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0Europ Assistance
Madrid, ES
Project Manager con inglés - Madrid
Europ Assistance · Madrid, ES
Excel PowerPoint
🆕 ¡Buscamos incorporar un/a Project Manager en nuestra oficina de Madrid!
Participarás en mejorar los procesos, aumentar la eficacia operativa e impulsar iniciativas de mejora continua en toda la organización.
📌¿Cuáles serán tus funciones?
- Liderar proyectos estratégicos: Gestionarás proyectos desde el inicio hasta la finalización, asegurando su entrega a tiempo y dentro del presupuesto.
- Colaborar con equipos multifuncionales: Identificarás oportunidades de mejora y aplicarás las mejores prácticas.
- Trabajar estrechamente con usuarios de negocio, propietarios de procesos y el área de IT.
- Analizar y optimizar procesos: Utilizarás datos y una perspectiva centrada en el cliente para recomendar soluciones.
- Gestionar la cartera de proyectos: Asegurarás que todas las iniciativas cumplan con los procedimientos internos y los mejores estándares.
- Participar en proyectos internacionales: Colaborarás en proyectos de la Región y del Grupo Europ Assistance
✔️¿Qué necesitamos que tengas?
- Formación superior en ADE, Economía o similar. Muy valorable certificación en gestión de proyectos.
- Experiencia de 3 años en empresas de consultoría con proyectos altamente innovadores de revisión de procesos y gestión del cambio en el sector seguros o financiero.
- Nivel avanzado en Excel y PowerPoint. Experiencia y/o conocimientos en herramientas de gestión de proyectos.
- Competencias: Análisis de datos y diseño de procesos, comunicación efectiva, resolución de problemas, planificación y organización, toma de decisiones.
- Nivel de inglés B2-C1.
- Imprescindible residencia en la Comunidad de Madrid.
🏆¿Qué podemos ofrecerte?
- Incorporación inmediata a un entorno de trabajo internacional.
- Jornada completa en turno partido (lunes - jueves) e intensivo (viernes). Flexibilidad en la hora de entrada.
- Contrato indefinido.
- Modelo de trabajo híbrido con 3 días de trabajo presencial y 2 en remoto (inicialmente habrá un periodo 100% presencial por formación y adaptación al puesto).
- Salario competitivo + Tarjeta Restaurante.
- Lugar de trabajo bien comunicado: metro Santiago Bernabéu/Nuevos Ministerios.
- Club de Descuentos para empleadas/os y familiares.
Europ Assistance es una empresa consolidada y dedicada a cuidar a la gente. Facilitamos la vida a nuestros/as clientes/as y les ofrecemos calma durante situaciones estresantes y difíciles. Desde 1963, año de fundación, apoyamos a los/las clientes/as en más de 200 países y territorios gracias a nuestra red de 750.000 proveedores y 39 centros de asistencia. Nuestra misión es llevar a las personas o empresas del estrés a la tranquilidad en cualquier momento y en cualquier lugar. Además, proporcionamos asistencia en tres líneas de negocio: Viajes, Automóviles y Líneas Personales.
Europ Assistance inició su actividad en España como empresa pionera de la asistencia en viaje en el año 1977. A lo largo de estos años su presencia en el mercado ha venido incrementándose en distintos ámbitos, de acuerdo con las necesidades de sus clientes/as. Además, nuestro personal se desenvuelve en su día a día con la visión de ser la empresa de atención en la que los/las clientes/as puedan confiar. En la actualidad, Europ Assistance forma parte del Grupo Generali, una de las principales aseguradoras del mundo.
En Europ Assistance aplicamos a todos nuestros procesos de selección el principio de igualdad de oportunidades y no discriminación. Buscamos atraer y retener a los/as mejores profesionales sin discriminar por razón de nacimiento, origen racial o étnico, sexo, religión, convicción u opinión, edad, discapacidad, orientación o identidad sexual, expresión de género, enfermedad o condición de salud, estado serológico y/o predisposición genética a sufrir patologías y trastornos, lengua, situación socioeconómica, o cualquier otra condición o circunstancia personal o social. Tus aptitudes y tus competencias personales y profesionales serán las únicas que nos ayuden a tomar una decisión sobre tu candidatura.
Cuidamos a nuestra gente, promovemos la diversidad e invertimos en el aprendizaje y el crecimiento permanente mediante la creación de un ambiente de trabajo transparente, coherente y accesible
You live we CARE
Havaianas Europe - an Alpargatas Brand
Madrid, ES
Retail Marketing Assistant (Temp)
Havaianas Europe - an Alpargatas Brand · Madrid, ES
Havaianas is bringing joy to your feet since 1962, was born and raised in Brazil, to spread to the world the spontaneous Brazilian lifeway. Havaianas opened its EMEIA headquarters in Madrid (Spain), and achieved immediate success in the fashion and apparel industry. Today, with 7 offices in Europe and point of sales in more than 20 European countries, Havaianas came to offer innovative and high quality products, through color, joy and a comfortable and sophisticated lifestyle.
The primary purpose of this position is to provide support to a dynamic Retail Marketing Team who is responsable for the brand experience in Havaianas stores and wholesale customers. Working directly with the Retail Marketing team and cross functions on the planning, development and execution of brand and product marketing campaigns in the POS across channels and at European level
Key functions:
• Undertake daily administrative tasks to ensure the functionality and coordination of the department’s activities (monthly invoicing, updating budget finance files)
• Coordinate the creative and production agencies teams to deliver on time in budget in coordination with Operation teams
• Supervise and follow up the execution of brand campaigns in the POS and prepare post campaign recaps and analysis
• Collect and unify requests from regional teams for briefing
COSCO SHIPPING Europe
Barcelona, ES
Export Customer Service Assistant (m/f/d)
COSCO SHIPPING Europe · Barcelona, ES
Office
Thanks to its complete global service network, COSCO SHIPPING has become a top international brand. The upstream- and downstream links along the industry chain, such as shipping, terminals, logistics, shipping finance, ship repair and shipbuilding, have formed a sound industrial structure. The Corporation has invested in 56 terminals, including 49 container terminals, all over the world.
For COSCO SHIPPING Lines Spain we are looking for an experienced Export Customer Service Assistant (m/f/d) for our office in Barcelona or Valencia, Spain.
Key Responsibilities:
Reporting to the Customer Service Team Leader, the key responsibilities include:
- Advising clients on available departures.
- Managing bookings.
- Supporting the Sales, Pricing, and Planning departments.
- Coordinating with ECD/Supply for transportation management.
- Controlling required shipping documentation.
- Assisting clients with Synconhub operations.
- Resolving load-related issues.
- Monitoring and ensuring compliance with KPIs.
Requirements:
- Proficiency in English (B1 level or higher).
- An organized, methodical, detail-oriented individual who enjoys teamwork.
- The position will be onsite at our offices in Barcelona or Valencia.
If you meet these qualifications and are ready to embark on a rewarding career journey with COSCO SHIPPING Lines Spain, we invite you to apply today.
Diageo
Madrid, ES
Personal Assistant, Southern Europe
Diageo · Madrid, ES
Office Outlook
Job Description
About us
Diageo is the world’s leading premium drinks company with an outstanding collection of brands, such as Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, Captain Morgan, Tanqueray and Guinness. Our purpose – Celebrating life, every day, everywhere – has a meaningful role in our company, for our people, our diversity, our brands, in how we perform and how we build shared value.
About The Role
In this position, you'll support our Southern European market, by coordinating activities and providing administrative support. This is a multifaceted and meaningful role which requires a high degree of flexibility, initiative, and confidentiality.
Role responsibilities
- Effective diary management - emphasis on anticipating needs and understanding priorities
- Travel and accommodation management and co-ordination
- Timely management of expenditure via Concur, ensuring a thorough filing and reference system
- Meeting co-ordination, preparation, efficiency, and effectiveness
- Co-ordination of data and preparation of relevant business reports e.g. critical metrics
- Leading routine one-off and recurring tasks, including resolving issues and implementing comprehensive solutions
- Management and organization of internal and external events e.g. conferences, meetings, events
- Management and co-ordination of functional specific projects and administration
Experience/skills required
- Previous experience in a similar role
- Fluency in Spanish and English, other languages a plus
- Continually demonstrate high standards in terms of planning, quality and accuracy of work outputs to meet challenging timescales
- Utilize exceptional interpersonal skills to build and sustain excellent relationships across a diverse range of cross-functional networks
- Be creative in finding solutions to issues faced by the leaders you support and develop and apply an understanding of the function to your work
- Highly organized and self-motivated, with an ability to anticipate, optimally prioritize and progress workload
- Demonstrate a high level of integrity, compliance and confidentiality at all times
- Ability to tactfully and assertively prioritize core duties for those you support
- Experience working with; SAP, Concur, Condeco, Coupa, Outlook & Microsoft Office
Flexible Working Statement
Flexibility is key to our success. Talk to us about what flexibility means to you so that you’re supported to manage your wellbeing and balance your priorities from day one.
Rewards And Benefits Statement
Join us and you can also expect a highly competitive and flexible rewards and benefits package such as:
- Work life balance policies and wellbeing activities.
- Subsidised gym membership.
- Contributary pension scheme.
- Comprehensive health insurance for you and your family.
- Annual bonus dependent on performance.
- Our products discounts.
- Employee Assistance Programme.
Our purpose is to celebrate life, every day, everywhere. And creating an inclusive culture, where everyone feels valued and that they can belong, is a crucial part of this. We embrace diversity in the broadest possible sense. This means that you’ll be welcomed and celebrated for who you are just by being you. You’ll be part of and help build and champion an inclusive culture that celebrates people of different gender, ethnicity, ability, age, sexual orientation, social class, educational backgrounds, experiences, mindsets, and more.
Our ambition is to create the best performing, most trusted and respected consumer products companies in the world. Join us and help transform our business as we take our brands to the next level and build new ones as part of shaping the next generation of celebrations for consumers around the world.
Feel inspired? Then this may be the opportunity for you. If you require a reasonable adjustment, please ensure that you capture this information when you submit your application.
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Worker Type
Regular
Primary Location:
Madrid
Additional Locations :
Job Posting Start Date
2024-12-18