¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.163Comercial y Ventas
1.011Informática e IT
935Adminstración y Secretariado
849Ingeniería y Mecánica
501Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
477Educación y Formación
428Desarrollo de Software
353Industria Manufacturera
332Derecho y Legal
321Marketing y Negocio
270Instalación y Mantenimiento
255Diseño y Usabilidad
143Arte, Moda y Diseño
138Sanidad y Salud
134Artes y Oficios
128Publicidad y Comunicación
117Alimentación
107Recursos Humanos
100Construcción
82Contabilidad y Finanzas
81Atención al cliente
75Hostelería
59Inmobiliaria
46Cuidados y Servicios Personales
44Banca
40Turismo y Entretenimiento
29Producto
25Seguridad
24Farmacéutica
23Social y Voluntariado
20Energía y Minería
15Deporte y Entrenamiento
11Seguros
5Telecomunicaciones
5Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Recursos Educatius per la Infancia en Risc (REIR)
Barcelona, ES
Auxiliar Administratiu/va - Entitat tercer sector
Recursos Educatius per la Infancia en Risc (REIR) · Barcelona, ES
Office Mesos
Busquem persones joves, compromeses i amb ganes de formar-se i créixer professionalment en una organització del tercer sector situada a Barcelona. Disposen de dues vacants d'Auxiliar Administratiu/va: una per a l'Àrea de Desenvolupament Global i l'altra per al Departament d’Administració. Aquesta posició inclou una formació obligatòria en Office 365 de 60 hores, que es realitzarà durant els primers dos mesos a les oficines d’aquesta organitació, seguida d’un acompanyament continuat per garantir l'èxit en el rol.
Funcions principals:
- Revisar documents i informes per assegurar la precisió i qualitat abans del seu arxiu.
- Pujar factures al sistema administratiu amb rigor i precisó.
- Organitzar i estructurar carpetes digitals per facilitar-ne l’accés.
- Donar suport a l'equip en diverses tasques administratives.
- Atendre joves o entitats, proporcionant suport i resolent dubtes per telèfon o correu electrònic.
- Mantenir registres actualitzats en diferents bases de dades.
- Participar en reunions de seguiment i redactar actes.
- Donar suport logístic en viatges i activitats del programa.
- Donar suport en comunicació i creació de materials digitals (xarxes socials, informes visuals, etc.).
- Atenció al detall.
- Capacitat organitzativa.
- Proactivitat.
- Treball en equip.
- Valorable coneixement d’eines digitals.
- Jornada completa: Horari flexible de dilluns a dijous (8:30 a 17 h o 9 a 17:30 h) i divendres (9 a 15 h).
- Salari: 19.353 € bruts anuals.
- Formació continuada en el Paquet Office i acompanyament professional constant.
Requisitos:
Requisits:
- Edat: entre 17 i 25 anys.
- Persona tutelada o extutelada per la Generalitat o atesa actualment pels serveis socials (es requerirà certificat vigent).
- Estar inscrita com a demandant d’ocupació (DONO).
- No haver participat anteriorment en el programa "Treball i Formació. Persones joves tutelades i en situació d’alta vulnerabilitat".