¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
649Comercial y Ventas
498Informática e IT
368Adminstración y Secretariado
304Ingeniería y Mecánica
281Ver más categorías
Industria Manufacturera
217Desarrollo de Software
192Comercio y Venta al Detalle
188Educación y Formación
159Derecho y Legal
122Instalación y Mantenimiento
121Marketing y Negocio
91Arte, Moda y Diseño
71Alimentación
68Diseño y Usabilidad
59Sanidad y Salud
56Artes y Oficios
41Contabilidad y Finanzas
40Construcción
39Publicidad y Comunicación
39Hostelería
30Recursos Humanos
25Inmobiliaria
23Banca
20Cuidados y Servicios Personales
20Farmacéutica
19Seguridad
18Energía y Minería
13Atención al cliente
10Producto
7Turismo y Entretenimiento
7Social y Voluntariado
4Telecomunicaciones
3Deporte y Entrenamiento
1Seguros
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Eyewear Club
Barcelona, ES
Junior Customer Service (PRÁCTICAS)
Eyewear Club · Barcelona, ES
Inglés Atención al cliente Outlook Servicio de atención al cliente Comunicación Experiencia del cliente Satisfacción del cliente Atención telefónica Comercio minorista Introducción de datos R
Company Description
We are based in Barcelona – E Y E W E A R C LUB champions the best selection of designer and fashion sunglasses for men and women delivering the ultimate curation on inspirational content through its website and social media. As a premier eyewear destination, Eyewear Club delivers a luxurious shopping experience across mobile and desktop as well as in-store at Eyewear Club LAB (Barcelona). The actual brand portfolio is focused on a design and fashion luxury positioning including brands such as Balenciaga, Bottega Veneta, Chloe, Gucci, Saint Laurent, etc. www.eyewear-club.com
Role Description
This is a stage role for a Junior Customer Service position with a chance for a long term contract at Eyewear Club in Barcelona. The role involves daily tasks related to customer support, ensuring customer satisfaction and enhancing overall customer service and experience. The role will also involve preparing parcels and handling daily tasks on logistics and follow up with clients.
Qualifications
- Customer Support, Customer Satisfaction
- Parcels preparation and follow up with customers
- Customer Service and Customer Experience abilities
- Strong interpersonal and communication skills
- Ability to handle challenging situations with a positive attitude
- Fluency in Spanish and English, both written and verbal
- Previous experience in customer service or retail is a plus
- Basic knowledge of eyewear and fashion industry
The company will give an economic contribution for the stage.