercio y Venta al Detalle
400Desarrollo de Software
341Marketing y Negocio
314Educación y Formación
312Instalación y Mantenimiento
290Derecho y Legal
289Diseño y Usabilidad
160Arte, Moda y Diseño
141Sanidad y Salud
131Hostelería
109Publicidad y Comunicación
102Alimentación
101Recursos Humanos
99Artes y Oficios
94Construcción
85Contabilidad y Finanzas
72Cuidados y Servicios Personales
59Atención al cliente
52Farmacéutica
38Banca
35Producto
27Inmobiliaria
26Turismo y Entretenimiento
22Seguridad
18Energía y Minería
17Deporte y Entrenamiento
5Social y Voluntariado
5Seguros
3Telecomunicaciones
3Ciencia e Investigación
2Agricultura
0Editorial y Medios
0Auxiliar de back office
13 sept.Elisa Overseas Properties
Estepona, ES
Auxiliar de back office
Elisa Overseas Properties · Estepona, ES
Inglés Español Optimización de las redes sociales (SMO) Back office Conocimientos informáticos Medios de comunicación social Fotografía Edición de vídeo Ejecución de tareas Office
Elisa Properties is a Real Estate Agency specialized in the sale and investment of properties in the Spanish market. We pride ourselves on delivering exceptional service and expertise to our clients, helping them navigate the complexities of real estate transactions.
We are currently seeking for a Back Office Assistant to proide administrative support ans assist in the daily managment of our internat activities. The ideal candidate should be skilled in handing digital tools and perdomring administrative tasks efficiently.
What We Offer:
- Immediate employment.
- Work on the side
- The salary will be negotiated based on the candidate’s experience and skills, and it will be discussed during the interview.
Key requirements:
- Back Office Functions: Administrative support, organization, and efficient management of internal tasks and processes.
- Proficient in Computer Skills: Excellent computer skills, with speed and agility in task execution.
- High proficiency in Spanish and English. Knowledge of Dutch, Nordic languages, or any additional languages is a plus.
- Multilingual Advertising: Ability to manage advertising campaigns in multiple languages, adapting messages for different markets.
- CRM Management: Uploading and managing properties in CRM systems.
- Photography and video editing.
- Experience in managing social media profiles.
- Knowledge of digital marketing or digital design significantly boosts your chances.
If you meet our requirements and are eager to join a dynamic and growing team, please send your resume to [email protected]. We eagerly anticipate reviewing your application!